Rozwiązania – Konferencja w Rzeszowie - Blok III, 28 stycznia 2016 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Rzeszowie - Blok III, 28 stycznia 2016 r.

Rozwiązania
COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości. Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
  • Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
  • Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
  • Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
  • Remonty;
  • Pracownicy (Kadry, Płace);
  • CRM;
  • Przepływ Dokumentów;
  • Analizy Wielowymiarowe.
Szczególny nacisk przy tworzeniu systemu MAAT został położony na sfery związane z zarządzaniem produkcją. Poszczególne wersje radzą sobie bez problemów z obsługą produkcji seryjnej i jednostkowej. Inna wersja stosowana jest w branży spożywczej i produkcji recepturowej.
Moduły systemu MAAT dedykowane dla zarządzania majątkiem trwałym lub pracownikami używane są także w wielu bankach i instytucjach finansowych.
Największy w Polsce producent mebli – Black Red White SA, eksploatuje system MAAT na ponad 2000 stanowiskach, w rozproszonej architekturze, pod kontrolą cluster’a IBM AIX składającego się z 2 serwerów H80. Serwerem bazy danych jest Oracle Enterprise Edition. Mniejsze podmioty grupy kapitałowej używają systemu MAAT zainstalowanego na serwerach intelowskich, kontrolowanych przez rozwiązania Linuxowe.
Zaufaniem system MAAT obdarzyły duże grupy kapitałowe:
  • Black Red White S.A.
  • Sokółka S.A.
  • MARMA Polskie Folie
MAAT obecny jest także w wielu innych znanych przedsiębiorstwach, m.in.:
  • Geyer&Hosaja Sp. z o.o.
  • Prospona Sp. z o.o.
  • Opakomet S.A.
  • LIS Poland Sp. z o.o.
  • LEIER Polska S.A.
  • Igloomeat-Sokołów Sp. z o.o.
  • Huta Szkła w Jaśle Sp. z o.o.
  • Zakład Narzędziowy ZELNAR Sp. z o.o.
  • Zakład Produkcji Urządzeń Sterowych Sp. z o.o.
  • Wiet-Pol Sp. z o.o.
  • UPS Polska
  • Emerson Polska
  • Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
  • WARBUD SA
  • Urząd Miasta Pszów
  • Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
  • Szpital Wojewódzki Nr 2 w Rzeszowie,
  • ... i w ponad stu bankach.
Ponieważ MAAT jest rozwiązaniem stworzonym przez rodzimych informatyków, a centrum rozwojowe oprogramowania znajduje się w Polsce, system nie tylko nadąża za zmianami w naszym prawodawstwie, ale jest też przystosowany do przyzwyczajeń polskich użytkowników. Jesteśmy także otwarci na realizację specyficznych wymagań Klientów, oczekujących dedykowanych dla siebie modyfikacji funkcjonalnych.
Axence
Axence nVision® to profesjonalne oprogramowanie do monitorowania i zarządzania zasobami IT niezależnie od wielkości infrastruktury sieciowej. Składa się z pięciu modułów funkcjonalnych: Network, Inventory, Users, HelpDesk oraz DataGuard. Umożliwia kompleksowe monitorowanie sieci i aktywności użytkowników, inwentaryzację sprzętu i oprogramowania, zdalną pomoc techniczną oraz ochronę danych przed wyciekiem.
Program można pobrać w pełni funkcjonalnej wersji bez ograniczeń czasowych i limitu monitorowanych urządzeń sieciowych. Dodatkowo, dzięki 10 darmowym Agentom nVision, użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać siecią złożoną z dziesięciu stacji roboczych. Axence nVision 9 Wsparcie Techniczne Axence
META Systemy Magazynowania
Kluczowe produkty: regały półkowe wtykowe i skręcane CLIP i FIX, regały o dużej rozpiętości MINI-RACK i SPEED-RACK oraz regały paletowe MULTIPAL są produkowane właśnie w Niemczech, a następnie eksportowane daleko poza granice Europy. Niemieccy pracownicy dbają o wysoką jakość produktów. Sami też kształcą młodą kadrę tworząc solidny fundament firmy.
Jako firma szkoleniowa META zyskała uznanie Izby Przemysłowo – Handlowej. Otrzymała również znak jakości "Made in Germany", który chce wykorzystać nie tylko w celach reklamowych, ale głównie jako motywację do dalszej pracy nad jakością produktów META.
JCommerce – Qlik
Qlik to nowoczesna platforma analityczno-raportowa opracowana z myślą o użytkownikach biznesowych. Z rozwiązań Qlik korzysta już ponad 35 tyś. użytkowników na całym świecie. Co więcej, jest systematycznie uznawana przez Gartnera za lidera w obszarze rozwiązań Business Intelligence.
Qlik Sense 2.0 to najnowsza platforma służąca do samodzielnego przeprowadzania zaawansowanych analiz biznesowych w obszarze:
  • Finansów;
  • Sprzedaży;
  • Marketingu;
  • Logistyki;
  • IT;
  • HR.
Aplikacja jest bardzo intuicyjna i prosta w obsłudze oraz stwarza użytkownikowi duże możliwości do samodzielnego utrzymania i rozwoju.
Co sprawia, że Qlik Sense jest tak przyjazny?
  • Intuicyjne tworzenie kokpitów i raportów dzięki metodzie „przeciągnij i upuść”;
  • Mobilność – system dostępny przez przeglądarkę dla wszystkich użytkowników;
  • Responsywność aplikacji – dostęp do systemu przez smarfon, tablet i w wersji desktopowej;
  • Możliwość samodzielnego tworzenia rozszerzeń dzięki otwartej technologii JavaScript lub wykorzystania bezpłatnych rozszerzeń zamieszczonych w Qlik Community;
  • Rozwiązanie dostępne cenowo - uproszczone licencjonowanie oparte o tokenowy model licencyjny;
  • Krótki czas wdrożenia – aplikacja dostępna produktywnie już w kilkanaście dni od startu prac.
Wdrożenie platformy QlikView Wdrożenie w firmie Skanska Property Poland
JCommerce – MS Dynamics NAV
Microsoft Dynamics NAV to system klasy ERP dedykowany dla małych i średnich firm - sprzedawców detalicznych, producentów, hurtowników oraz firm usługowych działających zarówno w skali lokalnej jak i międzynarodowej. Jest jednym z najpopularniejszych systemów do zarządzania przedsiębiorstwem na świecie - z rozwiązania korzysta ponad 100.000 firm na świecie.
To system elastyczny, szybki we wdrożeniu, zawierający szereg funkcjonalności w standardzie:
  • Zarządzanie Finansami;
  • Zarządzanie Łańcuchem Dostaw;
  • Zarządzanie Usługami i Projektami;
  • Zarządzanie Produkcją;
  • Zarządzanie Serwisem;
  • Analizy Biznesowe;
  • HR;
  • Integracja z systemami zewnętrznym.
Dzięki automatyzacji i upraszczaniu zarządzania finansami, efektywnej obsłudze klientów i przejrzystej współpracy z sieciami dostawców pozwala firmie swobodnie się rozwijać. Wdrożenie Microsoft Dynamics Nav w firmie produkcyjnej Conhpol Microsoft Dynamics Nav wspiera działalność eSky.pl
Proferis – System Wsparcia Produkcji
PROFERIS SWP to system klasy MES pracujący w oparciu o platformę Comarch ERP XL, usprawniający wybrane procesy produkcyjne oraz umożliwiający kontrolę ich stanu i realizacji.
System ma za zadanie odzwierciedlić, w jak najprostszy sposób, operacje wykonywane w rzeczywistości na operacje w systemie Comarch ERP XL, dla danego operatora. Prostota aplikacji jest kluczowa, ponieważ głównym zadaniem pracownika jest praca produkcyjna, a rejestracja jako czynność dodatkowa ma zająć jak najmniej czasu.
System RP opracowywany jest dla każdego indywidualnie, w zależności od specyfiki firmy. Wymaga tego zarówno określony dla danego przedsiębiorstwa proces produkcyjny, jak i konieczność, by pracownik nie miał problemów z obsługą systemu i rozumiał, co się dzieje w momencie poszczególnych kliknięć.
Rejestracja produkcji odbywa się poprzez uruchomienie aplikacji na tabletach. Dla każdego typu stanowiska w firmie wyświetlany jest inny interfejs. Czynności i zlecenia produkcyjne wyświetlane są zgodnie z ustalonymi regułami np. wyświetlane są tylko zlecenia produkcyjne, które nie są w 100 % zrealizowane. Realizacje zapisywane są w bazie danych. Co określony czas (definiowalny), następuje import realizacji do systemu Comarch ERP XL., traci na tym co prawda aktualność informacji o realizacjach (opóźnienie związane z czasem pomiędzy importami), ale dzięki temu system działa szybciej. Dodatkowo realizacje są agregowane tzn. realizacja pracownika, który wykonał 10 pojedynczych operacji, eksportowana jest do systemu w postaci jednej realizacji. Dzięki takiemu zabiegowi skraca się czas importu do Comarch ERP XL, a szybkość zamykania zleceń produkcyjnych jest znacznie większa niż gdyby realizacje były wyeksportowane pojedynczo. Szczegółowe raporty wykonywane są w oparciu o dane zapisane w bazie aplikacji.
Zalety PROFERIS Systemu Wsparcia Produkcji:
  • Pełna integracja z systemem ERP XL;
  • Łatwy w obsłudze interfejs użytkownika;
  • Automatyczne generowanie dokumentów magazynowych (RW);
  • Osobna baza danych systemu rejestracji produkcji;
  • Rejestracja rzeczywistego czasu realizacji zadań przez pracowników;
  • Podgląd stanu realizacji produkcji w czasie prawie rzeczywistym;
  • Możliwość przygotowania raportu o wypracowanych roboczogodzinach czy szczegółach realizacji danej sztuki wyrobu;
  • Likwidacja konieczności wprowadzania danych do systemu z „przewodników papierowych”;
  • Kontrola odbioru pierwszej sztuki przez uprawione osoby (zgodnie z wymogami ISO);
  • Ewidencja braków;
  • Sprawne przydzielanie pracy pracownikom;
  • Szybki dostęp do dokumentacji na terminalach;
  • Dokładne określenie kosztów wykonania produktu;
  • Dopasowanie do wymogów ISO.
ETOB-RES
Przedsiębiorstwo Informatyki ETOB-RES Sp. z o.o. wykorzystując swoją wieloletnią praktykę w tworzeniu aplikacji dla przedsiębiorstw oraz doświadczenie w kontaktach z użytkownikami oferuje kompletną obsługę IT firmy.
Od wielu lat ETOB-RES jest partnerem firmy Microsoft, której produkty oraz rozwiązania technologiczne zostały wykorzystane w sztandarowym produkcie – Komadres.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 28 stycznia 2016 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Rzeszów, Hilton Garden Inn
35-315 Rzeszów, 1 Majora Wacława Kopisto
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hilton Garden Inn
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Politechnika Rzeszowska
Partnerzy Technologiczni:
COMP Soft Sp. z o.o. Axence Sp. z o.o. Sp.k. WDX Spółka Akcyjna META Systemy Magazynowania Sp. z o.o. JCommerce S.A. Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. PROFERIS Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Informatyki
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl