Poland
PL EN

Roadshow w Bydgoszczy, 18 listopada 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Synthelix to firma działająca na rynku wyspecjalizowanych usług informatycznych i nowych technologii. Dostawca zintegrowanego rozwiązania wspierającego zarzadzanie przedsiębiorstwem klasy ERP - ABAS.
Firma zatrudnia wysokiej klasy profesjonalistów w dziedzinach informatyki, telekomunikacji, finansów, rachunkowości, prawa podatkowego, prawa gospodarczego i zarządzania przedsiębiorstwem.
Przedsiębiorstwom zapewnia: - Analizę biznesową i konsultacje; - Zarządzanie projektem; - Instalacje; - Modyfikacje rozwiązania dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa; - Helpdesk; - Opiekę eksploatacyjną.
Rekord Pomorze jest oddziałem firmy "REKORD" Systemy Informatyczne powstałej w 1989 roku. Założycielem i prezesem spółki jest Janusz Szymura. W ciągu blisko 20 lat swojego istnienia na polskim rynku oprogramowania stała się firmą o ogólnopolskim zasięgu, oferującą najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne dla jednostek administracji publicznej i przedsiębiorstw produkcyjnych.
Z myślą o klientach stworzyła dwa autorskie programy: RATUSZ® i REKORD.ERP. System RATUSZ® powstał przy ścisłej współpracy z jednostkami samorządowymi. Daje swoim użytkownikom m. in. szerokie wsparcie w podejmowaniu decyzji, możliwość efektywnego zarządzania finansami jednostki, stanowi również doskonały fundament popularnego obecnie e-Urzędu. System REKORD.ERP natomiast wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki kompleksowej obsłudze i integracji wszystkich obszarów jego działalności. Prowadzi to m.in. do optymalizacji zapasów, wyeliminowania zbędnych kosztów i redukcji niebezpieczeństwa utraty informacji jak i dostępu do niej osób niepowołanych.
Firma świadczy pełen zakres usług. Od konsultingu, poprzez dostawę sprzętu i rozwiązań internetowych, implementację oprogramowania i dostosowania go do potrzeb klienta po opiekę wdrożeniową, usługi szkoleniowe i serwis posprzedażowy. Firmie zaufało już blisko 200 urzędów oraz ponad 300 przedsiębiorstw na terenie całego kraju. Gwarantem wysokiej jakości oferowanych produktów jest certyfikat BS EN ISO 9001:200 nr FS 98775.
"REKORD" prowadzi również szeroko zakrojone działania prospołeczne. Firma jest strategicznym sponsorem Beskidzkiego Towarzystwa Sportowego. Klub obejmuje szkoleniem piłkarskim ponad 250 dzieci i młodzieży oraz posiada drużyny seniorów w IV Śląskiej Lidze w piłce nożnej oraz w Ekstraklasie Futsalu. Drużyna Rekordu jest aktualnym młodzieżowym mistrzem Polski w futsalu. Przy kompleksie sportowym usytuowany jest również nowoczesny Ośrodek Szkoleniowy, który wraz z zapleczem hotelowym i gastronomicznym przystosowany jest do przeprowadzania profesjonalnych prezentacji i seminariów dla klientów naszej firmy.
Altar Sp. z o.o. jest dostawcą swoich autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości. Firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat.
Ofertę Altar tworzą:
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi;
  • Systemy Call/Contact Center;
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych.
proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 18 listopada 2015 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Bydgoszcz, Bydgoskie Centrum Targowo – Wystawiennicze
85-674 Bydgoszcz, ul. Gdańska 187
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Bydgoskie Centrum Targowo – Wystawiennicze
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Synthelix Sp. z o.o. Rekord Pomorze Sp. z o.o. etagis GmbH Altar Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. CompuTec S.A.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide