Poland
PL EN

Roadshow w Lublinie, 16 kwietnia 2015 r.

Rozwiązania
CFI Systemy Informatyczne
Vendo ERP to wygodne i funkcjonalne oprogramowanie stworzone w celu usprawnienia funkcjonowania przedsiębiorstw. Ułatwia i automatyzuje wykonywanie codziennych zadań oraz zarządzanie i nadzór nad procesami w firmie, takimi jak:
  • Automatyzacja obsługi sprzedaży: oferty, zamówienia, fakturowanie, wysyłka towarów;
  • Zaopatrzenie i gospodarka magazynowa;
  • Płatności, budżety, finanse i księgowość.
Vendo ERP wraz funkcjonalnością Vendo CRM (zarządzanie kontaktami, obiegiem zadań i dokumentów, projektami i procesami sprzedaży) oraz Vendo Produkcja MRP (planowanie i rozliczanie produkcji) tworzy kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie zawierające:
  • Solidny system magazynowo – księgowy;
  • System menadżerski wspomagający zarządzanie firmą.
Program Vendo posiada bogaty zestaw parametrów umożliwiających dostosowanie programu pod specyficzne potrzeby klienta.
Wybrane moduły:
  • Sprzedaż i Dystrybucja to efektywne narzędzie do kompleksowej obsługi zamówień od klientów. Zapewnia sprawną i terminową realizację zamówień od odbiorców poprzez uporządkowanie i automatyzację całego procesu obsługi klienta;
  • Magazyn i Zaopatrzenie to intuicyjne i funkcjonalne narzędzie do zarządzania procesami zaopatrzenia i gospodarką magazynową w przedsiębiorstwie. Wspiera w optymalizacji stanów magazynowych, minimalizuje błędy i pomyłki w procesach logistycznych oraz zapewnia pełną identyfikowalność partii, czyli tzw. treaceability;
  • Produkcja to zestaw narzędzi służących do kompleksowego zarządzania produkcją – od wystawienia zlecenia, poprzez techniczne przygotowanie produkcji, harmonogramowanie, bieżącą rejestrację wykonania, rozliczanie, aż po raportowanie na potrzeby kadry zarządzającej. Elastyczność oprogramowania pozwala projektować zarazem proste przebiegi produkcyjne jak i bardzo skomplikowane procesy technologiczne;
  • CRM wraz z modułem Workflow to bardzo funkcjonalne, a przy tym łatwe w użytkowaniu narzędzie wspomagające zarządzanie pracą, zadaniami, kontaktami, projektami oraz obiegiem zadań i informacji. Umożliwia przydzielanie zadań, planowanie kontaktów, nadzorowanie stanu realizacji, monitorowanie terminów;
  • Finanse i Płatności to moduł stworzony w celu zapewnienia sprawnego nadzoru nad należnościami i zobowiązaniami oraz przepływu środków pieniężnych. Automatyzuje proces rozliczania należności, dzięki integracji z systemami transakcyjnymi banków;
  • Księgowość i Środki Trwałe wspiera prowadzenie rachunkowości firmy zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego. Automatyzuje procesy księgowych poprzez obsługę wielopoziomowego planu kont i wzorców księgowa;
  • Analiza i Raportowanie to predefiniowane raporty wbudowane w poszczególne moduły Vendo. Obejmują one takie obszary jak: sprzedaż, magazyn, produkcja, księgowość. Vendo umożliwia także integrację z systemem QlikView.
CompuTec
SAP Business One
SAP Business One to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich przedsiębiorstw. Jego zadaniem jest zwiększenie wydajności i opłacalności oraz wsparcie w podejmowaniu decyzji w oparciu o łatwo dostępne i przejrzyste informacje.
SAP Business One oferuje kompleksowe funkcje:
  • Zarządzanie finansami;
  • Zarządzanie magazynami i produkcją;
  • Zarządzanie relacjami z klientami;
  • Zaopatrzenie;
  • Raportowanie.
DBW Polska – Case Study BRODD – Case Study
ProcessForce
Stworzone przez firmę CompuTec, rozwiązanie ProcessForce, opracowano specjalnie dla produkcji ciągłej jest ono w pełni zintegrowane z SAP Business One. ProcessForce jest esencją obu rozwiązań, czerpiąc siłę i bezpieczeństwo z SAP oraz ekspercką wiedzę na temat procesów produkcyjnych z firmy CompuTec. W ten sposób wykorzystano zalety platformy biznesowej SAP wraz z jej najnowszymi osiągnięciami, tworząc bogate funkcjonalnie, niezwykle przyjazne użytkownikowi rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści klientom.
ProcessForce posiada takie funkcjonalności jak:
  • Interaktywny wykres Gantta;
  • Wsparcie różnych typów produkcji (MTS, MTO, ASO...);
  • Zarządzanie danymi produktów;
  • Deklaracja składników;
  • Wykorzystanie formuł w recepturach;
  • Marszruty Technologiczne;
  • Kalkulacja planowanych i rzeczywistych kosztów produkcji;
  • Zlecenia produkcyjne;
  • Wsparcie różnych metod wydania (Ręcznie, Pobranie Wsteczne);
  • "Dostępne do rozdysponowania" - ATP;
  • Pochodzenie rekomendacji MRP;
  • Kontrola i śledzenie partii;
  • Kontrola Jakości;
  • Zarządzanie Reklamacjami;
  • Kolektory danych produkcyjnych;
  • Możliwość dostosowywania rozwiązania.
SAP BusinessObjects
SAP BusinessObjects to rozwiązania Business Intelligence posiadające kompleksowe funkcje, które ułatwiają podejmowanie decyzji biznesowych. Dzięki nim użytkownicy dokonują trafnych i świadomych wyborów w oparciu o rzeczywiste dane i analizę. Wszyscy, zarówno wyspecjalizowani analitycy, jak i użytkownicy biznesowi, uzyskują dostęp do potrzebnych informacji przy minimalnej zależności od działów IT. Korzystając ze skutecznych rozwiązań BI, użytkownicy z różnych obszarów przedsiębiorstwa mogą uzyskiwać dostęp do informacji, używać ich, formatować, analizować i udostępniać w całej firmie. SAP HANA
Narzędzie stworzone do błyskawicznej analizy ogromnych ilości danych. Jednym z głównych wyzwań, jakim muszą sprostać organizacje rozmaitej wielkości należące do określonych branż, jest zarządzanie coraz większymi ilościami informacji i analizowanie ich, a także wykorzystanie tych informacji do usprawnienia prowadzonej działalności biznesowej. Dział informatyczny musi zmierzyć się z problemem wysokich kosztów związanych z zakupem i obsługą sprzętu wymaganego do przechowywania ogromnych ilości danych, natomiast użytkownicy biznesowi potrzebują szybkiego dostępu do informacji i analiz, aby odpowiednio reagować na zmieniające się warunki rynkowe.
CCNS
Firma CCNS SA jako Expert Partner oferuje wszystkie - zarówno fizyczne jak i wirtualne - rozwiązania firmy WatchGuard:
  • Rozwiązania klasy XTM - grupa produktowa zawierająca kilka rodzin urządzeń XTM. Każda z rodzin pozwala na zabezpieczanie sieci o różnych wielkościach i potrzebach. Rozwiązania klasy XTM są przeznaczone do kompleksowego zabezpieczania sieci. Podstawowe funkcje zapory sieciowej wzbogacone są o wiele dodatkowych funkcji bezpieczeństwa i sieciowych m.in.: polityki bazujące na tożsamości ze wsparciem AD SSO, terminator tuneli VPN, dynamiczny routing, ochrona AV, IPS, spamBlocker, RED, WebBlocker, DLP, Application Control, centralne zarządzanie, raportowanie, klastrowanie, kontroler sieci WiFi (dostępne dedykowane access pointy), zarządzanie ruchem, itd.
  • Rozwiązania SSL - grupa produktowa zawierająca urządzenia, które stanowią dopełnienie funkcjonalności oferowanych przez rozwiązania klasy XTM, w dziedzinie zapewnienia wygodnego i prostego w użytkowaniu dostępu do zasobów chronionych. Urządzenia SSL pozwalają na zestawianie bezpiecznych kanałów komunikacyjnych z wykorzystaniem jedynie przeglądarki internetowej oferując dodatkowe funkcje bezpieczeństwa m.in.: weryfikowanie poziomu bezpieczeństwa maszyny klienta, czy usuwanie wszelkich danych z komputera klienta, które zostały w trakcie sesji zapisane.
  • Rozwiązania XCS - grupa produktowa zawierająca urządzenia, których zadaniem jest zapewnienie pełnego bezpieczeństwa poczty internetowej, opcjonalnie także pełnego bezpieczeństwa ruchu Web. Urządzenia tej grupy stanowią przede wszystkim sieciową ochronę DLP, ochronę antywirusową oraz antyspamową.
Storio
Niezawodny system backupu EMC Networker w wersji 8.0
W sierpniu 2012 r. firma EMC udostępniła dla Klientów najnowszą wersję oprogramowania do backupu danych Networker 8.0.
EMC Networker to kompletne i wydajne rozwiązanie do tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych opracowane przez lidera branży - umożliwia centralizację, automatyzację i przyspieszenie procesów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych w całym środowisku informatycznym. Ponadto dzięki rekordowej wydajności i elastyczności umożliwia wykonywanie kopii najważniejszych danych biznesowych w szybki, bezpieczny i łatwy w zarządzaniu sposób.
DLACZEGO WARTO ZAINSTALOWAĆ NETWORKER'A 8.0?
  1. Najwyższej klasy de-duplikacja sprzętowa wbudowana w każdego agenta Networker’a. Bez dodatkowych opłat. Każdy serwer może się backupować na Data Domain z de-duplikacją na źródle lub targecie. Bez koneiczności zakupu dodatkowych licencji Storage Node! Oznacza to, dużą redukcje kosztu zakupu licencji NetWorker-a;
  2. Podział środowiska klienta. NetWorker pozwala tworzyć oddzielne strefy zarządzane przez oddzielnych administratorów – na przykład:
    • UNIX / Windows;
    • Gdańsk / Katowice;
    • Outsourcing: klient1 / klient2 / klient3.
  3. Usprawnienia techniczne:
    • Jednoczesny backup wielu maszyn i odtwarzanie z tego samego urządzenia dyskowego;
    • Mniejsze obciążenie zabezpieczanych maszyn backupem;
    • Mniejsze zużycie zasobów przez serwer backupu;
    • Mniejsze zużycie portów.
  4. I wiele innych.
EMC NETWORKER UMOŻLIWIA:
  • Scentralizowane tworzenie kopii zapasowych i odtwarzanie danych w celu zapewnienia pełnej kontroli nad sieciami pamięci masowej (SAN), pamięcią masową dołączaną przez sieć (NAS) i pamięcią masową podłączaną bezpośrednio (DAS);
  • Wykorzystanie technologii tworzenia kopii zapasowych i replikacji w celu zapewnienia wyższego poziomu ochrony i odtwarzania danych;
  • Obsługę platform heterogenicznych, w tym systemów UNIX, Windows, Linux, Netware, OpenVMS, Macintosh i VMware;
  • Bieżące tworzenie kopii zapasowych systemów plików i aplikacji w trybie online, w trakcie ich używania;
  • Obsługę rozwiązań EMC Documentum®, Oracle, Microsoft SQL Server i Exchange, IBM DB2 UDB, Informix, Lotus Notes/Domino, SAP® R/3®, Sybase i MEDITECH.
Łatwa obsługa, bezpieczeństwo i wydajność
EMC nieustannie udoskonala i udostępnia nowe funkcje w ramach aplikacji NetWorker. Obecnie NetWorker zapewnia:
  • Intuicyjny, łatwy w dostosowaniu i zarządzaniu interfejs użytkownika oparty na przeglądarce;
  • Niezrównane parametry w zakresie szybkości i bezpieczeństwa;
  • Najnowocześniejsze mechanizmy szyfrowania kopii zapasowych (256-bitowy standard AES) oraz zaawansowanego uwierzytelniania użytkowników, które gwarantują spełnienie rosnących wymagań dotyczących bezpieczeństwa;
  • Zaawansowane funkcje tworzenia kopii zapasowych na dyskach, obejmujące współbieżne odtwarzanie danych (z dysku), udostępnianie dysków docelowych (rozwiązania NAS i SAN), możliwości konfigurowania rożnych rozmiarów bloków, a także zarządzanie kopiami migawkowymi w celu znacznie szybszego odtwarzania danych.
Zarządzanie odtwarzaniem danych i łatwość użytkowania
EMC nieustannie rozwija podstawową architekturę rozwiązania NetWorker, aby udoskonalać funkcje tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych. Funkcje te upraszczają instalację aplikacji NetWorker oraz zarządzanie nią, korzystnie wpływając na wygodę jej użytkowania. EMC NetWorker zapewnia:
  • Szybsze odtwarzanie danych dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania, które pozwalają szybko i łatwo znaleŹć dane i uzyskać do nich dostęp;
  • Funkcję Inactive File Report, która identyfikuje nieaktywne pliki systemu Windows w kopiach zapasowych w celu ich archiwizacji;
  • Udoskonalone funkcje raportowania, inteligentnej korelacji kopii zapasowych oraz analizy wpływu, które pozwalają na lepsze monitorowanie środowiska tworzenia kopii zapasowych, szybsze rozwiązywanie problemów z kopiami zapasowymi i odtwarzaniem danych oraz skuteczniejsze unikanie problemów w przyszłości;
  • Obsługę internacjonalizacji (I18N) i lokalizacji językowej w celu wydajniejszej pracy w różnych językach;
  • Scentralizowaną dystrybucję oprogramowania, która pozwala na zdalne instalowanie poprawek i aktualizacji;
  • Większą elastyczność w zakresie wymagań dotyczących przechowywania danych wraz z obsługą dowolnej liczby unikatowych kopii i reguł przechowywania danych.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 16 kwietnia 2015 r.
Czwartek, 09:15
Miejsce: Lublin, Hotel Trzy Róże
20-515 Lublin, Zemborzyce Dolne 96a
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Trzy Róże
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. CompuTec S.A. proALPHA Polska Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. CCNS Spółka Akcyjna Storio Sp. z o.o. sp.k.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Nowoczesna Produkcja w systemach ERP.
 
Tomasz Winkler
Tomasz Winkler
Sales Training
Consultant
Grupa BPC
Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.

System ERP ma przyśpieszyć i ustandaryzować przebieg procesów, umiejętniej wykorzystać posiadane zasoby, a także polepszyć komunikację między działami w firmie. Innymi słowy – zadaniem systemów klasy ERP jest zaoszczędzenie funduszy i sił przedsiębiorstwa włożonych w prowadzenie działalności. Na konferencji w Gdańsku zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które nie tylko realizują powyższe zadania, ale także usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Przedstawimy systemy ERP, które posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności pozwalających na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych – spełniają założenia koncepcji Przemysłu 4.0.

Zapraszam na konferencję do Gdańska, która odbędzie się 6 grudnia 2017 roku, w trakcie której zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • SAP Business One – przykłady zastosowania oprogramowania w firmach różnej wielkości. SAP Business One Cloud – system zarządzania ERP w chmurze;
  • Droga do przemysłu 4.0 – prezentacja nowoczesnych rozwiązań ERP w obszarze zarządzania produkcją: Gardens BASIC, Exact Globe, SAP Business One, enova365, RekordERP;
  • Produkcja on-line – czyli jak odpowiedzieć na potrzeby informacyjne firm produkcyjnych;
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez zaawansowana automatyzację procesów i lepszą kontrolę kosztów projektu.
Więcej informacji o Konferencji »
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
Joanna Spałek
Joanna Spałek
Kierownik Działu
Organizacji Szkoleń
Grupa BPC
Czego oczekujemy od rozwiązań klasy ERP, Workflow, BI? Czy procesy biznesowe, które chcemy zinformatyzować wymagają wprowadzenia zewnętrznych, specjalistycznych rozwiązań, czy też są częścią systemu ERP? Zapraszamy do dyskusji oraz na prezentację wybranych systemów.

Na rynku polskim dostępnych jest wiele systemów klasy workflow oraz analityki zarządczej. Oferowane są również nowoczesne systemy klasy ERP, które dostarczają funkcjonalności w zakresie workflow, kontrolingu, analityki zarządczej czy zarządzania projektami. Przed wyborem rozwiązania należy jednak zadać sobie kilka istotnych pytań np.: Czy chcemy, aby użytkownik systemu bez wiedzy informatycznej mógł i potrafił zamodelować ścieżki przebiegu procesów? Czy istotne jest, aby system umożliwiał pracę na urządzeniach mobilnych? Czy powinien posiadać narzędzie OCR?

Zapraszam na konferencję w Rzeszowie, która odbędzie się 23 listopada, w podczas której będziemy poszukiwać odpowiedzi na powyższe zagadnienia.

W trakcie konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • Czy warto mieć Workflow i BI w jednym systemie? (Business Navigator);
  • Analizy wielowymiarowe w systemie MAAT – czyli dostęp do danych na wyciągniecie ręki;
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych – kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa (Aurea BPM, Qlik Sense, enova365, FORMVERSE, Platforma INTENSE i inne);
  • Jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane (Dell-EMC-AVAMAR, DATA DOMAIN).
Więcej informacji o Konferencji »
Nowoczesne systemy MES
w Inteligentnej Fabryce XXI wieku.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Planowanie i zarządzanie produkcją odbywa się automatycznie – bez dozoru i planistów. Na konferencji zaprezentujemy systemy klasy MES, które spełniają założenia technologii przyszłości.

Jakich funkcji w systemach MES poszukują polscy menadżerowie?
— Przepisy prawne zobowiązują producentów, aby w każdym momencie byli oni w stanie odtworzyć wszystkie etapy produkcji. Dlatego pożądaną funkcją w systemach produkcyjnych jest rejestrowanie genealogii produktu. Decydenci sięgają też po rozwiązania klasy MES, gdyż, umożliwią one zbieranie danych z maszyn na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Chcą wyeliminować przestoje, mikroprzestoje oraz awarie, gdyż do wyliczeń efektywności maszyn wykorzystują jedynie arkusze excel. Trzeba jednak zaznaczyć, że wielu menadżerów poszukuje funkcjonalności, które wykraczają poza ramy standardowego systemu klasy MES. Na przykład chcą monitorować stan maszyn czy też planować ich przegląd - ale to już zadanie systemów CMMS.

Zapraszam na konferencję do Bydgoszczy, która odbędzie się 21 listopada, w trakcie której kompleksowo omówimy powyższe zagadnienia.

W trakcie Konferencji w Bydgoszczy zostaną poruszone również następujące tematy:
  • Pełna wizualizacja i kontrola procesów produkcyjnych we włoskim systemie klasy ERP – Si5. Rozwiązanie wykorzystywane już jest przez polskie przedsiębiorstwa. Na świecie sprawdziło się m.in. w branżach: motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej. Z systemu Si5 korzysta aktualnie 50000 użytkowników z ponad 200 przedsiębiorstw zlokalizowanych w 26 krajach;
  • Efektywne planowanie i rozliczanie produkcji – czyli jak odzyskać pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego;
  • Wdrożenia systemów MES, SCADA i CMMS w praktyce. Studium przypadku wdrożeń rozwiązań: ANT Factory Portal, Wonderware MES, OptiMES);
  • Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.
Więcej informacji o Konferencji »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Rzeszowie 23 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdańsku 06 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Rzeszowie 15 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide


Ruszyła największa w Polsce baza systemów IT. Kliknij tutaj, aby rozpocząć przeglądanie.
0
Dni
0
Godziny
0
Minuty
0
Sekundy