Poland
PL EN

Roadshow we Wrocławiu, 25 lutego 2015 r.

Agenda
09:15 – 09:30 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:30 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:45 – 10:15 Co i kiedy produkować, by spełniać rzeczywiste potrzeby klientów i uniknąć niepotrzebnych zapasów?
Rozwiązania SAP SCM odpowiedzią na wyzwania na styku produkcji, logistyki i sprzedaży.
Studium przypadku.
Podczas prezentacji prelegent pokaże system obejmujący:
  • Zarządzanie zatowarowaniem;
  • Zarządzanie półką;
  • Zarządzanie łańcuchem logistycznym;
  • Współpracę między producentem a dystrybutorami, obejmującą przepływ informacji na temat popytu.

Robert Stiller, Architekt Rozwiązań Biznesowych, Hicron Sp z o.o.

10:15 – 10:45 Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji.

Waldemar Cichacz, Key Account Manager, Altar Sp. z o.o.

10:45 – 10:55 Logistyka i Doradztwo celne.

Lucyna Okal, Kierownik Działu ds. Doradztwa Celnego i Sprzedaży Usług, DTA Sp. z o.o.

10:55 – 11:25 Wzrost produktywności działu handlowego dzięki zastosowaniu zaawansowanych rozwiązań CRM.

Grzegorz Burczyk, Prezes Zarządu, INGENES Sp. z o.o.

11:25 – 11:45Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
11:45 – 12:15 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

12:15 – 12:45 Jak wyeliminować błędy na magazynie i zwiększyć wydajność
magazynierów przy wykorzystaniu systemu RapidWMS.

Andrzej Bednarek, Prezes Zarządu, ISK Sp. z o.o.

Robert Cupiał, Wiceprezes Zarządu, ISK Sp. z o.o.

12:45 – 13:15 RFID – kolej, yard, magazyn.
Wykorzystanie technologii RFID w obszarze magazynu i dystrybucji.

Daniel Kamiński, Prezes Zarządu, HADATAP Sp. z o.o.

Bartłomiej Gładysz, Projektant Rozwiązań RFID, HADATAP Sp. z o.o.

Paweł Wiśniewski, Dyrektor Handlowy, HADATAP Sp. z o.o.

13:15 – 13:45 Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.

Grzegorz Banakiewicz, Menedżer ds. projektów partnerskich i edukacyjnych, Balluff Sp. z o.o.

13:45 – 14:05Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
14:05 – 14:35 Integracja WMS z automatyką magazynową jako sposób
na zwiększenie efektywności logistyki wewnętrznej.
Case Study.

Andrzej Olszewski, Senior Consultant, Mantis Polska Sp. z o.o.

14:35 – 15:05 Prezentacja automatycznego systemu AGV oraz pozostałych produktów i usług grupy CEIT.

Marcin Waleczek, Prezes Zarządu, CEIT PL Sp. z o.o.

15:05 – 15:35 Przepływ surowców pomiędzy magazynem a halą produkcyjną. Wprowadzenie
systemu WMS skutecznym sposobem obniżenia kosztów logistyki wewnętrznej.

Ryszard Pytel, Prezes Zarządu, DataConsult Sp. z o.o.

15:35 – 16:00 Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów. Dyskusja.
16:00 – ... Poczęstunek.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 25 lutego 2015 r.
Środa, 09:15
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Haston City Hotel
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
DTA Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Hicron Sp z o.o. Altar Sp. z o.o. CompuTec S.A. INGENES Sp. z o.o. ISK Sp. z o.o. HADATAP Sp. z o.o. Mantis Polska Sp. z o.o. CEIT PL Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy - Blok I 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy - Blok II 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide