Poland
PL EN

Roadshow we Wrocławiu, 19 listopada 2014 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Ericpol Sp. z o.o. jest firmą inżynierską działającą od ponad 20 lat na międzynarodowym rynku ICT. Świadczy usługi outsourcingu, consultingu, dostarcza rozwiązania dedykowane w obszarach rozwiązań dla biznesu telekomunikacji, komunikacji M2M (machine to machine), IoT (Internet of Things), aplikacji dla sektora medycznego oraz finansów i bankowości. Ericpol posiada 4 biura w Polsce i 3 centra produkcyjne na Białorusi, Ukrainie i w Szwecji, które razem tworzą Grupę Ericpol, zatrudniając w sumie ponad 2000 pracowników.
Firma Ericpol jest partnerem Microsoft w obszarach Dynamics AX i SharePoint, specjaliści Ericpol orócz usług wdrożeniowych i developerskich zajmują się tworzeniem aplikacji dedykowanych dla rozwiązań Microsoft jak np. system wspierający mobilną obsługę magazynu czy też e-Kancelaria. Klientami firmy są duże firmy produkcyjne i handlowe, działające w kraju i za granicą.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
ISK Sp. z o.o. to zespół 14 kompetentnych ludzi o szerokim doświadczeniu uzyskanym podczas wieloletniej pracy z klientami i problemami, z jakimi borykały się Ich firmy. Firma ISK powstała w 1995 roku i od początku koncentrowała się na pomaganiu klientom osiągnąć korzyści z połączenia technologii informatycznej i biznesu, tak by mogli budować przewagę konkurencyjną swoich firm. Bazując na 19 letniej praktyce nabytej w trakcie wielu projektów wdrożeniowych i konsultingowych tworzymy i wdrażamy specjalizowane rozwiązania informatyczne dedykowane konkretnym branżom lub firmom.
Do realizowanych projektów podchodzimy kompleksowo zaczynając od analizy procesów biznesowych, ich oceny poprzez przygotowanie propozycji usprawnienia do wdrożenia konkretnego rozwiązania informatycznego. Zagadnieniami na których się koncentrujemy dotyczą głównie obszaru gospodarki magazynowej i produkcji.
Nasze realizacje tworzymy w oparciu o systemy klasy ERP wzbogacone o autorskie rozwiązania branżowe i specjalizowane. Przykładem takiego rozwiązań są:
  • APO – system produkcyjny dedykowany dla odlewni;
  • RapidWMS – zaawansowany system zarządzania magazynem
    z wykorzystaniem kodów kreskowych i przenośnych kolektorów danych.
Program APO to nowoczesna platforma przygotowana specjalnie dla odlewni. Aplikacja synchronizuje wszystkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie zaczynając od przyjęcia zamówienia, poprzez produkcje, kontrole jakości, aż do momentu wydania towaru. Program został podzielony na kilka modułów funkcjonalnych:
  • Zamówienia internetowe;
  • Handlowiec;
  • Produkcja;
  • Kontrola jakości;
  • Magazyn;
  • Analizy;
  • Administracja.
Program APO obsługuje wszystkie istotne obszary funkcjonowania odlewni ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki branży odlewniczej w takich strefach jak dział handlowy, produkcja, technologia, kontrola jakości, kontrola kosztów, planowanie produkcji.
APO umożliwia składanie zamówień za pośrednictwem strony internetowej. Zapewnia to całodobową obsługę i eliminuje ręczne wpisywanie zamówień. Klient za pośrednictwem serwisu może cały czas kontrolować stan realizacji złożonego zamówienia a także ma możliwość rezerwowania mocy produkcyjnych odlewni.
Serwis internetowy jest dostępny w kilku wersjach językowych.
Dane kontaktowe:
ISK Sp. z o.o.
ul. Równoległa 63A
42-216 Częstochowa
tel. +48 34 361 10 20
tel. +48 34 366 50 07
fax +48 34 390 65 82
e-mail: isk@isk.pl
Firma 4LS jest producentem i dostawcą systemów informatycznych wspomagających zarządzanie łańcuchem dostaw. Misją firmy jest sukces klienta mierzony wdrożeniem systemu. Produkt 4LS – system 4LS/Genetix – przeznaczony jest do obsługi firm logistycznych oraz spedycji ze szczególnym nastawieniem na logistykę produkcji oraz dystrybucję towarów.
Kluczowym elementem systemu jest moduł wielokryterialnej optymalizacji w zakresie planowania tras dystrybucji towarów oraz planowania załadunku przestrzennego pojazdów. Firma jest autorem algorytmów optymalizujących wspomniane wyżej zagadnienia. Kompetencje projektowe oraz wdrożeniowe firmy 4LS poparte są wykwalifikowaną kadrą. Pracownicy firmy posiadają ponad 10 letnie doświadczenie w zakresie informatyki, logistyki, spedycji i pokrewnych.
HADATAP to spółka powstała w kwietniu 2006 roku z założeniem zdobycia pozycji silnego integratora systemów i dostawcy rozwiązań na rynku RFID w Europie. Pierwsze 3 lata działalności przeznaczone były głównie na szkolenia i przygotowanie własnych projektów rozwiązań RFID.
Bieżący profil Spółki to integrator systemów i dostawca rozwiązań RFID. Najważniejsze fakty i dokonania HADATAP:
  • Członkostwo w organizacji GS1-EPCglobal, która ustala ogólnoświatowe standardy identyfikacji. Pracownicy HADATAP są członkami Polskie Rady GS1 a także członkami kilku grup roboczych i biorą udział w licznych konferencjach i spotkaniach roboczych GS1-EPCglobal. HADATAP jest oficjalnym "dostawcą rozwiązań RFID" autoryzowanym przez GS1.
  • Członkostwo w organizacji Dash-7 ustalającej standard tagów aktywnych RFID. Rozwiązania zalecane przez DASH7 są stosowane powszechnie przez Departamnet Obrony Stanów Zjednoczonych. Jest też wiele cywilnych zastosowań tej techniki identyfikacji.
  • Udział w projekcie INTERACT (Interactive Manual Assembly Operations for the Human-Centered Workplaces of the Future - http://www.interact-fp7.eu/). W projekcie uczestniczy 9 organizacji z Grecji, Luksemburga, Niemiec, Polski i Włoch. Polskę reprezentuje HADATAP, zaś pozostali członkowie konsorcjum to Daimler (Niemcy), Electrolux Professionals (Włochy), Emphasis Telematics (Grecja), Uniwersytet w Patras (Grecja), Uniwersytet w Ulm (Niemcy), DFKI, imk Automotive (Luksemburg).
  • Partner firmy Mojix Inc. z USA oferującej unikalne rozwiązania RFID nowej generacji umożliwiające dokładną lokalizację obiektów oznakowanych klasycznymi pasywnymi tagami w standardzie EPC Cl.1 Gen.2. System jest dedykowany do obsługi łańcucha dostaw dla bardzo dużych centrów dystrybucji i magazynów.
  • Preferred Channel Partner firmy Omni-ID oferującej tagi RFID skonstruowane na bazie Plasmonic structure gwarantującej doskonałe odczyty tagów na metalu i na aktywnym sprzęcie elektronicznym.
  • Partner firmy Smartrack (poprzednio UPM) głównego producenta inlay’i RFID.
  • Partner firm AeroScout Inc., Stanley Inc., CSL oraz na bazie własnych rozwiązań oferuje systemy lokalizacji obiektów w czasie rzeczywistym RTLS na bazie tagów aktywnych, także UWB, zapewniając dokładność lokalizacji nawet do 10 cm.
  • Współpraca z firmą Impinj Inc., światowym liderem w zakresie projektowania i produkcji chipów do tagów RFID oraz przodującego producenta czytników. Na potrzeby naszego klienta posiadającego duże archiwum dokumentów Impinj dostarczył 500,000 układów do etykiet (chipów) oraz opracował projekt specjalnej anteny do znakowania dokumentów.
  • Współpraca z organizacją lotniczą IATA w zakresie projektu "Simplifying The Business" obejmującego znakowanie bagaży lotniczych tagami RFID. HADATAP otrzymał propozycje członkostwa w organizacji IATA, jako partner technologiczny.
  • Współpraca z "RFID Journal" głównym propagatorem technik RFID współpracującym ściśle z EPC Global oraz czołowymi producentami i użytkownikami systemów RFID.
  • Współpraca z wieloma producentami sprzętu RFID (czytników, anten, etykiet, tagów) w Ameryce, Europie, Azji, Australii i Nowej Zelandii zapewniająca szeroką wymianę doświadczeń i możliwość doboru optymalnego sprzętu dla każdego rozwiązania RFID.
  • Autorski system HADATAP-MSI (Modułowy System Identyfikacji) opartego na trzech wariantowych modułach, który umożliwia szybkie i pozbawione wysokich kosztów projektowych skonstruowanie systemu RFID w technologii UHF i HF w oparciu o modułowe czytniki, specjalizowany mikroprocesor i bibliotekę oprogramowania. Składając jak z klocków LEGO można stworzyć ponad 300 wariantów rozwiązań, co zapewnia znalezienie prawie w każdej sytuacji optymalnego rozwiązania. Stworzone w ten sposób systemy gwarantują najnowocześniejsze rozwiązania, miedzy innymi zasilanie PoE (Power over Ethernet) zgodnie ze standardem ISO 802.3. W zakresie RFID spełniona jest m.in. norma ISO 18000-6C i 18000-3.
  • Uruchomienie produkcji urządzeń pozwalających na automatyczną cyrkulację zbiorów w archiwach i bibliotekach. Są to stanowiska: kodowania, przyjmowania i wydawania, wrzutnie dokumentów i książek, bramki kontrolne. Zestawianie systemów użytkowych z powyższych urządzeń oparte jest o architekturę MSI.
  • Uruchomienie produkcji stacjonarnych bramek RFID UHF wyposażonych w łącza GSM do identyfikacji i określania kierunku pojazdów kolejowych. Standard zgodny z zalecaniami Komisji Europejskiej i GS1.
  • System YARDIS - unikalny w skali światowej system zarządzania yardem z identyfikacją RFID środków transportu. System składa się z kiosków i dyspenserów RFID, czytników zintegrowanych z wagami, szlabanami i stanowiskami załadowczo-rozładowczymi oraz stanowiska do zwrotu tagów. System nie wymaga od kierowcy opuszczania pojazdu w trakcie pobytu w terminalu. Wdrożenie w polskim porcie morskim.
  • System autorski WARIS wraz z ILiM (identyfikacja produktów gotowych, lokalizacja produktów gotowych, inteligentne wózki widłowe RFID, czytniki mobilne RFID, aplikator etykiet RFID w linii produkcyjnej i drukarki RFID) wdrożony u producenta chemii budowlanej.
  • System śledzenia produkcji farmaceutycznej z wykorzystaniem RFID u producenta leków.
  • System śledzenia pojemników zwrotnych u dystrybutora części samochodowych.
  • System identyfikacji i lokalizacji pojazdów kolejowych. Oznakowane 5000 wagonów.
  • System znakowania, identyfikacji i lokalizacji pojemników na śmieci. Ponad 100 000 tagów.
  • System automatycznej identyfikacji pojazdów na parkingach z wykorzystaniem RFID.
  • Specjalistyczne autorskie oprogramowanie czytników mobilnych RFID UHF do celów inwentaryzacji środków trwałych i ewidencji przedmiotów. System charakteryzuje się ok. 10-krotnie krótszym czasem inwentaryzowania w porównaniu do kodów kreskowych.
  • System automatycznej identyfikacji kart Kanban i raportowania stanu zaopatrzenia linii produkcyjnych w przemyśle motoryzacyjnym.
Firma Max Elektronik działa na polskim rynku od 1991 roku. Przez pierwsze lata istnienia koncentrowała się na sprzedaży sprzętu komputerowego. Dziś oferuje elastyczne i stabilne systemy informacyjne oparte na nowoczesnych technologiach informatycznych, w tym Java Computing. Korzystają z nich przedsiębiorstwa przemysłowe i handlowe, jednostki administracji publicznej oraz sektora edukacji, a także instytucje finansowe.
SSI SCHÄFER jest wiodącym w Europie, od ponad 75 lat, producentem najbezpieczniejszych rozwiązań wyposażenia magazynowego, warsztatowego oraz transportu wewnętrznego. Posiada liczne obiekty referencyjne w Polsce i na świecie. Działania firmy ukierunkowane są na potrzeby Klienta, nastawione na długofalową i ścisłą współpracę.
Firma SSI SCHÄFER Sp. z o.o. oferuje:
  1. Wykonanie analiz i projektów zagospodarowania magazynów wraz z dostawą i montażem „pod klucz” uwzględniając optymalizację powierzchni użytkowej oraz koszty funkcjonowania magazynu i obrotu towarowego;
  2. Doradztwo, projektowanie, dostawę rozwiązań intalogistycznych i elementów wyposażenia magazynów (ponad 20.000 pozycji) obejmujące m.in.:
    • Systemy regałów półkowych o szerokim zastosowaniu w tym wielopoziomowe regały z podestami;
    • Systemy regałów dla składowania palet, kontenerów i innych opakowań zbiorczych – w tym przejezdne (na wózkach) i regały przepływowe (rolkowe);
    • Dynamiczne systemy regałowe dla składowania elementów w pojemnikach magazynowych takie jak: regały przepływowe (rolkowe i ślizgowe);
    • Regały windowe „LOGIMAT” – wraz z całym wyposażeniem uzupełniającym w postaci szuflad i pojemników;
    • Regały wspornikowe do magazynowania materiału dłużycowego;
    • Magazyny samonośne i magazyny wysokiego składowania wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem;
SSI SCHÄFER dostarcza również usługę serwisu i wsparcia technicznego 24/7.
Jet Reports Poland od 2007 r. specjalizuje się w sprzedaży i wdrożeniach rozwiązań do raportowania, Business Intelligence i Business Analytics. Oferowane przez nas produkty stworzone są z myślą o szybkiej implementacji, co znacznie obniża koszty i skraca czas wdrożenia. Jako rozwiązania typu self-service umożliwiają one również użytkownikom biznesowym samodzielne zarządzenie hurtownią danych i kostkami.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 19 listopada 2014 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Wrocław, ibis Styles Wrocław Centrum
50-083 Wrocław, pl. Konstytucji 3 Maja 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Ericpol Sp. z o.o. JCommerce S.A. ISK Sp. z o.o. 4LS sp. z o.o. HADATAP Sp. z o.o. Max Elektronik SA SSI Schäfer Sp. z.o.o. JET Reports Poland
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Nowoczesna Produkcja w systemach ERP.
 
Tomasz Winkler
Tomasz Winkler
Sales Training
Consultant
Grupa BPC
Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.

System ERP ma przyśpieszyć i ustandaryzować przebieg procesów, umiejętniej wykorzystać posiadane zasoby, a także polepszyć komunikację między działami w firmie. Innymi słowy – zadaniem systemów klasy ERP jest zaoszczędzenie funduszy i sił przedsiębiorstwa włożonych w prowadzenie działalności. Na konferencji w Gdańsku zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które nie tylko realizują powyższe zadania, ale także usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Przedstawimy systemy ERP, które posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności pozwalających na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych – spełniają założenia koncepcji Przemysłu 4.0.

Zapraszam na konferencję do Gdańska, która odbędzie się 6 grudnia 2017 roku, w trakcie której zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • SAP Business One – przykłady zastosowania oprogramowania w firmach różnej wielkości. SAP Business One Cloud – system zarządzania ERP w chmurze;
  • Droga do przemysłu 4.0 – prezentacja nowoczesnych rozwiązań ERP w obszarze zarządzania produkcją: Gardens BASIC, Exact Globe, SAP Business One, enova365, RekordERP;
  • Produkcja on-line – czyli jak odpowiedzieć na potrzeby informacyjne firm produkcyjnych;
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez zaawansowana automatyzację procesów i lepszą kontrolę kosztów projektu.
Więcej informacji o Konferencji »
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
Joanna Spałek
Joanna Spałek
Kierownik Działu
Organizacji Szkoleń
Grupa BPC
Czego oczekujemy od rozwiązań klasy ERP, Workflow, BI? Czy procesy biznesowe, które chcemy zinformatyzować wymagają wprowadzenia zewnętrznych, specjalistycznych rozwiązań, czy też są częścią systemu ERP? Zapraszamy do dyskusji oraz na prezentację wybranych systemów.

Na rynku polskim dostępnych jest wiele systemów klasy workflow oraz analityki zarządczej. Oferowane są również nowoczesne systemy klasy ERP, które dostarczają funkcjonalności w zakresie workflow, kontrolingu, analityki zarządczej czy zarządzania projektami. Przed wyborem rozwiązania należy jednak zadać sobie kilka istotnych pytań np.: Czy chcemy, aby użytkownik systemu bez wiedzy informatycznej mógł i potrafił zamodelować ścieżki przebiegu procesów? Czy istotne jest, aby system umożliwiał pracę na urządzeniach mobilnych? Czy powinien posiadać narzędzie OCR?

Zapraszam na konferencję w Rzeszowie, która odbędzie się 23 listopada, w podczas której będziemy poszukiwać odpowiedzi na powyższe zagadnienia.

W trakcie konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • Czy warto mieć Workflow i BI w jednym systemie? (Business Navigator);
  • Analizy wielowymiarowe w systemie MAAT – czyli dostęp do danych na wyciągniecie ręki;
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych – kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa (Aurea BPM, Qlik Sense, enova365, FORMVERSE, Platforma INTENSE i inne);
  • Jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane (Dell-EMC-AVAMAR, DATA DOMAIN).
Więcej informacji o Konferencji »
Nowoczesne systemy MES
w Inteligentnej Fabryce XXI wieku.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Planowanie i zarządzanie produkcją odbywa się automatycznie – bez dozoru i planistów. Na konferencji zaprezentujemy systemy klasy MES, które spełniają założenia technologii przyszłości.

Jakich funkcji w systemach MES poszukują polscy menadżerowie?
— Przepisy prawne zobowiązują producentów, aby w każdym momencie byli oni w stanie odtworzyć wszystkie etapy produkcji. Dlatego pożądaną funkcją w systemach produkcyjnych jest rejestrowanie genealogii produktu. Decydenci sięgają też po rozwiązania klasy MES, gdyż, umożliwią one zbieranie danych z maszyn na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Chcą wyeliminować przestoje, mikroprzestoje oraz awarie, gdyż do wyliczeń efektywności maszyn wykorzystują jedynie arkusze excel. Trzeba jednak zaznaczyć, że wielu menadżerów poszukuje funkcjonalności, które wykraczają poza ramy standardowego systemu klasy MES. Na przykład chcą monitorować stan maszyn czy też planować ich przegląd - ale to już zadanie systemów CMMS.

Zapraszam na konferencję do Bydgoszczy, która odbędzie się 21 listopada, w trakcie której kompleksowo omówimy powyższe zagadnienia.

W trakcie Konferencji w Bydgoszczy zostaną poruszone również następujące tematy:
  • Pełna wizualizacja i kontrola procesów produkcyjnych we włoskim systemie klasy ERP – Si5. Rozwiązanie wykorzystywane już jest przez polskie przedsiębiorstwa. Na świecie sprawdziło się m.in. w branżach: motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej. Z systemu Si5 korzysta aktualnie 50000 użytkowników z ponad 200 przedsiębiorstw zlokalizowanych w 26 krajach;
  • Efektywne planowanie i rozliczanie produkcji – czyli jak odzyskać pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego;
  • Wdrożenia systemów MES, SCADA i CMMS w praktyce. Studium przypadku wdrożeń rozwiązań: ANT Factory Portal, Wonderware MES, OptiMES);
  • Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.
Więcej informacji o Konferencji »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Bydgoszczy 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 23 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdańsku 06 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide


Ruszyła największa w Polsce baza systemów IT. Kliknij tutaj, aby rozpocząć przeglądanie.
0
Dni
0
Godziny
0
Minuty
0
Sekundy