Poland
PL EN

Konferencja we Wrocławiu, 22 października 2014 r.

Agenda
09:00 – 09:15 Rejestracja gości, kawa powitalna.
09:15 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:30 – 10:00 Zarządzani złożonymi procesami produkcyjnymi z wykorzystaniem
zaawansowanych narzędzi klasy APS, ERP na przykładzie branży maszynowej.

Gerard Błaszczak, Sales Director, proALPHA Polska Sp. z o.o.

10:00 – 10:15 Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy w oparciu o nowoczesne narzędzia abas Business Suite
i Etagis APS wspierające planowanie, harmonogramowanie i optymalizację procesów produkcyjnych,
zakupów (zapasy) i sprzedaży.
  • Zaawansowane planowanie produkcji;
  • Harmonogramowanie z uwzględnieniem dostępności surowców;
  • Mechanizm rozliczania produkcji.

Bartosz Mnich, Prezes Zarządu, Synthelix Sp. z o.o.

10:15 – 10:45 Jak system SAP wspiera rozwój organizacji? Studium przypadku,
ukazujące korzyści płynące z zastosowania systemu SAP ERP.

Mariusz Gulka, Kierownik Projektu Wdrożenia SAP, Stelweld Sp. z o.o. (branża automotive)

Robert Stiller, Architekt Rozwiązań Biznesowych, Hicron Sp z o.o.

10:45 – 11:00Przerwa kawowa.
  
11:00 – 11:30 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

11:30 – 12:30 Rozwiązania wspomagające zarządzanie procesami produkcyjnymi w systemie Microsoft Dynamics AX.

Hubert Nowaczyk, Prezes Zarządu, Axacom Sp. z o.o.

12:30 – 13:00 Produkcja z wykorzystaniem kooperacji – możliwości systemu Sage ERP X3.

Maciej Lipkowski, Kierownik Projektów Wsparcia, Sage Sp. z o.o.

13:00 – 13:20Przerwa kawowa.
  
13:20 – 13:50 Prelekcja firmy Proxia Polska Sp. z o.o.
  1. CMMS – Planowanie, monitorowanie i rozliczanie służb działu
    Utrzymania Ruchu przy wykorzystaniu narzędzi firmy Proxia;
  2. Gospodarka narzędziowa i organizacja danych dotyczących
    narzędzi w przedsiębiorstwach branży metalowej / maszynowej;
  3. Rozliczanie produkcji w branży metalowej / maszynowej.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

13:50 – 14:35 Harmonogramowanie zleceń produkcyjnych w systemie SIMPLE.ERP – przykład wdrożenia.

Michał Siedlecki, Wiceprezes Zarządu, SIMPLE S.A.

14:35 – 15:05 ANT Smart Production – przegląd dedykowanych systemów zrealizowanych przez ANT
w przemyśle, w branży produkcji wielkoseryjnej, metalowej i automotive. Konkretne
przykłady realizacji systemów, których efektem jest: obniżenie kosztów produkcji,
zwiększenie efektywności i wydajności, zapewnienie stabilnej jakości, zmniejszenie
zużycia energii, poprawa przepływu informacji, sukces w postaci medali WCM.

Andrzej Jarosz, Prezes Zarządu, ANT Sp. z o.o.

15:05 – 15:20 Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów.
15:20 – ... Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 22 października 2014 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Wrocław, Centrum Konferencyjne WPP
53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
proALPHA Polska Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. Hicron Sp z o.o. CompuTec S.A. Axacom Sp. z o.o. Sage Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. SIMPLE S.A. ANT Sp. z o.o.
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Elektronika S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy - Blok I 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy - Blok II 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide