Poland
PL EN

Roadshow we Wrocławiu, 24 lipca 2014 r.

Rozwiązania
EBIS Group
Platforma Binocle – kompleksowa platforma Business Intelligence, która zapewniając dostęp do zintegrowanych danych firmy, wspiera podejmowanie decyzji biznesowych. Binocle to proste w użyciu, elastyczne narzędzie wielowymiarowej analizy danych. W ramach jednej platformy Binocle oferuje moduły:
  • Raportowanie i analizy biznesowe;
  • Planowanie i budżetowanie;
  • Data mining.
Microsoft Power BI – dostępny w chmurze lub wewnątrz firmy zestaw narzędzi Business Intelligence, będących częścią pakietu Office 365 lub samego Excela 2013. Podstawowym narzędziem analitycznym w Power BI jest właśnie Excel - pierwszy wybór dla niemal każdego analityka. Po rozszerzeniu Excela o Power Pivot (In-Memory), Power View, Power Map i Power Query otrzymujemy kompletną platformę Business Intelligence w przyjaznym i znanym nam środowisku Office. Case Study - Ministerstwo Gospodarki Case Study - Bartek S.A. Case Study - NDI S.A. Case Study - Sescom S.A.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
Connecto
A) Platforma Connecto DMS – Business Intelligence
Platforma usprawniająca zarządzanie firmą oraz podejmowanie decyzji biznesowych. Wszystko dzięki możliwości monitorowania kondycji przedsiębiorstwa, jego projektów oraz finansów. To rozwiązanie nie tylko dla osób zarządzających firmą, ale także dla pracowników, którym informacje są niezbędne do kontroli i zarządzania konkretnymi procesami.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Business Intelligence:
  1. Kompleksowy mechanizm raportowania:
    • Budowa i zarządzanie wieloźródłową, wielowymiarową Hurtownią Danych;
    • Zaawansowana przeglądarka raportów, obsługującą wiele typów analiz;
    • Modelowanie danymi np. z projektów;
    • Możliwość korzystania z predefiniowanych i generacji własnych Obszarów Analitycznych OLAP;
    • Integracja danych z różnych źródeł;
    • Pełna integracja z arkuszami Excel;
  2. Różne źródła, jedno narzędzie:
    • Informacje potrzebne w danym czasie mogą być pobierane z różnych źródeł, np. z zestawienia projektów i systemu finansowo – księgowego.
  3. Dostosowanie systemu do potrzeb klienta:
    • Tworzenie unikalnego wyglądu systemu pod każdego z użytkowników;
    • Pełna konfigurowalność raportów, wykresów i zestawień;
    • Wielowymiarowe zestawienia – finansowe, projektowe, ilościowe, wartościowe, itp.;
    • Proste tworzenie analiz na zasadzie Drag&Drop.
  4. Integracja – dalszy rozwój:
    • Elektroniczny obieg dokumentów i pracy;
    • Zarządzanie Relacjami z Klientem (CRM);
    • Obsługa Klientów;
    • Kompleksowe Zarządzanie Projektami.
Connecto - Case Study
B) Platforma Connecto DMS – Obieg Dokumentów
Platforma Connecto DMS Obieg Dokumentów pozwala na pełną kontrolę związaną z przepływem informacji i dokumentów wewnątrz firmy, jakie pory były przekazywane w formie papierowej. To bieżący dostęp do najbardziej aktualnych dokumentów, jak i tych, które zostały już wrzucone do archiwum. Sam obieg dokumentów wiąże się nie tylko z usprawnieniem pracy, ale również pozwala monitorować, gdzie i dlaczego dany dokument obecnie się znajduje. Wszystkie dokumenty są znajdują się w jednym miejscu.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Obieg Dokumentów:
  • Dzięki platformie maleje nam ilość dokumentów papierowych;
  • Szybkie dotarcie do dokumentów za pomocą kilku kliknięć;
  • Minimalne ryzyko zniszczenia i zgubienia ważnych umów lub faktur;
  • Ograniczenie do zera błędów, nieporozumień i opóźnień związanych
    z przepływem informacji;
  • Obniżenie kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa.


C) Platforma Connecto DMS – CRM
CRM to narzędzie usprawniające procesy handlowe. Dostęp do wykonany w przeszłości oraz zaplanowanych działań przekłada na pozyskanie i utrzymywanie stałych relacji z klientem. Dzięki zebranym informacjom o kliencie możliwe jest dobranie rozwiązania spełniające jego wymagania. CRM to również łatwe organizowanie i wykonywanie pracy w przedsiębiorstwie przez analizę efektywności oraz ustalenie strategii działań.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – CRM:
  • Zwiększenie skuteczności zarządzania w organizacji;
  • Usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy;
  • Wzrost satysfakcji klientów oraz zaufania partnerów;
  • Skuteczna kontrola działań pracowników, podwykonawców i partnerów biznesowych;
  • Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących, korespondencji
    rejestracji i przekazywania kontaktów, spraw i zadań.


D) Platforma Connecto DMS – Zarządzanie Projektem
Platforma umożliwia kontrolę poszczególne szczebli wykonania projektu dzięki bieżącym aktualizacjom. W każdym momencie można zamieścić poprawki czy sprawdzić dokumenty na konkretnym etapie. Ciągły dostęp pozwala na analizy finansowe, co zabezpiecza przez przekroczeniem budżetu lub terminu oddania projektu. Cały czas możemy też analizować finanse, które przeznaczone są na konkretne działanie Dzięki temu unikniemy przekroczenia budżetu oraz opóźnień związanych z terminem oddania projektu.
Korzyści z wdrożenia Platformy Connecto DMS – Zarządzanie Projektem
  • Kontroluj finansów i czasu dla konkretnego projektu;
  • Oszczędność czasu i pieniędzy;
  • Bieżące informacje o zmianach i podjętych krokach w projekcie Informuj.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 24 lipca 2014 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Wrocław, Hotel Bugatti
54-041 Wrocław, ul. Kosmonautów 328
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
EBIS Group Altar Sp. z o.o. Connecto Sp. z o.o. CDN Partner we Wrocławiu Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
Microsoft Sp. z o.o. power-bi bilander oracle pentaho jaspersoft altar-df altar-ecm altar-of piramid connecto-bi connecto-crm connecto-dms connecto-obd connecto-wfl
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Nowoczesna Produkcja w systemach ERP.
 
Tomasz Winkler
Tomasz Winkler
Sales Training
Consultant
Grupa BPC
Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.

System ERP ma przyśpieszyć i ustandaryzować przebieg procesów, umiejętniej wykorzystać posiadane zasoby, a także polepszyć komunikację między działami w firmie. Innymi słowy – zadaniem systemów klasy ERP jest zaoszczędzenie funduszy i sił przedsiębiorstwa włożonych w prowadzenie działalności. Na konferencji w Gdańsku zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które nie tylko realizują powyższe zadania, ale także usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Przedstawimy systemy ERP, które posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności pozwalających na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych – spełniają założenia koncepcji Przemysłu 4.0.

Zapraszam na konferencję do Gdańska, która odbędzie się 6 grudnia 2017 roku, w trakcie której zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • SAP Business One – przykłady zastosowania oprogramowania w firmach różnej wielkości. SAP Business One Cloud – system zarządzania ERP w chmurze;
  • Droga do przemysłu 4.0 – prezentacja nowoczesnych rozwiązań ERP w obszarze zarządzania produkcją: Gardens BASIC, Exact Globe, SAP Business One, enova365, RekordERP;
  • Produkcja on-line – czyli jak odpowiedzieć na potrzeby informacyjne firm produkcyjnych;
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez zaawansowana automatyzację procesów i lepszą kontrolę kosztów projektu.
Więcej informacji o Konferencji »
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
Joanna Spałek
Joanna Spałek
Kierownik Działu
Organizacji Szkoleń
Grupa BPC
Czego oczekujemy od rozwiązań klasy ERP, Workflow, BI? Czy procesy biznesowe, które chcemy zinformatyzować wymagają wprowadzenia zewnętrznych, specjalistycznych rozwiązań, czy też są częścią systemu ERP? Zapraszamy do dyskusji oraz na prezentację wybranych systemów.

Na rynku polskim dostępnych jest wiele systemów klasy workflow oraz analityki zarządczej. Oferowane są również nowoczesne systemy klasy ERP, które dostarczają funkcjonalności w zakresie workflow, kontrolingu, analityki zarządczej czy zarządzania projektami. Przed wyborem rozwiązania należy jednak zadać sobie kilka istotnych pytań np.: Czy chcemy, aby użytkownik systemu bez wiedzy informatycznej mógł i potrafił zamodelować ścieżki przebiegu procesów? Czy istotne jest, aby system umożliwiał pracę na urządzeniach mobilnych? Czy powinien posiadać narzędzie OCR?

Zapraszam na konferencję w Rzeszowie, która odbędzie się 23 listopada, w podczas której będziemy poszukiwać odpowiedzi na powyższe zagadnienia.

W trakcie konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • Czy warto mieć Workflow i BI w jednym systemie? (Business Navigator);
  • Analizy wielowymiarowe w systemie MAAT – czyli dostęp do danych na wyciągniecie ręki;
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych – kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa (Aurea BPM, Qlik Sense, enova365, FORMVERSE, Platforma INTENSE i inne);
  • Jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane (Dell-EMC-AVAMAR, DATA DOMAIN).
Więcej informacji o Konferencji »
Nowoczesne systemy MES
w Inteligentnej Fabryce XXI wieku.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Planowanie i zarządzanie produkcją odbywa się automatycznie – bez dozoru i planistów. Na konferencji zaprezentujemy systemy klasy MES, które spełniają założenia technologii przyszłości.

Jakich funkcji w systemach MES poszukują polscy menadżerowie?
— Przepisy prawne zobowiązują producentów, aby w każdym momencie byli oni w stanie odtworzyć wszystkie etapy produkcji. Dlatego pożądaną funkcją w systemach produkcyjnych jest rejestrowanie genealogii produktu. Decydenci sięgają też po rozwiązania klasy MES, gdyż, umożliwią one zbieranie danych z maszyn na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Chcą wyeliminować przestoje, mikroprzestoje oraz awarie, gdyż do wyliczeń efektywności maszyn wykorzystują jedynie arkusze excel. Trzeba jednak zaznaczyć, że wielu menadżerów poszukuje funkcjonalności, które wykraczają poza ramy standardowego systemu klasy MES. Na przykład chcą monitorować stan maszyn czy też planować ich przegląd - ale to już zadanie systemów CMMS.

Zapraszam na konferencję do Bydgoszczy, która odbędzie się 21 listopada, w trakcie której kompleksowo omówimy powyższe zagadnienia.

W trakcie Konferencji w Bydgoszczy zostaną poruszone również następujące tematy:
  • Pełna wizualizacja i kontrola procesów produkcyjnych we włoskim systemie klasy ERP – Si5. Rozwiązanie wykorzystywane już jest przez polskie przedsiębiorstwa. Na świecie sprawdziło się m.in. w branżach: motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej. Z systemu Si5 korzysta aktualnie 50000 użytkowników z ponad 200 przedsiębiorstw zlokalizowanych w 26 krajach;
  • Efektywne planowanie i rozliczanie produkcji – czyli jak odzyskać pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego;
  • Wdrożenia systemów MES, SCADA i CMMS w praktyce. Studium przypadku wdrożeń rozwiązań: ANT Factory Portal, Wonderware MES, OptiMES);
  • Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.
Więcej informacji o Konferencji »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Bydgoszczy 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Rzeszowie 23 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdańsku 06 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide


Rusza największa w Polsce baza systemów IT.
Do premiery pozostało:
Dni
Godziny
Minuty
Sekundy