Poland
PL EN

Roadshow w Krakowie, 17 czerwca 2014 r.

Agenda
08:30 – 08:45 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
08:45 – 09:15 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
  • Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  • Wykorzystywane obecnie przez przedsiębiorstwa produkcyjne rozwiązania
    informatyczne wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem w obszarze:
    całej organizacji (ERP), produkcji (MES).
  • Pułapki negocjacyjne stosowane przez dostawców systemów ERP
    w rozmowach z przedsiębiorcami.
09:15 – 09:30 Zarządzanie procesami produkcyjnymi w systemie Microsoft Dynamics AX.

Zbigniew Markowski, Kierownik działu wdrożeń, COIG S.A.

09:30 – 10:00 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

10:00 – 10:30 Zarządzani złożonymi procesami produkcyjnymi z wykorzystaniem
zaawansowanych narzędzi klasy APS, ERP na przykładzie branży automotive.

Gerard Błaszczak, Sales Director, proALPHA Polska Sp. z o.o.

10:30 – 10:45Przerwa kawowa.
  
10:45 – 12:15 Przedstawienie firmy BPSC – Biuro Projektowania Systemów Cyfrowych S.A.

Aleksander Faleńczyk, Manager ds. Kontraktów, BPSC S.A.

Planowanie w procesie produkcyjnym (raport zapotrzebowań materiałowych
i harmonogramowania procesu).

Janusz Geisner, Manager ds. Konsultingu i Analiz, BPSC S.A.

Narzędzia rejestracji danych produkcyjnych (ekrany dotykowe, kody kreskowe).

Janusz Geisner, Manager ds. Konsultingu i Analiz, BPSC S.A.

Wdrożenie systemu Impuls na przykładzie wybranego case study.

Klient Referencyjny BPSC S.A.

12:15 – 12:45Przerwa kawowa.
  
12:45 – 13:15 System MAAT w grupie kapitałowej Geyer&Hosaja — dostawcy wyrobów dla branży Automotive.

Zbigniew Pokora, Dyrektor Działu Wdrożeń, COMP Soft Sp. z o.o.

Katarzyna Kalina, Technolog Optymalizacji Pracy, Geyer & Hosaja Sp. z o.o.

13:15 – 13:45 Poprawa organizacji pracy oraz podniesienie efektywności
w przedsiębiorstwie przy wykorzystaniu systemu Vendo.

Wojciech Czarnecki, Prezes Zarządu, CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

13:45 – 14:15 Zarządzanie danymi produkcyjnymi w ujęciu monitorowania stanu maszyn,
zleceń produkcyjnych, planowania produkcji oraz gospodarki narzędziowej.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

14:15 – 15:00 Podsumowanie pierwszej części spotkania. Rozdanie certyfikatów.
15:00 – 16:00 Lunch.
  
16:00 – 17:00 Debata.
  • Błędy popełniane przez przedsiębiorstwa na etapie wyboru rozwiązania ERP;
  • Dostosowanie rozwiązań do specyfiki działalności przedsiębiorstw branży oraz
    kompetencje zespołów wdrożeniowych;
  • Poziom inwestycji w nowe technologie informatyczne na tle danych makroekonomicznych.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 17 czerwca 2014 r.
Wtorek, 08:45
Miejsce: Wieliczka k/Krakowa, Hotel Lenart ****
32-020 Wieliczka, ul. Narutowicza 1
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
CompuTec S.A. proALPHA Polska Sp. z o.o. BPSC S.A. COMP Soft Sp. z o.o. CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. COIG S.A.
Prezentowane Rozwiązania:
sap-bo process-force proALPHA Polska Sp. z o.o. impuls maat vendo dynamics
Sponsor Generalny:
Wydawnictwo Pascal
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy - Blok I 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Bydgoszczy - Blok II 21 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide