Organizatorzy – Roadshow w Poznaniu, 08 kwietnia 2014 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Roadshow w Poznaniu, 08 kwietnia 2014 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Graphcom Sp. z o.o. została utworzona w 2000 roku. Specjalizujemy się we wdrażaniu systemów informatycznych produkcji Comarch S.A., zarówno dla małych (COMARCH ERP OPTIMA), jak i dla średnich i dużych firm (COMARCH ERP ALTUM i COMARCH ERP XL). Dostarcza innowacyjne oraz elastyczne rozwiązania dla każdego typu przedsiębiorstwa.
W swojej ofercie posiada:
  • Oprogramowanie ERP produkcji Comarch S.A.;
  • Oprogramowanie systemowe Microsoft;
  • System B2B, służący partnerom biznesowym do elektronicznej wymiany informacji biznesowych;
  • System automatycznego backupu danych – Ekopia24;
Świadczy usługi w zakresie:
  • Pomocy w pozyskaniu finansowania projektów informatycznych (dotacje, leasing);
  • Wykonania analiz biznesowych:
    • audytów technicznych systemu,
    • audytu korzyści biznesowych,
  • Wdrożenia rozwiązań informatycznych których przydatność potwierdziły przeprowadzone wcześniej analizy biznesowe;
  • Stałej opieki serwisowej, w zakresie:
    • utrzymania w ruchu infrastruktury IT,
    • wsparcia użytkowników systemów ERP i B2B.
Tworzy również oprogramowanie dedykowane dla indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Graphcom wykonał i wdrożył szereg własnych rozwiązań. Do najbardziej znaczących należą:
  • System POL – służący zawierania polis ubezpieczenia zawodowego OC dla wybranych grup zawodowych, oraz naliczaniu i kontroli składek ubezpieczeniowych;
  • Konfigurator produktu, upraszczający składanie zamówień na wariantowe produkty meblowe;
  • Program "Paczka", służący do planowania wysyłek towarów w oparciu o zamówienia zgromadzone w systemie Comarch ERP XL;
  • Program "Magazynier" służący do obsługi dokumentów magazynowych za pomocą specjalnego interfejsu zoptymalizowanego dla paneli dotykowych;
  • Zestaw narzędzi wspomagających, służących wsparciu systemu Comarch ERP XL o dodatkowe funkcjonalności, takie jak: mechanizm grupowych przecen towarów, mechanizm automatycznej identyfikacji dostaw za pomocą unikalnej cechy oraz inne.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
ELO Digital Office GmbH tworzy wysokiej klasy produkty i rozwiązania w dziedzinie oprogramowania do kompleksowego zarządzania informacjami w przedsiębiorstwie. ELO Digital Office GmbH oferuje produkty do elektronicznego zarządzania dokumentami, cyfrowej archiwizacji i obiegu dokumentów, czyli wszystkich obszarów zarządzania zasobami informacyjnymi. Firma z siedzibą w Stuttgarcie odłączyła się w 1998 roku od grupy Louis Leitz. Od tego czasu firmą kieruje Karl Heinz Mosbach i Matthias Thiele. Dzięki wyraźnej wizji rozwoju i ogromnemu potencjałowi produktów firma ELO Digital Office GmbH wraz z oddziałami w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Azji i Australii odniosła sukces na skalę międzynarodową.
Asortyment produktów ELO® składa się z trzech linii:
ELOoffice to wstępne rozwiązania DMS i modułowego rozwiązania klient-serwer, a dla średnich przedsiębiorstw ELOprofessional oraz niezależnego od platformy i wysoce skalowalnego ELOenterprise z możliwością obsługi rożnych podmiotów, które sprawdza się w szczególności w centrach przetwarzania danych.
Generalny Dystrybutor w Polsce:
ELO Digital Office Sp. z o.o.
ul. Kombatantów 34
66-400 Gorzów Wlkp.
gorzow@elo-digital.pl
Humansoft posiada jeden z najbardziej doświadczonych i wykwalifikowanych zespołów wdrożeniowych Qlik Sense i QlikView w Polsce. Z sukcesem realizujemy projekty Business Intelligence dla największych, strategicznych firm. Zrealizowaliśmy wdrożenia dla ponad 80 klientów. Każde z naszych wdrożeń zakończyło się pełnym sukcesem. W wykonanych przez nas aplikacjach analitycznych Qlik codziennie pracuje ponad 1200 użytkowników.
Wspieramy klientów z różnych branż, oferując kompletne rozwiązania Business Intelligence w obszarach finansowych oraz operacyjnych. Koncentrujemy się na potrzebach Klientów. Każde dostarczone przez nas rozwiązanie poparte jest analizą indywidualnych potrzeb, aby jak najlepiej dopasować ofertę i spełnić oczekiwania najbardziej wymagających firm.
Posiadamy ponad 25-cio letnie doświadczenie w tworzeniu oraz wdrażaniu własnego oprogramowania ERP, B2B, B2C, EDI i BI, na którym pracuje łącznie ponad 10 000 klientów. Gwarantujemy najwyższą jakość dostarczanych rozwiązań i usług.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Humansoft Sp. z o.o.
Sage jest jednym z największych dostawców rozwiązań ERP na świecie. Oferta firmy w Polsce obejmuje 4 linie produktów: System Symfonia i Symfonia Start dla małych firm i mikroprzedsiębiorstw, System Zarządzania Forte – zaawansowane rozwiązanie klasy ERP dla średnich przedsiębiorstw oraz międzynarodowy system Sage ERP X3 – globalne, zintegrowane rozwiązanie ERP dla dynamicznie rozwijających się średnich i większych firm. Uzupełnieniem oferty jest innowacyjny serwis miedzyfirmami.pl, który powstał z myślą o upowszechnianiu pomiędzy podmiotami gospodarczymi elektronicznej wymiany dokumentów, uproszczeniu formalności związanych z korzystaniem z e-faktur oraz redukcji kosztów w zakresie fakturowania i rozliczania dokumentów finansowych. Serwis ten jest skierowany do wszystkich przedsiębiorstw i organizacji zainteresowanych korzystaniem z faktur elektronicznych – bez względu na skalę i użytkowane platformy informatyczne.
W Sage rozumiemy, że każdy z naszych Klientów jest wyjątkowy. Firmy, którym dostarczamy rozwiązania informatyczne, różnią się swoją historią, realizowanymi zadaniami, pomysłami i celami biznesowymi. Nasze wsparcie daje im przestrzeń do osiągania sukcesów.
Firmę zrodziła potrzeba innowacji, kiedy to w 1981 roku, w drukarni w Quayside – dzielnicy Newcastle – lokalny przedsiębiorca, David Goldman, zapragnął zautomatyzować kosztorysowanie druku w swoim biznesie. Okazało się, że przygotowane oprogramowanie z powodzeniem posłuży innym, podobnym firmom. Reszta to historia...
Ponad 6 000 000 Klientów, 13 500 pracowników i 30 lat doświadczeń na całym świecie, dało nam gruntowną znajomość rynku. W krajach, w których jesteśmy obecni, rozumiemy i odpowiadamy na potrzeby każdego z naszych Klientów. Dostarczamy im produkty i usługi, które są bezpieczne i wydajne oraz przyjazne dla użytkownika. Oferujemy Klientom realne wsparcie i rozwiązujemy ich problemy z pomocą ekspertów z różnych obszarów przedsiębiorczości. Począwszy od intuicyjnej formy oprogramowania do profesjonalizmu pracowników, skupiamy się na tym, co w tej sferze najważniejsze: zapewniamy Klientom poczucie wolności, zaufania i pewności. Tego właśnie potrzebują, aby osiągnąć swoje biznesowe ambicje.
VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.
Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.
Dzięki ścisłej współpracy z firmą Dell EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma Dell EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.
Przedsiębiorstwo Informatyczne AdvaCom Sp. z o.o. powstało w 1988 roku. Od początku działalności zajmuje się problematyką rozbudowanych systemów informatycznych i sieci komputerowych. Projektuje i wykonuje kompletne, niezawodne systemy obejmujące okablowanie strukturalne, urządzenia aktywne sieci, serwery i stacje robocze oraz oprogramowanie systemowe i aplikacyjne.
Ogromne doświadczenie zdobyte w tych dziedzinach przez ponad 25 lat działalności, pozwoliło firmie AdvaCom osiągnąć wysoką pozycję na rynku usług informatycznych. Jest bardzo wysoko oceniana zarówno przez klientów, jak i przez renomowanych producentów sprzętu i oprogramowania komputerowego.
Projektowanie i integracja systemów informatycznych
Na podstawie analizy potrzeb AdvaCom pomaga w wyborze najkorzystniejszych rozwiązań, spełniających bieżące potrzeby oraz umożliwiających sukcesywną rozbudowę w miarę wzrastających potrzeb. Dobiera sprzęt komputerowy i oprogramowanie, urządzenia sieciowe oraz systemy bezpieczeństwa. Sporządza kosztorysy proponowanych rozwiązań. Przygotowuje procedury związane z wdrażaniem systemów oraz aktywnie uczestniczy w pracach wdrożeniowych.
AdvaCom projektuje, realizuje i wdraża obiekty klasy Data Center. Przy projektowaniu części technologicznej Data Center współpracuje z firmami architektonicznymi, ustalając wytyczne dla ich projektów, koordynuje działania projektantów instalacji specjalistycznych (kontroli środowiska, chłodzenia, gaszenia, zasilania awaryjnego itp.). Projektuje i wykonuje instalacje teleinformatyczne i zasilające. Współpracuje z głównymi światowymi producentami urządzeń służących do wyposażania Data Center.
AdvaCom zajmuje się wyposażeniem centrów obliczeniowych w serwery i urządzenia back-upowe, instalacją i konfiguracją oprogramowania niezbędnego do funkcjonowania systemów informatycznych, instalacją i wdrażaniem urządzeń sieciowych oraz projektowaniem i wykonywaniem systemów okablowania strukturalnego. Z wielu elementów pochodzących często od różnych producentów tworzy spójne, efektywne i niezawodne systemy informatyczne, dopasowane do bieżących potrzeb klientów oraz zapewniające możliwość łatwego rozwoju związanego ze wzrostem wymagań.
Prowadzi specjalizowane szkolenia i warsztaty praktyczne dotyczące oferowanych urządzeń, oprogramowania i systemów. Szkolenia są prowadzone przez pracowników AdvaCom oraz przez przedstawicieli producentów i dystrybutorów.
Bezpieczeństwo
W budowanych systemach informatycznych AdvaCom szczególny nacisk kładzie na zapewnienie bezpieczeństwa informacji gromadzonych przez klientów. Instaluje systemy zawierające klastry serwerów, macierze dyskowe i systemy archiwizacji danych.
Zapewnia również ochronę przed zagrożeniami wynikającymi z dostępu do sieci komputerowych, w tym sieci Internet. Uwzględnia ochronę przed włamaniami i nieuprawnionym korzystaniem z sieci LAN, uwierzytelnianie użytkowników w celu różnicowania uprawnień w sieci, monitorowanie ruchu, ochronę antywirusową i bezpieczną komunikację z wykorzystaniem VPN.
Wirtualizacja
Odbiorcom wymagającym dużych mocy obliczeniowych oraz posiadającym wiele serwerów przeznaczonych do realizacji wyspecjalizowanych funkcji, AdvaCom proponuje wykorzystanie technologii wirtualizacji serwerów. Dzięki temu można uzyskać większą efektywność działania systemu bez konieczności mnożenia dedykowanych serwerów. Wirtualizacja pozwala na pełniejsze wykorzystanie posiadanych mocy obliczeniowych, oraz zmniejszenie kosztów utrzymania istniejącej infrastruktury serwerowej. Wirtualizacja środowiska informatycznego pozwala na stosowanie rozwiązań przetwarzania w chmurze.
Sieci komputerowe
AdvaCom dostarcza, instaluje i konfiguruje całą gamę urządzeń sieciowych takich firm jak Cisco, Hewlett Packard, Enterasys, Juniper, Microsens, Proxim, SonicWALL i innych. Projektuje i wykonuje sieci komputerowe z wykorzystaniem technologii przewodowych i bezprzewodowych. Instaluje i konfiguruje oprogramowanie do zarządzania sieciami komputerowymi. Dostarcza, konfiguruje i wdraża systemy telefoniczne IP pracujące w sieci komputerowej.
AdvaCom zajmujemy się również projektowaniem i realizacją systemów okablowania strukturalnego i wydzielonych instalacji elektrycznych. Posiada autoryzacje uprawniające do projektowania i wykonywania systemów okablowania wszystkich znaczących producentów, w tym Molex, Reichle&DeMassari, Systimax. W ramach okablowania strukturalnego wykonuje okablowanie sieci komputerowej, telefonicznej, systemów dozorowych, kontroli dostępu, instalację energetyczną ogólną i chronioną wraz z urządzeniami podtrzymania zasilania. Na wykonane instalacje udziela wieloletnich gwarancji reasekurowanych przez producenta systemu.

Roadshow BPC GROUP POLAND:
Termin: 08 kwietnia 2014 r.
Wtorek, 09:00
Miejsce: Poznań, Biedrusko, Zamek Biedrusko
62-003 Biedrusko, ul. 1-go Maja 82
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Graphcom Sp. z o.o. CompuTec S.A. ELO Digital Office Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. Sage Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. AdvaCom Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
Comarch SA process-force hermes-sql qlikview forte emc checkpoint citrix VMware Inc.
Sponsorzy:
Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.