Poland
PL EN

Konferencja w Poznaniu, 20 lutego 2014 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Sage jest jednym z największych dostawców rozwiązań ERP na świecie. Oferta firmy w Polsce obejmuje 4 linie produktów: System Symfonia i Symfonia Start dla małych firm i mikroprzedsiębiorstw, System Zarządzania Forte – zaawansowane rozwiązanie klasy ERP dla średnich przedsiębiorstw oraz międzynarodowy system Sage ERP X3 – globalne, zintegrowane rozwiązanie ERP dla dynamicznie rozwijających się średnich i większych firm. Uzupełnieniem oferty jest innowacyjny serwis miedzyfirmami.pl, który powstał z myślą o upowszechnianiu pomiędzy podmiotami gospodarczymi elektronicznej wymiany dokumentów, uproszczeniu formalności związanych z korzystaniem z e-faktur oraz redukcji kosztów w zakresie fakturowania i rozliczania dokumentów finansowych. Serwis ten jest skierowany do wszystkich przedsiębiorstw i organizacji zainteresowanych korzystaniem z faktur elektronicznych – bez względu na skalę i użytkowane platformy informatyczne.
W Sage rozumiemy, że każdy z naszych Klientów jest wyjątkowy. Firmy, którym dostarczamy rozwiązania informatyczne, różnią się swoją historią, realizowanymi zadaniami, pomysłami i celami biznesowymi. Nasze wsparcie daje im przestrzeń do osiągania sukcesów.
Firmę zrodziła potrzeba innowacji, kiedy to w 1981 roku, w drukarni w Quayside – dzielnicy Newcastle – lokalny przedsiębiorca, David Goldman, zapragnął zautomatyzować kosztorysowanie druku w swoim biznesie. Okazało się, że przygotowane oprogramowanie z powodzeniem posłuży innym, podobnym firmom. Reszta to historia...
Ponad 6 000 000 Klientów, 13 500 pracowników i 30 lat doświadczeń na całym świecie, dało nam gruntowną znajomość rynku. W krajach, w których jesteśmy obecni, rozumiemy i odpowiadamy na potrzeby każdego z naszych Klientów. Dostarczamy im produkty i usługi, które są bezpieczne i wydajne oraz przyjazne dla użytkownika. Oferujemy Klientom realne wsparcie i rozwiązujemy ich problemy z pomocą ekspertów z różnych obszarów przedsiębiorczości. Począwszy od intuicyjnej formy oprogramowania do profesjonalizmu pracowników, skupiamy się na tym, co w tej sferze najważniejsze: zapewniamy Klientom poczucie wolności, zaufania i pewności. Tego właśnie potrzebują, aby osiągnąć swoje biznesowe ambicje.
Primaco jest czołowym integratorem systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem firmy Comarch największego Polskiego producenta oprogramowania.
Firma Primaco powstała w 1999 roku. Od samego początku, głównym obszarem działalności firmy jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Primaco oferuje właściwy wybór i dopasowane do firmy rozwiązania informatycznego zapewniającego satysfakcję naszych Klientów oraz dające im wymierne korzyści.
Do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych konsultantów, posiadających bogatą wiedzę i doświadczenie . Nasi konsultanci są systematycznie szkoleni, a ich umiejętności są sprawdzane egzaminami certyfikującymi. Każdy specjalizuje się w danej dziedzinie sektora IT, co zapewnia znacznie wyższy poziom świadczonych usług. Szybką i fachową pomoc zapewnia wyspecjalizowany dział asysty technicznej, dedykowany obsłudze bieżących klientów.
VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.
Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.
Dzięki ścisłej współpracy z firmą Dell EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma Dell EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.
Misją spółki PC Guard S.A. jest organizowanie skutecznego zarządzania. Dostarczanie przedsiębiorstwom i instytucjom kompleksowych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych, wykorzystujących najnowocześniejsze technologie informatyczne oraz wiedzę z zakresu zarządzania.
PC Guard S.A. jest również autorem i wykonawcą projektów:
  • Wytworzenia i rozwoju systemu Graffiti.ERP – zaawansowanego oprogramowania klasy MRPII/ERP do wspomagania zarządzaniem przedsiębiorstwem;
  • Wytworzenia i rozwoju systemu Ascent.DBI – zaawansowanego oprogramowania wspierającego koordynację procedur zarządzania dokumentacją oraz informacją. Ascent.DBI łączy cechy portalu korporacyjnego, repozytorium dokumentów, Workflow, CRM i narzędzi BI;
  • Wytworzenia i rozwoju systemu QuickSTEP – oprogramowania dla małych firm.
2Intellect.com S.A. jest producentem i dostawcą technologii informatycznych wspomagających procesy decyzyjne na każdym poziomie zarządzania w przedsiębiorstwie. W bogatej ofercie Spółki znajduje się autorskie rozwiązanie, jakim jest system Business Intelligence INTELLECT BI.
Wśród oferowanych przez 2Intellect.com produktów i usług znajdują się:
Usługi konsultacyjne i programistyczne:
  • Testowanie oprogramowania Testowanie ma na celu weryfikację oprogramowania oraz jego walidację. Weryfikacja oprogramowania przeprowadzana jest w celu sprawdzenia, czy wytwarzane oprogramowanie jest zgodne z zadaną specyfikacją. Walidacja sprawdza, czy oprogramowanie jest zgodne z oczekiwaniami przedstawionymi przez użytkownika.
  • Analiza zakresu i efektywności oprogramowania Analiza i pomiar efektywności oprogramowania opiera się na testach wydajności przeprowadzanych w celu ustalenia, w jaki sposób system reaguje i na ile jest stabilny w ramach danego obciążenia. Dokonuje się także badania, mierzenia, potwierdzania lub weryfikacji jakości innych atrybutów systemu, takich jak skalowalność, niezawodność i wykorzystanie zasobów. Dla wykonania testu przygotowywane jest środowisko do testowania, zaś pomiar przeprowadzany jest przeważnie na danych rzeczywistych, tak by wykluczyć ewentualne błędy spowodowane inną strukturą danych.
  • Przeprowadzanie audytów przedwdrożeniowych Audyt przedwdrożeniowy to badanie organizacji biznesowej, którego celem jest analiza przedwdrożeniowa obejmująca: identyfikację realnych celów strategicznych, weryfikację obecnej struktury procesów, optymalizację struktury organizacyjnej, badanie obiegu informacji (w tym dokumentów), funkcjonujących systemów informatycznych oraz docelowych rozwiązań. W jej wyniku powstaje raport koncepcji wdrożenia zawierający pełen zakres informacji niezbędnych do efektywnego i optymalnego wdrożenia (lub modyfikacji) systemu informatycznego – a przede wszystkim do podjęcia trafnej decyzji w zakresie doboru optymalnego rozwiązania.
  • Przeprowadzanie audytów powdrożeniowych Wykonanie audytu jest badaniem, które pozwala stwierdzić czy wdrożenie zakończyło się sukcesem, czyli czy zostały osiągnięte cele zakładane na etapie przed wdrożeniem. W ramach audytu zostają opracowane ewentualnie protokoły niezgodności oraz wytyczne rozwojowe lub wnioski naprawcze. Wszystkie oceny i zalecenia są przed zakończeniem audytu konsultowane z każdą ze stron biorących udział we wdrożeniu i w końcowym dokumencie możliwe jest zamieszczenie odrębnych zdań każdej ze stron.
  • Tworzenie dokumentacji z audytów
  • Usługi programistyczne Prace programistyczne w środowisku środowisku C#, CLARION , PHP
Sprzedaż oprogramowania IT:
  • Platforma GRAFFITI.ERP GRAFFITI.ERP jest rozwiązaniem informatycznym klasy ERP, nowoczesnym i w pełni zintegrowanym systemem zarządzania przedsiębiorstwem. Zakres funkcjonalny GRAFFITI.ERP pozwala wspomagać wszystkie istotne obszary przedsiębiorstwa począwszy od standardowych rozwiązań finansowo-księgowych, logistycznych i magazynowych, a skończywszy na wyrafinowanych modelach planowania długoterminowego, harmonogramowania produkcji, symulowania budżetów czy złożonych rozwiązań logistycznych.
  • Platforma ASCENT.DBI ASCENT.DBI jest systemem, który wspiera koordynację procedur zarządzania dokumentacją oraz informacją, w tym porządkuje reguły dostępu do zasobów przedsiębiorstwa (dokumentacja, informacja, przeprowadzane operacje), normalizuje procedury obsługiwania spraw i procesów oraz daje możliwość badania ich efektywności. Na system ASCENT.DBI składają się cztery wzajemnie zintegrowane moduły – Work Report (pozwalający rejestrować wykonywane przez pracowników prace), Office (zarządzający obiegiem informacji), Workflow (tworzący zapis przebiegu procedur postępowania) oraz CRM (służący do obsługi relacji z klientami). Producentem oprogramowania jest firma PC Guard S.A.
    Umowa dystrybucyjna podpisana z PC Guard S.A. pozwala na uelastycznienie realizacji umów z klientami, którzy wyrazili chęć wdrożenia innego sytemu informatycznego (np. ERP lub BPM) niż autorskie rozwiązanie klasy Business Intelligence oferowane przez Spółkę. Jednocześnie 2Intellect nie jest zobowiązany w żaden sposób do oferowania i wdrażania tylko systemów oferowanych w zakresie umowy dystrybucyjnej zawartej z PC Guard S.A. z siedzibą w Poznaniu.
Sprzedaż autorskiego oprogramowania INTELLECT Business Intelligence.
Usługi wdrożeniowe:
  • Usługi wdrożeniowe obejmują instalację oferowanych systemów w ustalonej lokalizacji, w tym czyszczenie i migrację danych, uruchomienie poszczególnych modułów jako platformy wsparcia dla poszczególnych procesów biznesowych, personalizację systemu, konfigurację parametrów systemu do zakładanego poziomu i jakości współpracy z systemami zewnętrznymi, szkolenie użytkowników, przekazanie systemu użytkownikowi do eksploatacji.
TRAX S.A. legitymuje się ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w branży IT na polskim rynku. Spośród innych firm z branży informatycznej, wyróżnia się wiedzą, doświadczeniem, umiejętnościami oraz innowacyjnym podejściem do oferowanych produktów.
Kompleksowa, bogata i nowoczesna oferta sprawia, że wybierając rozwiązania firmy, Klienci otrzymują do dyspozycji instrumenty do profesjonalnego i efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem, które usprawnią produkcję, zwiększą wydajność i konkurencyjność firmy oraz pozwolą szybko reagować na zmieniający się rynek.
Kadra TRAX to 40 wysoko wykwalifikowanych konsultantów, programistów i projektantów, stale podnoszących własne kwalifikacje. Ich połączona wiedza oraz doświadczenie stanowi efektywną wartość firmy. Odległość nie jest przeszkodą, ponieważ TRAX działa na terenie całego kraju, zapewniając Klientom kompleksowe rozwiązana dostosowane do indywidualnych potrzeb. Wybierając TRAX otrzymują Państwo gwarancję fachowej obsługi, partnerskich relacji oraz terminowości.
W skład oferty dostawcy wchodzi pakiet systemów ERP firmy Infor, przeznaczonych dla firm produkcyjnych z zakresu produkcji dyskretnej.
Oferowane przez firmę systemy wspierają działalność przedsiębiorstwa w zakresie: technologii wyrobu, planowania, harmonogramowania produkcji, zakupów surowców i materiałów, obsługi maszyn, sprzedaży, finansów, kadr i płac, utrzymania ruchu, serwisu klientów, zarządzania jakością, zarządzania relacjami z klientami, raportowania oraz analiz w oparciu o Business Intelligence i analizy wskaźnikowe. Atutem oferowanych przez firmę systemów jest ich branżowość. Systemy firmy Infor, są tworzone pod produkcję, dlatego to one dostosowują się do działalności firmy, a nie odwrotnie. Rozwiązania firmy Infor cieszą się ogromnym zaufaniem na całym świecie, co potwierdza liczba 75 000 klientów w 164 krajach!
Od 2003 roku, TRAX jest certyfikowanym partnerem amerykańskiej firmy Infor Global Solutions, która corocznie 18% swojego przychodu inwestuje w rozwój produktów. Jest to jeden z najwyższych wskaźników w branży. Daje to gwarancję stałego rozwoju oraz unowocześniania produktów.
Firma oferuje Państwu również szereg usług: analizę biznesową, identyfikację problemów, opracowanie koncepcji informatyzacji, wykonanie projektu, dostawę sprzętu, szkolenia, konsultacje, wsparcie oraz opiekę powdrożeniową. Wszystko to ma na celu ułatwić Państwu zakup, wdrożenie i eksploatację wybranego systemu.
APISystems jest dynamicznie rozwijającą się firmą oferującą najnowsze rozwiązania wspomagające procesy produkcyjne, systemy automatyki przemysłowej oraz informatyczne.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów oferuje Im wysoką jakość usług, a także wspiera na co dzień swoją wiedzą i doświadczeniem. Tworzy silną grupę ekspertów zajmujących się kompleksową realizacją inwestycji z zakresu systemów sterowania i automatyki, wizualizacji procesów produkcyjnych, łączności i projektowania.
Specjaliści APISystems zrealizowali w ostatnich kilku latach ponad 200 projektów w różnych branżach, m.in.: spożywczej, produkcji maszyn i urządzeń, przemysłu lekkiego, wod-kan.
Rekord Pomorze jest oddziałem firmy "REKORD" Systemy Informatyczne powstałej w 1989 roku. Założycielem i prezesem spółki jest Janusz Szymura. W ciągu blisko 20 lat swojego istnienia na polskim rynku oprogramowania stała się firmą o ogólnopolskim zasięgu, oferującą najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne dla jednostek administracji publicznej i przedsiębiorstw produkcyjnych.
Z myślą o klientach stworzyła dwa autorskie programy: RATUSZ® i REKORD.ERP. System RATUSZ® powstał przy ścisłej współpracy z jednostkami samorządowymi. Daje swoim użytkownikom m. in. szerokie wsparcie w podejmowaniu decyzji, możliwość efektywnego zarządzania finansami jednostki, stanowi również doskonały fundament popularnego obecnie e-Urzędu. System REKORD.ERP natomiast wspomaga zarządzanie przedsiębiorstwem dzięki kompleksowej obsłudze i integracji wszystkich obszarów jego działalności. Prowadzi to m.in. do optymalizacji zapasów, wyeliminowania zbędnych kosztów i redukcji niebezpieczeństwa utraty informacji jak i dostępu do niej osób niepowołanych.
Firma świadczy pełen zakres usług. Od konsultingu, poprzez dostawę sprzętu i rozwiązań internetowych, implementację oprogramowania i dostosowania go do potrzeb klienta po opiekę wdrożeniową, usługi szkoleniowe i serwis posprzedażowy. Firmie zaufało już blisko 200 urzędów oraz ponad 300 przedsiębiorstw na terenie całego kraju. Gwarantem wysokiej jakości oferowanych produktów jest certyfikat BS EN ISO 9001:200 nr FS 98775.
"REKORD" prowadzi również szeroko zakrojone działania prospołeczne. Firma jest strategicznym sponsorem Beskidzkiego Towarzystwa Sportowego. Klub obejmuje szkoleniem piłkarskim ponad 250 dzieci i młodzieży oraz posiada drużyny seniorów w IV Śląskiej Lidze w piłce nożnej oraz w Ekstraklasie Futsalu. Drużyna Rekordu jest aktualnym młodzieżowym mistrzem Polski w futsalu. Przy kompleksie sportowym usytuowany jest również nowoczesny Ośrodek Szkoleniowy, który wraz z zapleczem hotelowym i gastronomicznym przystosowany jest do przeprowadzania profesjonalnych prezentacji i seminariów dla klientów naszej firmy.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 20 lutego 2014 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Poznań, Centrum Konferencyjne KKS Lech Poznań S.A.
60-320 Poznań, ul. Bułgarska 17
(INEA Stadion)
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Sage Sp. z o.o. Primaco Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. PC Guard S.A. 2intellect.com S.A. TRAX S.A. APISystems Sp. z o.o. Rekord Pomorze Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Przedsiębiorstwo JOTKEL Vecto Sp. z o.o. Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Nowoczesna Produkcja w systemach ERP.
 
Tomasz Winkler
Tomasz Winkler
Sales Training
Consultant
Grupa BPC
Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.

System ERP ma przyśpieszyć i ustandaryzować przebieg procesów, umiejętniej wykorzystać posiadane zasoby, a także polepszyć komunikację między działami w firmie. Innymi słowy – zadaniem systemów klasy ERP jest zaoszczędzenie funduszy i sił przedsiębiorstwa włożonych w prowadzenie działalności. Na konferencji w Gdańsku zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które nie tylko realizują powyższe zadania, ale także usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Przedstawimy systemy ERP, które posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności pozwalających na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych – spełniają założenia koncepcji Przemysłu 4.0.

Zapraszam na konferencję do Gdańska, która odbędzie się 6 grudnia 2017 roku, w trakcie której zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • SAP Business One – przykłady zastosowania oprogramowania w firmach różnej wielkości. SAP Business One Cloud – system zarządzania ERP w chmurze;
  • Droga do przemysłu 4.0 – prezentacja nowoczesnych rozwiązań ERP w obszarze zarządzania produkcją: Gardens BASIC, Exact Globe, SAP Business One, enova365, RekordERP;
  • Produkcja on-line – czyli jak odpowiedzieć na potrzeby informacyjne firm produkcyjnych;
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez zaawansowana automatyzację procesów i lepszą kontrolę kosztów projektu.
Więcej informacji o Konferencji »
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
Joanna Spałek
Joanna Spałek
Kierownik Działu
Organizacji Szkoleń
Grupa BPC
Czego oczekujemy od rozwiązań klasy ERP, Workflow, BI? Czy procesy biznesowe, które chcemy zinformatyzować wymagają wprowadzenia zewnętrznych, specjalistycznych rozwiązań, czy też są częścią systemu ERP? Zapraszamy do dyskusji oraz na prezentację wybranych systemów.

Na rynku polskim dostępnych jest wiele systemów klasy workflow oraz analityki zarządczej. Oferowane są również nowoczesne systemy klasy ERP, które dostarczają funkcjonalności w zakresie workflow, kontrolingu, analityki zarządczej czy zarządzania projektami. Przed wyborem rozwiązania należy jednak zadać sobie kilka istotnych pytań np.: Czy chcemy, aby użytkownik systemu bez wiedzy informatycznej mógł i potrafił zamodelować ścieżki przebiegu procesów? Czy istotne jest, aby system umożliwiał pracę na urządzeniach mobilnych? Czy powinien posiadać narzędzie OCR?

Zapraszam na konferencję w Rzeszowie, która odbędzie się 23 listopada, w podczas której będziemy poszukiwać odpowiedzi na powyższe zagadnienia.

W trakcie konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • Czy warto mieć Workflow i BI w jednym systemie? (Business Navigator);
  • Analizy wielowymiarowe w systemie MAAT – czyli dostęp do danych na wyciągniecie ręki;
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych – kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa (Aurea BPM, Qlik Sense, enova365, FORMVERSE, Platforma INTENSE i inne);
  • Jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane (Dell-EMC-AVAMAR, DATA DOMAIN).
Więcej informacji o Konferencji »
Nowoczesne systemy MES
w Inteligentnej Fabryce XXI wieku.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Planowanie i zarządzanie produkcją odbywa się automatycznie – bez dozoru i planistów. Na konferencji zaprezentujemy systemy klasy MES, które spełniają założenia technologii przyszłości.

Jakich funkcji w systemach MES poszukują polscy menadżerowie?
— Przepisy prawne zobowiązują producentów, aby w każdym momencie byli oni w stanie odtworzyć wszystkie etapy produkcji. Dlatego pożądaną funkcją w systemach produkcyjnych jest rejestrowanie genealogii produktu. Decydenci sięgają też po rozwiązania klasy MES, gdyż, umożliwią one zbieranie danych z maszyn na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Chcą wyeliminować przestoje, mikroprzestoje oraz awarie, gdyż do wyliczeń efektywności maszyn wykorzystują jedynie arkusze excel. Trzeba jednak zaznaczyć, że wielu menadżerów poszukuje funkcjonalności, które wykraczają poza ramy standardowego systemu klasy MES. Na przykład chcą monitorować stan maszyn czy też planować ich przegląd - ale to już zadanie systemów CMMS.

Zapraszam na konferencję do Bydgoszczy, która odbędzie się 21 listopada, w trakcie której kompleksowo omówimy powyższe zagadnienia.

W trakcie Konferencji w Bydgoszczy zostaną poruszone również następujące tematy:
  • Pełna wizualizacja i kontrola procesów produkcyjnych we włoskim systemie klasy ERP – Si5. Rozwiązanie wykorzystywane już jest przez polskie przedsiębiorstwa. Na świecie sprawdziło się m.in. w branżach: motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej. Z systemu Si5 korzysta aktualnie 50000 użytkowników z ponad 200 przedsiębiorstw zlokalizowanych w 26 krajach;
  • Efektywne planowanie i rozliczanie produkcji – czyli jak odzyskać pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego;
  • Wdrożenia systemów MES, SCADA i CMMS w praktyce. Studium przypadku wdrożeń rozwiązań: ANT Factory Portal, Wonderware MES, OptiMES);
  • Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.
Więcej informacji o Konferencji »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Rzeszowie 23 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdańsku 06 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide


Ruszyła największa w Polsce baza systemów IT. Kliknij tutaj, aby rozpocząć przeglądanie.
0
Dni
0
Godziny
0
Minuty
0
Sekundy