Poland
PL EN

Konferencja w Katowicach, 22 stycznia 2014 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
COMP Soft istnieje od 2000 r. Firmę tworzą fachowcy, którzy przez lata zdobywali swoje doświadczenie w branży informatycznej. Misją COMP Soft jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych począwszy od wdrożeń systemu ERP/MRPII poprzez analizy potrzeb klientów, projekty systemów informatycznych aż po tworzenie dedykowanych rozwiązań.
Już w roku powstania firmy COMP Soft stał się autoryzowanym partnerem firmy Oracle. To pozwoliło firmie na oparcie na technologii Oracle swojego produktu - Zintegrowanego Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem - MAAT. Swoim zakresem obejmuje on wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. MAAT automatyzuje procesy przebiegające w firmie począwszy od produkcji, poprzez logistykę aż po księgowość, wykorzystując wszystkie zalety systemu zintegrowanego.
NAV.COM jest jednym z najbardziej doświadczonych ośrodków w Polsce, od ponad 10 lat specjalizującym się we wdrożeniach oraz rozwoju rozwiązań IT dla przedsiębiorstw, opartych o technologię Microsoft Dynamics NAV. Firma powstała w 2002 r. i od samego początku jest jednym z najważniejszych partnerów Microsoft Dynamics. Posiada status Microsoft Silver Partner ze specjalizacją w rozwiązaniach ERP i Data Platform, a swoje funkcjonowanie opiera o weryfikowany standard ISO 9001:2008.
Usługi:
Firma dostarcza licencje, realizuje projekty wdrożeniowe, szkolenia oraz kompleksowy serwis i wsparcie dla Klientów. Wykorzystując swoje kompetencje oraz doświadczenie, ściśle współpracujemy z użytkownikami rozszerzając standardową funkcjonalność systemu Microsoft Dynamics NAV, przystosowując go do specyfiki branżowej i indywidualnych potrzeb Klientów.
Partnerstwo Microsoft:
Microsoft Partner
  • Silver Enterprise Resource Planning;
  • Silver Data Platform.
CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. jest firmą konsultingowo – informatyczną. Na rynku działamy od 2004 roku. Od początku działalności zajmujemy się produkcją i wdrażaniem informatycznych systemów zarządzania klasy ERP, CRM, MRP organizujących pracę poszczególnych działów oraz firmy jako całości.
Głównym celem naszych wdrożeń jest podnoszenie efektywności działania i obniżenie kosztów operacyjnych naszych klientów. Podnoszenie efektywności rozumiemy jako wzrost stosunku efektów do nakładów w każdej komórce przedsiębiorstwa. Nasze oprogramowanie wdrażamy dla firm, których specyfika działania wymaga czegoś więcej, niż posiadania zwykłego programu magazynowo-księgowego.
Celem każdego naszego projektu jest dostarczenie klientowi wartości dodanej konkretnego, widocznego efektu naszej współpracy – zmniejszenia nakładów pracy w firmie, poprawy przepływu informacji, jakości obsługi klienta, wzrostu sprzedaży.
Zaufało nam ponad 350 firm. Nasz system wykorzystuje blisko 4.000 osób w działach sprzedaży, marketingu, produkcji, serwisu, zaopatrzenia, magazynu, logistyki i księgowości, stając się istotnym ułatwieniem w pracy tych działów. Jesteśmy wstanie podnieść efektywność wszędzie tam, gdzie sukces zależy od pracowitości i aktywności poszczególnych pracowników jak i zespołu jako całości.
Humansoft posiada jeden z najbardziej doświadczonych i wykwalifikowanych zespołów wdrożeniowych Qlik Sense i QlikView w Polsce. Z sukcesem realizujemy projekty Business Intelligence dla największych, strategicznych firm. Zrealizowaliśmy wdrożenia dla ponad 80 klientów. Każde z naszych wdrożeń zakończyło się pełnym sukcesem. W wykonanych przez nas aplikacjach analitycznych Qlik codziennie pracuje ponad 1200 użytkowników.
Wspieramy klientów z różnych branż, oferując kompletne rozwiązania Business Intelligence w obszarach finansowych oraz operacyjnych. Koncentrujemy się na potrzebach Klientów. Każde dostarczone przez nas rozwiązanie poparte jest analizą indywidualnych potrzeb, aby jak najlepiej dopasować ofertę i spełnić oczekiwania najbardziej wymagających firm.
Posiadamy ponad 25-cio letnie doświadczenie w tworzeniu oraz wdrażaniu własnego oprogramowania ERP, B2B, B2C, EDI i BI, na którym pracuje łącznie ponad 10 000 klientów. Gwarantujemy najwyższą jakość dostarczanych rozwiązań i usług.
Misją spółki PC Guard S.A. jest organizowanie skutecznego zarządzania. Dostarczanie przedsiębiorstwom i instytucjom kompleksowych rozwiązań informatycznych i organizacyjnych, wykorzystujących najnowocześniejsze technologie informatyczne oraz wiedzę z zakresu zarządzania.
PC Guard S.A. jest również autorem i wykonawcą projektów:
  • Wytworzenia i rozwoju systemu Graffiti.ERP – zaawansowanego oprogramowania klasy MRPII/ERP do wspomagania zarządzaniem przedsiębiorstwem;
  • Wytworzenia i rozwoju systemu Ascent.DBI – zaawansowanego oprogramowania wspierającego koordynację procedur zarządzania dokumentacją oraz informacją. Ascent.DBI łączy cechy portalu korporacyjnego, repozytorium dokumentów, Workflow, CRM i narzędzi BI;
  • Wytworzenia i rozwoju systemu QuickSTEP – oprogramowania dla małych firm.
2Intellect.com S.A. jest producentem i dostawcą technologii informatycznych wspomagających procesy decyzyjne na każdym poziomie zarządzania w przedsiębiorstwie. W bogatej ofercie Spółki znajduje się autorskie rozwiązanie, jakim jest system Business Intelligence INTELLECT BI.
Wśród oferowanych przez 2Intellect.com produktów i usług znajdują się:
Usługi konsultacyjne i programistyczne:
  • Testowanie oprogramowania Testowanie ma na celu weryfikację oprogramowania oraz jego walidację. Weryfikacja oprogramowania przeprowadzana jest w celu sprawdzenia, czy wytwarzane oprogramowanie jest zgodne z zadaną specyfikacją. Walidacja sprawdza, czy oprogramowanie jest zgodne z oczekiwaniami przedstawionymi przez użytkownika.
  • Analiza zakresu i efektywności oprogramowania Analiza i pomiar efektywności oprogramowania opiera się na testach wydajności przeprowadzanych w celu ustalenia, w jaki sposób system reaguje i na ile jest stabilny w ramach danego obciążenia. Dokonuje się także badania, mierzenia, potwierdzania lub weryfikacji jakości innych atrybutów systemu, takich jak skalowalność, niezawodność i wykorzystanie zasobów. Dla wykonania testu przygotowywane jest środowisko do testowania, zaś pomiar przeprowadzany jest przeważnie na danych rzeczywistych, tak by wykluczyć ewentualne błędy spowodowane inną strukturą danych.
  • Przeprowadzanie audytów przedwdrożeniowych Audyt przedwdrożeniowy to badanie organizacji biznesowej, którego celem jest analiza przedwdrożeniowa obejmująca: identyfikację realnych celów strategicznych, weryfikację obecnej struktury procesów, optymalizację struktury organizacyjnej, badanie obiegu informacji (w tym dokumentów), funkcjonujących systemów informatycznych oraz docelowych rozwiązań. W jej wyniku powstaje raport koncepcji wdrożenia zawierający pełen zakres informacji niezbędnych do efektywnego i optymalnego wdrożenia (lub modyfikacji) systemu informatycznego – a przede wszystkim do podjęcia trafnej decyzji w zakresie doboru optymalnego rozwiązania.
  • Przeprowadzanie audytów powdrożeniowych Wykonanie audytu jest badaniem, które pozwala stwierdzić czy wdrożenie zakończyło się sukcesem, czyli czy zostały osiągnięte cele zakładane na etapie przed wdrożeniem. W ramach audytu zostają opracowane ewentualnie protokoły niezgodności oraz wytyczne rozwojowe lub wnioski naprawcze. Wszystkie oceny i zalecenia są przed zakończeniem audytu konsultowane z każdą ze stron biorących udział we wdrożeniu i w końcowym dokumencie możliwe jest zamieszczenie odrębnych zdań każdej ze stron.
  • Tworzenie dokumentacji z audytów
  • Usługi programistyczne Prace programistyczne w środowisku środowisku C#, CLARION , PHP
Sprzedaż oprogramowania IT:
  • Platforma GRAFFITI.ERP GRAFFITI.ERP jest rozwiązaniem informatycznym klasy ERP, nowoczesnym i w pełni zintegrowanym systemem zarządzania przedsiębiorstwem. Zakres funkcjonalny GRAFFITI.ERP pozwala wspomagać wszystkie istotne obszary przedsiębiorstwa począwszy od standardowych rozwiązań finansowo-księgowych, logistycznych i magazynowych, a skończywszy na wyrafinowanych modelach planowania długoterminowego, harmonogramowania produkcji, symulowania budżetów czy złożonych rozwiązań logistycznych.
  • Platforma ASCENT.DBI ASCENT.DBI jest systemem, który wspiera koordynację procedur zarządzania dokumentacją oraz informacją, w tym porządkuje reguły dostępu do zasobów przedsiębiorstwa (dokumentacja, informacja, przeprowadzane operacje), normalizuje procedury obsługiwania spraw i procesów oraz daje możliwość badania ich efektywności. Na system ASCENT.DBI składają się cztery wzajemnie zintegrowane moduły – Work Report (pozwalający rejestrować wykonywane przez pracowników prace), Office (zarządzający obiegiem informacji), Workflow (tworzący zapis przebiegu procedur postępowania) oraz CRM (służący do obsługi relacji z klientami). Producentem oprogramowania jest firma PC Guard S.A.
    Umowa dystrybucyjna podpisana z PC Guard S.A. pozwala na uelastycznienie realizacji umów z klientami, którzy wyrazili chęć wdrożenia innego sytemu informatycznego (np. ERP lub BPM) niż autorskie rozwiązanie klasy Business Intelligence oferowane przez Spółkę. Jednocześnie 2Intellect nie jest zobowiązany w żaden sposób do oferowania i wdrażania tylko systemów oferowanych w zakresie umowy dystrybucyjnej zawartej z PC Guard S.A. z siedzibą w Poznaniu.
Sprzedaż autorskiego oprogramowania INTELLECT Business Intelligence.
Usługi wdrożeniowe:
  • Usługi wdrożeniowe obejmują instalację oferowanych systemów w ustalonej lokalizacji, w tym czyszczenie i migrację danych, uruchomienie poszczególnych modułów jako platformy wsparcia dla poszczególnych procesów biznesowych, personalizację systemu, konfigurację parametrów systemu do zakładanego poziomu i jakości współpracy z systemami zewnętrznymi, szkolenie użytkowników, przekazanie systemu użytkownikowi do eksploatacji.
Sage jest jednym z największych dostawców rozwiązań ERP na świecie. Oferta firmy w Polsce obejmuje 4 linie produktów: System Symfonia i Symfonia Start dla małych firm i mikroprzedsiębiorstw, System Zarządzania Forte – zaawansowane rozwiązanie klasy ERP dla średnich przedsiębiorstw oraz międzynarodowy system Sage ERP X3 – globalne, zintegrowane rozwiązanie ERP dla dynamicznie rozwijających się średnich i większych firm. Uzupełnieniem oferty jest innowacyjny serwis miedzyfirmami.pl, który powstał z myślą o upowszechnianiu pomiędzy podmiotami gospodarczymi elektronicznej wymiany dokumentów, uproszczeniu formalności związanych z korzystaniem z e-faktur oraz redukcji kosztów w zakresie fakturowania i rozliczania dokumentów finansowych. Serwis ten jest skierowany do wszystkich przedsiębiorstw i organizacji zainteresowanych korzystaniem z faktur elektronicznych – bez względu na skalę i użytkowane platformy informatyczne.
W Sage rozumiemy, że każdy z naszych Klientów jest wyjątkowy. Firmy, którym dostarczamy rozwiązania informatyczne, różnią się swoją historią, realizowanymi zadaniami, pomysłami i celami biznesowymi. Nasze wsparcie daje im przestrzeń do osiągania sukcesów.
Firmę zrodziła potrzeba innowacji, kiedy to w 1981 roku, w drukarni w Quayside – dzielnicy Newcastle – lokalny przedsiębiorca, David Goldman, zapragnął zautomatyzować kosztorysowanie druku w swoim biznesie. Okazało się, że przygotowane oprogramowanie z powodzeniem posłuży innym, podobnym firmom. Reszta to historia...
Ponad 6 000 000 Klientów, 13 500 pracowników i 30 lat doświadczeń na całym świecie, dało nam gruntowną znajomość rynku. W krajach, w których jesteśmy obecni, rozumiemy i odpowiadamy na potrzeby każdego z naszych Klientów. Dostarczamy im produkty i usługi, które są bezpieczne i wydajne oraz przyjazne dla użytkownika. Oferujemy Klientom realne wsparcie i rozwiązujemy ich problemy z pomocą ekspertów z różnych obszarów przedsiębiorczości. Począwszy od intuicyjnej formy oprogramowania do profesjonalizmu pracowników, skupiamy się na tym, co w tej sferze najważniejsze: zapewniamy Klientom poczucie wolności, zaufania i pewności. Tego właśnie potrzebują, aby osiągnąć swoje biznesowe ambicje.
Connecto Sp. z o.o. – producent i dostawca systemów informatycznych dla firm budowlanych. Wśród klientów znajdują się m.in. ERBUD, PRZEMYSŁÓWKA, SPEC BAU, czy SPEC BRUK. Systemy są indywidualnie dopasowywane do potrzeb i wymagań przedsiębiorstwa, a to przekłada się zwiększenie efektywność działań oraz poprawę kontroli terminów zleceń czy płatności.
Wiele lat doświadczenia w tej branży pozwoliło rozbudować rozwiązania informatyczne na tyle, by spełnić najważniejsze wymagania klienta. Dziś systemy zapewniają bieżącą kontrolę kosztów na każdym etapie realizowanej budowy i pozwalają uporządkować dokumentacje budowlaną, niezależnie od ilości prowadzonych przez firmę projektów. Ponadto dają możliwość tworzenie raportów oraz analiz na podstawie danych znajdujących się w systemie. W 2011 roku firma Connecto została partnerem Śląskiej Izby Budownictwa, co potwierdza doświadczenie w branży budowlanej.
Archman – producent przeglądarkowych systemów do controllingu i zarządzania.
Firma Archman Sp. z o.o. jest polskim producentem rozwiązań informatycznych w zakresie Business Intelligence, Workflow i HR. Flagowym produktem firmy jest system Business Navigator, który działa w środowisku przeglądarki internetowej. Business Navigator jest często wdrażany jako bardzo istotne uzupełnienie do najdroższych systemów ERP. System wspiera obieg i pracę grupową na bardzo szerokim zakresie dokumentów (dokumenty handlowe, kadrowe, zadania, zlecenia etc.) Ponadto wyposażony jest w zestaw wbudowanych narzędzi klasy Business Intelligence pozwalających na wielowymiarową i szybką analizę dokumentów.
Czy systemy ECM, BPM, BI powinny być na jednej platformie czy osobno?
Pod koniec XX wieku lansowano trend systemów zintegrowanych wierząc, że obsługa wszystkich procesów na jednej platformie jest rozwiązaniem właściwym. Szybki rozwój informatyki i pojawianie się nowych obszarów eksploatacji dla niej sprawił, że coraz częściej zaczęto zauważać, że jeden system nie jest w stanie obsłużyć wszystkich potrzeb. Dzisiaj tzw. systemy dziedzinowe (dedykowane do określonej dziedziny np. obiegu dokumentów) komunikujące się z głównym systemem ERP są standardem. Powstaje jednak pytanie jaka jest rozsądna liczba systemów specjalistycznych w firmie? Czy część z nich można połączyć? Jeżeli tak, to które? Jaki są koszty i korzyści takiego połączenia?
Podczas prezentacji pokażemy cechy wspólne a także różnice pomiędzy systemami klasy BI, ECM, BPM. Przedstawimy argumenty za oraz przeciw ich integracji na jednej platformie. Postaramy się wskazać uniwersalne kryteria, które pomogą podjąć decyzję przy wyborze architektury dla określonej firmy.
Firma Max Elektronik działa na polskim rynku od 1991 roku. Przez pierwsze lata istnienia koncentrowała się na sprzedaży sprzętu komputerowego. Dziś oferuje elastyczne i stabilne systemy informacyjne oparte na nowoczesnych technologiach informatycznych, w tym Java Computing. Korzystają z nich przedsiębiorstwa przemysłowe i handlowe, jednostki administracji publicznej oraz sektora edukacji, a także instytucje finansowe.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 22 stycznia 2014 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
COMP Soft Sp. z o.o. NAV.COM Sp.k. CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. PC Guard S.A. 2intellect.com S.A. Sage Sp. z o.o. Connecto Sp. z o.o. Archman Sp. z o.o. Max Elektronik SA
Prezentowane Rozwiązania:
maat dynamics-nav targit vendo hermes-sql qlikview grafitti forte navigator quatra
Sponsorzy:
Przedsiębiorstwo JOTKEL Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Nowoczesna Produkcja w systemach ERP.
 
Tomasz Winkler
Tomasz Winkler
Sales Training
Consultant
Grupa BPC
Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.

System ERP ma przyśpieszyć i ustandaryzować przebieg procesów, umiejętniej wykorzystać posiadane zasoby, a także polepszyć komunikację między działami w firmie. Innymi słowy – zadaniem systemów klasy ERP jest zaoszczędzenie funduszy i sił przedsiębiorstwa włożonych w prowadzenie działalności. Na konferencji w Gdańsku zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które nie tylko realizują powyższe zadania, ale także usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Przedstawimy systemy ERP, które posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności pozwalających na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych – spełniają założenia koncepcji Przemysłu 4.0.

Zapraszam na konferencję do Gdańska, która odbędzie się 6 grudnia 2017 roku, w trakcie której zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • SAP Business One – przykłady zastosowania oprogramowania w firmach różnej wielkości. SAP Business One Cloud – system zarządzania ERP w chmurze;
  • Droga do przemysłu 4.0 – prezentacja nowoczesnych rozwiązań ERP w obszarze zarządzania produkcją: Gardens BASIC, Exact Globe, SAP Business One, enova365, RekordERP;
  • Produkcja on-line – czyli jak odpowiedzieć na potrzeby informacyjne firm produkcyjnych;
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez zaawansowana automatyzację procesów i lepszą kontrolę kosztów projektu.
Więcej informacji o Konferencji »
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
Joanna Spałek
Joanna Spałek
Kierownik Działu
Organizacji Szkoleń
Grupa BPC
Czego oczekujemy od rozwiązań klasy ERP, Workflow, BI? Czy procesy biznesowe, które chcemy zinformatyzować wymagają wprowadzenia zewnętrznych, specjalistycznych rozwiązań, czy też są częścią systemu ERP? Zapraszamy do dyskusji oraz na prezentację wybranych systemów.

Na rynku polskim dostępnych jest wiele systemów klasy workflow oraz analityki zarządczej. Oferowane są również nowoczesne systemy klasy ERP, które dostarczają funkcjonalności w zakresie workflow, kontrolingu, analityki zarządczej czy zarządzania projektami. Przed wyborem rozwiązania należy jednak zadać sobie kilka istotnych pytań np.: Czy chcemy, aby użytkownik systemu bez wiedzy informatycznej mógł i potrafił zamodelować ścieżki przebiegu procesów? Czy istotne jest, aby system umożliwiał pracę na urządzeniach mobilnych? Czy powinien posiadać narzędzie OCR?

Zapraszam na konferencję w Rzeszowie, która odbędzie się 23 listopada, w podczas której będziemy poszukiwać odpowiedzi na powyższe zagadnienia.

W trakcie konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • Czy warto mieć Workflow i BI w jednym systemie? (Business Navigator);
  • Analizy wielowymiarowe w systemie MAAT – czyli dostęp do danych na wyciągniecie ręki;
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych – kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa (Aurea BPM, Qlik Sense, enova365, FORMVERSE, Platforma INTENSE i inne);
  • Jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane (Dell-EMC-AVAMAR, DATA DOMAIN).
Więcej informacji o Konferencji »
Nowoczesne systemy MES
w Inteligentnej Fabryce XXI wieku.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Planowanie i zarządzanie produkcją odbywa się automatycznie – bez dozoru i planistów. Na konferencji zaprezentujemy systemy klasy MES, które spełniają założenia technologii przyszłości.

Jakich funkcji w systemach MES poszukują polscy menadżerowie?
— Przepisy prawne zobowiązują producentów, aby w każdym momencie byli oni w stanie odtworzyć wszystkie etapy produkcji. Dlatego pożądaną funkcją w systemach produkcyjnych jest rejestrowanie genealogii produktu. Decydenci sięgają też po rozwiązania klasy MES, gdyż, umożliwią one zbieranie danych z maszyn na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Chcą wyeliminować przestoje, mikroprzestoje oraz awarie, gdyż do wyliczeń efektywności maszyn wykorzystują jedynie arkusze excel. Trzeba jednak zaznaczyć, że wielu menadżerów poszukuje funkcjonalności, które wykraczają poza ramy standardowego systemu klasy MES. Na przykład chcą monitorować stan maszyn czy też planować ich przegląd - ale to już zadanie systemów CMMS.

Zapraszam na konferencję do Bydgoszczy, która odbędzie się 21 listopada, w trakcie której kompleksowo omówimy powyższe zagadnienia.

W trakcie Konferencji w Bydgoszczy zostaną poruszone również następujące tematy:
  • Pełna wizualizacja i kontrola procesów produkcyjnych we włoskim systemie klasy ERP – Si5. Rozwiązanie wykorzystywane już jest przez polskie przedsiębiorstwa. Na świecie sprawdziło się m.in. w branżach: motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej. Z systemu Si5 korzysta aktualnie 50000 użytkowników z ponad 200 przedsiębiorstw zlokalizowanych w 26 krajach;
  • Efektywne planowanie i rozliczanie produkcji – czyli jak odzyskać pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego;
  • Wdrożenia systemów MES, SCADA i CMMS w praktyce. Studium przypadku wdrożeń rozwiązań: ANT Factory Portal, Wonderware MES, OptiMES);
  • Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.
Więcej informacji o Konferencji »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Rzeszowie 23 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdańsku 06 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Rzeszowie 15 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide


Ruszyła największa w Polsce baza systemów IT. Kliknij tutaj, aby rozpocząć przeglądanie.
0
Dni
0
Godziny
0
Minuty
0
Sekundy