Poland
PL EN

Konferencja w Katowicach, 22 stycznia 2014 r.

Agenda
09:00 – 09:15 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:15 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie problemów związanych z wyborem rozwiązań.
  
09:45 – 10:25 Zarządzanie produkcją przy wykorzystaniu systemu MAAT w grupie kapitałowej Geyer&Hosaja.

Zbigniew Pokora, Dyrektor Działu Wdrożeń, COMP Soft Sp. z o.o.

Katarzyna Kalina, Technolog Optymalizacji Pracy, Geyer & Hosaja Sp. z o.o.

10:25 – 10:55 Kluczowe elementy zarządzania przedsiębiorstwem wspierane przez Microsoft Dynamics NAV.

Grzegorz Kowalik, Dyrektor Handlowy, NAV.COM Sp.k.

10:55 – 11:25 Poprawa organizacji pracy oraz podniesienie efektywności w przedsiębiorstwie
przy wykorzystaniu systemu Vendo.

Wojciech Czarnecki, Prezes Zarządu, CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o.

11:25 – 11:55 Wiedza "tu i teraz" odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstwa.
Inspiracja i rozwój dzięki ERP i BI Humansoft.

Rafał Kapusta, Koordynator Projektów IT, Humansoft Sp. z o.o.

Ewa Rut – Skrzypczak, Key Account Manager, Humansoft Sp. z o.o.

11:55 – 12:15Przerwa kawowa.
  
12:15 – 12:45 Kompleksowe narzędzia do zarządzania i sterowania Przedsiębiorstwem
firmy PC Guard S.A.: Graffiti.ERP + Ascent.DBI.

Karol Goszczyński, Dyrektor Oddziału Katowice, PC Guard S.A.

12:45 – 13:15 Integracja i analiza danych z wykorzystaniem systemu INTELLECT Business Intelligence.

Zbigniew Świeściak, Dyrektor ds. Operacyjnych, 2intellect.com S.A.

13:15 – 13:45 Informacja to podstawa. Forte BI – podejmuj dobre decyzje.

Krzysztof Matyja, Kierownik ds. Kluczowych Klientów, Dział SMB Sage Sp. z o.o.

13:45 – 14:00Przerwa kawowa.
  
14:00 – 14:40 Swobodne zarządzanie strumieniem dokumentów i informacją w firmie.

Andrzej Łukasiak, Kierownik Działu Wdrożeń, Connecto Sp. z o.o.

Justyna Świerczyna, Doradca ds. Kluczowych Klientów, Connecto Sp. z o.o.

Dorota Małecka, Doradca ds. Kluczowych Klientów, Connecto Sp. z o.o.

Maciej Latała, Doradca ds. Kluczowych Klientów, Connecto Sp. z o.o.

14:40 – 15:10 BUSINESS NAVIGATOR – Kompleksowy system do controllingu i zarządzania.

Marcin Kowalski, Prezes Zarządu, Archman Sp. z o.o.

15:10 – 15:45Podsumowanie spotkania. Rozdanie certyfikatów.
15:45 ...Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 22 stycznia 2014 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
COMP Soft Sp. z o.o. NAV.COM Sp.k. CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. PC Guard S.A. 2intellect.com S.A. Sage Sp. z o.o. Connecto Sp. z o.o. Archman Sp. z o.o. Max Elektronik SA
Prezentowane Rozwiązania:
maat dynamics-nav targit vendo hermes-sql qlikview grafitti forte navigator quatra
Sponsorzy:
Przedsiębiorstwo JOTKEL Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide