Poland
PL EN

Roadshow w Poznaniu, 11 września 2013 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
Primaco jest czołowym integratorem systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem firmy Comarch największego Polskiego producenta oprogramowania.
Firma Primaco powstała w 1999 roku. Od samego początku, głównym obszarem działalności firmy jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Primaco oferuje właściwy wybór i dopasowane do firmy rozwiązania informatycznego zapewniającego satysfakcję naszych Klientów oraz dające im wymierne korzyści.
Do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych konsultantów, posiadających bogatą wiedzę i doświadczenie . Nasi konsultanci są systematycznie szkoleni, a ich umiejętności są sprawdzane egzaminami certyfikującymi. Każdy specjalizuje się w danej dziedzinie sektora IT, co zapewnia znacznie wyższy poziom świadczonych usług. Szybką i fachową pomoc zapewnia wyspecjalizowany dział asysty technicznej, dedykowany obsłudze bieżących klientów.
Acrebit S.A. jest spółką działającą w obszarze IT, dostarczając wysokiej jakości rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, branży i specyfiki.
Główne obszary działalności firmy Acrebit obejmują:
  • Wdrożenia systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem;
  • Analizy procesów biznesowych w przedsiębiorstwach;
  • Szkolenia;
  • Serwis;
  • Doradztwo strategiczne;
  • E-commerce;
  • Integrację systemów;
  • Zarządzania infrastrukturą informatyczną.
Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest prowadzenie działalności gospodarczej opartej na wdrażaniu systemów ERP (opartych głównie o MS Dynamics NAV), systemów CRM (opartych głównie o MS Dynamics CRM oraz własne oparte o IBM Lotus Notes). Systemy te są oferowane zarówno w modelu tradycyjnym (sprzedaż licencji) jak również w modelu SaaS (software as a service) – czyli wynajmu aplikacji. Pozwala to za niewielką, miesięczną opłatą użytkować system bez konieczności zakupu licencji, sprzętu, problemów z utrzymaniem obsługi, itp.
Acrebit S.A. oferuje zarówno kompleksowe systemy klasy ERP jak i wyspecjalizowane moduły, na przykład: logistyka i sprzedaż ,Business Intelligence, CRM, zarządzanie personelem, finanse i księgowość, itd. W ofercie także oprogramowanie dla sieci sprzedaży, zintegrowane z systemem centralnym. Oprogramowanie to jest przystosowane do potrzeb biur rachunkowych oraz pracowników mobilnych. Posiada rozwiązania wertykalne – skierowane do konkretnych branż jak np. Printvis – kompleksowe rozwiązanie dla przedsiębiorstw z branży poligraficznej. Acrebit S.A. jako pierwsze w Europie zaoferowało oprogramowanie ERP Microsoftu w modelu SaaS.
Acrebit S.A. posiada status Microsoft GOLD Certified Partner – najwyższy stopień partnerstwa z Microsoft, dający wiele korzyści biznesowych, między innymi możliwość korzystania do własnej działalności z pełnej gamy produktów Microsoft, wsparcia technicznego Microsoft i wsparcia przy sprzedaży produktów, dostępu do materiałów marketingowych oraz informacji zastrzeżonych wyłącznie dla Złotych Partnerów Microsoft.
Kompetencja Microsoft Business Solutions (MBS) to z kolei wyróżnienie zaliczające Acrebit S.A. do wąskiego grona Partnerów Biznesowych Microsoft (Partner Microsoft Dynamics), posiadających wysokie kompetencje związane ze sprzedażą i wdrożeniami dużych systemów do zarządzania przedsiębiorstwami. Do otrzymać "Kompetencję MBS" należy spełnić szereg wymogów certyfikacyjnych i referencyjnych.
Acrebit S.A. posiada także status certyfikowanego resellera rozwiązania PrintVis dla MS Dynamisc NAV w Polsce (Certified for MS Dynamics NAV) – tylko około 1 % zarejestrowanych rozwiązań posiada taki certyfikat.
ZETO Opole, to firma z wieloletnim doświadczeniem informatycznym, obsługująca duże, średnie i małe przedsiębiorstwa na terenie całego kraju. Głównym produktem jest Zintegrowany System Zarządzania XYZ klasy ERP służący do wspomagania zarządzania różnymi obszarami przedsiębiorstwa począwszy od rachunkowości i sprawozdawczości finansowej, poprzez zarządzanie personelem, aż po kompleksową obsługę procesów logistycznych i produkcyjnych.
ZETO Opole wykonuje wdrożenia i szkolenia z Systemu ERP, oraz prowadzi nadzór nad eksploatacją oprogramowania. Powiększająca się lista referencyjna pomyślnie zakończonych wdrożeń świadczy o uznaniu, z jakim spotkał się on u Klientów. Największym atutem firmy jest profesjonalna oraz wykształcona kadra, której kwalifikacje są ciągle podwyższane w stosunku do rozwoju technologii IT oraz rosnących wymagań Klientów.
Wartości, które są wyznawane w ZETO Opole to:
  • Ukierunkowanie na potrzeby Klientów;
  • Wysoka jakość produktów i usług;
  • Profesjonalizm.
SENTE Systemy Informatyczne
SPECJALIZACJA W NAJLEPSZYCH ROZWIĄZANIACH DLA BIZNESU
Specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu systemów informatycznych dla biznesu. Zaprojektowany przez nas system uzupełniamy modułami obsługującymi specyficzne procesy biznesowe naszych Klientów. Pracujemy dla firm, które chcą wykorzystać przewagę konkurencyjną, jaką dają zaawansowane rozwiązania informatyczne, projektowane i wdrażane na potrzeby konkretnej firmy.
BUDOWANIE APLIKACJI DLA BIZNESU TO NASZA PASJA
Ostatnie lata to czas, gdy firmy często i szybko zmieniają modele biznesowe, by dostosować się do rynku i wymagań Klientów. Sprawna i efektywna organizacja wymaga dobrych rozwiązań informatycznych, które będą skutecznie wspomagać ją w działaniu, jednocześnie pomagając wzrastać. Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom w rozwoju ich biznesu. Jesteśmy przekonani, że tylko prawdziwa koncentracja na tym, by nasi Klienci osiągnęli zamierzone efekty biznesowe, pozwala rozwijać się naszej firmie.
PONAD 90 ZADOWOLONYCH KLIENTÓW
Od momentu rozpoczęcia działalności zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy różnego rodzaju rozwiązania informatyczne w ponad 90 firmach. Nasze systemy obsługują wszystkie najważniejsze obszary działania przedsiębiorstwa. Dla naszych Klientów projektujemy rozwiązania, które wspierają ich unikalne procesy biznesowe. Takie podejście daje naszym Klientom ogromną przewagę konkurencyjną wobec firm, które korzystają ze standardowych systemów informatycznych.
Humansoft posiada jeden z najbardziej doświadczonych i wykwalifikowanych zespołów wdrożeniowych Qlik Sense i QlikView w Polsce. Z sukcesem realizujemy projekty Business Intelligence dla największych, strategicznych firm. Zrealizowaliśmy wdrożenia dla ponad 80 klientów. Każde z naszych wdrożeń zakończyło się pełnym sukcesem. W wykonanych przez nas aplikacjach analitycznych Qlik codziennie pracuje ponad 1200 użytkowników.
Wspieramy klientów z różnych branż, oferując kompletne rozwiązania Business Intelligence w obszarach finansowych oraz operacyjnych. Koncentrujemy się na potrzebach Klientów. Każde dostarczone przez nas rozwiązanie poparte jest analizą indywidualnych potrzeb, aby jak najlepiej dopasować ofertę i spełnić oczekiwania najbardziej wymagających firm.
Posiadamy ponad 25-cio letnie doświadczenie w tworzeniu oraz wdrażaniu własnego oprogramowania ERP, B2B, B2C, EDI i BI, na którym pracuje łącznie ponad 10 000 klientów. Gwarantujemy najwyższą jakość dostarczanych rozwiązań i usług.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
http:// BPC-Guide.pl » Humansoft Sp. z o.o.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 11 września 2013 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Poznań, Biedrusko, Zamek Biedrusko
62-003 Biedrusko, ul. 1-go maja 82
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Primaco Sp. z o.o. Acrebit S.A. ZETO Opole Sp. z o.o. SENTE Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
ERP dla przedsiębiorstw MSP
Wojciech Ziaja
Wojciech Ziaja
Dyrektor ds.
Sprzedaży
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa sektora MSP, które szukają systemów IT do zarządzania organizacją zapraszamy na tegoroczne Synergy Days. Zorganizujemy dwa spotkania warsztatowo-doradcze, w trakcie których będziemy dyskutować, jak skutecznie przeprowadzić proces wybory rozwiązania ERP i zaprezentujemy wybrany system.
27 czerwca we Wrocławiu część doradcza połączona będzie z prezentacją szwedzkiego systemu wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem Monitor ERP. System wspiera zarządzanie obszarem produkcji, sprzedaży, zakupów, magazynów, księgowości oraz zasobów ludzkich.
27 czerwca w Katowicach obok części doradczej zaprezentujemy rozwiązanie klasy ERP autorstwa firmy Junisoftex - ERP Perfect-Expert. System wpiera zarządzanie we wszystkich obszarach m.in. controllingu, CRM, finansowo-księgowym, sprzedaży, magazynu, produkcji (planowanie i rozliczenie), środków trwałych, ZZL, billing oraz inne dedykowane.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
27 czerwca w Katowicach oraz we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Rozwiązania dla produkcji
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa, które szukają systemów IT do zarządzania produkcją zapraszamy na cykl spotkań warsztatowo-doradczych, dotyczących wyboru systemów wspierających zarządzanie w obszarach : zaawansowanego planowania i harmonogramowania produkcji (APS); monitorowania i zarządzania parkiem maszynowym (MES/SCADA); zarządzania i kontroli utrzymania ruchu (CMMS); zarządzania całą organizacją z uwzględnieniem procesów produkcyjnych (ERP).
26 czerwca odbędą się dwa spotkania z cyklu Synergy Days. Pierwsze odbędzie się we Wrocławiu i połączone będzie z prezentacją systemu klasy MES SFC 4FACTORY firmy DSR. Drugie spotkanie, zostanie zorganizowane w Katowicach, połączone będzie z prezentacją systemów automatyki i informatyki przemysłowej firmy ISP Polska.
28 czerwca zapraszamy przedsiębiorców do Wrocławia, gdzie firma Procom przedstawi Platformę PROMAN do monitorowania i kontroli procesów produkcyjnych.
W tym samym dniu (28 czerwca) w Krakowie odbędzie się międzynarodowe spotkanie, w trakcie którego uczestnicy poznają funkcjonalności przemysłowej zaawansowanej platformy MEScontrol.net firmy BrightEye.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
26 i 28 czerwca we Wrocławiu, Katowicach i w Krakowie.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Sztuczna inteligencja w handlu i produkcji
Arkadiusz Czajka
Arkadiusz Czajka
Business Development
Manager
Grupa BPC
Duże przedsiębiorstwa i korporacje, które poszukują nowoczesnych systemów wspierających zarządzanie organizacją, zapraszamy na Synergy Days do Wrocławia. Będziemy dyskutować o rozwiązaniu Microsoft Dynamics 365, który łączy w sobie najlepsze możliwości rodziny Microsoft. Omówimy zagadnienia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu i produkcji.
Systemu Microsoft Dynamics 365 to chmurowe rozwiązanie biznesowe, które dedykowane jest dużym i średnim przedsiębiorstwom. Łączy możliwości rozwiązania CRM i systemu ERP. Przedsiębiorstwom pozwala na zarządzanie wszystkimi procesami i aspektami prowadzonej działalności w sposób innowacyjny i efektywny. System Microsoft Dynamics 365 jest ściśle zintegrowany z Platformą 365 oraz siecią społecznościową LinkedInc. Na spotkaniu system zaprezentuje firma Anegis Sp. z o.o. (Microsoft Gold Partner), która posiada bogate doświadczenie we wprowadzaniu najnowszych rozwiązań IT na rynkach: angielskim, skandynawskim i polskim.
Zapraszam na spotkanie, które odbędzie się
29 czerwca we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.