Poland
PL EN

Roadshow w Gdańsku, 25 kwietnia 2013 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na Roadshow:
Zintegrowane systemy IT wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem.
Przedsiębiorstwa każdego dnia zadają sobie pytanie jak usprawnić poszczególne procesy biznesowe w swojej organizacji oraz jak zoptymalizować koszty jej pracy. Na spotkaniu przedstawimy Państwu kilka rozwiązań informatycznych dających Państwu takie możliwości.

Pierwszy blok spotkania poświęcimy rozwiązaniu Comarch ERP XL - najchętniej wybierany system ERP w Polsce, z ponad 3500 liczbą wdrożeń. System zaprezentuje firma Primaco - jeden z największych partnerów firmy Comarch na Pomorzu i największy w województwie zachodniopomorskim dostawca i integrator zawansowanych rozwiązań informatycznych klasy ERP firmy Comarch. Wyróżniony przez Producenta złotym statusem partnerskim. Ponadto p. Ewa Rudzis - Dyrektor ds. Handlowych Comarch S.A. przedstawi możliwości finansowania projektów IT w inny sposób niż za gotówkę.

W dzisiejszych czasach dla większości przedsiębiorstw system ERP nie jest już jedynym, wystarczającym narzędziem informatycznym wspierającym zarządzanie. Przedsiębiorstwa coraz częściej poszukują rozważań specjalizowanych uzupełniających systemy ERP w danym zakresie funkcjonalnym. Z tego też względu postanowiliśmy na spotkaniu przedstawić Państwu także rozwiązania dedykowane w zakresie zarządzania i monitorowania procesami produkcyjnymi – MES/SCADA, DCS, które zostaną zaprezentowane przez firmę APISystems - lokalnego integratora automatyki przemysłowej
i złotego Partnera firmy Astor
. Maciej Ramlo - Dyrektor ds. Rozwoju APISystems przedstawi Państwu korzyści
z wdrożenia tego typu rozwiązań popierając się konkretnymi przykładami wdrożeń.

Kolejnym wybranym przez nas obszarem specjalistycznym jest logistyka i gospodarka magazynowa. Zaprosiliśmy polskiego producenta systemu klasy WMS – Expert.WMS, który poza prezentacją rozwiązania i jego poszczególnych funkcjonalności omówi jak należy podejść do procesu wyboru systemu WMS i jakie korzyści dla przedsiębiorstwa niesie wdrożenie tego typu rozwiązań. Rozwiązanie Expert.WMS zostało obdarzone zaufaniem blisko 100 przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych na terenie Polski i Niemczech.

Z racji, iż przy inwestycji w zakresie zaawansowanych systemów wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem bardzo często towarzyszy konieczność wymiany infrastruktury IT bądź wymiana rozwiązań backupu danych, na spotkaniu firma IBM przedstawi najnowsze rozwiązania backupu danych i bezpieczeństwa IT.

Dla uczestników spotkania przewidzieliśmy bezpłatny lunch oraz imienne certyfikaty sygnowane przez BPC
i obecnych na spotkaniu producentów prezentowanych rozwiązań.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 25 kwietnia 2013 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Gdańsk, BW Bonum Hotel
80-839 Gdańsk, ul. Sieroca 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Primaco Sp. z o.o. IBM Polska Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. APISystems Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide