Poland
PL EN

Roadshow w Chorzowie, 28 marca 2013 r.

Rozwiązania
COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości. Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
  • Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
  • Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
  • Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
  • Remonty;
  • Pracownicy (Kadry, Płace);
  • CRM;
  • Przepływ Dokumentów;
  • Analizy Wielowymiarowe.
Szczególny nacisk przy tworzeniu systemu MAAT został położony na sfery związane z zarządzaniem produkcją. Poszczególne wersje radzą sobie bez problemów z obsługą produkcji seryjnej i jednostkowej. Inna wersja stosowana jest w branży spożywczej i produkcji recepturowej.
Moduły systemu MAAT dedykowane dla zarządzania majątkiem trwałym lub pracownikami używane są także w wielu bankach i instytucjach finansowych.
Największy w Polsce producent mebli – Black Red White SA, eksploatuje system MAAT na ponad 2000 stanowiskach, w rozproszonej architekturze, pod kontrolą cluster’a IBM AIX składającego się z 2 serwerów H80. Serwerem bazy danych jest Oracle Enterprise Edition. Mniejsze podmioty grupy kapitałowej używają systemu MAAT zainstalowanego na serwerach intelowskich, kontrolowanych przez rozwiązania Linuxowe.
Zaufaniem system MAAT obdarzyły duże grupy kapitałowe:
  • Black Red White S.A.
  • Sokółka S.A.
  • MARMA Polskie Folie
MAAT obecny jest także w wielu innych znanych przedsiębiorstwach, m.in.:
  • Geyer&Hosaja Sp. z o.o.
  • Prospona Sp. z o.o.
  • Opakomet S.A.
  • LIS Poland Sp. z o.o.
  • LEIER Polska S.A.
  • Igloomeat-Sokołów Sp. z o.o.
  • Huta Szkła w Jaśle Sp. z o.o.
  • Zakład Narzędziowy ZELNAR Sp. z o.o.
  • Zakład Produkcji Urządzeń Sterowych Sp. z o.o.
  • Wiet-Pol Sp. z o.o.
  • UPS Polska
  • Emerson Polska
  • Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
  • WARBUD SA
  • Urząd Miasta Pszów
  • Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
  • Szpital Wojewódzki Nr 2 w Rzeszowie,
  • ... i w ponad stu bankach.
Ponieważ MAAT jest rozwiązaniem stworzonym przez rodzimych informatyków, a centrum rozwojowe oprogramowania znajduje się w Polsce, system nie tylko nadąża za zmianami w naszym prawodawstwie, ale jest też przystosowany do przyzwyczajeń polskich użytkowników. Jesteśmy także otwarci na realizację specyficznych wymagań Klientów, oczekujących dedykowanych dla siebie modyfikacji funkcjonalnych.
Think
System mobilnej obsługi magazynu pozwala na wykonywanie operacji magazynowych na przenośnych terminalach. Operatorzy pracują na odpowiednich dokumentach magazynowych dostępnych w postaci elektronicznej. Wprowadzanie danych odbywa się poprzez skanowanie kodów kreskowych oraz poprzez wprowadzanie ich z klawiatury.
Ponieważ terminale połączone są drogą radiową z centralnym systemem firmy, wszelkie operacje na terminalach uaktualniają bezpośrednio dane magazynu obecne w centralnym systemie. System może być połączony z jednym z wielu obecnych na rynku systemów obsługi magazynu, takich jak: Scala, SAP R/3, MFG Pro, CDN XL.
System przystosowany jest do obsługi dwóch strategii organizacji informacji o paletach i opakowaniach w magazynie.
Strategia pierwsza dedykowana jest do firm z branży spożywczej, które muszą posiadać dokładne i szczegółowe informacje na temat każdego opakowania z artykułem w magazynie. Jej podstawowym wyróżnikiem jest powiązanie każdego opakowania z unikalnym kodem kreskowym (UID). Dzięki temu dane opakowanie oraz informacja o nim jest unikalna w obrębie danej firmy i jednoznacznie można powiązać informacje o numerze partii, terminie przydatności, z tym opakowaniem.
Druga strategia proponowana jest dla pozostałych branż, lub do magazynów o wysokiej rotacji palet. Wyróżnia się tym, że opakowania nie muszą być oznaczane unikalnymi kodami kreskowymi. Oznaczenia te nadaje się paletom.
Możliwe są też realizacje pośrednie, w których wykorzystuje się kody kreskowe dostępne na opakowaniach, w celu identyfikacji rodzaju artykułu w opakowaniach, a nie konkretnych opakowań.
AF SEKO
Profesal Maintenance to efektywny system informatyczny klasy CMMS (Computerized Maintenance Management Systems) wspomagający pracę działów Utrzymania Ruchu, który pozwala na kompleksową obsługę parku maszynowego, zarządzanie zespołem pracowników oraz integrację z innym oprogramowaniem przemysłowym.
Jedną z głównych zalet systemu jest jego wysoki stopień konfigurowalności, dzięki czemu oprogramowanie może zostać elastycznie dostosowane do specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa. Dzięki szerokim możliwościom integracji z systemami typu SCADA, MES, Historian lub ERP, przepływ informacji miedzy produkcją a utrzymaniem ruchu zostaje zautomatyzowany i znacząco przyspieszony.
Więcej informacji nt. oprogramowania Profesal Maintenance można znaleźć na stronie: http://www.astor.com.pl/cmms
Contempro
Bisplit Twoje Business Intelligence – Narzędzie do tworzenia i współdzielenia analiz biznesowych.
Bisplit posiada budowę modułową, składa się z narzędzia do tworzenia raportów (Raporty), które można następnie układać w dowolnego rodzaju kokpity menedżerskie oraz z modułów predefiniowanych (Klienci, Rankingi, Stany Magazynowe oraz Zamówienia).
Raporty
Moduł przeznaczony do tworzenia wizualnych raportów z dowolnych danych. Raporty można układać w tematyczne, interaktywne kokpity menedżerskie, które można współdzielić ze współpracownikami.
Zamówienia
Moduł przeznaczony dla osób zajmujących się zaopatrzeniem. Ułatwia prognozowanie sprzedaży, alarmuje o potencjalnych brakach na magazynie i sugeruje optymalne ilości towaru do zamówienia.
Stany Magazynowe
Moduł umożliwia analizę rotacji na magazynie na poziomie pojedynczych produktów, grup produktowych lub całego asortymentu. Wizualizuje poziom towarów słabo rotujących w odniesieniu do całego magazynu.
Klienci
Moduł dla osób zajmujących się sprzedażą, który dostarcza komplet informacji na temat działań kontrahentów (obroty, marża, płatności, najchętniej wybierany asortyment, aktualne zamówienia itd.)
Rankingi
Narzędzie do wielowymiarowego tworzenia zestawień produktów, grup produktowych kontrahentów według obrotów ilościowych / wartościowych lub osiąganej marży.
Pozostałe informacje:
  • Dowolna lokalizacja bazy danych.
    Zależnie od preferencji klienta, baza systemu może być zlokalizowana zarówno wewnątrz firmy jak i „w chmurze”. W ten sposób zapewniamy zarówno bezpieczeństwo jak i dostęp do analiz z każdego miejsca na świecie.
  • Wykorzystanie darmowych rozwiązań open source.
    Wdrożenie aplikacji nie wymaga zakupu żadnych kosztownych technologii do obsługi baz danych ponieważ Bisplit korzysta z PostgreSQL – popularnego, wydajnego i darmowego systemu open source do zarządzania relacyjnymi bazami danych.
  • Dowolne źródło i rodzaj danych.
    Rozwiązanie tworzy bezpieczną kopię danych budując własną bazę danych jakie mają być analizować. Dzięki temu można łączyć informacje z różnych źródeł i zautomatyzować proces odświeżania danych dzięki specjalnym skryptom synchronizującym.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 28 marca 2013 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Chorzów / Katowice, Hotel Arsenal Palace
41-500 Chorzów, ul. Paderewskiego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
COMP Soft Sp. z o.o. Think Sp. z o.o. AF SEKO Sp. z o.o. ASTOR Sp. z o.o. Contempro Sp.j. Contempro Sp.j.
Sponsorzy:
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Krakowie 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 16 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide