Poland
PL EN

Roadshow w Chorzowie, 28 marca 2013 r.

Rozwiązania
COMP Soft
MAAT to egipska bogini prawdy i sprawiedliwości. Jest uosobieniem ładu i porządku we wszechświecie.
System MAAT podzielony jest funkcjonalnie na moduły:
  • Finanse (Rachunkowość, Majątek Trwały, Sprawozdania Finansowe);
  • Logistyka (Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Zaopatrzenie,Magazyn Wysokiego Składowania, Spedycja, Kontrola Wjazdów);
  • Produkcja (Techniczne Przygotowanie, Planowanie i Uruchomienie,Kontrola, Rozliczenie Kosztów);
  • Remonty;
  • Pracownicy (Kadry, Płace);
  • CRM;
  • Przepływ Dokumentów;
  • Analizy Wielowymiarowe.
Szczególny nacisk przy tworzeniu systemu MAAT został położony na sfery związane z zarządzaniem produkcją. Poszczególne wersje radzą sobie bez problemów z obsługą produkcji seryjnej i jednostkowej. Inna wersja stosowana jest w branży spożywczej i produkcji recepturowej.
Moduły systemu MAAT dedykowane dla zarządzania majątkiem trwałym lub pracownikami używane są także w wielu bankach i instytucjach finansowych.
Największy w Polsce producent mebli – Black Red White SA, eksploatuje system MAAT na ponad 2000 stanowiskach, w rozproszonej architekturze, pod kontrolą cluster’a IBM AIX składającego się z 2 serwerów H80. Serwerem bazy danych jest Oracle Enterprise Edition. Mniejsze podmioty grupy kapitałowej używają systemu MAAT zainstalowanego na serwerach intelowskich, kontrolowanych przez rozwiązania Linuxowe.
Zaufaniem system MAAT obdarzyły duże grupy kapitałowe:
  • Black Red White S.A.
  • Sokółka S.A.
  • MARMA Polskie Folie
MAAT obecny jest także w wielu innych znanych przedsiębiorstwach, m.in.:
  • Geyer&Hosaja Sp. z o.o.
  • Prospona Sp. z o.o.
  • Opakomet S.A.
  • LIS Poland Sp. z o.o.
  • LEIER Polska S.A.
  • Igloomeat-Sokołów Sp. z o.o.
  • Huta Szkła w Jaśle Sp. z o.o.
  • Zakład Narzędziowy ZELNAR Sp. z o.o.
  • Zakład Produkcji Urządzeń Sterowych Sp. z o.o.
  • Wiet-Pol Sp. z o.o.
  • UPS Polska
  • Emerson Polska
  • Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
  • WARBUD SA
  • Urząd Miasta Pszów
  • Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
  • Szpital Wojewódzki Nr 2 w Rzeszowie,
  • ... i w ponad stu bankach.
Ponieważ MAAT jest rozwiązaniem stworzonym przez rodzimych informatyków, a centrum rozwojowe oprogramowania znajduje się w Polsce, system nie tylko nadąża za zmianami w naszym prawodawstwie, ale jest też przystosowany do przyzwyczajeń polskich użytkowników. Jesteśmy także otwarci na realizację specyficznych wymagań Klientów, oczekujących dedykowanych dla siebie modyfikacji funkcjonalnych.
Think
System mobilnej obsługi magazynu pozwala na wykonywanie operacji magazynowych na przenośnych terminalach. Operatorzy pracują na odpowiednich dokumentach magazynowych dostępnych w postaci elektronicznej. Wprowadzanie danych odbywa się poprzez skanowanie kodów kreskowych oraz poprzez wprowadzanie ich z klawiatury.
Ponieważ terminale połączone są drogą radiową z centralnym systemem firmy, wszelkie operacje na terminalach uaktualniają bezpośrednio dane magazynu obecne w centralnym systemie. System może być połączony z jednym z wielu obecnych na rynku systemów obsługi magazynu, takich jak: Scala, SAP R/3, MFG Pro, CDN XL.
System przystosowany jest do obsługi dwóch strategii organizacji informacji o paletach i opakowaniach w magazynie.
Strategia pierwsza dedykowana jest do firm z branży spożywczej, które muszą posiadać dokładne i szczegółowe informacje na temat każdego opakowania z artykułem w magazynie. Jej podstawowym wyróżnikiem jest powiązanie każdego opakowania z unikalnym kodem kreskowym (UID). Dzięki temu dane opakowanie oraz informacja o nim jest unikalna w obrębie danej firmy i jednoznacznie można powiązać informacje o numerze partii, terminie przydatności, z tym opakowaniem.
Druga strategia proponowana jest dla pozostałych branż, lub do magazynów o wysokiej rotacji palet. Wyróżnia się tym, że opakowania nie muszą być oznaczane unikalnymi kodami kreskowymi. Oznaczenia te nadaje się paletom.
Możliwe są też realizacje pośrednie, w których wykorzystuje się kody kreskowe dostępne na opakowaniach, w celu identyfikacji rodzaju artykułu w opakowaniach, a nie konkretnych opakowań.
AF SEKO
Profesal Maintenance to efektywny system informatyczny klasy CMMS (Computerized Maintenance Management Systems) wspomagający pracę działów Utrzymania Ruchu, który pozwala na kompleksową obsługę parku maszynowego, zarządzanie zespołem pracowników oraz integrację z innym oprogramowaniem przemysłowym.
Jedną z głównych zalet systemu jest jego wysoki stopień konfigurowalności, dzięki czemu oprogramowanie może zostać elastycznie dostosowane do specyficznych potrzeb przedsiębiorstwa. Dzięki szerokim możliwościom integracji z systemami typu SCADA, MES, Historian lub ERP, przepływ informacji miedzy produkcją a utrzymaniem ruchu zostaje zautomatyzowany i znacząco przyspieszony.
Więcej informacji nt. oprogramowania Profesal Maintenance można znaleźć na stronie: http://www.astor.com.pl/cmms
Contempro
Bisplit Twoje Business Intelligence – Narzędzie do tworzenia i współdzielenia analiz biznesowych.
Bisplit posiada budowę modułową, składa się z narzędzia do tworzenia raportów (Raporty), które można następnie układać w dowolnego rodzaju kokpity menedżerskie oraz z modułów predefiniowanych (Klienci, Rankingi, Stany Magazynowe oraz Zamówienia).
Raporty
Moduł przeznaczony do tworzenia wizualnych raportów z dowolnych danych. Raporty można układać w tematyczne, interaktywne kokpity menedżerskie, które można współdzielić ze współpracownikami.
Zamówienia
Moduł przeznaczony dla osób zajmujących się zaopatrzeniem. Ułatwia prognozowanie sprzedaży, alarmuje o potencjalnych brakach na magazynie i sugeruje optymalne ilości towaru do zamówienia.
Stany Magazynowe
Moduł umożliwia analizę rotacji na magazynie na poziomie pojedynczych produktów, grup produktowych lub całego asortymentu. Wizualizuje poziom towarów słabo rotujących w odniesieniu do całego magazynu.
Klienci
Moduł dla osób zajmujących się sprzedażą, który dostarcza komplet informacji na temat działań kontrahentów (obroty, marża, płatności, najchętniej wybierany asortyment, aktualne zamówienia itd.)
Rankingi
Narzędzie do wielowymiarowego tworzenia zestawień produktów, grup produktowych kontrahentów według obrotów ilościowych / wartościowych lub osiąganej marży.
Pozostałe informacje:
  • Dowolna lokalizacja bazy danych.
    Zależnie od preferencji klienta, baza systemu może być zlokalizowana zarówno wewnątrz firmy jak i „w chmurze”. W ten sposób zapewniamy zarówno bezpieczeństwo jak i dostęp do analiz z każdego miejsca na świecie.
  • Wykorzystanie darmowych rozwiązań open source.
    Wdrożenie aplikacji nie wymaga zakupu żadnych kosztownych technologii do obsługi baz danych ponieważ Bisplit korzysta z PostgreSQL – popularnego, wydajnego i darmowego systemu open source do zarządzania relacyjnymi bazami danych.
  • Dowolne źródło i rodzaj danych.
    Rozwiązanie tworzy bezpieczną kopię danych budując własną bazę danych jakie mają być analizować. Dzięki temu można łączyć informacje z różnych źródeł i zautomatyzować proces odświeżania danych dzięki specjalnym skryptom synchronizującym.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 28 marca 2013 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Chorzów / Katowice, Hotel Arsenal Palace
41-500 Chorzów, ul. Paderewskiego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
COMP Soft Sp. z o.o. Think Sp. z o.o. AF SEKO Sp. z o.o. ASTOR Sp. z o.o. Contempro Sp.j. Contempro Sp.j.
Sponsorzy:
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o.
ERP dla przedsiębiorstw MSP
Wojciech Ziaja
Wojciech Ziaja
Dyrektor ds.
Sprzedaży
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa sektora MSP, które szukają systemów IT do zarządzania organizacją zapraszamy na tegoroczne Synergy Days. Zorganizujemy dwa spotkania warsztatowo-doradcze, w trakcie których będziemy dyskutować, jak skutecznie przeprowadzić proces wybory rozwiązania ERP i zaprezentujemy wybrany system.
27 czerwca we Wrocławiu część doradcza połączona będzie z prezentacją szwedzkiego systemu wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem Monitor ERP. System wspiera zarządzanie obszarem produkcji, sprzedaży, zakupów, magazynów, księgowości oraz zasobów ludzkich.
27 czerwca w Katowicach obok części doradczej zaprezentujemy rozwiązanie klasy ERP autorstwa firmy Junisoftex - ERP Perfect-Expert. System wpiera zarządzanie we wszystkich obszarach m.in. controllingu, CRM, finansowo-księgowym, sprzedaży, magazynu, produkcji (planowanie i rozliczenie), środków trwałych, ZZL, billing oraz inne dedykowane.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
27 czerwca w Katowicach oraz we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Rozwiązania dla produkcji
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Przedsiębiorstwa, które szukają systemów IT do zarządzania produkcją zapraszamy na cykl spotkań warsztatowo-doradczych, dotyczących wyboru systemów wspierających zarządzanie w obszarach : zaawansowanego planowania i harmonogramowania produkcji (APS); monitorowania i zarządzania parkiem maszynowym (MES/SCADA); zarządzania i kontroli utrzymania ruchu (CMMS); zarządzania całą organizacją z uwzględnieniem procesów produkcyjnych (ERP).
26 czerwca odbędą się dwa spotkania z cyklu Synergy Days. Pierwsze odbędzie się we Wrocławiu i połączone będzie z prezentacją systemu klasy MES SFC 4FACTORY firmy DSR. Drugie spotkanie, zostanie zorganizowane w Katowicach, połączone będzie z prezentacją systemów automatyki i informatyki przemysłowej firmy ISP Polska.
28 czerwca zapraszamy przedsiębiorców do Wrocławia, gdzie firma Procom przedstawi Platformę PROMAN do monitorowania i kontroli procesów produkcyjnych.
W tym samym dniu (28 czerwca) w Krakowie odbędzie się międzynarodowe spotkanie, w trakcie którego uczestnicy poznają funkcjonalności przemysłowej zaawansowanej platformy MEScontrol.net firmy BrightEye.
Zapraszam na spotkania, które odbędą się
26 i 28 czerwca we Wrocławiu, Katowicach i w Krakowie.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Sztuczna inteligencja w handlu i produkcji
Arkadiusz Czajka
Arkadiusz Czajka
Business Development
Manager
Grupa BPC
Duże przedsiębiorstwa i korporacje, które poszukują nowoczesnych systemów wspierających zarządzanie organizacją, zapraszamy na Synergy Days do Wrocławia. Będziemy dyskutować o rozwiązaniu Microsoft Dynamics 365, który łączy w sobie najlepsze możliwości rodziny Microsoft. Omówimy zagadnienia związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu i produkcji.
Systemu Microsoft Dynamics 365 to chmurowe rozwiązanie biznesowe, które dedykowane jest dużym i średnim przedsiębiorstwom. Łączy możliwości rozwiązania CRM i systemu ERP. Przedsiębiorstwom pozwala na zarządzanie wszystkimi procesami i aspektami prowadzonej działalności w sposób innowacyjny i efektywny. System Microsoft Dynamics 365 jest ściśle zintegrowany z Platformą 365 oraz siecią społecznościową LinkedInc. Na spotkaniu system zaprezentuje firma Anegis Sp. z o.o. (Microsoft Gold Partner), która posiada bogate doświadczenie we wprowadzaniu najnowszych rozwiązań IT na rynkach: angielskim, skandynawskim i polskim.
Zapraszam na spotkanie, które odbędzie się
29 czerwca we Wrocławiu.
Więcej informacji o Synergy Days 2018 »
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Roadshow w Szczecinie 23 sierpnia 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 września 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni