Poland
PL EN

Konferencja w Katowicach, 24 października 2012 r.

Organizatorzy
Business Penetration & Consulting (BPC) jest firmą konsultingową, która świadczy doradztwo w procesach wyboru rozwiązań informatycznych oraz wdrażania nowych technologii. Firma oferuje usługi opracowywania analiz przedwdrożeniowych oraz asysty w procesach zbierania ofert i wyboru dostawcy. Wspiera także przedsiębiorców w identyfikacji potencjału rynku dostawców i rozwiązań, dostarczając im aktualnej i obiektywnej wiedzy o możliwościach funkcjonalnych rozwiązań oraz kompetencjach dostawców.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany, BPC organizuje warsztaty i szkolenia dla przedsiębiorców. W ciągu sześciu lat działalności wyedukowało w obszarze zagadnień teleinformatycznych kilkaset osób: reprezentantów różnych sektorów rynku wywodzących się zarówno z kadr informatycznych, jak i poziomów decyzyjnych. Zorganizowało kilkadziesiąt spotkań dla przedsiębiorstw zlokalizowanych w różnych częściach kraju.
Business Penetration & Consulting posiada rekomendacje dostawców wiodących na rynku systemów informatycznych m.in. klasy ERP, MES, SCADA, WORKFLOW, EPM, BI, potwierdzające wysoką jakość świadczonych usług, a także profesjonalizm w obszarze dostosowania rozwiązania IT do potrzeb przedsiębiorstwa. Firma posiada także wiele referencji, które na bieżąco udzielają BPC przedsiębiorstwa zadowolone ze wsparcia merytorycznego w procesach wyboru rozwiązań IT.
OPTeam S.A. to dostawca rozwiązań informatycznych o ponad dwudziestoletnim doświadczeniu na rynku oprogramowania. Oferta dla sektora przedsiębiorstw obejmuje m.in. systemy CDN XL, Comarch Altum oraz własne rozwiązania branżowe. Aplikacje własne OPTeam SA dostosowywane są do specyfiki konkretnej branży czy profilu przedsiębiorstwa. Do najbardziej znanych, autorskich rozwiązań OPTeam należą m.in. systemy zarządzania projektami budowlanymi (OPTIbudowa), wsparcia procesu produkcji (OPTIprodukcja), elektronicznego obiegu dokumentów (SOD), zarządzania magazynami wysokiego składowania (Magazynier WMS System), platforma do kooperacji B2B z wykorzystaniem Internetu (ICenter).
COM-PAN za nadrzędny cel obrała sobie zaspakajanie potrzeb klientów w dziedzinach związanych z obiegiem informacji i dokumentów. Firma wykonuje analizy potrzeb przedsiębiorstwa w zakresie obiegu dokumentów i informacji. Sztandarowym produktem firmy jest autorski system obiegu dokumentów i informacji DocuSafe®, na który składa się szereg uzupełniających się modułów funkcjonalnych. Poza implementacją systemów DocuSafe® dla klientów COM-PAN posiada doświadczenie w następujących obszarach działalności:
- Identyfikacji i usprawnianiu procesów biznesowych; - Tworzeniu dedykowanych rozwiązań programistycznych; - Integracji rozwiązań z istniejącymi systemami/ aplikacjami w przedsiębiorstwie; - Wykorzystaniu sprawdzonej infrastruktury i narzędzi developerskich (Windows Server, SQL Server, Java, JBPM itp.); - Analizie potrzeb przedsiębiorstwa w zakresie infrastruktury sprzętowej; - Projektowaniu i wykonywaniu rozwiązań informatycznych na zamówienie.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
http:// BPC-Guide.pl » Abis Sp. z o.o. Sp.k.
VIX Automation istnieje na rynku od 2005 roku, a od 1 stycznia 2006 posiada status Autoryzowanego Dystrybutora Oprogramowania Przemysłowego firmy GE Intelligent Platforms. Jest również dystrybutorem sterowników PLC firmy FUJI Electric.
W swojej ofercie posiada rozwiązania klasy HMI/SCADA, Historian, MES (ze szczególnym naciskiem na monitorowanie wydajności – OEE i jakości – SPC), Workflow. Rozwiązania stanowią wsparcie dla koncepcji LEAN, a mobilny dostęp do aplikacji oraz raportów stanowi odpowiedź na potrzeby współczesnej – nowoczesnej i zaawansowanej produkcji.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
http:// BPC-Guide.pl » Proxia Polska Sp. z o.o.
Senga s.c. jest firmą projektowo-usługową, legitymującą się kilkunastoletnim doświadczeniem we współpracy z przemysłem oraz ośrodkami badawczo-rozwojowymi. Posiadany potencjał związany z doświadczeniem oraz kadrą inżynieryjną pozwala pełnić rolę integratora automatyki. Firma jest w stanie dostarczyć klientowi kompletny system, począwszy od najniższej warstwy (okablowanie, oczujnikowanie) poprzez sterowniki PLC, a skończywszy na rozbudowanych systemach SCADA. Co istotne, szczególnie dla dużych klientów korporacyjnych, zachowane zostają przy tym wymagania związane z GAMP oraz CFR21 część 11. Stosowanie tych standardów pozwala stale współpracować między innymi z przemysłem farmaceutycznym oraz samochodowym.
ANT Spółka Technologiczna, producent zaawansowanych rozwiązań z dziedziny automatyki i systemów komputerowych. Rozwiązania ANT bazują na autorskim ANT Studio służącym do budowania systemów operujących na danych rzeczywistych oprogramowaniu pochodzących bezpośrednio z nadzorowanych procesów. Ponad 200 sprzedanych licencji ANT Studio i blisko 100 wdrożeń systemów w zakładach różnych branż gwarantuje realizację systemów na najwyższym poziomie.
Rozwiązania oferowane przez ANT służą najczęściej do monitorowania, nadzoru, rejestracji, alarmowania, raportowania i wizualizacji danych, pozyskanych z aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń, maszyn produkcyjnych, systemów i aplikacji. Firma działa w obszarach: MES\SCADA\Optymalizacja energii i mediów\Telemetria GPRS\AMR\BMS.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
http:// BPC-Guide.pl » ANT Sp. z o.o.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 24 października 2012 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Katowice, Qubus Hotel Prestige
40-007 Katowice, ul. Uniwersytecka 13
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
OPTeam S.A. COM-PAN System Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. VIX Automation Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. Senga s.c. ANT Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. FERRO Software
Patroni Medialni:
beconnected ERP24.pl ERP-View.pl MagazynIT.pl Automatyka.pl erpportal QBusiness.pl E-Biznes.pl
Synergia Systemów IT: ERP + APS
+ MES + CMMS. Przemysł 4.0.
Na spotkaniu zaprezentujemy zaawansowane rozwiązania informatyczne dedykowane dla sektora produkcyjnego odpowiadające wyzwaniom Przemysłu 4.0.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Efektywność działania poszczególnych działów firmy wymaga stosowania odpowiednich narzędzi informatycznych. Wdrożenie systemu informatycznego jest jedną z metod poprawy sytuacji i konkurencyjności przedsiębiorstwa. Pożądane skutki ich zastosowania to m.in. sprawniejszy system dostaw, podniesienie sprzedaży, podniesienie wydajności zarządzania i optymalizacja produkcji w toku.
W przedsiębiorstwach coraz częściej widzi się konieczność niezawodnej komunikacji oraz integracji działów zakupów, produkcji i logistyki. Wewnętrzna spójność i ścisła współpraca tych działów może wpłynąć na zwiększenie efektywności produkcji, której ciągłość zapewnia m.in.: dział zakupów, logistyki, a także utrzymania ruchu. Systemy informatyczne odnajdują swoje zastosowanie w każdym z tych obszarów.
Łukasz Kubas,
Dyrektor ds. Penetracji Rynku
Zapraszam na Konferencję do Katowic,
która odbędzie się 15 maja 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Inteligentna fabryka XXI wieku.
Jak usprawnić pracę służb utrzymania ruchu?
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Ludzie, maszyny oraz procesy są ze sobą mocno zintegrowane, co wpływa na elastyczność i wydajność. Na konferencji zaprezentujemy systemy wspierające obszar produkcji, które spełniają założenia technologii przyszłości.
Igor Badura
Igor Badura
Enterprise Market
Reasearcher
Grupa BPC
Wiele przedsiębiorstw stara się wszystkie swoje potrzeby informatyczne dotyczące obszaru produkcji zrealizować poprzez system ERP. Jednak po wdrożeniu, okazuje się, że oczekiwania przerastają jego możliwości, dlatego należy go uzupełnić o specjalistyczne rozwiązania IT.
Na spotkaniu w Stalowej Woli przedstawimy systemy usprawniające planowanie, harmonogramowanie i rozliczanie produkcji, monitoring pracy maszyn, wyliczanie wskaźników OEE, rozwiązania wspierające efektywność działu utrzymania ruchu oraz opowiemy o najczęściej popełnianych błędach na etapie wyboru rozwiązania i dostawcy IT.
Igor Badura,
Enterprise Market Reasearcher
Zapraszam na Konferencję do Stalowej Woli,
która odbędzie się 17 maja 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Optymalizacja procesów
logistyki wewnętrznej.
Managerowie odpowiadający za logistykę mają świadomość, że proste rozwiązania już nie wystarczą. Złożone procesy logistyczne wymagają zaawansowanych rozwiązań. W wielu firmach toczą się dyskusje nie o tym czy inwestować, ale w co – kupować niezależny produkt WMS czy też wdrożyć kolejny moduł działającego ERP?
Logistyka Wewnętrzna
Logistyka Wewnętrzna
Rozwiązania klasy WMS systematycznie wzbogacane są o nowe funkcjonalności, mające ułatwić życie ich użytkownikom. Są coraz bardziej intuicyjne, potrafią zarządzać magazynami, eliminując przy tym błędy i usprawniając procesy wykonywane przez człowieka. Systemy, idąc z duchem czasu, stawiają obecnie na przejrzystość graficzną i mobilność. Powszechne jest również sterowanie głosowe oraz wskazywanie lokalizacji konkretnego pracownika na magazynie.
W trakcie spotkania przedstawimy nowoczesne i sprawdzone technologie wpierające logistykę wewnętrzną przedsiębiorstw.
Zapraszamy na Konferencję do Wrocławia,
która odbędzie się 24 maja 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Katowicach 15 maja 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Stalowej Woli 17 maja 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja we Wrocławiu 24 maja 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni