Poland
PL EN

Roadshow w Łodzi, 21 czerwca 2012 r.

Rozwiązania
Merinosoft
XEMI to wielomodułowy, zintegrowany system klasy ERP wspierający zarządzanie firmą. Jest rozwiązaniem ułatwiającym przebieg procesów biznesowych w podmiotach o różnych profilach działalności. Xemi został opracowany w architekturze trójwarstwowej. Dzięki temu sprawnie integruje się z różnymi aplikacjami dziedzinowymi. System dostosowywany jest do specyfiki branży oraz działalności przedsiębiorstwa branży przy zastosowaniu najnowszej technologii optymalizującej jakość i bezpieczeństwo.
Podstawowe obszary funkcjonalne Xemi to: obsługa sprzedaży, magazynu, księgowość, kadry i płace, elementy produkcji, zarządzanie wiedzą i praca grupowa, obsługa projektów komunikacja klasy B2B i B2C. Raportowanie oparte jest o rozwiązanie natywne, Reporting Services lub też technologię CUBE. System posiada moduł pulpitów managerskich, wykonany w technologii Silverlight – XEMI OneView.
Xemi jest dostępny w formie klasycznej licencji i w modelu SaaS. W ofercie help-desk oraz 24h serwis.
Abis
Firma przedstawi rozwiązania informatyczne obszaru zarządzania procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu MES.
Część I: Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym śledzenie produkcji w toku, rozliczanie materiałów, czasu pracy maszyn i pracowników. – Zarządzanie wydajnością – rejestracja stanów pracy, wizualizacji i obliczanie wskaźników OEE. – Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi – transfer zleceń z systemu ERP na linie produkcyjne. – Traceability – śledzenie operacji produkcyjnych i raportowanie genealogii produkcji.
Część II: Obszary zastosowania systemów MES. Przykładowe realizacje Systemów MES oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.
Komputerowe wspomaganie produkcji - MES:
W swojej działalności Abis opiera się głównie na produktach amerykańskiej korporacji Wonderware. Wonderware System Platform jest najlepiej zintegrowanym zestawem oprogramowaniem dla przemysłu, który pozwala na wszechstronną obsługę klienta.
Współcześnie pojęcie klasycznej wizualizacji jest coraz powszechniej rozumiane jako dostarczenie nie tylko bieżącej informacji o stanie obiektu, ale również jako skomplikowany system zbierania danych i wielowymiarowego raportowania produkcji. To elastyczne raporty stanowią dziś o atrakcyjności produktu i stopy zwrotu na inwestycji. Celem systemów komputerowych jest znalezienie przyczyn przestojów (downtime), wad, strat, stworzenie genealogii produktu oraz pełnych danych pomiarowych. Przez to możliwe jest podniesienie efektywności i wydajności produkcji. Firma Abis systematycznie podąża za rozwojem tych technologii oferując klientom najwyższą jakość usług.
Śledzenie i zarządzanie procesami przemysłowymi:
We współczesnych zakładach produkcyjnych ważnym aspektem związanym z nadzorowaniem procesów produkcyjnych jest monitoring stanu pracy parku maszynowego. Maszyny, urządzenia, agregaty oraz całe linie produkcyjne są środkami wytwarzania, bez których realizacja procesu produkcyjnego nie byłaby możliwa, dlatego ich praca musi być ciągle monitorowana. Informacje o stanie pracy maszyn i urządzeń powinny być przede wszystkim wiarygodne. Zapewniają to systemy kasy MES.
O skuteczności tych systemów świadczą opinie użytkowników. Wskazują oni na redukcję odpadów o 20%, skrócenie czasu cyklu produkcji o 50%, poprawienie czasu terminowych dostaw o 60%, zwiększenie wydajności fabryki o 33% oraz redukcję zapasów o 60%.
COM-PAN
Sztandarowym produktem firmy COM-PAN jest autorski system obiegu dokumentów i informacji DocuSafe®, na który składa się szereg modułów funkcjonalnych. Począwszy od elektronicznego archiwum dokumentów (DocuSafe®Archiwum), poprzez system rejestracji i obiegu dokumentów (DocuSafe®Dokument), a skończywszy na systemie obiegu dokumentów wspartym motorem WorkFlow (DocuSafe®WorkFlow), poszczególne moduły uzupełniają się tworząc spójną całość. W ramach rozwiązania DocuSafe realizowane są zakresy funkcjonalne takie jak Archiwum, Kancelaria czy Workflow.
Oferowane rozwiązania wspierają szeroko rozumiany obieg dokumentów:
- Rejestrację i obieg korespondencji : pisma przychodzące, wychodzące, wewnętrzne; - Zapotrzebowania : zamówienia zakupowe; - Dokumenty kosztowe : wnioski inwestycyjne, faktury kosztowe; - Wnioski urlopowe; - Wyjazdy służbowe : delegacje; - Wsparcie dla systemów zarządzania jakością; - Umowy; - Archiwum zakładowe; - Rozwiązania dedykowane; - oraz wiele innych.
NBIT
NBIT działa na rynku IT od 2004 roku stale rozwijając swoją ofertę. Główny profil działalności firmy to projektowanie, dostarczanie i wdrażanie rozwiązań bezpieczeństwa - głównie backup danych oraz systemów UTM. NBIT koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań najwyższej klasy takich producentów jak EMC i Asigra, które wykorzystują algorytmy deduplikacji danych pozwalając na wykonywanie wydajnych, szybkich i bezpiecznych kopii bezpieczeństwa zasobów informatycznych w przedsiębiorstwie.
Kompleksowa ochrona z de-duplikacją - EMC Avamar® Najnowsze rozwiązanie EMC, z rewelacyjną technologią de-duplikacji danych – pozwalającą na redukcję miejsca w backupach dyskowych nawet do 200%. W różnorodnych konfiguracjach EMC Avamar to profesjonalna i wygodna forma zabezpieczania całego środowiska sieciowego, wraz z wielką oszczędnością kosztów.
System EMC DataDomain® redukuje ilość miejsca na dysku niezbędnego do przechowywania i zabezpieczenia danych nawet 10 do 30 razy, czasem współczynnik ten jest nawet większy. Dzięki temu pamięci dyskowe stanowią ekonomiczną alternatywę dla systemów pamięci taśmowej. Dane przechowywane na dyskach są dostępne online i umożliwiają retencję danych przez dłuższy okres, a proces odtwarzania danych jest szybki i niezawodny. Przechowywanie na dyskach jedynie unikalnych bloków danych oznacza także, że można je niedrogo replikować w istniejących sieciach do zdalnych lokalizacji w ramach realizacji zadań disaster recovery oraz centralizacji składowania kopii bezpieczeństwa. Data Domain mogą współpracować z czołowymi rozwiązaniami backupowymi i archiwizacyjnymi i mogą łatwo integrować się z istniejącą infrastrukturą pamięci masowej, bez konieczności wprowadzania drastycznych zmian infrastruktury w centrach danych lub zdalnych oddziałach.
Kluczowe korzyści: - łatwa integracja z istniejącymi środowiskami, - de-duplikacja "w locie", - zintegrowany storage / archwizacja/ de-duplikacja, - Distater Recovery, - energooszczędność, - mozliwośc rozbudowy o dodatkowe dyski.
Asigra® jest wiodącym dostawcą oprogramowania do tworzenia rozproszonych kopii zapasowych od 25 lat, dostarczając swoim klientom pierwsze oprogramowanie dzielonej między kilku użytkowników chmury publicznej już w 1986 roku. Od tamtego czasu firma Asigra zapisała się wielokrotnie, jako pionier wprowadzający w życie nowe rewolucyjne rozwiązania - w 1993 roku jako pierwsza firma na rynku zapewniła zawsze dostępną usługę przyrostowej kopii zapasowej w chmurze publicznej, oraz lokalną i globalną deduplikację z dodatkową kompresją; w roku 1995 pierwsza zapewniła chmurę publiczną z architekturą systemu zorientowaną na usługi, kodowanie danych podczas pracy oraz szyfrowanie magazynowanych danych; w 2003 roku pierwsza zapewniła automatyczną naprawę uszkodzonych danych gwarantującą odzyskanie danych; w 2006 roku pierwsza przedstawiła prywatną i publiczną ciągłą ochronę danych bez użycia agentów, zabezpieczanie danych / przywracanie / ciągłą ochronę VMware bez użycia agentów, oraz kompleksowe zarządzanie i archiwizacja danych; w 2007 roku zapewniła na platformach 64-bitowych ochronę danych/odzyskiwanie/ochronę ciągłą bez wykorzystania agentów; jako pierwsza oferuje też integrację chmur prywatnej i publicznej, rozproszenie kopii zapasowych na żądanie, certyfikat FIPS 140-2, oraz automatyczny system migracji danych.
Asigra opracowała redukcję danych dla tworzenia kopii zapasowych. Hybrid Cloud Backup/Restore firmy Asigra przechwytuje nawet najmniejszą ilość danych, zawsze w aktualnej wersji przyrostowej; potem deduplikuje lokalnie, kompresuje, transmituje wszystkie dostępne dane do chmurowego magazynu kopii zapasowej, ostatecznie deduplikuje globalnie z wszystkich możliwych źródeł nim wszystkie dane zostaną zapisane na dysku.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 21 czerwca 2012 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Łódź, Iness Hotel
93-578 Łódź, ul. Wróblewskiego 19/23
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Merinosoft Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. COM-PAN System Sp. z o.o. NBIT Sp.j.
Sponsorzy:
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. FERRO Software
Patroni Medialni:
beconnected ERP24.pl ERP-View.pl MagazynIT.pl Automatyka.pl erpportal QBusiness.pl E-Biznes.pl
Nowoczesna Produkcja w systemach ERP.
 
Tomasz Winkler
Tomasz Winkler
Sales Training
Consultant
Grupa BPC
Nowoczesne systemy ERP pozwalają już dziś skutecznie zarządzać i obsługiwać procesy produkcyjne. Są zintegrowane z logistyką, sprzedażą i finansami. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania ERP, które wpisują się w nowe trendy rozwoju Fabryki XXI wieku.

System ERP ma przyśpieszyć i ustandaryzować przebieg procesów, umiejętniej wykorzystać posiadane zasoby, a także polepszyć komunikację między działami w firmie. Innymi słowy – zadaniem systemów klasy ERP jest zaoszczędzenie funduszy i sił przedsiębiorstwa włożonych w prowadzenie działalności. Na konferencji w Gdańsku zaprezentujemy nowoczesne systemy klasy ERP, które nie tylko realizują powyższe zadania, ale także usprawniają zarządzanie obszarem produkcyjnym w przedsiębiorstwie. Przedstawimy systemy ERP, które posiadają wiele rozbudowanych funkcjonalności pozwalających na pełną wizualizację i kontrolę procesów produkcyjnych – spełniają założenia koncepcji Przemysłu 4.0.

Zapraszam na konferencję do Gdańska, która odbędzie się 6 grudnia 2017 roku, w trakcie której zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • SAP Business One – przykłady zastosowania oprogramowania w firmach różnej wielkości. SAP Business One Cloud – system zarządzania ERP w chmurze;
  • Droga do przemysłu 4.0 – prezentacja nowoczesnych rozwiązań ERP w obszarze zarządzania produkcją: Gardens BASIC, Exact Globe, SAP Business One, enova365, RekordERP;
  • Produkcja on-line – czyli jak odpowiedzieć na potrzeby informacyjne firm produkcyjnych;
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez zaawansowana automatyzację procesów i lepszą kontrolę kosztów projektu.
Więcej informacji o Konferencji »
Efektywne analizy danych oraz workflow.
 
Joanna Spałek
Joanna Spałek
Kierownik Działu
Organizacji Szkoleń
Grupa BPC
Czego oczekujemy od rozwiązań klasy ERP, Workflow, BI? Czy procesy biznesowe, które chcemy zinformatyzować wymagają wprowadzenia zewnętrznych, specjalistycznych rozwiązań, czy też są częścią systemu ERP? Zapraszamy do dyskusji oraz na prezentację wybranych systemów.

Na rynku polskim dostępnych jest wiele systemów klasy workflow oraz analityki zarządczej. Oferowane są również nowoczesne systemy klasy ERP, które dostarczają funkcjonalności w zakresie workflow, kontrolingu, analityki zarządczej czy zarządzania projektami. Przed wyborem rozwiązania należy jednak zadać sobie kilka istotnych pytań np.: Czy chcemy, aby użytkownik systemu bez wiedzy informatycznej mógł i potrafił zamodelować ścieżki przebiegu procesów? Czy istotne jest, aby system umożliwiał pracę na urządzeniach mobilnych? Czy powinien posiadać narzędzie OCR?

Zapraszam na konferencję w Rzeszowie, która odbędzie się 23 listopada, w podczas której będziemy poszukiwać odpowiedzi na powyższe zagadnienia.

W trakcie konferencji zostaną poruszone następujące zagadnienia:
  • Czy warto mieć Workflow i BI w jednym systemie? (Business Navigator);
  • Analizy wielowymiarowe w systemie MAAT – czyli dostęp do danych na wyciągniecie ręki;
  • Optymalizacja i automatyzacja procesów biznesowych – kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa (Aurea BPM, Qlik Sense, enova365, FORMVERSE, Platforma INTENSE i inne);
  • Jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane (Dell-EMC-AVAMAR, DATA DOMAIN).
Więcej informacji o Konferencji »
Nowoczesne systemy MES
w Inteligentnej Fabryce XXI wieku.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Planowanie i zarządzanie produkcją odbywa się automatycznie – bez dozoru i planistów. Na konferencji zaprezentujemy systemy klasy MES, które spełniają założenia technologii przyszłości.

Jakich funkcji w systemach MES poszukują polscy menadżerowie?
— Przepisy prawne zobowiązują producentów, aby w każdym momencie byli oni w stanie odtworzyć wszystkie etapy produkcji. Dlatego pożądaną funkcją w systemach produkcyjnych jest rejestrowanie genealogii produktu. Decydenci sięgają też po rozwiązania klasy MES, gdyż, umożliwią one zbieranie danych z maszyn na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Chcą wyeliminować przestoje, mikroprzestoje oraz awarie, gdyż do wyliczeń efektywności maszyn wykorzystują jedynie arkusze excel. Trzeba jednak zaznaczyć, że wielu menadżerów poszukuje funkcjonalności, które wykraczają poza ramy standardowego systemu klasy MES. Na przykład chcą monitorować stan maszyn czy też planować ich przegląd - ale to już zadanie systemów CMMS.

Zapraszam na konferencję do Bydgoszczy, która odbędzie się 21 listopada, w trakcie której kompleksowo omówimy powyższe zagadnienia.

W trakcie Konferencji w Bydgoszczy zostaną poruszone również następujące tematy:
  • Pełna wizualizacja i kontrola procesów produkcyjnych we włoskim systemie klasy ERP – Si5. Rozwiązanie wykorzystywane już jest przez polskie przedsiębiorstwa. Na świecie sprawdziło się m.in. w branżach: motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej. Z systemu Si5 korzysta aktualnie 50000 użytkowników z ponad 200 przedsiębiorstw zlokalizowanych w 26 krajach;
  • Efektywne planowanie i rozliczanie produkcji – czyli jak odzyskać pełną kontrolę nad wykorzystywaniem zasobów i parku maszynowego;
  • Wdrożenia systemów MES, SCADA i CMMS w praktyce. Studium przypadku wdrożeń rozwiązań: ANT Factory Portal, Wonderware MES, OptiMES);
  • Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.
Więcej informacji o Konferencji »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Rzeszowie 23 listopada 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdańsku 06 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Rzeszowie 15 grudnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
×

Zapraszamy do serwisu BPC Guide


Znajdziesz tam praktyczne informacje, które pomogą Ci wybrać zaawansowany system informatyczny dla Twojego przedsiębiorstwa.

Serwis zawiera aktualne informacje z rynku, referencje, wskazówki ekspertów, statystyki.

Zobacz Serwis

Redakcja BPC Guide


Ruszyła największa w Polsce baza systemów IT. Kliknij tutaj, aby rozpocząć przeglądanie.
0
Dni
0
Godziny
0
Minuty
0
Sekundy