Poland
PL EN

Roadshow w Katowicach, 20 czerwca 2012 r.

Rozwiązania
Merinosoft
XEMI to wielomodułowy, zintegrowany system klasy ERP wspierający zarządzanie firmą. Jest rozwiązaniem ułatwiającym przebieg procesów biznesowych w podmiotach o różnych profilach działalności. Xemi został opracowany w architekturze trójwarstwowej. Dzięki temu sprawnie integruje się z różnymi aplikacjami dziedzinowymi. System dostosowywany jest do specyfiki branży oraz działalności przedsiębiorstwa branży przy zastosowaniu najnowszej technologii optymalizującej jakość i bezpieczeństwo.
Podstawowe obszary funkcjonalne Xemi to: obsługa sprzedaży, magazynu, księgowość, kadry i płace, elementy produkcji, zarządzanie wiedzą i praca grupowa, obsługa projektów komunikacja klasy B2B i B2C. Raportowanie oparte jest o rozwiązanie natywne, Reporting Services lub też technologię CUBE. System posiada moduł pulpitów managerskich, wykonany w technologii Silverlight – XEMI OneView.
Xemi jest dostępny w formie klasycznej licencji i w modelu SaaS. W ofercie help-desk oraz 24h serwis.
Abis
Firma przedstawi rozwiązania informatyczne obszaru zarządzania procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu MES.
Część I: Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym śledzenie produkcji w toku, rozliczanie materiałów, czasu pracy maszyn i pracowników. – Zarządzanie wydajnością – rejestracja stanów pracy, wizualizacji i obliczanie wskaźników OEE. – Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi – transfer zleceń z systemu ERP na linie produkcyjne. – Traceability – śledzenie operacji produkcyjnych i raportowanie genealogii produkcji.
Część II: Obszary zastosowania systemów MES. Przykładowe realizacje Systemów MES oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.
Komputerowe wspomaganie produkcji - MES:
W swojej działalności Abis opiera się głównie na produktach amerykańskiej korporacji Wonderware. Wonderware System Platform jest najlepiej zintegrowanym zestawem oprogramowaniem dla przemysłu, który pozwala na wszechstronną obsługę klienta.
Współcześnie pojęcie klasycznej wizualizacji jest coraz powszechniej rozumiane jako dostarczenie nie tylko bieżącej informacji o stanie obiektu, ale również jako skomplikowany system zbierania danych i wielowymiarowego raportowania produkcji. To elastyczne raporty stanowią dziś o atrakcyjności produktu i stopy zwrotu na inwestycji. Celem systemów komputerowych jest znalezienie przyczyn przestojów (downtime), wad, strat, stworzenie genealogii produktu oraz pełnych danych pomiarowych. Przez to możliwe jest podniesienie efektywności i wydajności produkcji. Firma Abis systematycznie podąża za rozwojem tych technologii oferując klientom najwyższą jakość usług.
Śledzenie i zarządzanie procesami przemysłowymi:
We współczesnych zakładach produkcyjnych ważnym aspektem związanym z nadzorowaniem procesów produkcyjnych jest monitoring stanu pracy parku maszynowego. Maszyny, urządzenia, agregaty oraz całe linie produkcyjne są środkami wytwarzania, bez których realizacja procesu produkcyjnego nie byłaby możliwa, dlatego ich praca musi być ciągle monitorowana. Informacje o stanie pracy maszyn i urządzeń powinny być przede wszystkim wiarygodne. Zapewniają to systemy kasy MES.
O skuteczności tych systemów świadczą opinie użytkowników. Wskazują oni na redukcję odpadów o 20%, skrócenie czasu cyklu produkcji o 50%, poprawienie czasu terminowych dostaw o 60%, zwiększenie wydajności fabryki o 33% oraz redukcję zapasów o 60%.
Operator Systems
Operator MES – to system, który integruje i uzupełnia wszystkie dane produkcyjne w jednym ustandaryzowanym systemie Realizacji Produkcji. System ten uzupełnia lukę pomiędzy systemami ERP i systemami poziomu warsztatu produkcyjnego. Daje pełen obraz realizacji produkcji, co zapewnienia zmniejszenie kosztów oraz zwiększenie produktywności przy jednoczesnym zwiększeniu, jakości wyrobu gotowego.
Rozwiązanie to pokrywa wszystkie funkcje potrzebne do realizacji codziennych zadań w zarządzaniu zasobami produkcyjnymi (pracownikami jak i maszynami). Operator kontroluje realizację całego procesu produkcyjnego – od dostawy surowca aż do wyprodukowania sprawdzonego wyrobu gotowego, wspieramy przepływ informacji od komunikacji z maszynami i PLC do integracji z systemami nadrzędnymi (ERP, EPS, CRM, itp.).
Operator MES daje możliwość "odchudzenia" produkcji, czyli w prosty sposób uzyskanie większej produktywności z istniejących zasobów produkcyjnych.
Operator MES pokrywa wszystkie potrzeby funkcjonalne na poziomie hali produkcyjnej z dyskretnym procesem produkcyjnym ze szczególnym uwzględnieniem takich branż jak: meblarska, spożywcza, Automotive, celulozowo-papiernicza, tworzyw sztucznych oraz produkcji ogólnej. System Operator obejmuje szereg modułów do obsługi wszystkich procesów na hali produkcyjnej:
  • Zbieranie i konsolidacja danych;
  • Niezależny system wsparcia produkcji 24 * 7;
  • Łatwa integracja z dowolnym systemem ERP;
  • Standardowe podłączenie do sterowników (PLC) maszyn przez OPC;
  • Współpraca z czytnikami kodów kreskowych, urządzeniami zewnętrznymi i RFID;
  • Przyjazny dla użytkownika interfejs specjalizowany do stanowiska produkcyjnego;
  • Łatwe dostosowanie i modyfikowanie aplikacji w celu wsparcia konkretnych potrzeb klienta.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 20 czerwca 2012 r.
Środa, 09:00
Miejsce: Katowice, Park Hotel Diament
40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 37
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Merinosoft Sp. z o.o. Operator Systems Poland Abis Sp. z o.o. Sp.k.
Patroni Medialni:
beconnected ERP24.pl ERP-View.pl MagazynIT.pl Automatyka.pl erpportal QBusiness.pl E-Biznes.pl
Synergia Systemów IT: ERP + APS
+ MES + CMMS. Przemysł 4.0.
Na spotkaniu zaprezentujemy zaawansowane rozwiązania informatyczne dedykowane dla sektora produkcyjnego odpowiadające wyzwaniom Przemysłu 4.0.
Łukasz Kubas
Łukasz Kubas
Dyrektor ds.
Penetracji Rynku
Grupa BPC
Efektywność działania poszczególnych działów firmy wymaga stosowania odpowiednich narzędzi informatycznych. Wdrożenie systemu informatycznego jest jedną z metod poprawy sytuacji i konkurencyjności przedsiębiorstwa. Pożądane skutki ich zastosowania to m.in. sprawniejszy system dostaw, podniesienie sprzedaży, podniesienie wydajności zarządzania i optymalizacja produkcji w toku.
W przedsiębiorstwach coraz częściej widzi się konieczność niezawodnej komunikacji oraz integracji działów zakupów, produkcji i logistyki. Wewnętrzna spójność i ścisła współpraca tych działów może wpłynąć na zwiększenie efektywności produkcji, której ciągłość zapewnia m.in.: dział zakupów, logistyki, a także utrzymania ruchu. Systemy informatyczne odnajdują swoje zastosowanie w każdym z tych obszarów.
Łukasz Kubas,
Dyrektor ds. Penetracji Rynku
Zapraszam na Konferencję do Katowic,
która odbędzie się 15 maja 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Inteligentna fabryka XXI wieku.
Jak usprawnić pracę służb utrzymania ruchu?
W nowoczesnej fabryce XXI wieku analiza danych z produkcji przebiega w czasie rzeczywistym. Ludzie, maszyny oraz procesy są ze sobą mocno zintegrowane, co wpływa na elastyczność i wydajność. Na konferencji zaprezentujemy systemy wspierające obszar produkcji, które spełniają założenia technologii przyszłości.
Igor Badura
Igor Badura
Enterprise Market
Reasearcher
Grupa BPC
Wiele przedsiębiorstw stara się wszystkie swoje potrzeby informatyczne dotyczące obszaru produkcji zrealizować poprzez system ERP. Jednak po wdrożeniu, okazuje się, że oczekiwania przerastają jego możliwości, dlatego należy go uzupełnić o specjalistyczne rozwiązania IT.
Na spotkaniu w Stalowej Woli przedstawimy systemy usprawniające planowanie, harmonogramowanie i rozliczanie produkcji, monitoring pracy maszyn, wyliczanie wskaźników OEE, rozwiązania wspierające efektywność działu utrzymania ruchu oraz opowiemy o najczęściej popełnianych błędach na etapie wyboru rozwiązania i dostawcy IT.
Igor Badura,
Enterprise Market Reasearcher
Zapraszam na Konferencję do Stalowej Woli,
która odbędzie się 17 maja 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Optymalizacja procesów
logistyki wewnętrznej.
Managerowie odpowiadający za logistykę mają świadomość, że proste rozwiązania już nie wystarczą. Złożone procesy logistyczne wymagają zaawansowanych rozwiązań. W wielu firmach toczą się dyskusje nie o tym czy inwestować, ale w co – kupować niezależny produkt WMS czy też wdrożyć kolejny moduł działającego ERP?
Logistyka Wewnętrzna
Logistyka Wewnętrzna
Rozwiązania klasy WMS systematycznie wzbogacane są o nowe funkcjonalności, mające ułatwić życie ich użytkownikom. Są coraz bardziej intuicyjne, potrafią zarządzać magazynami, eliminując przy tym błędy i usprawniając procesy wykonywane przez człowieka. Systemy, idąc z duchem czasu, stawiają obecnie na przejrzystość graficzną i mobilność. Powszechne jest również sterowanie głosowe oraz wskazywanie lokalizacji konkretnego pracownika na magazynie.
W trakcie spotkania przedstawimy nowoczesne i sprawdzone technologie wpierające logistykę wewnętrzną przedsiębiorstw.
Zapraszamy na Konferencję do Wrocławia,
która odbędzie się 24 maja 2018 roku.
Więcej informacji o Konferencji »
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Katowicach 15 maja 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Stalowej Woli 17 maja 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Roadshow we Wrocławiu 24 maja 2018 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni