Poland
PL EN

Virtual Trip – Wrocław, Blok III, 19 listopada 2015 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 10:15 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Virtual Trip to niezwykła, wirtualna podróż po przedsiębiorstwach,
które realizowały bądź realizują projekty wdrożeniowe w obszarze ERP.
W trakcie jednego dnia uczestnicy wydarzenia będą mogli prześledzić ponad
200 procesów inwestycyjnych, które były zrealizowane w latach 2014 - 2015.
Dowiedzą z jakimi problemami borykali się decydenci, jak obecnie oceniają
rozwiązania i dostawców oraz przed czym przestrzegają innych przedsiębiorców.
  
10:15 – 10:45 3S Data Center, czyli gdzie produkuje się chmury.
W prezentacji będą poruszone istotne parametry, jakie powinno posiadać centrum
przetwarzania danych świadczące usługi cloud computingu oraz na co zwrócić
uwagę przy wyborze ośrodka data center w zakresie zachowania wszystkich
elementów gwarantujących bezpieczeństwo i ciągłość działania każdego biznesu.

Aleksander Kucharski, Kierownik ds. Kluczowych Klientów, 3S S.A.

10:45 – 10:50Podział na bloki równoczesne.
  
10:50 – 11:50 Innowacja w przemyśle: Aktywne prowadzenie nadzoru nad przebiegiem
procesu produkcyjnego za pomocą systemu ANT Smart Production.

Piotr Kańka, Sales Engineer, ANT Sp. z o.o.

11:50 – 12:05Przerwa kawowa.
  
12:05 – 12:50 Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu
MES i innych rozwiązań wspomagających zarządzanie i sterowanie procesami produkcyjnymi.
Przykładowe realizacje oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii
i maszyn produkcyjnych w takich firmach jak m.in.: SEKO WARWICK, Śrubena, Fiat, Federal Mogul,
Krakowska Fabryka Armatury, NGK Ceramics Polska, Novocon Poland, TRI Poland, TAKATA
PETRI PARTS POLSKA, Valeo, STOMIL Olsztyn, Amica Wronki, Mifam, SRG Global.

Norbert Śledź, Inżynier Wsparcia Sprzedaży Działu MES, Abis Sp. z o.o. Sp.k.

12:50 – 13:20 Możliwości "odchudzania" produkcji, czyli jak produkować więcej przy tych samych zasobach?
Na podstawie dotychczasowej współpracy firmy Operator Systems z klientami.

Piotr Leśniak, Konsultant Systemowy, Operator Systems Poland

13:20 – 13:50 Traceability w systemach produkcji.
Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.

Daniel Oszczęda, Marketing Manager, Balluff Sp. z o.o.

13:50 – 14:05Przerwa kawowa.
  
14:05 – 14:35 Prelekcja firmy Proxia Polska Sp. z o.o.
  1. MES – monitoring maszyn oraz rozliczanie produkcji, wskaźniki OEE/KPI;
  2. APS – dynamiczne planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

14:35 – 15:35 Case Study z wdrożenia systemu CMMS SUR-FBD
w firmach Hager Polo Tychy i TBMECA Legnica.

Jakub Chylewski, Analityk/Wdrożeniowiec, FBD

15:35 – 16:00 Podsumowanie spotkania. Dyskusja.
16:00 – ... Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 19 listopada 2015 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel ****
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Haston City Hotel ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
3S S.A. ANT Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k. Operator Systems Poland Balluff Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. FBD SYSTEMA GmbH
Sponsorzy:
Dealer BMW Inchcape Motor Drony.net Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni