Poland
PL EN

Virtual Trip – Katowice, Blok III, 28 października 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Regionalna Izba Handlu i Przemysłu w Bielsku-Białej od 1990 roku aktywnie uczestniczy w życiu gospodarczym regionu, w budowaniu jego wizerunku i odradzaniu się tradycji samorządu gospodarczego, sięgającego na Podbeskidziu początku XIX wieku. Izba jako samorząd gospodarczy reprezentuje interesy firm członkowskich oraz świata biznesu. Każde działanie Izby ukierunkowane jest na stymulowanie rozwoju lokalnego.
Jak każda Izba tak i bielska stara się inspirować nowe regulacje prawne sprzyjające rozwojowi przedsiębiorczości w regionie, gromadzi i udostępnia informacje gospodarcze, promuje przedsiębiorstwa i cały region. Rozbudowana sieć kontaktów oraz intensywna współpraca z innymi izbami jak również przynależność do Krajowej Izby Gospodarczej daje Izbie możliwość uczestnictwa w programach i projektach związanych z rozwojem przedsiębiorczości, a przede wszystkim dostęp do informacji o sprawdzonych i wiarygodnych partnerach.
W 2015 roku Regionalna Izba Handlu i Przemysłu w Bielsku-Białej obchodzi jubileusz 25-lecia działalności.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
ABIS działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: Wonderware, Siemens, GE Intelligente Platform, Satel, Cognex czy Kawaski pozwoliła na przeprowadzenie ponad 320 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
ANT Spółka Technologiczna, producent zaawansowanych rozwiązań z dziedziny automatyki i systemów komputerowych. Rozwiązania ANT bazują na autorskim ANT Studio służącym do budowania systemów operujących na danych rzeczywistych oprogramowaniu pochodzących bezpośrednio z nadzorowanych procesów. Ponad 200 sprzedanych licencji ANT Studio i blisko 100 wdrożeń systemów w zakładach różnych branż gwarantuje realizację systemów na najwyższym poziomie.
Rozwiązania oferowane przez ANT służą najczęściej do monitorowania, nadzoru, rejestracji, alarmowania, raportowania i wizualizacji danych, pozyskanych z aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń, maszyn produkcyjnych, systemów i aplikacji. Firma działa w obszarach: MES\SCADA\Optymalizacja energii i mediów\Telemetria GPRS\AMR\BMS.
Operator Systems jest wiodącym dostawcą zintegrowanych, ustandaryzowanych Systemów Realizacji Produkcji (MES) przeznaczonych dla firm z produkcją dyskretną.
Misja firmy Operator brzmi: „Visibility for Improvements”. Wiemy, że wszystkie firmy produkujące nieustannie szukają sposobów na zwiększenie efektywności i konkurencyjności. Operator oferuje takim firmą pełną gamę produktów i usług, które pomagają spełniać to zadanie. Nasze rozwiązanie – Operator MES nie tylko obejmuje procesy produkcyjne, ale również wpływa na cały łańcuch dostaw, dystrybucji, zapewnienie jakości jak i utrzymania ruchu.
Operator Systems zajmuje się systemami klasy MES (Systemy Realizacji Produkcji) od ponad 10 lat. Dziś mamy blisko 100 instalacji a ponad 10 000 użytkowników dziennie stosuje Operatora, jako podstawową aplikację na hali produkcyjnej. Firma ma siedzibę w Herlev koło Kopenhagi w Danii. W Polsce posiada biuro w Krakowie.
Jako wiodący specjalista w dziedzinie sensoryki – z ponad 50-cio letnim doświadczeniem – firma Balluff Sp. z o.o. jest uznanym partnerem w dziedzinie automatyki przemysłowej. Balluff skupia całą różnorodność technologiczną o najróżniejszych zasadach działania i oferuje innowacyjne rozwiązania techniczne najwyższej jakości.
Do wszystkich obszarów automatyzacji – właściwy system oraz kompetencje z jednego źródła.
  • Czujniki elektroniczne i mechaniczne;
  • Obrotowe i liniowe przetworniki położenia;
  • Systemy identyfikacji;
  • Systemy połączeń oraz moduły I/O.
Produkty firmy to gwarancja działania, ponieważ Balluff wie, że jakość to coś więcej, mianowicie najwyższa niezawodność oraz świadczenie usług z zakresu indywidualnych rozwiązań i indywidualna obsługa klientów.
Oferuje szeroki wachlarz usług dotyczących całości cyklu życia produktów: od koncepcji i tworzenia projektów poprzez kontrolę i wyposażenie w miejscu pracy, aż po szkolenia i wsparcie. Dla optymalnych zastosowań i dokładnie według potrzeb.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Firma INTER-PLAST Andrzej Bodziachowski powstała w 1995 r. i jest jednym z największych przedsiębiorstw w Polsce sprzedających używane obrabiarki CNC do metalu. W roku 2013 powstała firma córka INTER-PLAST Z.BODZIACHOWSKA-KLUZA SPÓŁKA JAWNA kontynuująca dotychczasowy profil działania firmy. Zatrudniamy 45 specjalistów najwyższej klasy zajmujących się remontami urządzeń. Maszyny sprzedajemy z gwarancją odbioru technicznego oraz DTR. Gwarantujemy również serwis techniczno - naprawczy każdej kupionej u nas maszyny.
W lutym 2012 roku firma INTER-PLAST poszerzyła swoją ofertę o nowe obrabiarki do metalu marki XYZ z Wielkiej Brytanii. Firma XYZ powstała w 1984 roku i jest obecnie jednym z największych dostawców obrabiarek CNC w Wielkiej Brytanii. Cechą wyróżniającą obrabiarki firmy XYZ jest dbałość o połączenie wysokiej jakości maszyny z odpowiednim sterowaniem, które jest łatwe w obsłudze i ustawianiu. Frezarki oraz tokarki są wyposażone w sterowanie PROTotrak, które zostało stworzone przez firmę XYZ. Natomiast centra obróbcze i tokarki CNC są dostarczane ze sterowaniem Siemens lub Fanuc.
W 2015 roku firma XYZ Machinetools wprowadziła na rynek – NOWOŚĆ – czyli małe, przenośne Centrum Obróbcze CNC XYZ 2OP na sterowaniu ProtoTrak. Jest to idealna maszyna, która umożliwi zmniejszenie czasów produkcji. Maszyna ta daje nam możliwość przesunięcia jej w każdej chwili obok innej maszyny, tak aby razem tworzyły celę i wtedy maszyna 2OP może wykonywać operacje wstępne lub wykończeniowe.
Od lutego 2015 firma INTER-PLAST stała się wyłącznym dystrybutorem na Polskę maszyn austriackiej firmy WEINGÄRTNER. WEINGÄRTNER to jedno z wiodących centrów technologicznych w zakresie budowy maszyn do obróbki metalu i oferuje Państwu szeroki wybór modularnych maszyn do wysoko wydajnej, kompleksowej obróbki i wykończenia wałów i elementów spiralnych.
Zapraszamy na stronę www.inter-plast.pl gdzie mogą Państwo zapoznać się z aktualną ofertą obrabiarek używanych i nowych a także poznać pełny profil działalności firmy.
Elekt Labs to czeskie oprogramowanie z międzynarodowymi aspiracjami. Firma rozwija i wdraża systemy do zbierania danych, planowania i optymalizacji produkcji od 2004 roku.
Klienci Elekt Labs to m.in. firma Kingspan – Światowy lider w dostarczaniu produktów i usług wysokiej jakości. Kingspan jest ceniony w całej branży budowlanej za duży wkład i zaangażowanie na rzecz innowacji, nowoczesnego wzornictwa, jakości i wiedzy technicznej. Dla firmy Kingspan został wdrożony system do automatycznego planowania, kontroli operacyjnej oraz optymalizacji produkcji. Dla przedsiębiorstw Ball Aerocan CZ s.r.o. i Moravia Cans a.s. firma Elekt Labs świadczy usługi zbierania danych z linii produkcyjnych wraz z integracją do systemu klasy ERP.
Produkt firmy jest wdrożony i rozwijany w wielu przedsiębiorstwach w Polsce, Czechach czy na Węgrzech.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 28 października 2015 r.
Środa, 08:45
Miejsce: Katowice, Hotel Diament Arsenal Palace ****
41-500 Chorzów / Katowice, ul. Paderewskiego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Diament Arsenal Palace ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
CompuTec S.A. Abis Sp. z o.o. Sp.k. ANT Sp. z o.o. Operator Systems Poland Balluff Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. INTER-PLAST Andrzej Bodziachowski Elekt Labs s.r.o.
Patronat Honorowy:
Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach
Patron Virtual Trip:
Regionalna Izba Handlu i Przemysłu w Bielsku-Białej
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok I 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok II 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni