Poland
PL EN

Virtual Trip – Katowice, Blok III, 28 października 2015 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 10:15 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Virtual Trip to niezwykła, wirtualna podróż po przedsiębiorstwach,
które realizowały bądź realizują projekty wdrożeniowe w obszarze ERP.
W trakcie jednego dnia uczestnicy wydarzenia będą mogli prześledzić ponad
200 procesów inwestycyjnych, które były zrealizowane w latach 2014 - 2015.
Dowiedzą z jakimi problemami borykali się decydenci, jak obecnie oceniają
rozwiązania i dostawców oraz przed czym przestrzegają innych przedsiębiorców.
  
10:15 – 11:10 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.
Wirtualna wizyta i omówienie wdrożeń systemu w przedsiębiorstwach Krynicki Recycling i Kaplast.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

11:10 – 11:15Podział na bloki równoczesne.
  
11:15 – 12:00 Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu
MES i innych rozwiązań wspomagających zarządzanie i sterowanie procesami produkcyjnymi.
Przykładowe realizacje oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii
i maszyn produkcyjnych w takich firmach jak m.in.: SEKO WARWICK, Śrubena, Fiat, Federal Mogul,
Krakowska Fabryka Armatury, NGK Ceramics Polska, Novocon Poland, TRI Poland, TAKATA
PETRI PARTS POLSKA, Valeo, STOMIL Olsztyn, Amica Wronki, Mifam, SRG Global.

Norbert Śledź, Inżynier Wsparcia Sprzedaży Działu MES, Abis Sp. z o.o. Sp.k.

12:00 – 12:15Przerwa kawowa.
  
12:15 – 13:15 Innowacja w przemyśle: Aktywne prowadzenie nadzoru nad przebiegiem
procesu produkcyjnego za pomocą systemu ANT Smart Production.

Piotr Kańka, Sales Engineer, ANT Sp. z o.o.

13:15 – 13:45 Możliwości "odchudzania" produkcji, czyli jak produkować więcej przy tych samych zasobach?
Na podstawie dotychczasowej współpracy firmy Operator Systems z klientami.

Piotr Leśniak, Konsultant Systemowy, Operator Systems Poland

13:45 – 14:00Przerwa kawowa.
  
14:00 – 14:30 Traceability w systemach produkcji.
Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID.

Szymon Gumółka, Marketing Manager, Balluff Sp. z o.o.

14:30 – 15:00 Prelekcja firmy Proxia Polska Sp. z o.o.
  1. MES – monitoring maszyn oraz rozliczanie produkcji, wskaźniki OEE;
  2. APS – dynamiczne planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  3. CMMS – Planowanie, monitorowanie i rozliczanie służb działu
    Utrzymania Ruchu przy wykorzystaniu narzędzi firmy Proxia.

Mariusz Walicki, Konsultant Systemowy, Proxia Polska Sp. z o.o.

15:00 – 15:10 Podsumowanie spotkania. Dyskusja.
15:10 – ... Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 28 października 2015 r.
Środa, 08:45
Miejsce: Katowice, Hotel Diament Arsenal Palace ****
41-500 Chorzów / Katowice, ul. Paderewskiego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Diament Arsenal Palace ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
CompuTec S.A. Abis Sp. z o.o. Sp.k. ANT Sp. z o.o. Operator Systems Poland Balluff Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. INTER-PLAST Andrzej Bodziachowski Elekt Labs s.r.o.
Patronat Honorowy:
Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach
Patron Virtual Trip:
Regionalna Izba Handlu i Przemysłu w Bielsku-Białej
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok I 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok II 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni