Poland
PL EN

Virtual Trip – Katowice, Blok I, 28 października 2015 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 10:15 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Virtual Trip to niezwykła, wirtualna podróż po przedsiębiorstwach,
które realizowały bądź realizują projekty wdrożeniowe w obszarze ERP.
W trakcie jednego dnia uczestnicy wydarzenia będą mogli prześledzić ponad
200 procesów inwestycyjnych, które były zrealizowane w latach 2014 - 2015.
Dowiedzą z jakimi problemami borykali się decydenci, jak obecnie oceniają
rozwiązania i dostawców oraz przed czym przestrzegają innych przedsiębiorców.
  
10:15 – 11:10 Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP.
Wirtualna wizyta i omówienie wdrożeń systemu w przedsiębiorstwach Krynicki Recycling i Kaplast.

Łukasz Chomin, Prezes Zarządu, CompuTec S.A.

11:10 – 11:15Podział na bloki równoczesne.
  
11:15 – 12:00 Skuteczne planowanie i zarządzanie łańcuchem dostaw w firmach produkcyjnych
– usprawnij procesy biznesowe przy pomocy Microsoft Dynamics NAV.

Mariusz Żyga, Microsoft Dynamics NAV Consultant, JCommerce S.A.

12:00 – 12:15Przerwa kawowa.
  
12:15 – 12:35 Nowa jakość w zarządzaniu produkcją, czyli co zamiast Excela?
Na przykładzie wdrożenia w firmie z branży motoryzacyjnej.

Rafał Kapusta, Koordynator Projektów IT, Humansoft Sp. z o.o.

12:35 – 12:55 Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy w oparciu o nowoczesne narzędzia
abas Business Suite i Etagis APS wspierające planowanie, harmonogramowanie
i optymalizację procesów produkcyjnych, zakupów (zapasy) i sprzedaży.
  • Zaawansowane planowanie produkcji;
  • Harmonogramowanie z uwzględnieniem dostępności surowców;
  • Mechanizm rozliczania produkcji.

Anna Radwańska, Commercial Director, Synthelix Sp. z o.o.

12:55 – 13:30 Zarządzanie złożonymi procesami produkcyjnymi z wykorzystaniem
zaawansowanych narzędzi klasy APS, ERP na przykładzie branży maszynowej.

Gerard Błaszczak, Sales Director, proALPHA Polska Sp. z o.o.

13:30 – 14:00Przerwa kawowa.
  
14:00 – 14:45 Produkcja i możliwości jej optymalizacji przy wykorzystaniu systemu Comarch ERP XL.

Tadeusz Jerzak, Prezes Zarządu, GECOS Sp. z o.o.

14:45 – 15:00 Podsumowanie spotkania. Dyskusja.
15:00 – ... Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 28 października 2015 r.
Środa, 08:45
Miejsce: Katowice, Hotel Diament Arsenal Palace ****
41-500 Chorzów / Katowice, ul. Paderewskiego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Diament Arsenal Palace ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
CompuTec S.A. JCommerce S.A. Humansoft Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. GECOS Sp. z o.o. INTER-PLAST Andrzej Bodziachowski
Patronat Honorowy:
Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach
Patron Virtual Trip:
Regionalna Izba Handlu i Przemysłu w Bielsku-Białej
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni