Poland
PL EN

Forum IT: Now's Your Move

Program
NOW’S YOUR MOVE to ogólnopolski projekt, którego celem jest
kojarzenie biznesów pomiędzy dostawcami rozwiązań i usług IT.


CELE PROJEKTU:
  • Dywersyfikacja oferty
    Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej dostawcy IT poprzez
    uzupełnienie portfolio produktowego [dywersyfikacja oferty].
  • Budowa sieci dealerskich
    Wprowadzanie nowych produktów/własnych rozwiązań autorskich /
    poprzez nawiązanie współpracy z innymi firmami informatycznymi.


Aby dotrzeć z rozwiązaniami IT na rynek przedsiębiorstw producenci systemów informatycznych budują sieci partnerskie. Najczęściej do współpracy zapraszają firmy informatyczne, które chcą zaangażować się w sprzedaż systemów, a w kolejnym etapie również w ich wdrażanie.

Z drugiej strony na rynku polskim działa kilkuset dostawców rozwiązań IT, którzy poszukują nowych, nowoczesnych technologicznie systemów. Dostawcy chcą wprowadzić do swojej oferty nowe rozwiązania IT, aby lepiej zaspokoić specjalistyczne potrzeby swoich klientów. Część dostawców poszukuje nowych produktów w związku z ekspansją rynkową, bądź też rozważa kwestię wymiany oferowanego systemu na inny.

Profil uczestnika:
Producenci systemów i usług IT zainteresowani wprowadzeniem nowych rozwiązań na rynek polski oraz dostawcy IT poszukujący nowych produktów celem uzupełnienia własnej oferty. Firmy świadczące usługi informatyczne dla przedsiębiorstw branży produkcyjnej lub handlowo-dystrybucyjnej.
Stanowiska: Kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, sprzedaż oraz organizację firmy.

Główne punkty programu:
  1. Przedstawienie uczestników Forum IT "NOW’S YOUR MOVE".
  2. Kierunki informatyzacji Polskich przedsiębiorstw i planowane inwestycje na lata 2017- 2018.
  3. Prezentacja inwestorów z zagranicy zainteresowanych budową sieci dealerskich w Polsce m.in.
    Czechy (MES, APS),
    Finlandia (APS),
    Austria (MES),
    Belgia (MES, APS),
    Niemcy (ECM),
    Szwecja (DMS),
    Węgry (ERP, BI).
  4. Profilowane rozmowy tematyczne.
  5. Przerwy kawowe i rozmowy w kuluarach.
  6. Wspólny lunch.

Przewidywany czas:
7 godz.

Koszt udziału:
  • 300,00 PLN – za każdą osobę zarejestrowaną przed 15.05.2017 r. – PROMOCJA.
  • 600,00 PLN – za każdą osobę zarejestrowaną między 16.05.2017 a 30.06.2017 r.


Uczestnicy otrzymają publikację książkową "Systemy IT w Polsce: Jak wybierać?".
Koszt Forum IT obejmuje lunch oraz przerwy kawowe.
Ilość miejsc ograniczona.
Forum IT:
Terminy: 24 sierpnia 2017 r.
Zapytaj o inne terminy
Miejsce: Chorzów, Hotel Gorczowski ****
41-506 Chorzów, ul. Stefana Batorego 35
Koszty: Spotkanie Płatne
Zobacz: Warunki Rejestracji i Uczestnictwa
Języki:
Spotkanie prowadzone w języku polskim
oraz w języku angielskim z tłumaczeniem
symultanicznym na język polski
Hotel Gorczowski ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Roadshow w Szczyrku 21 lipca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni