Rozwiązania – Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok II, 22 czerwca 2017 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok II, 22 czerwca 2017 r.

Rozwiązania
Slimstock
System Slim4 jest, opartym na założonym poziomie obsługi, systemem do prognozowania i zarządzania zapasami. Wykorzystuje on różne techniki i metody statystyczne do kalkulacji dla każdego artykułu optymalny poziom zapasu każdego dnia od nowa, w kombinacji z poziomem obsługi założonym przez firmę i odzwierciedlającym poziom satysfakcji, jaki chce świadczyć swoim klientom. Wynikiem działania systemu mogą być propozycje zamówienia zakupu, które zostaną przekazane do systemu ERP.
Slim4 analizuje historyczne profile sprzedaży oraz wykrywa profile sezonowe i trendy. Dodatkowo, każdy artykuł jest klasyfikowany na bazie częstotliwości sprzedaży oraz ilości sprzedawanych na zleceniu, aby dobrać właściwe metody statystyczne dla każdego artykułu, w pełni automatycznie. Każda klasa posiada własne modele statystyczne wraz z odpowiednimi formułami statystycznymi. Slim4 zapewnia, że każdy artykuł jest zawsze kalkulowany we właściwy sposób.
Na podstawie średniego popytu, odchylenia standardowego, ilości wystąpień sprzedaży, czasu dostawy, częstotliwości zamawiania, minimalnej ilości do zamówienia, niezawodności dostawcy i poziomu obsługi klienta, Slim4 kalkuluje zapas bezpieczeństwa, poziom zamówienia i prognozę sprzedaży na 12 miesięcy naprzód dla każdego artykułu plus prognozę zakupów dla nadchodzących 12 miesięcy w rozbiciu na tygodnie. Slim4 wylicza profile tygodniowe, na bazie których (swieże) produkty, zamawiane codziennie / kilka razy w tygodniu, również są we właściwy sposób zarządzane, zwiększając ich dostępność i równocześnie obniżając ilość odpadów.
Dla każdej firmy, niezależnie od branży, Slim4 generuje progresywny, dynamiczny wgląd w oczekiwania na temat przyszłego popytu. Slim4 sprawdza aktualnie zrealizowaną sprzedaż i raportuje odbiegające od normy przypadki. Daje to użytkonikowi natychmistową informację na termat artykułów, które sprzedają się powyżej lub poniżej oczekiwań.
ZETO S.A.
SOOT jest systemem wsparcia transportu i logistyki. Zarządzanie transportem w firmie produkcyjnej jest jednym z głównych czynników generujących koszty i wymagającym sprawnej organizacji pracy. Im więcej transportów tym większego znaczenia nabiera czas i wysokość otrzymanych od przewoźników ofert. SOOT to program zapewniający dwustronną, elektroniczną komunikację pomiędzy działem logistyki w firmie produkcyjnej, a spedytorami i przewoźnikami, w całym procesie przygotowywania, wyboru, zatwierdzania i zlecania transportu.
SOOT to także platforma przetargowo-aukcyjna umożliwiająca organizację przetargów na usługi transportowe, wystawienie tras i ładunków na szybkie aukcje internetowe, gdzie wybrani przewoźnicy licytują w dół przewóz na danej trasie, ładunku czy kontraktu. Integracja SOOT z systemem ERP w firmie (np. SAP) umożliwia dwustronną komunikację pomiędzy tymi programami, tak aby większość informacji wprowadzać tylko raz (dane raz wpisane w jednym systemie, dostępne są w drugim)
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
DataConsult
ExpertWMS® wspiera zarządzanie magazynem od przyjęcia oraz lokalizacji towaru i surowca, poprzez zatowarowanie stref kompletacji, jak również gniazd i linii produkcyjnych, aż po procesy wydań. Zdefiniowane procesy mogą być jedno lub wieloetapowe, mogą opierać się na dyspozycjach, uwzględniając bogaty system rezerwacyjny i przechodząc przez wiele działów.
System magazynowy WMS potrafi elastycznie reagować na sygnały, uruchamiając m.in. procedury kontroli jakości, inwentaryzacji towaru/lokalizacji czy automatycznych powiadomień. W efekcie system ten pomaga zarówno na poziomie operacyjnym jak i zarządczym zwiększać wydajność i ograniczać koszty.
Cechy Systemu ExpertWMS®:
  • System magazynowy klasy WMS (Warehouse Management System);
  • Pełna optymalizacja procesów logistyki magazynowej;
  • Wsparcie zarządzania magazynem na poziomie operacyjnym i zarządczym;
  • Wielofirmowość;
  • Wielojęzyczność;
  • Elastyczność, skalowalność i pełna konfigurowalność;
  • Wykorzystanie technologii kodów kreskowych, RFID, Voice Picking;
  • Integracja z automatyką magazynową i systemami wizyjnymi (regały przesuwne, rotacyjne, taśmociągi, pick-to-light, układnice, sortery, wagi);
  • Niski koszt utrzymania;
  • Intuicyjny i ergonomiczny interfejs użytkownika;
  • Zgodność z GS1.
ExpertWMS ExpertMES Audyt Logistyczny
Balluff
Jako wiodący specjalista w dziedzinie sensoryki – z ponad 50-cio letnim doświadczeniem – firma Balluff Sp. z o.o. jest uznanym partnerem w dziedzinie automatyki przemysłowej. Balluff skupia całą różnorodność technologiczną o najróżniejszych zasadach działania i oferuje innowacyjne rozwiązania techniczne najwyższej jakości.
Do wszystkich obszarów automatyzacji – właściwy system oraz kompetencje z jednego źródła.
  • Czujniki elektroniczne i mechaniczne;
  • Obrotowe i liniowe przetworniki położenia;
  • Systemy identyfikacji;
  • Systemy połączeń oraz moduły I/O.
Produkty firmy to gwarancja działania, ponieważ Balluff wie, że jakość to coś więcej, mianowicie najwyższa niezawodność oraz świadczenie usług z zakresu indywidualnych rozwiązań i indywidualna obsługa klientów.
Oferuje szeroki wachlarz usług dotyczących całości cyklu życia produktów: od koncepcji i tworzenia projektów poprzez kontrolę i wyposażenie w miejscu pracy, aż po szkolenia i wsparcie. Dla optymalnych zastosowań i dokładnie według potrzeb.
COM4IT & Zebra Technologies
Autorskie systemy COM4IT wspierają procesy magazynowe, logistyczne i produkcyjne w firmach z różnych branż. Złożoność i różnorodność procesów zachodzących w przedsiębiorstwach, jak również konieczność ich usprawnienia i kontroli stanowią podstawę wdrażanych przez nas projektów. Odpowiedni dobór technologii w danym rozwiązaniu, indywidualne podejście do analizowanych procesów oraz pełna integracja w jednorodną strukturę informatyczną są dla nas kluczowe.
4WMS to rozbudowany system kompleksowego zarządzania operacjami magazynowymi w przedsiębiorstwach o różnej wielkości i specyfice działalności. Sprawuje stały nadzór nad ruchem towarów w poszczególnych lokalizacjach, usprawnia obsługę procesów pośrednich i minimalizuje błędy, a poprzez możliwość elastycznego dostosowania, stanowi dedykowany system dla Użytkowników.
Głównym zadaniem systemu 4MRP jest wsparcie procesu produkcyjnego na wielu obszarach organizacyjnych i funkcjonalnych w przedsiębiorstwie. Stanowi narzędzie bieżącej kontroli i informacji dotyczących m. in. etapów realizacji poszczególnych zleceń produkcyjnych, ich specyfiki, śledzenia partii, jak również zarządzania zasobem ludzkim i parkiem maszynowym.
Zakresy operacji występujących na magazynach i produkcji bardzo często wychodzą poza swoje obszary działania, dlatego też umożliwiamy migrację funkcjonalności pomiędzy poszczególnymi systemami lub pełną integrację w jednolite rozwiązanie.
DCLOG
dcView Informacja jest w dzisiejszych czasach elementem, bez którego niemożliwe jest podejmowanie szybkich i skutecznych decyzji biznesowych oraz efektywne realizowanie procesów operacyjnych wraz z ich monitorowaniem. Dostęp do informacji jest ważny nie tylko z punktu widzenia kadry zarządzającej, lecz również z punktu widzenia zaangażowanych w realizację zadań szeregowych pracowników: jako ludzie z natury dążymy do ograniczania niepewności oraz ryzyka popełniania błędów. Dostęp do informacji nam w tym pomaga.
dcManager Opracowanie dokumentacji wytworzenia oraz wdrożenia, narzędzia informatycznego wspierającego proces rozliczania i fakturowania w obszarze operacyjno-administracyjnym funkcjonowania firmy.
dcWrapper System do rejestracji zdjęć DC Wrapper powstał jako odpowiedź na potrzebę tworzenia i gromadzenia dokumentacji fotograficznej palet wysyłanych do odbiorców zewnętrznych. W procesie logistycznym zdarzają się błędy na etapie kompletacji, foliowania oraz transportu. Wówczas odbiorca zgłasza reklamację, którą trzeba szybko i dokładnie rozpatrzyć. Obecnie są dostępne rozwiązania oparte na standardowych rejestratorach CCTV, które nie zapewniają dobrej jakości obrazu palet oraz są bardzo ograniczone pojemnością dyskową. Ulotka dcView Ulotka dcWrapper Ulotka dcPoD
dcInventory System DC Inventory jest prostym systemem do wykonywania szybkiej inwentaryzacji w marketach. Składa się z dwóch elementów: terminali mobilnych Motorola MC2180, na których zainstalowana jest aplikacja do inwentaryzacji oraz interfejsu do systemu zarządzania marketem. Plik z bazą inwentaryzacyjną jest przesyłany drogą radiową na terminal, oszczędzamy w ten sposób czas na wgrywaniu danych; można też wykonywać inwentaryzacje częściowe. W czasie inwentaryzacji korzystamy ze skanera kodów kreskowych a dane są gromadzone w pliku wynikowym, który jest transmitowany do systemu zarządzania.
dcGeoPoint Jest to przykład innowacyjnego pomysły na prostą aplikację do magazynu „pod chmurką”. System dcGeoPoint działa na terminalach lub telefonach z systemem Android. W momencie położenia towaru na placu operator wykonuje zdjęcie lub skan kodu kreskowego zaś system przypisuje te dane do pozycji GPS i identyfikatora tego towaru. Gdy chcemy zabrać towar z placu, wybieramy go z listy a aplikacja nawiguje operatora do miejsca złożenia.
dcTrace System DC Trace składa się z dwóch części:
  • FrontOffice dla klientów operatora logistycznego, którzy mogą sprawdzić status zleceń oraz transportu. Po zalogowaniu się na portal w bardzo szybki sposób mają dostęp do poszczególnych informacji i raportów o statusach.
  • BackOffice – jest to cała mechanika aplikacji w postaci bazy danych PostgreSQL, interfejsu do systemów ERP, w tym AS 400 i aplikacji dla przeglądarki internetowej. Dodatkowo jest zaimplementowany cały moduł zarządzania uprawnieniami i użytkownikami.
dcPoD Nowoczesna platforma do określania statusu dostaw w czasie rzeczywistym - Proof of Delivery (dcPoD) to aplikacja, która została przygotowana na platformę Android. Najnowszy produkt DCLOG spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających firm logistycznych i produkcyjnych.
META Systemy Magazynowania
Kluczowe produkty: regały półkowe wtykowe i skręcane CLIP i FIX, regały o dużej rozpiętości MINI-RACK i SPEED-RACK oraz regały paletowe MULTIPAL są produkowane właśnie w Niemczech, a następnie eksportowane daleko poza granice Europy. Niemieccy pracownicy dbają o wysoką jakość produktów. Sami też kształcą młodą kadrę tworząc solidny fundament firmy.
Jako firma szkoleniowa META zyskała uznanie Izby Przemysłowo – Handlowej. Otrzymała również znak jakości "Made in Germany", który chce wykorzystać nie tylko w celach reklamowych, ale głównie jako motywację do dalszej pracy nad jakością produktów META.

Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok II
Termin: 22 czerwca 2017 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Wrocław, Park Hotel Diament Wrocław ****
54–424 Wrocław, ul. Muchoborska 10
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Park Hotel Diament Wrocław ****
Organizatorzy Synergy Days:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Slimstock Polska ZETO S.A. SUPREMIS Sp. z o.o. DataConsult Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o. COM4IT Sp. z o.o. Sp.k. Zebra Technologies Sp. z o.o. DCLOG Sp. z o. o. META Systemy Magazynowania Sp. z o.o. MAGRA Spółka Jawna
Sponsor Generalny:
Vecto Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Spa Medical Dwór Elizy Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. AutoID Polska S.A. MAGRA Spółka Jawna Prezent Marzeń Interskills Pałac Chojnata Break The Code KLER SA