Poland
PL EN

Synergy Days – Dzień II, Blok II, 19 czerwca 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Fabryka Obrabiarek Precyzyjnych AVIA S.A. została założona w 1902 roku i jest jednym z najstarszych polskich zakładów produkcyjnych. Od ponad 50 lat AVIA jest wiodącym polskim producentem wysokiej klasy obrabiarek, rozpoznawanym w całej europie, a szczególnie w Niemczech gdzie pracuje ponad 4000 naszych maszyn.
Obecnie oferujemy szeroką gamę pionowych centrów obróbkowych, uniwersalnych frezarek CNC i konwencjonalnych oraz tokarek CNC ze skośnym łożem. Jesteśmy także producentem przekładni śrubowych tocznych, które wykorzystujemy w naszych maszynach i dostarczamy do wiodących na świecie producentów obrabiarek.
W procesie zarządzania naszym przedsiębiorstwem wykorzystujemy System Zarządzania Jakością zgodny z ISO 9001.
Projekty nowych obrabiarek realizowane są przez własny dział Badań i Rozwoju. Połączenie wysoko wykwalifikowanych młodych inżynierów oraz doświadczonych konstruktorów, pracujących w AVII od wielu lat, tworzy wyjątkowe „środowisko” dla prac badawczo rozwojowych. W procesie konstrukcji nowych wyrobów wykorzystujemy systemy:
  • Projektowania bryłowego (CAD-3D);
  • Optymalizacji Metodą Elementów Skończonych;
  • Komputerowo wspomaganego wytwarzania (CAM).
W siedzibie firmy w Warszawie działa centrum szkoleniowe wraz z salonem wystawowym, w którym organizowane są dwa razy w roku “Dni Otwarte” AVII.
Naszym celem jest nie tylko tworzenie i sprzedaż najnowocześniejszych obrabiarek, lecz także zapewnienie Klientowi kompleksowej obsługi obejmującej szkolenie, pełne wsparcie w zakresie serwisu i utrzymania maszyn, a także zapewnienie części zamiennych przez wiele lat po wyprodukowaniu maszyny.
Proces produkcji
Wszystkie części i zespoły, mające decydujący wpływ na ostateczną jakość naszych obrabiarek wykonywane są w zakładzie AVII w Warszawie. Poczynając od prac badawczo rozwojowych, przez obróbkę korpusów, wytwarzanie wrzecion i przekładni śrubowych tocznych, produkcję kabin, szaf elektrycznych i osłon prowadnic, aż do finalnego montażu maszyny.
Dzięki temu możemy być pewni, iż produkty, które oferujemy Klientom są najwyższej jakości i zostały wykonane według naszych założeń.
Kontrola jakości
Obrabiarki produkowane w AVII przechodzą szereg testów i prób odbiorczych przed wysyłką do Klienta. Dokładne pomiary geometrii i dokładności, kalibracja interferometrem laserowym, testy interpolacji kołowej przyrządem typu „ball-bar”, testy wydajnościowe oraz wielogodzinne testy pracy maszyny wykonywane są w trakcie procesu montażu obrabiarek AVII.
Każda maszyna dostarczana jest do Klienta wraz z załączoną metryką obrabiarki, w której można odnaleźć wyniki powyżej wymienionych testów. Co więcej, zawsze możliwe jest wykonanie prób odbiorczych z udziałem Klienta, wedle uzgodnionych procedur.
NOVITUS to lider w produkcji urządzeń fiskalnych na krajowym rynku, a jednocześnie marka zintegrowanych rozwiązań wspomagających pracę handlu, usług, logistyki i przemysłu, odnosząca sukcesy na rynkach zagranicznych niemal wszystkich kontynentów.
Oferta NOVITUS zawiera szeroką gamę drukarek i kas fiskalnych, czytników i drukarek kodów kreskowych, terminali POS, terminali danych, wag elektronicznych, urządzeń metrycznych oraz oprogramowania. Już ponad 760 tysięcy urządzeń fiskalnych sprzedanych w Polsce posiada logo NOVITUS.
Nasze urządzenia oraz rozwiązania systemowe znajdują zastosowanie w tysiącach placówek handlowych i usługowych, sieciach sklepów detalicznych i hurtowni, centrach logistycznych, aptekach, stacjach paliw, hotelach i restauracjach, a także w codziennej pracy lekarzy i prawników. Nasze urządzenia i usługi skierowane są zarówno dla dużych odbiorców korporacyjnych i sieciowych, jak i dla mniejszych firm oraz samodzielnych przedsiębiorców. Wraz z naszym sprzętem uzyskasz zawsze zaawansowane wsparcie techniczne oraz serwisowe.
Wiele urządzeń marki NOVITUS zostało docenionych przez ekspertów oraz klientów, otrzymując różnego rodzaju nagrody oraz wyróżnienia. Najważniejsze to Godło Promocyjne „Teraz Polska”, Dobry wzór, Lider Rynku, Euro Leader oraz Innowacja Roku. Właścicielem marki NOVITUS jest firma COMP S.A. notowana na GPW.
NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży
COMP SA
ul. Nawojowska 118
33-300 Nowy Sącz
tel. 18 444 07 20
fax. 18 444 07 90
www.novitus.pl
www.facebook.com/novitus
info@novitus.pl
Hotele WAM zapraszają! Wygodne łóżka, smaczne śniadania, telewizja satelitarna, czy darmowy internet to tylko niektóre z udogodnień czekających na gości Hoteli WAM. Jako jedna z największych polskich sieci hotelowych oferujemy noclegi w 15 miastach na terenie Polski.
Przykładamy szczególna uwagę do tego aby nasi goście czuli się wyjątkowo. Stawiamy na profesjonalizm na najwyższym poziomie, pamiętając równocześnie o tym, aby czuli się Państwo u nas jak w domu.
Z myślą o klientach biznesowych oferujemy wynajem sal szkoleniowych i konferencyjnych wyposażonych w profesjonalny sprzęt multimedialny. Przerwy w spotkaniach umila pyszna kawa i kulinaria serwowane przez hotelowe restauracje.
Szczególnym zainteresowaniem wśród gości cieszy się średniowieczny Zamek Czocha oferujący szereg atrakcji dla miłośników historii, wyśmienitego jedzenia i aktywnego wypoczynku. Miejsce to przyciąga tłumy osób chcących poczuć dreszcz emocji podczas nocnego zwiedzania, któremu towarzyszy tajemnicza Biała Dama...
Zapraszamy do odwiedzenia naszych hoteli i strony internetowej www.hotelewam.pl
proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
Synthelix to firma działająca na rynku wyspecjalizowanych usług informatycznych i nowych technologii. Dostawca zintegrowanego rozwiązania wspierającego zarzadzanie przedsiębiorstwem klasy ERP - ABAS.
Firma zatrudnia wysokiej klasy profesjonalistów w dziedzinach informatyki, telekomunikacji, finansów, rachunkowości, prawa podatkowego, prawa gospodarczego i zarządzania przedsiębiorstwem.
Przedsiębiorstwom zapewnia: - Analizę biznesową i konsultacje; - Zarządzanie projektem; - Instalacje; - Modyfikacje rozwiązania dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa; - Helpdesk; - Opiekę eksploatacyjną.
CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. jest firmą konsultingowo – informatyczną. Na rynku działamy od 2004 roku. Od początku działalności zajmujemy się produkcją i wdrażaniem informatycznych systemów zarządzania klasy ERP, CRM, MRP organizujących pracę poszczególnych działów oraz firmy jako całości.
Głównym celem naszych wdrożeń jest podnoszenie efektywności działania i obniżenie kosztów operacyjnych naszych klientów. Podnoszenie efektywności rozumiemy jako wzrost stosunku efektów do nakładów w każdej komórce przedsiębiorstwa. Nasze oprogramowanie wdrażamy dla firm, których specyfika działania wymaga czegoś więcej, niż posiadania zwykłego programu magazynowo-księgowego.
Celem każdego naszego projektu jest dostarczenie klientowi wartości dodanej konkretnego, widocznego efektu naszej współpracy – zmniejszenia nakładów pracy w firmie, poprawy przepływu informacji, jakości obsługi klienta, wzrostu sprzedaży.
Zaufało nam ponad 350 firm. Nasz system wykorzystuje blisko 4.000 osób w działach sprzedaży, marketingu, produkcji, serwisu, zaopatrzenia, magazynu, logistyki i księgowości, stając się istotnym ułatwieniem w pracy tych działów. Jesteśmy wstanie podnieść efektywność wszędzie tam, gdzie sukces zależy od pracowitości i aktywności poszczególnych pracowników jak i zespołu jako całości.
Centrum Oprogramowania Profisoft powstało w 1990 roku. Głównym obszarem działania są kompleksowe rozwiązania informatyczne, wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwami.
Codziennie z Państwa wskazówkami firma tworzy rozwiązania dla rzeczywistych problemów biznesu – jej wiedza wynika z praktyki i w praktyce jest weryfikowana.
Misją firmy jest dostarczanie nowoczesnych i wydajnych systemów klasy ERP, MRP, MSP, CRM, CMS do zarządzania przedsiębiorstwem oraz zapewnienie najwyższej, jakości obsługi klientów zarówno na etapie wdrożenia, jak i później w trakcie eksploatacji rozwiązań informatycznych.
Profisoft dostarcza najlepsze rozwiązania, narzędzia, technologie oraz kompetencje, które umożliwiają przedsiębiorcom łatwiejsze i szybsze osiągnięcie założonych celów biznesowych, a w konsekwencji prowadzą do zwiększania ich zysku.
Od 1992 roku ściśle współpracuje z producentem oprogramowania – firmą ComArch S.A. (wcześniej CDN). Specjalizuje się we wdrożeniach systemów do zarządzania firmą: Comarch ERP XL oraz Comarch ERP OPT!MA – Poleca je swoim klientom ze względu na ich wysoką, jakość, elastyczność, kompletność, integralność, zgodność z przepisami, ciągły rozwój oprogramowania oraz atrakcyjną cena w stosunku do oferowanej funkcjonalności.
Oferuje wysokiej jakości usługi:
  • Wnikliwa analiza przedwdrożeniowa - dobór i dostarczenie odpowiedniego rozwiązania informatycznego;
  • Dopasowanie infrastruktury informatycznej (sprzęt i oprogramowanie systemowe) do Comarch ERP XL;
  • Konfiguracja i instalacja systemu szkolenia dla przyszłych użytkowników Comarch ERP XL;
  • Wsparcie merytoryczne i techniczne w zakresie eksploatacji i funkcjonowania Comarch ERP XL;
  • Rozwój i customizacja Comarch ERP XL – poszerzanie możliwości Comarch ERP XL oraz dopasowanie do potrzeb i oczekiwań firmy, dodatkowe aplikacje, integracja z zewnętrznymi systemami lub urządzeniami, zaawansowane raporty i wydruki;
  • Stała opieka serwisowa IT w pełnym zakresie;
  • Pomaga w uzyskaniu finansowania projektów: leasing, dotacje UE.
Wybrane Referencje:
  • ANDRE ABRASIVE ARTICLES Robert Andre Zakład Wytwarzania Artykułów Ściernych – wdrożenie Comarch ERP XL + Produkcja.NET;
  • AXPOL TRADING sp. z o.o. sp.k. – wdrożenie Comarch ERP XL oraz B2B;
  • ElektRa Hurtownia Elektrotechniczna Jan Ratajczak – wdrożenie CDN XL, Magazyn on-line;
  • DWD Sp. z o.o., Grupa Carlsberg;
  • FLORENTYNA ZPCHR;
  • FRANSPOL Sp. z o.o.;
  • Fortis Centrum „50/50 Project” Sp. z o.o. Sp.k. (Stary Browar) – wdrożenie ProfiCentrum;
  • KREISEL - Technika Budowlana Sp. z o.o. – wdrożenie Comarch ERP XL, ProfiRaporter;
  • PIAST PASZE Sp. z o.o. - wdrożenie Comarch ERP XL w Grupie PIAST;
  • MAŁKOWSKI - MARTECH SA - wdrożenie Comarch ERP XL + Produkcja.NET;
  • MAN BUS POLSKA Sp. z o.o. – pierwsze wdrożenie systemu Comarch ERP XL w Polsce przeprowadzone przez Profisoft;
  • PIOTR I PAWEŁ S.A. – grupa kilkunastu spółek – w 90% dostęp zdalny użytkowników do systemu, 120 licencji;
  • RADIOTECHNIKA - MARKETING Sp. z o.o. – producent i dystrybutor podzespołów elektrotechnicznych – wdrożenie Comarch ERP XL i Produkcja.NET;
  • TERRAZYT - Okna i Drzwi S.A.;
  • V-BUD Sp. z o.o. – hurtownia budowlana – wdrożenie Comarch ERP XL oraz B2B.
Synergy Days – Dzień II, Blok II
Termin: 19 czerwca 2015 r.
Piątek, 09:00
Miejsce: Warszawa, Hotel Warszawianka
Centrum Kongresowe

05-140 Serock, Jachranka 77
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Synergy Days:
Fabryka Obrabiarek Precyzyjnych AVIA S.A. NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży GRUPA HOTELI WAM Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
proALPHA Polska Sp. z o.o. CompuTec S.A. Synthelix Sp. z o.o. CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o. Profisoft Centrum Oprogramowania
Prezentowane Rozwiązania:
proALPHA Polska Sp. z o.o. sap-bo process-force Abas Software AG etagis GmbH vendo
Patronat Honorowy:
Województwo Mazowieckie PAiIZ S.A.
Sponsorzy:
crm-vision CCNS Spółka Akcyjna Always Travel TelecityGroup Poland Sp. z o.o. TelecityGroup Poland Sp. z o.o. Dixi-Car S.A. Nowa Itaka Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni