Organizatorzy – Synergy Days – Dzień II, Blok I, 19 czerwca 2015 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Synergy Days – Dzień II, Blok I, 19 czerwca 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Przedsiębiorstwo DEGA zaistniało na rynku przetwórstwa spożywczego w listopadzie 1992 roku. Założycielami firmy są Emilia i Krzysztof Modlińscy, Andrzej Borowski i Stanisław Obławski. Siedziba firmy mieści się w Karnieszewicach, koło Koszalina. Obecnie zatrudniamy ok. 250 osób.
Zajmujemy się produkcją sałatek warzywnych, mięsnych i śledziowych oraz innych przetworów rybnych: konserw, galaret, ryb w zalewach i w sosach greckich. Nasze portfolio to ponad 200 produktów w różnych opakowaniach. Produkty firmy zostały bardzo szybko docenione przez konsumentów znajdując trwałe miejsce w ofercie sprzedaży sklepów w całym kraju.
Dzięki konsekwentnie realizowanej polityce rozwoju od 2004 roku jesteśmy przedsiębiorstwem, które spełniło warunki niezbędne do konkurowania na rynku Unii Europejskiej. W kwietniu 2012 nasz zakład przeszedł pomyślnie kolejny audyt certyfikujący potwierdzający wdrożony i stosowany Zintegrowany System Zarządzania Jakością na zgodność z wymaganiami IFS wersji 6 i BRC wersji 6 (zobacz certyfikaty). W marcu br. przeszliśmy pozytywnie audyt MSC (Marine Stewardship Coucil) - czyli certyfikat międzynarodowego zrównoważonego rybołóstwa. Uzyskane certyfikaty gwarantują naszym Klientom bezpieczne wyroby, o stałej, powtarzalnej, najwyższej jakości.
Podstawą sukcesów rynkowych DEGI jest stały dialog z Klientami, wymiana myśli, doświadczeń, realizacja wspólnych przedsięwzięć. Dodatkowo wyszukany smak firmowych przetworów, komponowanych przez zakładowych technologów oraz staranny dobór surowców używanych do produkcji. Głównym źródłem zaopatrzenia zakładu w surowce i półprodukty są polskie firmy.
NOVITUS to lider w produkcji urządzeń fiskalnych na krajowym rynku, a jednocześnie marka zintegrowanych rozwiązań wspomagających pracę handlu, usług, logistyki i przemysłu, odnosząca sukcesy na rynkach zagranicznych niemal wszystkich kontynentów.
Oferta NOVITUS zawiera szeroką gamę drukarek i kas fiskalnych, czytników i drukarek kodów kreskowych, terminali POS, terminali danych, wag elektronicznych, urządzeń metrycznych oraz oprogramowania. Już ponad 760 tysięcy urządzeń fiskalnych sprzedanych w Polsce posiada logo NOVITUS.
Nasze urządzenia oraz rozwiązania systemowe znajdują zastosowanie w tysiącach placówek handlowych i usługowych, sieciach sklepów detalicznych i hurtowni, centrach logistycznych, aptekach, stacjach paliw, hotelach i restauracjach, a także w codziennej pracy lekarzy i prawników. Nasze urządzenia i usługi skierowane są zarówno dla dużych odbiorców korporacyjnych i sieciowych, jak i dla mniejszych firm oraz samodzielnych przedsiębiorców. Wraz z naszym sprzętem uzyskasz zawsze zaawansowane wsparcie techniczne oraz serwisowe.
Wiele urządzeń marki NOVITUS zostało docenionych przez ekspertów oraz klientów, otrzymując różnego rodzaju nagrody oraz wyróżnienia. Najważniejsze to Godło Promocyjne „Teraz Polska”, Dobry wzór, Lider Rynku, Euro Leader oraz Innowacja Roku. Właścicielem marki NOVITUS jest firma COMP S.A. notowana na GPW.
NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży
COMP SA
ul. Nawojowska 118
33-300 Nowy Sącz
tel. 18 444 07 20
fax. 18 444 07 90
www.novitus.pl
www.facebook.com/novitus
info@novitus.pl
Hotele WAM zapraszają! Wygodne łóżka, smaczne śniadania, telewizja satelitarna, czy darmowy internet to tylko niektóre z udogodnień czekających na gości Hoteli WAM. Jako jedna z największych polskich sieci hotelowych oferujemy noclegi w 15 miastach na terenie Polski.
Przykładamy szczególna uwagę do tego aby nasi goście czuli się wyjątkowo. Stawiamy na profesjonalizm na najwyższym poziomie, pamiętając równocześnie o tym, aby czuli się Państwo u nas jak w domu.
Z myślą o klientach biznesowych oferujemy wynajem sal szkoleniowych i konferencyjnych wyposażonych w profesjonalny sprzęt multimedialny. Przerwy w spotkaniach umila pyszna kawa i kulinaria serwowane przez hotelowe restauracje.
Szczególnym zainteresowaniem wśród gości cieszy się średniowieczny Zamek Czocha oferujący szereg atrakcji dla miłośników historii, wyśmienitego jedzenia i aktywnego wypoczynku. Miejsce to przyciąga tłumy osób chcących poczuć dreszcz emocji podczas nocnego zwiedzania, któremu towarzyszy tajemnicza Biała Dama...
Zapraszamy do odwiedzenia naszych hoteli i strony internetowej www.hotelewam.pl
Primaco jest czołowym integratorem systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem firmy Comarch największego Polskiego producenta oprogramowania.
Firma Primaco powstała w 1999 roku. Od samego początku, głównym obszarem działalności firmy jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Primaco oferuje właściwy wybór i dopasowane do firmy rozwiązania informatycznego zapewniającego satysfakcję naszych Klientów oraz dające im wymierne korzyści.
Do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych konsultantów, posiadających bogatą wiedzę i doświadczenie . Nasi konsultanci są systematycznie szkoleni, a ich umiejętności są sprawdzane egzaminami certyfikującymi. Każdy specjalizuje się w danej dziedzinie sektora IT, co zapewnia znacznie wyższy poziom świadczonych usług. Szybką i fachową pomoc zapewnia wyspecjalizowany dział asysty technicznej, dedykowany obsłudze bieżących klientów.
Przeczytaj opis tego dostawcy w Katalogu Rozwiązań IT:
https:// BPC-Guide.pl » Primaco Sp. z o.o.
Altar Sp. z o.o. jest dostawcą swoich autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości. Firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat.
Ofertę Altar tworzą:
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi;
  • Systemy Call/Contact Center;
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
SUMA System – to nowoczesny system informatyczny skierowany do Ubojni i Zakładów Przetwórstwa Mięsa. Wspomaga zarządzanie procesami sprzedaży, zakupu, uboju, rozbioru, produkcji, kalkulacji cen oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Obsługa przepływów magazynowych pozwala na identyfikację pochodzenia zwierząt oraz identyfikację wyrobów i mięs kulinarnych, począwszy od fazy wstępnej, polegającej na dostarczeniu produktów do produkcji a skończywszy na procesie sprzedaży i rozliczenia produkcji.
System współpracuje z wagami, drukarkami kodów kreskowych, czytnikami kodów kreskowych oraz wieloma innymi urządzeniami pracującymi w zakładach mięsnych.
Nowoczesne rozwiązania systemu w powiązaniu z obsługą automatyki przemysłowej pozwalają na zarządzanie Automatycznymi Magazynami Wysokiego Składowania.
OpenGLOBE – Firma doświadczona w usługach wdrożeniowych dla firm polskich i niemieckich. Wśród ich kientów są również firmy z Republiki Czeskiej, Francji, Chin i Kanady. W internecie istnieją bardzo rozbudowane systemy ERP dostępne na podstawie darmowych licencji. Ta firma posłuży Ci swoją wiedzą, abyś mógł z nich skorzystać.
Firma OpenGLOBE oferuje pełny zakres usług dotyczących systemu Odoo.
OpenGLOBE świadczy w szczególności następujące usługi:
  • Konsultacje wdrożeniowe lub rozwojowe;
  • Migracje;
  • Projektowanie funkcjonalności;
  • Programowanie;
  • Szkolenia (bez przygotowania programu);
  • Instalacje systemu, silnika baz danych, maszyn wirtualnych,
    macierzy sieciowych i systemów łączności.

Synergy Days – Dzień II, Blok I
Termin: 19 czerwca 2015 r.
Piątek, 09:00
Miejsce: Warszawa, Hotel Warszawianka
Centrum Kongresowe

05-140 Serock, Jachranka 77
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Synergy Days:
DEGA Spółka Akcyjna NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży GRUPA HOTELI WAM Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Primaco Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. CompuTec S.A. SUMA System Sp.j. OpenGLOBE
Prezentowane Rozwiązania:
Comarch SA altar-df altar-ecm altar-of piramid sap-bo process-force SUMA System Sp.j. OpenGLOBE
Patronat Honorowy:
Województwo Mazowieckie PAiIZ S.A.
Sponsorzy:
crm-vision CCNS Spółka Akcyjna Always Travel TelecityGroup Poland Sp. z o.o. TelecityGroup Poland Sp. z o.o. Grupa Auto Żoliborz Nowa Itaka Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.