Poland
PL EN

Synergy Days – Dzień I, Blok II, 18 czerwca 2015 r.

Rozwiązania
Axence
Axence nVision® to profesjonalne oprogramowanie do monitorowania i zarządzania zasobami IT niezależnie od wielkości infrastruktury sieciowej. Składa się z pięciu modułów funkcjonalnych: Network, Inventory, Users, HelpDesk oraz DataGuard. Umożliwia kompleksowe monitorowanie sieci i aktywności użytkowników, inwentaryzację sprzętu i oprogramowania, zdalną pomoc techniczną oraz ochronę danych przed wyciekiem.
Program można pobrać w pełni funkcjonalnej wersji bez ograniczeń czasowych i limitu monitorowanych urządzeń sieciowych. Dodatkowo, dzięki 10 darmowym Agentom nVision, użytkownicy mogą kompleksowo zarządzać siecią złożoną z dziesięciu stacji roboczych. Axence nVision 9 Wsparcie Techniczne Axence
iGrafx
Pakiet rozwiązań cechuje się modułowością, elastycznością i skalowalnością. Można nimi dysponować, niezależnie od wielkości, branży albo poziomu rozwoju procesów przedsiębiorstwa zgodnie z potrzebami grupy docelowej i poszerzać je o odpowiednie funkcje. iGrafx współdziała ponadto bezproblemowo z SAP Solution Managerem. W ten sposób procesy są dokumentowane w celu planowania, są dostępne do zintegrowanego wglądu i ponadto można je wzbogacić dalszymi danymi objektowymi, jak na przykład KPI.
iGrafx obsługuje i wspiera powszechnie przyjęte style i notacje modelowania procesów, poczynając od prostych diagramów przebiegu przez cross-funkcjonalne diagramy typu swimlane, aż do standardów typu BPMN 2.0.
Dalsze informacje znajdą Państwo na: www.igrafx.com.
Tecna
Aurea BPM to kompletny zestaw aplikacji do modelowania, realizacji i optymalizacji procesów biznesowych. Produkt przeznaczony jest do wykorzystania w organizacjach, w których postępowanie zgodnie z procedurami stanowi podstawę funkcjonowania. W ramach wdrożenia, w zależności od potrzeb Klientów, wykonujemy także analizę i modelowanie procesów biznesowych a przede wszystkim integrację z istniejącymi systemami przedsiębiorstwa.
System Zarządzania Procesami Biznesowymi w Przedsiębiorstwie Aurea BPM to narzędzie wspierające modelowanie, automatyzowanie, zarządzanie i optymalizowanie procesów biznesowych. System umożliwia zarządzanie procesami produkcyjnymi, zaopatrzeniowymi, marketingowo-sprzedażowymi, finansowymi i administracyjnymi.
Na bazie naszej platformy Aurea BPM można realizować zarówno zadania prostego systemu klasy EOD, Workflow, poprzez rozwiązania B2B związane z integracją w procesie wielu heterogenicznych środowisk po skomplikowane procesy automatyzujące przetwarzanie dużych wolumenów danych.
System Aurea BPM pracuje w środowiskach Microsoft Windows, Linux, Unix wyposażonych w dowolny serwer aplikacji oraz serwer WWW i korzysta z Systemu Zarządzania Bazą Danych Oracle 11g/12c, MS Sql. Zastosowane technologie: Google Web Toolkit, Oracle PL/SQL, T-SQL, AJAX, RPC.
Altar
Głównym oferowanym przez firmę Altar systemem jest Altar Contact Center – nowoczesna platforma komunikacyjna przeznaczona do profesjonalnej obsługi klientów za pomocą wielu kanałów (np. telefon, smartfon, mail, czat, Skype, strona www). System zapewnia pełną integrację kanałów, ale też spójne zarządzanie nimi i jednolite raportowanie. Altar Contact Center umożliwia również inteligentne zarządzanie kontaktami z klientami, aby przynosiły oczekiwane efekty firmie i jej klientom.
Kolejny z produktów - system billingowy Sara®, który rozlicza i fakturuje różne rodzaje usług masowych: telefon, internet, telewizję, energię, gaz, wodę) świadczonych klientom przez dostawców, operatorów telekomunikacyjnych. Z systemu korzysta m.in. nc+.
Na szczególną uwagę zasługuje Altar Enterprise Content Management, rozwiązanie które stanowi "bank informacji o działaniu naszej firmy". System integruje dane z różnych źródeł i prezentuje je w postaci pozwalającej na wygodną analizę. Zapewnia przechwytywanie różnego rodzaju dokumentów, zarządzanie nimi i archiwizację. Wspiera procesy zarządzania (np. poprzez wgląd w zadania/projekty realizowane przez pracowników/zespoły, ich czas pracy, efektywność, terminowość) oraz procesy biznesowe z nimi skojarzone (np. prowadzone projekty, proces sprzedaży, wytwarzania, zamówień).
Zakres współpracy z Altar obejmuje: analizę przedwdrożeniową, projektowanie, development, wdrożenie, integrację z systemami dziedzinowymi, szkolenia, asystę techniczną oraz rozwój oprogramowania.
Wśród klientów Altar korzystających z ich rozwiązań można wymienić: Orange, nc+, empik, Bank Pocztowy, BIK S.A., wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, PZU, Multimedia, LuxMed.
Archman
Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW
  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.
Dlaczego Archman? Case Study – Kopalnia Soli Wieliczka Case Study – Medicare Sp. z o.o.
Humansoft – QlikView
W dzisiejszych czasach coraz większe zasoby danych są przechowywane i przetwarzane w systemach informatycznych. Zatem wydajny i elastyczny System BI pozwalający na szybkie dotarcie do kluczowych informacji w przedsiębiorstwie jest równie istotny jak dobry system ERP. Od kilku lat utrzymuje się stały wzrost zapotrzebowania na systemy Business Intelligence. Klienci coraz częściej pytają o funkcjonalność BI w ERP. Do efektywnej analizy danych najlepsze są dedykowane rozwiązania Business Intelligence takie jak QlikView. Dziś użytkownicy biznesowi chcą mieć dostęp do elastycznych analiz, gdzie nie ograniczają ich sztywne hierarchie i statyczne raporty.
QlikView jest skrajnie elastycznym systemem, który nie ma ograniczeń sposobów drążenia danych. Pozwala na zadawanie pytań i odkrywanie znaczących informacji, których inne systemy BI nie są w stanie odnaleźć. Wyzwania biznesowe w niczym nie przypominają testu wielokrotnego wyboru. Odpowiedzi, których szukamy, nie znajdują się na rozwijanej liście, a kolejne ważne pytanie nie pojawi się, dopóki sami go nie zadamy. Analizy QlikView oparte są na systemie wyszukiwania korelacji między danymi. Pozwalają one pracować w taki sam sposób, jak myślimy, podsuwają kolejne pytanie. Możemy swobodnie analizować dane, odkrywać nieznane wcześniej powiązania między nimi, zadawać kolejne pytania, łatwo współpracować z innymi i dzięki temu szybko podejmować działania na podstawie otrzymanych wyników.
Dzięki wdrożeniu QlikView, firmy mogą zmieniać sposób postrzegania danych. Otrzymują nieograniczone możliwości tworzenia raportów i zestawień w czasie rzeczywistym. Poza tym, wszystkie dane zostają zgromadzone w jednym miejscu. W przypadku QlikView istotny jest także krótki czas wdrożenia oraz prostota i niski koszt utrzymania.
Efektywna analiza - oszczędność i zysk dzięki QlikView
Intense
Zintegrowana Platforma INTENSE jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania procesami biznesowymi, zawierająca m.in. podsystem WorkFlow, mechanizmy controllingu, budżetowania i tworzenia zaawansowanych rozwiązań zarządczo – analitycznych, znajdujących zastosowania w różnych organizacjach. Całość stanowi zestaw modułów wspierających procesy obiegu zadań, zarządzania projektami, transformacji, integracji i modelowania danych zarówno dla potrzeb operacyjnej pracy związanej z ewidencją dowolnej informacji, jak też w celu budowy różnorodnych rozbudowanych analiz. Pełne rozwiązanie umożliwia wdrożenie zaawansowanych, controllingowych metod zarządzania przedsiębiorstwem, pozyskania i łączenia ze sobą danych pochodzących z wielu źródeł, procesowy obieg pracy, stosowanie odpowiednich dekretacji i podzielników, aż po wielowymiarowe dedykowane obszary analityczne.
Dzięki unikalnej architekturze oraz wyjątkowej elastyczności Platforma INTENSE efektywnie wspiera organizację w konfigurowanych indywidualnie obszarach funkcjonalnych, w tym m.in.:
  • Procesowego obiegu pracy i dokumentów, Workflow;
  • Zaawansowanego zarządzania projektami;
  • Budżetowania, Planowania, Controllingu;
  • Hurtowni Danych i Business Intelligence;
  • Integracji systemów informatycznych (m. in. Enterprise Service Bus);
  • Obsługi definiowanych procesów biznesowych;
  • Dedykowanych rozwiązań branżowych.
Platforma INTENSE – Folder Informacyjny
EBIS Group
Platforma Binocle – kompleksowa platforma Business Intelligence, która zapewniając dostęp do zintegrowanych danych firmy, wspiera podejmowanie decyzji biznesowych. Binocle to proste w użyciu, elastyczne narzędzie wielowymiarowej analizy danych. W ramach jednej platformy Binocle oferuje moduły:
  • Raportowanie i analizy biznesowe;
  • Planowanie i budżetowanie;
  • Data mining.
Microsoft Power BI – dostępny w chmurze lub wewnątrz firmy zestaw narzędzi Business Intelligence, będących częścią pakietu Office 365 lub samego Excela 2013. Podstawowym narzędziem analitycznym w Power BI jest właśnie Excel - pierwszy wybór dla niemal każdego analityka. Po rozszerzeniu Excela o Power Pivot (In-Memory), Power View, Power Map i Power Query otrzymujemy kompletną platformę Business Intelligence w przyjaznym i znanym nam środowisku Office. Case Study - Ministerstwo Gospodarki Case Study - Bartek S.A. Case Study - NDI S.A. Case Study - Sescom S.A.
ABILE
Na przełomie lat firma wypracowała szereg unikalnych kompetencji systemowych i biznesowych, uczestnicząc we wdrożeniach zarówno podstawowych funkcjonalności składających się na ERP, NW, jak i specjalizowanych systemów SAP służących m.in. wspomaganiu zarządzania strategicznego firm i grup kapitałowych, obsłudze relacji z klientami, obsłudze specyficznych wymagań sektorowych i branżowych. Jest współtwórcami wielu ciekawych, unikalnych i często autorskich rozwiązań i podejść projektowych, znakomicie uzupełniających standardowe funkcjonalności systemów SAP.
Obok wdrożeń rozmaitych funkcjonalności ERP, ogniskuje swoje zainteresowanie i wiedzę ekspercką na następujących obszarach biznesowych:
  • Konsolidacja sprawozdań grup kapitałowych;
  • Zarządzanie nieruchomościami;
  • Rozwiązania systemowe dla sektora publicznego;
  • CRM;
  • ERP i NW;
  • Abile Mobile.
Synergy Days – Dzień I, Blok II
Termin: 18 czerwca 2015 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Warszawa, Hotel Warszawianka
Centrum Kongresowe

05-140 Serock, Jachranka 77
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Synergy Days:
NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży GRUPA HOTELI WAM Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axence Sp. z o.o. Sp.k. iGrafx GmbH Tecna Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. Archman Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. INGENES Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. EBIS Group Abile Sp. z o.o.
Prezentowane Rozwiązania:
aurea altar-df altar-ecm altar-of piramid navigator intense-platform qlikview bilander Microsoft Sp. z o.o. power-bi
Patronat Honorowy:
Województwo Mazowieckie PAiIZ S.A.
Sponsorzy:
crm-vision CCNS Spółka Akcyjna Always Travel TelecityGroup Poland Sp. z o.o. TelecityGroup Poland Sp. z o.o. Grupa Auto Żoliborz Nowa Itaka Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.