Poland
PL EN

Synergy Days – Dzień I, Blok I, 18 czerwca 2015 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Fabryka Obrabiarek Precyzyjnych AVIA S.A. została założona w 1902 roku i jest jednym z najstarszych polskich zakładów produkcyjnych. Od ponad 50 lat AVIA jest wiodącym polskim producentem wysokiej klasy obrabiarek, rozpoznawanym w całej europie, a szczególnie w Niemczech gdzie pracuje ponad 4000 naszych maszyn.
Obecnie oferujemy szeroką gamę pionowych centrów obróbkowych, uniwersalnych frezarek CNC i konwencjonalnych oraz tokarek CNC ze skośnym łożem. Jesteśmy także producentem przekładni śrubowych tocznych, które wykorzystujemy w naszych maszynach i dostarczamy do wiodących na świecie producentów obrabiarek.
W procesie zarządzania naszym przedsiębiorstwem wykorzystujemy System Zarządzania Jakością zgodny z ISO 9001.
Projekty nowych obrabiarek realizowane są przez własny dział Badań i Rozwoju. Połączenie wysoko wykwalifikowanych młodych inżynierów oraz doświadczonych konstruktorów, pracujących w AVII od wielu lat, tworzy wyjątkowe „środowisko” dla prac badawczo rozwojowych. W procesie konstrukcji nowych wyrobów wykorzystujemy systemy:
  • Projektowania bryłowego (CAD-3D);
  • Optymalizacji Metodą Elementów Skończonych;
  • Komputerowo wspomaganego wytwarzania (CAM).
W siedzibie firmy w Warszawie działa centrum szkoleniowe wraz z salonem wystawowym, w którym organizowane są dwa razy w roku “Dni Otwarte” AVII.
Naszym celem jest nie tylko tworzenie i sprzedaż najnowocześniejszych obrabiarek, lecz także zapewnienie Klientowi kompleksowej obsługi obejmującej szkolenie, pełne wsparcie w zakresie serwisu i utrzymania maszyn, a także zapewnienie części zamiennych przez wiele lat po wyprodukowaniu maszyny.
Proces produkcji
Wszystkie części i zespoły, mające decydujący wpływ na ostateczną jakość naszych obrabiarek wykonywane są w zakładzie AVII w Warszawie. Poczynając od prac badawczo rozwojowych, przez obróbkę korpusów, wytwarzanie wrzecion i przekładni śrubowych tocznych, produkcję kabin, szaf elektrycznych i osłon prowadnic, aż do finalnego montażu maszyny.
Dzięki temu możemy być pewni, iż produkty, które oferujemy Klientom są najwyższej jakości i zostały wykonane według naszych założeń.
Kontrola jakości
Obrabiarki produkowane w AVII przechodzą szereg testów i prób odbiorczych przed wysyłką do Klienta. Dokładne pomiary geometrii i dokładności, kalibracja interferometrem laserowym, testy interpolacji kołowej przyrządem typu „ball-bar”, testy wydajnościowe oraz wielogodzinne testy pracy maszyny wykonywane są w trakcie procesu montażu obrabiarek AVII.
Każda maszyna dostarczana jest do Klienta wraz z załączoną metryką obrabiarki, w której można odnaleźć wyniki powyżej wymienionych testów. Co więcej, zawsze możliwe jest wykonanie prób odbiorczych z udziałem Klienta, wedle uzgodnionych procedur.
Przedsiębiorstwo DEGA zaistniało na rynku przetwórstwa spożywczego w listopadzie 1992 roku. Założycielami firmy są Emilia i Krzysztof Modlińscy, Andrzej Borowski i Stanisław Obławski. Siedziba firmy mieści się w Karnieszewicach, koło Koszalina. Obecnie zatrudniamy ok. 250 osób.
Zajmujemy się produkcją sałatek warzywnych, mięsnych i śledziowych oraz innych przetworów rybnych: konserw, galaret, ryb w zalewach i w sosach greckich. Nasze portfolio to ponad 200 produktów w różnych opakowaniach. Produkty firmy zostały bardzo szybko docenione przez konsumentów znajdując trwałe miejsce w ofercie sprzedaży sklepów w całym kraju.
Dzięki konsekwentnie realizowanej polityce rozwoju od 2004 roku jesteśmy przedsiębiorstwem, które spełniło warunki niezbędne do konkurowania na rynku Unii Europejskiej. W kwietniu 2012 nasz zakład przeszedł pomyślnie kolejny audyt certyfikujący potwierdzający wdrożony i stosowany Zintegrowany System Zarządzania Jakością na zgodność z wymaganiami IFS wersji 6 i BRC wersji 6 (zobacz certyfikaty). W marcu br. przeszliśmy pozytywnie audyt MSC (Marine Stewardship Coucil) - czyli certyfikat międzynarodowego zrównoważonego rybołóstwa. Uzyskane certyfikaty gwarantują naszym Klientom bezpieczne wyroby, o stałej, powtarzalnej, najwyższej jakości.
Podstawą sukcesów rynkowych DEGI jest stały dialog z Klientami, wymiana myśli, doświadczeń, realizacja wspólnych przedsięwzięć. Dodatkowo wyszukany smak firmowych przetworów, komponowanych przez zakładowych technologów oraz staranny dobór surowców używanych do produkcji. Głównym źródłem zaopatrzenia zakładu w surowce i półprodukty są polskie firmy.
NOVITUS to lider w produkcji urządzeń fiskalnych na krajowym rynku, a jednocześnie marka zintegrowanych rozwiązań wspomagających pracę handlu, usług, logistyki i przemysłu, odnosząca sukcesy na rynkach zagranicznych niemal wszystkich kontynentów.
Oferta NOVITUS zawiera szeroką gamę drukarek i kas fiskalnych, czytników i drukarek kodów kreskowych, terminali POS, terminali danych, wag elektronicznych, urządzeń metrycznych oraz oprogramowania. Już ponad 760 tysięcy urządzeń fiskalnych sprzedanych w Polsce posiada logo NOVITUS.
Nasze urządzenia oraz rozwiązania systemowe znajdują zastosowanie w tysiącach placówek handlowych i usługowych, sieciach sklepów detalicznych i hurtowni, centrach logistycznych, aptekach, stacjach paliw, hotelach i restauracjach, a także w codziennej pracy lekarzy i prawników. Nasze urządzenia i usługi skierowane są zarówno dla dużych odbiorców korporacyjnych i sieciowych, jak i dla mniejszych firm oraz samodzielnych przedsiębiorców. Wraz z naszym sprzętem uzyskasz zawsze zaawansowane wsparcie techniczne oraz serwisowe.
Wiele urządzeń marki NOVITUS zostało docenionych przez ekspertów oraz klientów, otrzymując różnego rodzaju nagrody oraz wyróżnienia. Najważniejsze to Godło Promocyjne „Teraz Polska”, Dobry wzór, Lider Rynku, Euro Leader oraz Innowacja Roku. Właścicielem marki NOVITUS jest firma COMP S.A. notowana na GPW.
NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży
COMP SA
ul. Nawojowska 118
33-300 Nowy Sącz
tel. 18 444 07 20
fax. 18 444 07 90
www.novitus.pl
www.facebook.com/novitus
info@novitus.pl
Hotele WAM zapraszają! Wygodne łóżka, smaczne śniadania, telewizja satelitarna, czy darmowy internet to tylko niektóre z udogodnień czekających na gości Hoteli WAM. Jako jedna z największych polskich sieci hotelowych oferujemy noclegi w 15 miastach na terenie Polski.
Przykładamy szczególna uwagę do tego aby nasi goście czuli się wyjątkowo. Stawiamy na profesjonalizm na najwyższym poziomie, pamiętając równocześnie o tym, aby czuli się Państwo u nas jak w domu.
Z myślą o klientach biznesowych oferujemy wynajem sal szkoleniowych i konferencyjnych wyposażonych w profesjonalny sprzęt multimedialny. Przerwy w spotkaniach umila pyszna kawa i kulinaria serwowane przez hotelowe restauracje.
Szczególnym zainteresowaniem wśród gości cieszy się średniowieczny Zamek Czocha oferujący szereg atrakcji dla miłośników historii, wyśmienitego jedzenia i aktywnego wypoczynku. Miejsce to przyciąga tłumy osób chcących poczuć dreszcz emocji podczas nocnego zwiedzania, któremu towarzyszy tajemnicza Biała Dama...
Zapraszamy do odwiedzenia naszych hoteli i strony internetowej www.hotelewam.pl
Hicron Sp. z o.o. to integrator systemów informatycznych, specjalizuje się w realizacji kompleksowych projektów IT dla dużych firm oraz przedsiębiorstw średniej wielkości. Jako partner SAP Polska, spółka świadczy usługi wdrożeń, rozwoju, serwisu systemów SAP. Hicron projektuje także własne rozwiązania IT, opierając się o najnowocześniejsze technologie SAP, Java, .Net, PHP, Enterprise Mobility. Eksperci Hicron posiadają szerokie doświadczenia w realizacji projektów IT głównie w branżach: automotive, retail, FMCG, energetyka, produkcja przemysłowa, spożywcza. Spółka działa aktywnie obsługując klientów w Polsce i za granicą (między innymi w Niemczech, Holandii, Szwajcarii, Szwecji, Rosji, USA, Katarze).
Razem ze spółkami Datarino, Grinn i Rhino firma tworzy Grupę Hicron, oferując klientom jeszcze szersze spektrum usług. Datarino oferuje rozwiązania Big Data. Spółka Grinn specjalizuje się w projektowaniu inteligentnej elektroniki (między innymi znanych mikrokomputerów Chiliboard). Spółka Rhino oferuje między innymi rozwiązania z zakresu M2M i telemetrii.
Beyond.pl zapewnia komplementarne usługi IT dla biznesu. Firma specjalizuje się w usługach data center i cloud computing. Jest pierwszym polskim niezależnym telekomunikacyjnie centrum danych. Koncentruje się na zapewnieniu bezpieczeństwa i optymalizacji działań IT dla swoich klientów.
Beyond.pl od 2005 r. dostarcza pełen zakres usługi związanych z infrastrukturą IT dla biznesu, w tym usługi data center i cloud computing. Spółka operuje z własnych centrum danych, oferujących najwyższą dostępną na rynku efektywność energetyczną i zgodnych z najwyższymi standardami bezpieczeństwa TIER III i TIER IV. Gwarantuje to wysoki standard dostarczanych rozwiązań, bezpieczeństwo danych i optymalizację kosztów projektów IT.
Beyond.pl na rynku wyróżnia kompleksowe podejście do potrzeb klienta i doskonała jakość wykorzystywanych technologii. Z infrastruktury Beyond.pl korzystają liderzy międzynarodowego rynku, korporacje i przedstawiciele sektora MŚP, instytucje bankowe i innowatorzy ecommerce. Referencji firmie udzieliły takie marki jak,m.in.: Amica, Castorama,Concordia Ubezpieczenia, Dalkia, Data System Group, Euroflorist, Golden Submarine, Hicron, Hochtief Polska, IAI SA,Interoute, Komputronik, Level3, LeroyMerlin, Money.pl, Nokaut, RETN, 2ClickShop.
Beyond.pl jest pierwszym w Polsce neutralnym telekomunikacyjnie centrum danych. Firma jest również inicjatorem i założycielem Poznańskiego Punktu Wymiany Ruchu Internetowego (ang. Poznan Internet eXchange, w skrócie PIX). Zapewnia to Klientom Beyond.pl najlepsze warunki łączności i dostępności, optymalne dla firm, poszukujących dla siebie przewag konkurencyjnych na współczesnym rynku gospodarczym.
Todis Consulting to niezależna polska firma konsultingowa specjalizująca się we wdrożeniach i wspieraniu zintegrowanych systemów informatycznych dla produkcji i dystrybucji od firmy Epicor takich jak Epicor ERP oraz iScala. Jako Złoty Partner firmy Epicor Todis Consulting dysponuje zespołem bardzo doświadczonych konsultantów, wdrożeniowców i programistów, którzy realizowali projekty dla różnych sektorów przemysłu, handlu oraz usług w Polsce oraz za granicą.
Ważnym podkreślenia jest fakt, iż Todis Consulting świadczy kompleksowe usługi informatyczne. Specjalizujemy się nie tylko we wdrożeniach gotowych systemów, ale także tworzymy własne rozwiązania, modyfikacje bądź dodatki do istniejących produktów.
proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html
Humansoft Sp. z o.o. jest producentem oprogramowania dla firm z ponad 22-letnim doświadczeniem w projektowaniu, dostosowywaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych. Produkowane przez firmę systemy oferowane są również przez sieć handlową liczącą blisko 100 firm informatycznych w Polsce. Portfolio firmy obejmuje systemy ERP, CRM, MES, BI dla sektora MŚP specjalizujących się w produkcji lub dystrybucji i handlu oraz usługach.
Do tej pory projekty wdrożeniowe zrealizował w branżach: metalowo-maszynowej, budowlanej, elektronicznej, elektrycznej, poligraficznej, wydawniczej, odzieżowej oraz rolno-spożywczej.
Synthelix to firma działająca na rynku wyspecjalizowanych usług informatycznych i nowych technologii. Dostawca zintegrowanego rozwiązania wspierającego zarzadzanie przedsiębiorstwem klasy ERP - ABAS.
Firma zatrudnia wysokiej klasy profesjonalistów w dziedzinach informatyki, telekomunikacji, finansów, rachunkowości, prawa podatkowego, prawa gospodarczego i zarządzania przedsiębiorstwem.
Przedsiębiorstwom zapewnia: - Analizę biznesową i konsultacje; - Zarządzanie projektem; - Instalacje; - Modyfikacje rozwiązania dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa; - Helpdesk; - Opiekę eksploatacyjną.
Primaco jest czołowym integratorem systemów informatycznych do zarządzania przedsiębiorstwem firmy Comarch największego Polskiego producenta oprogramowania.
Firma Primaco powstała w 1999 roku. Od samego początku, głównym obszarem działalności firmy jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw. Primaco oferuje właściwy wybór i dopasowane do firmy rozwiązania informatycznego zapewniającego satysfakcję naszych Klientów oraz dające im wymierne korzyści.
Do Państwa dyspozycji oddajemy zespół doświadczonych konsultantów, posiadających bogatą wiedzę i doświadczenie . Nasi konsultanci są systematycznie szkoleni, a ich umiejętności są sprawdzane egzaminami certyfikującymi. Każdy specjalizuje się w danej dziedzinie sektora IT, co zapewnia znacznie wyższy poziom świadczonych usług. Szybką i fachową pomoc zapewnia wyspecjalizowany dział asysty technicznej, dedykowany obsłudze bieżących klientów.
COMP Soft istnieje od 2000 r. Firmę tworzą fachowcy, którzy przez lata zdobywali swoje doświadczenie w branży informatycznej. Misją COMP Soft jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych począwszy od wdrożeń systemu ERP/MRPII poprzez analizy potrzeb klientów, projekty systemów informatycznych aż po tworzenie dedykowanych rozwiązań.
Już w roku powstania firmy COMP Soft stał się autoryzowanym partnerem firmy Oracle. To pozwoliło firmie na oparcie na technologii Oracle swojego produktu - Zintegrowanego Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem - MAAT. Swoim zakresem obejmuje on wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. MAAT automatyzuje procesy przebiegające w firmie począwszy od produkcji, poprzez logistykę aż po księgowość, wykorzystując wszystkie zalety systemu zintegrowanego.
Firma CompuTec S.A. działa na rynku usług informatycznych od 1999 r. Od lat tworzy i wdraża rozwiązania IT dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów. Nadrzędnym celem firmy CompuTec jest zwiększanie konkurencyjności i efektywności obsługiwanych przedsiębiorstw dowolnej branży. Sukcesywnie wspiera klientów, udoskonalając systemy zarządzania biznesem nastawione na generowanie zysków i wymierne oszczędności. Zajmuje się sprzedażą, obsługą i wdrożeniami kompleksowych rozwiązań IT czołowych producentów takich jak: SAP, Microsoft, HP, Fujitsu, IBM, Cisco, Intel i innych.
Jest jednym z wiodących partnerów SAP w Polsce. Ponad dziesięcioletnie doświadczenie oraz wykształcona i fachowa kadra, której umiejętności potwierdzają liczne certyfikaty, pozwala na realizację nawet największych wdrożeń począwszy od infrastruktur teleinformatycznych do zintegrowanych systemów zarządzania wspieranych przez autorskie oprogramowanie pisane przez dział programistyczny CompuTec pod specyficzne wymagania klientów. Nigdy nie boi się podejmowania trudnych wyzwań, takich jak pierwsza w Polsce i zakończona ogromnym sukcesem implementacja dodatków do produkcji ciągłej i dyskretnej dla rozwiązań SAP. Jako jeden z nielicznych w Polsce, CompuTec posiada najwyższy status partnerski dwóch największych potentatów w dziedzinie rozwiązań IT.
Jest Złotym Partnerem firm SAP oraz Microsoft. Dodatkowym potwierdzeniem zaangażowania i zrozumienia potrzeb klientów są posiadane statusy partnerskie m.in. takie jak: HP Preferred Partner, Cisco Select Certified Partner, Fujitsu Select Partner czy też Intel Technology Provider Gold. Najwyższą jakość produktów i usług potwierdza nadany przez jednostkę certyfikacyjną DNV certyfikat jakości ISO 9001:2008. CompuTec posiada również certyfikat środowiskowy ISO 14000:2004.
Firma była wielokrotnie nagradzana w prestiżowych konkursach m.in. wdrożenie w firmie Savitor zostało uhonorowane nagrodą SAP Quality Award 2011. Bazując na wieloletnich doświadczeniach firma stara się dobierać najlepsze produkty, które w konkretnym kontekście najlepiej spełniają potrzeby klientów, zwiększając współczynnik ROI a jednocześnie obniżając ryzyko nietrafionych inwestycji IT.
Firma STORIO postawiła sobie za cel działania nieustanny rozwój pracowników i skuteczność w rozwiązywaniu wszelkich problemów naszych Klientów. Nasza wiedza, to wiedza praktyczna wyniesiona z wielu projektów o przeróżnej skali trudności, a także rozwijana podczas specjalistycznych szkoleń, w których systematycznie uczestniczymy.
Jesteśmy "dobrym Partnerem" w biznesie dla naszych Klientów. Uważamy, że takiego Partnera powinno cechować, oprócz ugruntowanej wiedzy w zakresie obecnie używanych rozwiązań, także nastawienie na ciągły rozwój w zakresie najnowszych technologii i elastyczność w podejściu do rozwiązywania najprzeróżniejszych problemów. Ponadto nie powinien on ograniczać się w oferowanych rozwiązaniach tylko i wyłącznie do systemów jednego producenta.
Synergy Days – Dzień I, Blok I
Termin: 18 czerwca 2015 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Warszawa, Hotel Warszawianka
Centrum Kongresowe

05-140 Serock, Jachranka 77
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: imienne certyfikaty, lunch dla uczestników, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Synergy Days:
Fabryka Obrabiarek Precyzyjnych AVIA S.A. DEGA Spółka Akcyjna NOVITUS Centrum Technologii Sprzedaży GRUPA HOTELI WAM Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Hicron Sp z o.o. Beyond.pl Todis Consulting Sp. z o.o. Sp.k. proALPHA Polska Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. Primaco Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o. CompuTec S.A. Storio Sp. z o.o. sp.k.
Prezentowane Rozwiązania:
epicor proALPHA Polska Sp. z o.o. hermes-sql Abas Software AG etagis GmbH Comarch SA maat sap-bo process-force emc
Patronat Honorowy:
Województwo Mazowieckie PAiIZ S.A.
Sponsorzy:
crm-vision CCNS Spółka Akcyjna Always Travel TelecityGroup Poland Sp. z o.o. TelecityGroup Poland Sp. z o.o. Dixi-Car S.A. Nowa Itaka Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni