System COMARCH OPTIMA przeznaczony jest do wspomagania zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Korzysta z niego już ponad 50 000 firm. Modułowa budowa systemu daje możliwość elastycznego dopasowania go do potrzeb każdej firmy. Wszystkie moduły pracują na jednej bazie danych. System umożliwia między innymi obsługę sprzedaży i magazynu, prowadzenie ewidencji księgowej prowadzonej na zasadach pełnej rachunkowości jak i księgi podatkowej, aplikacja umożliwia naliczanie płac, czy też obsługę serwisu. Sprzedaż może być prowadzona z wykorzystaniem gotowego, zintegrowanego sklepu internetowego Comarch e-Sklep czy też z wykorzystaniem aplikacji Comarch Mobilna Sprzedaż instalowanej na telefonie lub tablecie. Dodatkowo, dedykowane moduły dla Biura Rachunkowego wspierają zarządzanie biurem rachunkowym i kancelarią na wszystkich etapach obsługi klienta. COMARCH OPTIMA spełnia wymogi stawiane przez Unię Europejską, przez co pozwala na prowadzenie firmy zgodnie ze standardami europejskimi.
Dostawcy: