Patroni Medialni – Konferencja w Gdyni, 28 września 2017 r. – BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Konferencja w Gdyni, 28 września 2017 r.

Patroni Medialni
SPC House of Media – niezależny dom mediowy, na rynku od 15 lat. Posiada doświadczenie w realizacji kampanii dla klientów biznesowych, jak Sokołów czy Żabka i instytucjonalnych – Ministerstwa Kultury i Turystyki Turcji, Ministerstwa Obrony Narodowej. Od 2012 dla Ministerstwa Gospodarki prowadzi międzynarodowy program promujący branżę kosmetyczną.
Program Promocji Branży Kosmetycznej ma na celu wykreowanie nowych, polskich silnych marek, które będą rozpoznawalne na świecie i kojarzone dzięki temu z krajem pochodzenia. W ramach Programu, polscy producenci kosmetyków uczestniczą w wielu międzynarodowych imprezach, takich jak targi czy misje gospodarcze, dzięki którym wspólnie budują pozytywny wizerunek swoich marek i docierają do nowych klientów na najciekawszych rynkach eksportowych świata. Program zakłada m.in. obecność na targach Cosmoprof w Bolonii, Intercharm w Moskwie, Comoprof Asia w Hong Kongu czy Beautyworld Middle East w Dubaju. Dodatkowo prowadzone są skoordynowane działania reklamowe za granicą.
Udział polskich firm kosmetycznych w programie jest dofinansowany ze środków UE – mogą one otrzymać zwrot nawet 75% kosztów. Do programu zaproszeni są wszyscy polscy producenci kosmetyków. Dotychczas bierze w nim udział już ponad 60 firm.
Polski Przemysł to pismo ukazujące się od 2009 roku i jest dystrybuowane w formie tradycyjnej oraz elektronicznej. Dociera do przedsiębiorców i kadry zarządzającej w spółkach, zarówno dużych firm jak i z sektora MSP. Na łamach magazynu oraz portalu prezentowane są firmy działające na rynku polskim – wywiady z kadrą zarządzającą, informacje na temat inwestycji, realizacji, oraz nowości technologicznych.
Każdy numer przybliża poszczególne sektory przemysłu – energetyka, budownictwo przemysłowe, lotniczy, automatyka, przemysł elektromaszynowy, motoryzacyjny itd. Połączenie tak szerokiego czytelnictwa i uwzględnienie najważniejszych sektorów przemysłu, m.in. wytwórczego, sprawia, że „Polski Przemysł” staje się pomostem dla firm w kontakcie z potencjalnymi klientami i dostawcami na całym rynku. Magazyn to również stałe działy, które przekazują informacje mogące pomóc i ułatwić prowadzenie przedsiębiorstwa.
Grupa Media PRess to sześć mediów, poruszających bieżącą tematykę gospodarczą i prezentującą firmy i instytucje, wyróżniające się na polskim rynku m.in. jakością oferowanych produktów i usług, innowacyjnością, dynamiką rozwoju oraz działalnością społeczną. W cyklach prasowych Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej, Biznes Trendy w Rzeczpospolitej oraz w tygodniu wSIECI (a także strony internetowe) oprócz problematyki związanej z polityką jakości i szeroko rozumianych zagadnień obszaru biznesu i samorządu, przygotowywane są branżowe bloki tematyczne.
Jednym z celów dodatków prasowych jest lobbing przedsiębiorców na organy administracji rządowej i samorządowej oraz wspieranie i promocja różnego rodzaju inicjatyw. To także miejsce dla prowadzenia skutecznej i taniej promocji, łączącej Public Relations z reklamą medialną. Cykle informacyjno-promocyjne umożliwiają propagowanie treści ważnych dla podmiotów i kreowanie ich pozytywnego wizerunku na ogólnopolskim rynku, a także nadanie medialnego rozgłosu komunikatom ważnym z punktu widzenia funkcjonowania firmy i instytucji.
"Świat Przemysłu Kosmetycznego" to specjalistyczny kwartalnik branżowy, skierowany do producentów przemysłu kosmetycznego oraz dostawców, oferujących produkty i usługi dla branży kosmetycznej. Jest źródłem wiedzy z zakresu produkcji, badań i rozwoju, surowców i możliwości ich zastosowania, opakowań i wzornictwa, maszyn, rozwiązań technologicznych oraz usług dla przemysłu kosmetycznego.
Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych pomaga inwestorom wejść na polski rynek oraz w najlepszy sposób wykorzystać istniejące na nim możliwości. Przeprowadzamy inwestorów przez wszystkie niezbędne procedury administracyjne oraz prawne występujące w trakcie realizacji projektu, wspieramy także firmy, które już u nas działają. Oferujemy szybki dostęp do kompleksowej informacji dotyczącej otoczenia gospodarczo-prawnego inwestycji, pomoc w znalezieniu odpowiednich partnerów oraz dostawców, jak również lokalizacji.
Misją PAIiIZ jest również kreowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie oraz promocja polskich produktów i usług.
W celu jak najlepszej obsługi inwestorów stworzyliśmy sieć Regionalnych Centrów Obsługi Inwestora - COI w całej Polsce, które mają na celu poprawienie jakości usług regionów dla inwestorów, a także zapewnienie dostępu do informacji takich jak najnowsze oferty inwestycyjne i regionalne dane mikroekonomiczne. Te wyspecjalizowane biura zatrudniają pracowników przeszkolonych przez PAIiIZ i są finansowane z funduszy lokalnych. Ich zadaniem jest także ułatwianie kontaktów pomiędzy inwestorem a władzami lokalnymi.
PAIiIZ działa również jako Krajowy Punkt Kontaktowy OECD.
Metale.org jest serwisem promującym firmy oraz produkty z branży metalowej. Zawiera m.in. Katalog Firm; Katalog Produktów; EZO – Elektroniczne Zapytania Ofertowe składane przez użytkowników portalu; Porady, technologie, wywiady; Informacje o najważniejszych wydarzeniach w branży.
"Reklama w katalogu firm, własny strona z Systemem Zarządzania Treścią, dostęp do Giełdy ofert, konto pocztowe i do tego kolejna możliwość reklamy firmy – artykuł sponsorowany – i to wszystko w cenie tak niskiego abonamentu. To mi się podoba!" Anna Mazur
4metal.pl – Giełda maszyn i materiałów - ponad 2300 aktualnych ogłoszeń kupna i sprzedaży; Giełda pracy - ogłoszenia pracowników i pracodawców z branży; Wydarzenia - lista imprez branżowych ze świata; Aktualności - technologie, wywiady, sprawozdania, to czego potrzebujesz; Media - informacje o mediach branżowych; Video - wydarzenia branżowe w obiektywie naszej kamery.
Ponadto od 2 lat wydajemy 4metal Lifestyle Magazine - magazyn branżowy w formie papierowej w nakładzie 5000 sztuk.
Polska Izba Motoryzacji jest organizacją samorządu gospodarczego zarejestrowaną na podstawie Ustawy o izbach gospodarczych. Powstała w 1994 roku i skupia przedstawicieli szeroko rozumianego lobby sektora motoryzacyjnego. Zrzeszamy zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa i stowarzyszenia działające w Polsce.
Polska Izba Motoryzacji dociera do:
  • Dealerów samochodów;
  • Autoryzowanych i nieautoryzowanych stacji obsługi;
  • Producentów części i komponentów (przemysł motoryzacyjny);
  • Producentów i dystrybutorów wyposażenia warsztatów;
  • Organizacji eksperckich;
  • Firm certyfikacyjnych;
  • Importerów/ producentów, serwisów i dealerów jednośladów;
  • Stowarzyszeń skupiających firmy sektora motoryzacyjnego;
  • Mediów motoryzacyjnych oraz stowarzyszeń skupiających firmy sektora motoryzacyjnego.
Członkostwo w PIM to przede wszystkim korzyści wynikające z pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych, najnowszych informacji dotyczących rynku motoryzacyjnego jak i wymiany doświadczeń.
Podczas spotkań, konferencji i szkoleń organizowanych przez Polską Izbę Motoryzacji Członkowie mają możliwość bezpłatnej dystrybucji swoich materiałów promocyjnych. Udział we wszystkich spotkaniach odbywa się na bardzo preferencyjnych warunkach.
"Świat Przemysłu Farmaceutycznego" dostarcza bieżących, obszernych informacji z zakresu produkcji, badań i rozwoju, surowców, opakowań, maszyn, logistyki i magazynowania, rozwiązań technologicznych oraz usług dla branży farmaceutycznej. Informuje również o zmianach i regulacjach prawnych, obowiązujących w przemyśle farmaceutycznym.
Biznes Na Fali – Pomorski portal informacyjny. Źródło codziennych informacji z biznesu, sportu, life&style dla ponad 200.000 przedsiębiorstw i 2.000.000 mieszkańców Pomorza, docierający bezpośrednio do swoich czytelników z całej Polski najciekawszymi wiadomościami poprzez co tygodniowy Newsletter „To przyniósł tydzień”.
Partner medialny kluczowych wydarzeń gospodarczych i kulturalnych regionu pomorskiego. Od 2009 roku z Biznesnafali.pl współpracują najważniejsze organizacje i ośrodki biznesu z całej Polski. Bo w biznesie, jak życiu, warto być na fali. www.biznesnafali.pl, redakcja@biznesnafali.pl.
Poland Export to miejsce gdzie każda polska firma, która eksportuje, planuje eksport lub chce pozyskać klientów z zagranicy powinna zamieścić informacje o swojej ofercie. Poland-Export to miejsce, w którym każdego dnia odwiedzający z ponad stu państw świata poszukują informacji na temat polskich firm i produktów.
Biznesowy Serwis Informacyjnyjest internetowym źródłem informacji gospodarczych: aktualności, opinii, komentarzy i wypowiedzi ekspertów, wywiadów z ciekawymi osobami, informacji o rynkach finansowych, inwestycjach, firmach i ich ofertach, menedżerach. Publikowane są także profesjonalne raporty branżowe oraz specjalistycznych artykułów z zakresu rynku pracy, prawa i finansów. W ramach portalu organizowane są także spotkania biznesowe we Wrocławiu.
Właścicielem i wydawcą portalu jest agencja informacyjna QBusiness Media.
Tworzywa.org jest serwisem promującym firmy oraz produkty z branży tworzyw sztucznych. Zawiera m.in. Katalog Firm; Katalog Produktów;E ZO – Elektroniczne Zapytania Ofertowe składane przez użytkowników portalu; Porady, technologie, wywiady; Informacje o najważniejszych wydarzeniach w branży.
"Bardzo często w serwisach ciężko jest znaleźć informacje o ofercie, cenniku, możliwościach, jakie daj usługodawca. Tutaj jest inaczej, wszystko jest w jasny i zrozumiały sposób opisane, a dostęp do informacji jest z każdej strony. Zawartość merytoryczna również jest zadowalająca. Gratuluję!" Jacek Czerwiński
AgroNews.com.pl – telewizja interaktywna i platforma internetowa na szeroko pojętym rynku agro, oferująca możliwość skutecznej promocji marki, produktów i przedsięwzięć. Istnieje od września 2008 roku. Podstawowe cele to: informacja, edukacja, doradztwo, promocja oraz szkolenie.
Współpracuje z największymi instytucjami naukowymi i badawczymi w Polsce: Instytut Ochrony Roślin w Poznaniu, Instytut Ogrodniczy w Skierniewicach, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Zakład nasiennictwa i ochrony buraka w Boninie, SGGW, IJHARS, Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowy Instytut Badawczy we Wrocławiu.
Target – profilowana grupa docelowa odbiorców:
  • Mieszkańcy wsi i obszarów wiejskich (38,6 % populacji krajowej);
  • Rolnicy indywidualni;
  • Sektor pierwszego i drugiego przetworzenia;
  • Przedsiębiorcy rolni;
  • Szefowie i pracownicy firm związanych z sektorem rolno-spożywczym;
  • Organizacje ekologiczne;
  • Przedstawiciele administracji rządowej i samorządowej;
  • Doradcy rolników;
  • Studenci i uczniowie szkół rolniczych, agrobiznesowych i leśnych.
Portal Kontent informacyjny (ok. 3000 informacji rocznie). Zawartość treściowa: 14 działów głównych, 29 kategorii głównych, 146 kategorii tematycznych. Całość kontentu tłumaczona na 47 języków. Trzy razy w tygodniu jest wysyłany newsletter z filmem i najnowszymi informacjami do 56 232 odbiorców zarejestrowanych w naszym systemie.
Telewizja Interaktywna 300-500 materiałów telewizyjnych rocznie. Współpraca redakcyjna i merytoryczna z Komisją Europejską (umowa o współpracę).
Gazeta Interaktywna 6 numerów rocznie, objętość 40-50 stron; Średnia oglądalność gazety – 80-85 tys. widzów
Konferencje.pl to najpopularniejszy polski katalog konferencji branżowych i naukowych oraz wyszukiwarka obiektów konferencyjnych, atrakcji i usługi dla organizatorów spotkań.
Scorise Blog - Piszemy o marketingu internetowym i pomagamy w budowie wizerunku firm oraz zwiększeniu sprzedaży przez internet. Nasi czytelnicy dowiadują się, jak lepiej i skuteczniej promować swoją organizację i docierać do klientów. Blog prowadzą twórcy agencji marketingu internetowego Scorise.
IBD Business School (d. Instytut Rozwoju Biznesu) jest szkołą biznesu o najdłuższej tradycji w Polsce – działa od 1990 roku. Prowadzi serwis ibd.pl dla kadry zarządzającej przedsiębiorstw, menedżerów i specjalistów z zarządzania kapitałem ludzkim, finansów i ładu korporacyjnego, negocjacji i sprzedaży, a także dla trenerów biznesu i coachów. Informacje o współpracy są publikowane w sekcjach: Patronaty, Wydarzenia i Aktualności.
Prezentowane treści, dotyczące zarówno oferty programowej IBD – szkolenia, doradztwo, badania, jak i wiedzy dla biznesu czy informacji o patronackiej i partnerskiej działalności serwisu – koncentrują się na tym, co jest ważne, interesujące i potrzebne dla użytkowników. W szczególności serwis promuje nowoczesną, praktyczną i sprawdzoną wiedzę, opartą na badaniach ekspertów IBD i bogatym międzynarodowym dorobku najlepszych ośrodków naukowo-badawczych, zajmujących się szeroko rozumianą edukacją biznesową.
IBD oferuje zaawansowane programy szkoleniowe z głównych dziedzin funkcjonowania przedsiębiorstwa, kursy coachingowe z międzynarodową akredytacją, a także wysokiej jakości usługi doradcze wraz z autorskimi narzędziami oraz własne projekty badawcze. Od 2015 roku prowadzi międzynarodowy program Executive MBA oraz MBA w języku polskim. W 2013 roku IBD uzyskał status jednostki naukowej w ocenie parametrycznej, przeprowadzonej przez Komitet Ewaluacji Jednostek Naukowych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Budownictwo.org to portal szeroko pojętej branży budowlanej. Znajdują się tutaj informacje o dostawcach produktów i nowości w branży budowlanej, relacje z imprez targowych, opis nowoczesnych technologii.
"Wysłałem jednego sms’a dzięki, któremu miałem dostęp do ofert. Miesiąc później podpisałem umowę na wykonanie zlecenia. Opłaciłem abonament i teraz jestem użytkownikiem serwisu, codziennie przeglądam nowe oferty.. Koszt niewspółmierny do korzyści jakie można osiągnąć." Robert Niwiński
Fakty to prestiżowy magazyn poruszający główne aspekty polskiego życia gospodarczego i politycznego. Niepowtarzalna szata graficzna oraz celowo prowadzona dystrybucja – mająca na celu dotarcie do najbardziej wpływowych i opiniotwórczych ludzi ze świata biznesu i polityki – są jego dużymi atutami. Współpraca z ministerstwami oraz wieloma izbami gospodarczymi, handlowymi i biznesowymi pozwala na bieżąco śledzić najważniejsze zagadnienia polskiej gospodarki.
Fakty to komentarze i analizy poświęcone kluczowym gałęziom polskiej gospodarki. W specjalnych blokach tematycznych przyglądamy się m.in.: drogownictwu, budownictwu, górnictwu, hutnictwu, rynkowi zbrojeniowemu, przemysłowi spożywczemu, ekologii, energetyce, logistyce i wielu innym zagadnieniom.
Bio-Tech Media Sp. z o.o. działa w sektorze innowacyjnego biobiznesu: biotechnologia, farmacja, kosmetologia. Firma prowadzi obecnie 2 główne projekty - największy portal branżowy: Biotechnologia.pl oraz portal CEbiotech.com. Dostarczamy najnowsze informacje ze świata nauki i biobiznesu innowacyjnego biosektora i dla tych firm świadczymy komercyjne usługi. Ponadto firma organizuje szkolenia i konferencje branżowe.
Biotechnologia.pl
W 1998 roku został uruchomiony portal internetowy Biotechnologia.pl. Od czasu jego powstania, projekt dynamicznie się rozwija, prezentując poza obliczem internetowym, także formę kwartalnika. Aktualnie jest największym polskim portalem dedykowanym biotechnologii, kosmetologii, farmacji, technologii, bioetyce oraz szeroko pojętym zagadnieniom biobiznesu.
Portal Polska Kosmetologia i Kosmetyka jest prężnie działającą platformą internetową. Jest on poświęcony firmom i osobom , dla których nowoczesna kosmetyka stała się ważnym elementem dnia codziennego. Od momentu powstania Portalu w kwietniu 2010 roku, zyskaliśmy sobie uznanie zarówno wśród szeregu podmiotów branży kosmetycznej jak i osób interesujących się zagadnieniami jakie niesie ze sobą współczesna kosmetologia i kosmetyka. W naszym Portalu znajdziecie Państwo fachowe artykuły poradnikowe z zakresu pielęgnacji zdrowia, włosów i ogólnego wyglądu.
Naszym podstawowym celem, jest dążność do osiągnięcia statusu eksperta w dziedzinie kosmetyki jako że zagadnienia z nią związane traktujemy kompleksowo. Podstawową misją jakiej się podjęliśmy jest promocja i reklama podmiotów związanych z kosmetyką i jej pokrewnymi działami oraz edukacja. Konsekwentnie zmierzamy do uzyskania miana największego portalu informacyjno - promocyjnego. Cel ten realizujemy poprzez czynne uczestnictwo we wszystkich znaczących wydarzeniach w branży takich jak: targi, kongresy, szkolenia. Zespół naszego Portalu dba o to aby publikowane informacje i artykuły były zawsze rzetelne, aktualne i profesjonalne. Redakcję Portalu wspierają fachowcy z zakresu: dermatologii, medycyny estetycznej, kosmetologii, wellness & spa, wizażu i stylizacji fryzur. Staramy się czynnie uczestniczyć w życiu społeczności związanej z branżą kosmetyczną. Prowadzimy badania sondażowe rynku, które regularnie publikujemy, a które odnoszą się do oceny: kosmetyków, sprzętu kosmetycznego, targów, kongresów, firm kosmetycznych jak również pracy gabinetów i salonów. Nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do podmiotów gospodarczych i instytucji edukacyjnych działających w branży kosmetycznej. Zapewniamy także doradztwo w zakresie działań marketingowych na rynku kosmetycznym.
Misją StartUp Magazine jest dostarczanie informacji na temat biznesu, szczególnie związanego z nowymi technologiami. StartUP inspiruje, dostarcza pomysłów, odkrywa talenty, łamie stereotypy i otwiera umysły.
Inwestycje.pl S.A. istnieje na polskim rynku mediów internetowych od 2004 roku. Spółka jest właścicielem i wydawcą Grupy Mediowej Inwestycje.pl. Portale Grupy zajmują czołowe miejsce w Polsce w segmencie Biznes/Finanse/Prawo. Od 24 listopada 2010 roku spółka Inwestycje.pl S.A. jest notowana na rynku NewConnect (rynek akcji GPW).
BazaKonferencji.pl przeznaczona jest dla naukowców i specjalistów poszerzających swoją wiedzę poprzez uczestnictwo w konferencjach naukowych i branżowych. Naszą misją jest ułatwienie dostępu młodych pracowników nauki do informacji o aktualnie organizowanych konferencjach, sympozjach i zjazdach. Oferujemy możliwość zamieszczania informacji o konferencji, odszukiwanie ich w konkretnej dziedzinie, bezpłatny newsletter, bazę obiektów konferencyjnych jak i usług około konferencyjnych.
Cały czas pracujemy nad naszą stroną. Staramy się, aby była wolna od błędów i jak najlepiej odpowiadała potrzebom użytkowników. Wszelkie uwagi dotyczące działania serwisu prosimy kierować e-mailem na adres admin@bazakonferencji.pl. Na ten sam adres można także przesłać informacje o organizowanych konferencjach.
Fundacja Promocji Kultury inicjuje i wspiera działania służące propagowaniu kultury i świadomości tradycji oraz dorobku kulturalnego narodów, aktywnie uczestniczy w twórczym i intelektualnym rozwoju społeczeństw, popularyzuje historię, tradycję i dorobek kulturalny Polski i Europy oraz rozwija i umacnia postawy nastawione na aktywne poznawanie historii i kultury.
Portal KosmetykaProfesjonalna.pl skierowany jest do kosmetyczek i osób profesjonalnie zajmujących się branżą kosmetyczną. Jako partnerzy internetowi najistotniejszych wydarzeń w branży, wspieramy je medialnie, a Państwa informujemy o ich przebiegu i prezentowanych nowościach. Na bieżąco zdajemy relację z miejsc, w których trzeba bywać, by mieć jak nowoczesny, profesjonalny, słowem: najlepszy salon kosmetyczny.
Budowa.org jest serwisem promującym firmy oraz produkty z branży budowlanej. Zawiera m.in. Katalog Firm; Katalog Produktów; EZO – Elektroniczne Zapytania Ofertowe składane przez użytkowników portalu; Porady, technologie, wywiady; Informacje o najważniejszych wydarzeniach w branży.
"W ciągu kilku tygodni od rejestracji firmy w Katalogu oglądalność mojej firmy wzrosła kilkukrotnie, co przełożyło się na wzrost sprzedaży moich usług. Inwestycja w wpis zwróciła się już dawno. Polecam!" Darek Wolny
ITfocus – centrum wiedzy – wszystko o zaawansowanych technologiach IT dla przedsiębiorstw.
ITfocus to serwis internetowy poświęcony stricte konkretnym sferom Information Technology, którego zawartością jest unikalna kompozycja doskonale przygotowanych merytorycznie informacji i wiedzy ekspertów. Autorami opracowań zamieszczanych w serwisach są dziennikarze IT z wieloletnim doświadczeniem, niezależni eksperci oraz sami czytelnicy.
Już od 5 lat prezentujemy pełny zakres zagadnień związanych z projektowaniem i funkcjonowaniem centrów danych:
  • Profesjonalna wiedza dostępna bez konieczności ponoszenia opłat;
  • Najważniejsze informacje o rynku, nowych produktach i technologiach;
  • Kalendarium wydarzeń związanych z daną branżą.
Nasi czytelnicy nie trafiają do nas przypadkiem. Wchodzą na witrynę ITfocus szukając konkretnych informacji, rozwiązań i fachowo przygotowanych materiałów, które są dostępne bezpłatnie.
Metale24.pl – to źródło profesjonalnych informacji. Ogromną przewagą nad portalami horyzontalnymi i siłą portalu branżowego jest określona grupa odbiorców ściśle związanych z branżą. Serwis stanowi pomost między firmami, dostarczając im narzędzia, które realnie przekładają się na zwiększenie kontaktów biznesowych. Giełda ofert to świetna platforma handlowa pozwalającą na poszerzenie grupy odbiorców.
Mentora.pl - Piszemy o biznesie i dla biznesu. Zapraszamy do grona czytelników – założycieli start-upów, właścicieli firm, menedżerów i prefesjonalnych handlowców.
ERP-view to portal rozwiązań IT w biznesie. Od 2005 roku prezentujemy bieżące informacje dotyczące najnowszych rozwiązań informatycznych wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem dostępnych na polskim rynku. Na łamach naszego serwisu przedstawiamy studia przypadków wdrożeń oraz merytoryczne artykuły poświęcone wykorzystaniu rozwiązań informatycznych w biznesie.
Od 2012 r. rozpoczęliśmy publikację raportu prezentującego porównanie najpopularniejszych na polskim rynku systemów ERP opisanych przez ponad 500 funkcjonalności istotnych dla przedsiębiorstw działających na krajowym rynku.
CRMreview.pl - baza wiedzy nt. strategii i rozwiązań Customer Relationship Management (CRM). Dostarcza informacje o wydarzeniach, konferencjach, raportach, nowych wdrożeniach i rozwiązaniach.
Świat Obrabiarek i Narzędzi – Czytelnikami są właściciele firm produkcyjnych, usługowych oraz handlowych, kadra zarządzająca, itp. Czasopismo trafia także na uczelnie, do szkół zawodowych oraz do instytucji biznesowych. Ze Światem Obrabiarek i Narzędzi współpracują naukowcy, wykładowcy szkół wyższych.
Głównym celem czasopisma jest prezentowanie aktualnych dokonań w branży obróbki metali oraz w dziedzinach pokrewnych. Pismo ukazuje się w nakładzie 2 tysięcy egzemplarzy i jest wysyłane do klientów z całej Polski oraz dostarczane do zakładów, uczelni technicznych, firm handlowych, hurtowni, sklepów. Kolportowane jest także podczas największych imprez targowych. Nakład jest wówczas zwiększany do 3 tys. egz. Formuła czasopisma "otwartego" zakłada pozyskiwanie czytelników także spoza docelowego kręgu odbiorców. Wykorzystywane są takie formy dziennikarskiej wypowiedzi, jak artykuł publicystyczny, reportaż, felieton, fotoreportaż.
Tematy poruszane na łamach czasopisma wynikają z bieżących dziennikarskich kontaktów i obserwacji oraz spraw zgłaszanych przez czytelników. Redakcja przykłada uwagę do przedstawiania indywidualnych i zespołowych osiągnięć i dokonań w zawodzie oraz nowości technicznych z branży. Utrzymywana jest współpraca z najważniejszymi ośrodkami nauki i techniki oraz z czołowymi naukowcami. Poruszane są zagadnienia społeczne, jak zatrudnienie, bezrobocie, oświata i wychowanie, mające wpływ na pozycję branży na mapie gospodarczej kraju i świata.
BusinessPL – to przemysłowe czasopismo skierowane do szerokiego grona czytelników ze wszystkich gałęzi przemysłu na rynku polskim. Czytane przez osoby, które chcą na bieżąco otrzymywać najbardziej aktualne informacje dotyczące nowych inwestycji, kontraktów, produktów, technologii i wszystkich wydarzeń które są istotne na rynku w różnych sektorach i branżach.
Ksiegowosc.org jest serwisem promującym firmy oraz produkty z branży rachunkowo- księgowej. Zawiera m.in.: Katalog Firm,Katalog; Produktów i usług branżowych; EZO – Elektroniczne Zapytania Ofertowe składane przez użytkowników portalu; Publikacje branżowe; Informacje o najważniejszych wydarzeniach w branży.
"Zachęcam do korzystania z Giełdy Ofert, dzięki serwisowi znalazłem kilku kontrahentów, a jestem użytkownikiem od kilku tygodni. Codzienny bezpłatny monitoring ofert – świetne rozwiązanie." Andrzej Kaczmarczyk
OutsourcingPortal – to serwis internetowy poświęcony tematyce outsourcingu, którego grupę docelową stanowią inwestorzy, usługodawcy jak również klienci firm z branży sektora outsourcingowego w tym również z takich branż jak BPO, SSC, KPO, ITO, HRO, facility management, car fleet management, outsourcingu na rynkach nieruchomości i innych.
Serwis jest portalem tematycznym nastawionym na funkcję informacyjną – udzielanie profesjonalnych porad, publikację ciekawych treści merytorycznych nawiązujących do tematu outsourcingu oraz rozpowszechnianie zapowiedzi najważniejszych wydarzeń branżowych z tej dziedziny. Serwis pełni rolę opiniotwórczą, przedstawia najnowsze trendy oraz wskazuje na najbardziej aktualne tematy.
Opakowania.com.pl są źródłem informacji na temat technologii projektowania i produkcji opakowań. Oferuje on bazę wiedzy o zaawansowanym sprzęcie służącym produkcji opakowań. Jest on też obszerną platformą wymiany ogłoszeń branżowych.
MonitorUrzedowy.pl to ogólnopolski serwis ogłoszeniowy, który powstał z myślą o użytkownikach poszukujących pełnych informacji o urzędach różnych szczebli, kancelariach, biurach syndyków, przedsiębiorstwach komunalnych, firmach organizujących szkolenia i konferencje oraz agencjach promocji. Serwis MonitorUrzędowy.pl jest zarejestrowany w Rejestrze Dzienników i Czasopism. Jako prasa elektroniczna codziennie docieramy do ok. 8 tyś Czytelników.
Nowe-Technologie.blogspot.com – to blog typowo o gadżetach i nowościach technologicznych - zarówno tych na rynku jak i tych zapowiedzianych przez producentów oraz rozwijanych przez naukowców. Każdy fascynat nauki, Internetu i ogólnie pojętej elektroniki (aparatów fotograficznych, laptopów, smartfonów) znajdzie tu aktualne, interesujące informacje z Polski i ze świata.
Fleet Meetings jest wydawcą ogólnopolskiego miesięcznika "FLEET" i rocznika "Fleet Contact – Vademecum Samochodu Firmowego" oraz organizatorem Długodystansowego Testu Flotowego i eventów branżowych, m.in.: targów flotowych Fleet Market, plebiscytu samochodów i produktów flotowych Fleet Derby, szkoleń z cyklu m.in.: Fleet Top Management Treaining, Fleet Management Training, Fleet Academy. Projekty Fleet Meetings mają charakter informacyjno-edukacyjny dot. głównie zarządzania flotą pojazdów, bezpieczeństwa na drodze oraz funkcjonowania samochodu w firmie i skierowane są do fleet managerów, a także do dostawców usług i firm flotowych oraz firm z sektora motoryzacyjnego.
Projekty współtworzone są wraz z praktykami z Polski i zagranicy m.in.: Polskim Związkiem Wynajmu i Leasingu Pojazdów, Polskim Stowarzyszeniem Motorowym, Polską Izbą Motoryzacji, Polskim Związkiem Przemysłu Motoryzacyjnego, Związkiem Polskiego Leasingu, Instytutem Transportu Samochodowego, Instytutem Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, Partnerstwem dla Bezpieczeństwa Drogowego, Fleet Europe, Międzynarodową Kancelarią Hogan Lovells, Instytutem Badań i Rozwiązań B2B KERALLA RESEARCH oraz z Krajową Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Od roku 2010 magazyn "Fleet" współorganizuje: wraz z General Motors Poland (dystrybutorem samochodów Opel) i Akademia Jazdy Opel Mariusza Stuszewskiego – Ogólnopolski Konkurs ECO Fleet Managera, a wraz z PSM i z PZU SA – program edukacyjny Bezpieczna Flota PZU.
Pro Progressio – to Fundacja zajmująca się rozwojem branży outsourcingowej w Polsce. Fundacja współpracuje z sektorem publicznym (miasta, agencje rozwoju regionalnego, specjalne strefy ekonomiczne, parki naukowo-technologiczne, parki przemysłowo- technologiczne) i prywatnym w Polsce oraz międzynarodowymi organizacjami sektora outsourcingu.
Wśród organizacji, z którymi współpracuje Fundacja są zarówno dostawcy usług, firmy szkoleniowe, rekrutacyjne, deweloperzy, firmy doradcze, uczelnie wyższe jak również indywidualni eksperci branżowi.
Narzedziownia.org to portal szeroko pojętych branży narzędzi specjalistycznych, obróbki metali i form wtryskowych. Znajdują się tutaj informacje o dostawcach maszyn, narzędzi, oprogramowaniach, usługodawcach i kooperantach. Są to nowości w branży, relacje z imprez targowych oraz informacje o nowoczesnych technologiach.
"W jednym miejscu mogę znaleźć mnóstwo informacji z mojej branży. Bardzo mi się to podoba, zachęcam do skorzystania z usług tego serwisu." Błażej Romer
Tworzywa.com.pl jest portalem pozwalającym być na bieżąco z najnowszymi trendami w technologii produkcji i obróbki tworzyw. Ponadto daje możliwość nawiązywania kontaktów branżowych oraz uzyskania profesjonalnych porad i informacji o nadchodzących wydarzeniach branżowych. Oprócz tego zawiera ofert pracy w branży, oraz forum użytkowników.
WspieramBiznes.pl to to rozbudowane medium internetowe, które proponuje aktywny udział przy wspólnym tworzeniu bazy artykułów informacyjnych, katalogu firm, katalogu stron, serwisów tematycznych, działu ekspert radzi. Codziennie dostarcza informacji o działalności firm, ich produktach i usługach, publikuje artykuły przygotowane przez ekspertów i profesjonalistów, pomaga w promocji firm i instytucji w Internecie.
To także informacyjny portal biznesowy, skierowany do wszystkich, którzy:
  • Interesują się biznesem, marketingiem i zarządzaniem, nowymi technologiami, finansami;
  • Planują założyć własną działalność gospodarczą;
  • Szukają rzetelnej informacji.
Możliwości:
Jeżeli prowadzisz swój własny biznes dołącz do nas. Już dziś na portalu Wspieram Biznes możesz:
  • Pokazać swoją firmę w Internecie - dodaj wpis do branżowego katalogu firm;
  • Przeczytać ciekawe materiały branżowe - artykuły, informacje, opinie ekspertów;
  • Znaleźć partnerów dla twoje firmy.
Virtual-IT.pl to serwis na łamach którego codziennie znaleźć można garść najświeższych informacji, porad, spostrzeżeń i analiz rynku z obszaru dynamicznie ewoluujących technologii, usprawniających firmowe centra danych.
Poza popularyzacją wiedzy z zakresu chmury obliczeniowej, wirtualizacji i ochrony danych w środowiskach firmowych, publikujemy również ciekawostki na temat zaawansowanych rozwiązań dla osób prywatnych, interesujących się nowymi technologiami.
Uroda i zdrowie to dwa przewodnie tematy, które porusza SerwisUroda.pl. Holistyczne ujęcie człowieka pozwala spojrzeć na niego kompleksowo. Dlatego nie ograniczamy się tylko do jednego elementu, ale rozpatrujemy ludzkie ciało jako szereg zależności, których równowaga odzwierciedla dobry stan fizyczny i psychiczny – wyjaśniają twórcy portalu.
W ramach prezentowanych w serwisie treści, zespół redakcyjny chce dostarczyć czytelnikom wiedzy, która pozwoli im właściwie ukierunkować się m. in. w szeroko rozumianej tematyce pielęgnacji ciała. Ideą współczesnego człowieka powinno być właśnie holistyczne ujęcie swojego życia, a holistycznie oznacza kompleksowo. Dlatego też w prezentowanych materiałach odwołujemy się do różnych dziedzin nauki oraz branż rynkowych i tym samym poruszamy szerokie spektrum zagadnień.
Jednocześnie serwis to również miejsce wymiany informacji między producentami, dystrybutorami, sprzedawcami, właścicielami salonów kosmetycznych/Spa i placówek medycznych oraz finalnymi odbiorcami czyli konsumentami.
Dzieląc się z czytelnikami wiedzą i doświadczeniem, twórcy mają nadzieję, że społeczność, która będzie nieustannie rozrastała się wokół portalu SerwisUroda.pl, stanie się jego najmocniejszym filarem.
Outsourcing&More – to bezpłatny, polsko-angielski magazyn wydawany w cyklu dwumiesięcznym w pełni poświęcony rynkowi outsourcingu w Polsce. Nastawiony jest przede wszystkim na funkcję edukacyjną oraz informacyjną, udzielanie profesjonalnych porad, publikację ciekawych treści merytorycznych nawiązujących do tematu outsourcingu oraz rozpowszechnianie zapowiedzi najważniejszych wydarzeń branżowych z tej dziedziny.
Magazyn pełni rolę opiniotwórczą, przedstawia najnowsze trendy oraz wskazuje na najbardziej aktualne tematy powiązane z rynkiem outsourcingu w Polsce.
Motoday.pl to strona dla wszystkich miłośników motoryzacji. Jej najważniejszym elementem są codzienne wiadomości ze świata czterech kółek i nie tylko. Ponadto Motoday.pl to również przydatne poradniki dla kierowców, testy aut nowych jak i używanych oraz felietony motoryzacyjne.
Portal Biznesowy.net jest miejscem ułatwiającym przedsiębiorcom budowanie dobrego wizerunku i zwiększanie rozpoznawalności swojej marki. Oferuje narzędzia służące utrzymywaniu i rozwijaniu sieci kontaktów biznesowych oraz daje szeroki dostęp do profesjonalnych prezentacji firm.
Ciągły rozwój nowych technologii oraz rosnąca w zawrotnym tempie dostępność Internetu spowodowały, że w 2008 roku został utworzony portal informacyjno – handlowy FirmyMiesne.pl z myślą o branży mięsnej. Od tego czasu portal ciągle jest rozbudowywany, rozwijany jak również wdrażane są nowe funkcjonalności oraz rozwiązania.
Do mocnych stron portalu należą: długoletnie doświadczenie w takich obszarach jak: marketing, e- marketing, sprzedaż, reklama, znajomość branży mięsnej, a także środowiska internetowego. Idea portalu to "Branża mięsna w jednym miejscu" pozwalająca Użytkownikom w szybki i łatwy sposób nawiązać kontakty handlowe z firmami działającymi w branży mięsnej.
"Służby Utrzymania Ruchu" – Studia przypadków, praktyczne porady i trafnie dobrana tematyka czasopisma to efekt współpracy z ekspertami, praktykami oraz specjalistami odpowiedzialnymi za organizację działów utrzymania ruchu, zarządzanie produkcją, działami technicznymi oraz parkiem maszynowym. Czasopismo ma charakter informacyjny, przeznaczone jest dla kadry kierowniczej i dyrektorów odpowiedzialnych m.in. za inwestycje, gospodarkę remontową, procesy produkcji, utrzymanie ruchu, a także obsługę techniczną infrastruktury zakładów produkcyjnych.
Objętość: 100 stron;
Zasięg: ogólnopolski;
Nakład: 4 tys. egzemplarzy;
Kontakt: joanna.czeladzinska@forum-media.pl
Portal Drukarnie.com.pl skierowany jest do specjalistów i przedsiębiorców branży drukarskiej i poligraficznej. Odwiedzający nie tylko uzyskują za jego pośrednictwem najświeższe wieści z branży, ale i ogłoszenia i opisy firm działających na Polskim rynku.
Staleo.pl – Portal Kooperacyjny Branży Metalowej i Stalowej.
Staleo.pl to branżowy katalog firm, ogłoszeń maszyn, stali i metali, pracy oraz kooperacji. Znajdziesz u nas aktualne ceny stali i metali, notowania, aktualności z branży, artykuły technologiczne, media branżowe oraz imprezy targowe. Właśnie dlatego warto tu być.
"Kosmetyka i Kosmetologia" jest najstarszym czasopismem kosmetycznym w Polsce, które działa na rynku od 1993 roku. Czasopismo umożliwiło firmom polskim i zagranicznym, wchodzącym na rynek polski zaprezentowanie oferty i dotarcie do polskiego konsumenta. Zawiera artykuły wykładowców, kosmetyczek i lekarzy, farmaceutów oraz producentów kosmetyków. Przekazywali oni wiedzę na temat swojej pracy i osiągnięć w dziedzinie kosmetyki.
Polskie Stowarzyszenie Kosmetyczne było pomysłodawcą i organizatorem pierwszych w Polsce między narodowych kongresów kosmetycznych oraz targów. Śladem PSK poszły inne firmy, związki, obecnie organizujące imprezy kosmetyczne. Stowarzyszenie PSK powstało z myślą o kosmetyczkach i udzieleniu im pomocy w poszerzaniu wiedzy i doskonaleniu umiejętności. Celem działania była integracja środowiska kosmetycznego oraz organizowanie pierwszych w Polsce seminariów oraz kursów kosmetycznych.
Rachunkowosc.org to portal szeroko pojętej branży rachunkowo-księgowej. Znajdują się tutaj biura rachunkowe z całej Polski, które zajmą się obsługa księgową firm.
"Miałem poważne wątpliwości czy wpis do katalogu przyniesie dla naszego biura rachunkowego wymierne korzyści skoro nie mamy własnej strony internetowej i do tej pory ogłaszaliśmy się tylko w prasie. W ciągu miesiąca wydatek na tę reklamę zwrócił mi się wielokrotnie, dzięki niej zdobyłem trzech dużych klientów..." Jan Kaczmarczyk, Biuro Usług Księgowych
Nowy serwis informacyjny OŚ Przemysłu dedykowany jest branży przemysłowej. Można na nim znaleźć informacje branżowe i gospodarcze, innowacje i nowości technologiczne, a także bezpłatnie pobrać wersję online wydania e-gazety OŚ Przemysłu. Portal www.osprzemyslu.pl zapewnia wymianę doświadczeń, wiedzy branżowej, a także służy, jako platforma nawiązywania kontaktów biznesowych dla ludzi wywodzących się ze środowiska biznesu, przemysłu, instytucji i otoczenia biznesu.
Serwis skierowany jest do osób pełniących kluczowe role i funkcje w zarządzaniu, konstruktorów, technologów, inżynierów, osób zarządzających działem zakupów, PM-ów, a także studentów, absolwentów i pracowników naukowych uczelni technicznych oraz uczniów technicznych szkół średnich. Dodatkowo czytelnicy mają możliwość publikowania własnych artykułów związanych z tematyką serwisu.
iSzkolenia.pl to miejsce, w którym gromadzą się uczestnicy rynku szkoleniowego. Z jednej strony umożliwiamy usługodawcom szkoleniowym lub konferencyjnym interesującą prezentację swojej oferty, z drugiej natomiast pragniemy, by każdy poszukujący określonej usługi znalazł ją w możliwie najkrótszym czasie i na atrakcyjnych warunkach.
Prezentowane oferty cechuje oryginalny, a zarazem przejrzysty wygląd. Wybór szkoleń e-learning skupia zainteresowanych tego typu edukacją. Zwiększa to zarazem szansę na zainteresowanie tradycyjną formą kursu, jako chęć zdobycia wiedzy praktycznej.
Użytkownicy portalu, oprócz szerokiej gamy ofert firm z branży szkoleniowej, mogą znaleźć wiele informacji na forum, sami będąc autorami porad i opinii. Najświeższe wiadomości, wydarzenia, wywiady czy porady ekspertów z zakresu szkoleń, zarówno tradycyjnych, jaki e-learning, skupiają mnóstwo zainteresowanych biznesem szkoleniowym.
"Chemia i Biznes" to biznesowo - gospodarczy dwumiesięcznik, w którym można znaleźć można szereg profesjonalnie przygotowanych materiałów: wywiadów, analiz, aktualności, które przybliżają sytuację w branży chemicznej.
Na portalu www.chemiaibiznes.com.pl prezentowane są najważniejsze wiadomości dotyczące polskiego i światowego przemysłu chemicznego oraz branż powiązanych. Przedstawiane są najnowsze trendy wpływające na kształt sektora chemicznego, zmiany w legislacji krajowej i europejskiej oraz informacje związane z aktywnością polskich i zagranicznych firm tworzących rynek.
Portal Kraków Zaprasza (www.Krakow.zaprasza.eu) – Krakowski Portal Internetowy – publikuje zapowiedzi i relacje z wydarzeń kulturalnych odbywających się w Krakowie oraz zamieszcza informacje o działalności ok. 500 instytucji kulturalnych Krakowa.

Konferencja BPC GROUP POLAND:
Termin: 28 września 2017 r.
Czwartek, 08:00
Miejsce: Gdynia, Hotel Mercure Centrum
81-372 Gdynia, ul. Armii Krajowej 22
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Mercure Centrum
Organizator Generalny:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Komtech Sp. z o.o. Queris Sp. z o.o. DCLOG Sp. z o. o. ANT Sp. z o.o. FBD Blunovation Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.