Poland
PL EN

Konferencja w Poznaniu - Blok II, 23 maja 2017 r.

Agenda
08:30 – 08:45 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
08:45 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Jak tworzyć zapytanie ofertowe dla systemów IT (ERP, MES, WMS, SCM)?
Konstrukcja, treść i metodologia zapytania ofertowego. Najczęściej popełniane przez
przedsiębiorstwa błędy i ich konsekwencje – na podstawie analizy 400 projektów wyboru systemów.

Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

Exact Software Poland Sp. z o.o.

  
09:45 – 10:15 Zarządzanie infrastrukturą IT w nowoczesnym przedsiębiorstwie:
optymalizacja kosztów, oszczędność czasu, bezpieczeństwo.

Jakub Kralka, Sales Engineer, Axence Sp. z o.o. Sp.k.

10:15 – 10:45 Planowanie logistyki wewnętrznej – zalety trybu nakazowego.

Ryszard Pytel, Prezes Zarządu, DataConsult Sp. z o.o.

10:45 – 11:30 Deficyt pracowniczy – jak sobie z tym poradzić poprzez system WMS.

Piotr Picyk, Dyrektor Sprzedaży, PSI Polska Sp. z o.o.

11:30 – 12:00 Prognozowanie przyszłości.

Małgorzata Gałązka-Misior, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Slimstock Polska

12:00 – 12:30Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
12:30 – 13:30 Wykorzystanie najnowszych trendów i technologii w logistyce wewnętrznej,
m.in. IoT, Augmented Reality.

Ryszard Pytel, Prezes Zarządu, DataConsult Sp. z o.o.

Piotr Picyk, Dyrektor Sprzedaży, PSI Polska Sp. z o.o.

Dr. Waldemar Osmolski, Kierownik Centrum Logistyki, Instytut Logistyki i Magazynowania

13:30 – 14:00 Nowoczesne kolektory danych w procesach magazynowych.

Radosław Kwiek, Wiceprezes Zarządu, ERPIT Sp. z o.o.

14:00 – 14:30 META – poważny partner w biznesie.
Producent wysokiej jakości systemów regałów magazynowych.
Regały półkowe, paletowe, specjalne, wielopoziomowe – większa mobilność w obszarze magazynu.

Zbigniew Staszczak, Dyrektor i Członek Zarządu, META Systemy Magazynowania Sp. z o.o.

Marcin Sternal, Doradca Techniczno-Handlowy, META Systemy Magazynowania Sp. z o.o.

Adam Depa, Inżynier Projektant, META Systemy Magazynowania Sp. z o.o.

14:30 – 14:45 Podsumowanie spotkania. Rozlosowanie nagród.
14:45 – ...Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 23 maja 2017 r.
Wtorek, 08:30
Miejsce: Poznań, Grand Royal Hotel ****
ul. Głogowska 358a, 60-004 Poznań
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Grand Royal Hotel ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axence Sp. z o.o. Sp.k. DataConsult Sp. z o.o. PSI Polska Sp. z o.o. Slimstock Polska Instytut Logistyki i Magazynowania ERPIT Sp. z o.o. META Systemy Magazynowania Sp. z o.o. Exact Software Poland Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Gravitacja Poznań Księgarnia Internetowa Helion.pl Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.