Poland
PL EN

Konferencja w Warszawie, 21 marca 2017 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
iPCC sp. z o.o. jest polskim partnerem firmy Infor w zakresie dostarczania i wdrożeń zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami (ERP).
W iPCC rozumiemy, że nasze zadania wykraczają poza branżę IT. Dla wielu naszych klientów jesteśmy zaufanymi doradcami, których celem jest usprawnienie procesów i zwiększenie efektywności działania ich przedsiębiorstw. Nasi konsultanci mają staż przekraczający 15 lat i łącznie zrealizowali ponad 300 projektów – w większości dotyczących systemu Infor M3 – w kraju i za granicą. Pozwala to nam na dzielenie się wiedzą i proponowanie klientom rozwiązań, które przeszły pozytywną weryfikację w praktyce. Nasze doświadczenia wdrożeniowe w zakresie produkcji i dystrybucji obejmują również zastosowanie nowatorskich rozwiązań i narzędzi IT specyficznych dla konkretnej branży (dotyczy to m.in. przemysłu chemiczno-kosmetycznego, motoryzacyjnego, spożywczego, drzewno-meblarskiego i modowego).
Oprócz usług wdrożeniowych iPCC oferuje również kompleksową opiekę powdrożeniową, outsourcing i hosting rozwiązań oraz doradztwo i edukację w zakresie narzędzi i metod usprawniania biznesu. Z usług iPCC korzysta ponad 80 przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych w Polsce i za granicą. Profil iPCC
Wybrani klienci:
  • IKEA Industry (dawniej Swedwood) (produkcja desek i mebli);
  • Hilding (produkcja materacy);
  • FAMEG (produkcja mebli);
  • Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach (MSM);
  • Zakłady Tłuszczowe Kruszwica;
  • Nutreco (pasze i karmy);
  • ELFA Koszalin (szafki i półki modułowe z metalu, drzwi przesuwane);
  • Lubiana (porcelana);
  • Broen (zawory, kurki);
  • Bulten (śruby, głównie dla Automotive);
  • Elgat (rozdzielnice, szyny, przewody);
  • ESAB (spawarki, elektrody, druty, pręty);
  • Dellner (części do pociągów, lokomotywy);
  • K-Flex (izolacje techniczne);
  • Tikkurila (farby i powłoki);
  • Biowet Drwalew (chemioterapeutyki i biopreparaty);
  • Tadmar (technika grzewcza i sanitarna, systemy instalacyjne).
Humansoft Sp. z o.o. jest producentem oprogramowania dla firm z ponad 22-letnim doświadczeniem w projektowaniu, dostosowywaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych. Produkowane przez firmę systemy oferowane są również przez sieć handlową liczącą blisko 100 firm informatycznych w Polsce. Portfolio firmy obejmuje systemy ERP, CRM, MES, BI dla sektora MŚP specjalizujących się w produkcji lub dystrybucji i handlu oraz usługach.
Do tej pory projekty wdrożeniowe zrealizował w branżach: metalowo-maszynowej, budowlanej, elektronicznej, elektrycznej, poligraficznej, wydawniczej, odzieżowej oraz rolno-spożywczej.
Future Processing jest unikalną firmą IT prowadzoną od 2000 roku przez pasjonatów i posiadającą około 750 zaangażowanych pracowników. Głównym przedmiotem działalności firmy jest tworzenie dedykowanego oprogramowania dla firm Polskich i zagranicznych oraz sektora publicznego. Realizujemy ambitne projekty informatyczne – od oprogramowania do analizy danych, aż po zaawansowane systemy obrazowania medycznego, inspekcji wizyjnej, a także współtworzenie polskiego satelity PW Sat2.
Filozofią naszej firmy jest tworzenie dobrego oprogramowania dzięki temu, że ludzi stawiamy na samym początku projektu. Możemy w pełni więc zrealizować oczekiwania naszych klientów i wychodzić dalej poza proste określanie wymagań.
Firma Controlling Systems to zespół ekspertów z dziedziny controllingu, finansów i IT. Firma zajmuje się wyłącznie dostarczaniem zintegrowanych, zaawansowanych narzędzi wspierających procesy controllingowe i analityczne w przedsiębiorstwach oraz organizacjach.
Oferuje kompleksową współpracę: od wsparcia biznesowego i IT, poprzez wdrożenie specjalistycznego oprogramowania, szkolenia, outsorcing, obsługę eksploatacyjną, aż po uzyskanie przez Klienta wymiernych korzyści i wspólny rozwój.
Firma przeprowadziła już ponad 150 projektów w Polsce.
Archman – producent przeglądarkowych systemów do controllingu i zarządzania.
Firma Archman Sp. z o.o. jest polskim producentem rozwiązań informatycznych w zakresie Business Intelligence, Workflow i HR. Flagowym produktem firmy jest system Business Navigator, który działa w środowisku przeglądarki internetowej. Business Navigator jest często wdrażany jako bardzo istotne uzupełnienie do najdroższych systemów ERP. System wspiera obieg i pracę grupową na bardzo szerokim zakresie dokumentów (dokumenty handlowe, kadrowe, zadania, zlecenia etc.) Ponadto wyposażony jest w zestaw wbudowanych narzędzi klasy Business Intelligence pozwalających na wielowymiarową i szybką analizę dokumentów.
Czy systemy ECM, BPM, BI powinny być na jednej platformie czy osobno?
Pod koniec XX wieku lansowano trend systemów zintegrowanych wierząc, że obsługa wszystkich procesów na jednej platformie jest rozwiązaniem właściwym. Szybki rozwój informatyki i pojawianie się nowych obszarów eksploatacji dla niej sprawił, że coraz częściej zaczęto zauważać, że jeden system nie jest w stanie obsłużyć wszystkich potrzeb. Dzisiaj tzw. systemy dziedzinowe (dedykowane do określonej dziedziny np. obiegu dokumentów) komunikujące się z głównym systemem ERP są standardem. Powstaje jednak pytanie jaka jest rozsądna liczba systemów specjalistycznych w firmie? Czy część z nich można połączyć? Jeżeli tak, to które? Jaki są koszty i korzyści takiego połączenia?
Podczas prezentacji pokażemy cechy wspólne a także różnice pomiędzy systemami klasy BI, ECM, BPM. Przedstawimy argumenty za oraz przeciw ich integracji na jednej platformie. Postaramy się wskazać uniwersalne kryteria, które pomogą podjąć decyzję przy wyborze architektury dla określonej firmy.
W ciągu ponad 20 lat obecności na rynku, Slimstock stał się liderem w optymalizacji zapasu w Europie. Nasze kompletne rozwiązanie Slim4, wdrożone u ponad 650 klientów, obejmujące prognozowanie, planowanie popytu i zarządzanie zapasem, pomaga osiągnąć właściwy poziom zapasu, we właściwym miejscu i czasie.
Oprócz oprogramowania, oferujemy również wsparcie projektowe, usługi coachingu, analiz oraz okresowego profesjonalnego wsparcia. Prezentujemy naszą wiedzę i doświadczenie na międzynarodowych wydarzeniach oraz oferujemy własne programy szkoleniowe.
Możemy zaoferować wsparcie w redukcji zapasów z jednoczesnym zwiększeniem poziomu obsługi klienta. Obroty rosną, podczas gdy koszty obniżają się. Zwrot z inwestycji w Slim4 następuje w czasie krótszym niż rok od wprowadzenia i takie wyniki gwarantujemy.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 21 marca 2017 r.
Wtorek, 09:00
Miejsce: Warszawa, Hotel Święcice ***
ul. Wiosenna 1, 05-860 Święcice
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Święcice ***
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
iPCC sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. Future Processing Sp. z o.o. Controlling Systems Sp. z o.o. Archman Sp. z o.o. Slimstock Polska
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.