Poland
PL EN

Konferencja w Chorzowie, 15 grudnia 2016 r.

Agenda
09:00 – 09:15 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:15 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
  
09:30 – 10:00 Systemy MES, APS i CMMS w służbie wysokiej efektywności.

Tomasz Zieliński, Prezes Zarządu, Queris Sp. z o.o.

10:00 – 10:30 Integracja systemów CMMS z rozwiązaniami klasy MES
oraz wizualizacja zdarzeń w obszarze produkcji.

Mariusz Murawski, Prezes Zarządu, Komtech Sp. z o.o.

Robert Kot, St. Programista BD, Komtech Sp. z o.o.

10:30 – 11:00 Optymalizacja działań zarządczych na podstawie aktualniejszej
i bardziej szczegółowej informacji oraz szerszego jej udostępniania.

Dariusz Mazur, Prezes Zarządu, Madar Sp. z o.o.

11:00 – 11:30 Informatyka przemysłowa w zakresie efektywności i wydajności produkcji
– MES, SCADA, Andon. Przykładowe realizacje oraz sposoby wymiany informacji
z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.

Piotr Bistroń, Prezes Zarządu, Abis Sp. z o.o. Sp.k.

Norbert Śledź, Inżynier Wsparcia Sprzedaży Działu MES, Abis Sp. z o.o. Sp.k.

11:30 – 12:00Przerwa kawowa.
  
12:00 – 17:00 Szkolenie Kompetencyjne (płatne):
  1. Audyt procesów produkcyjnych.
    1. Najważniejsze kroki, które trzeba wykonać przed wyborem systemów
      usprawniających produkcje (MES).
    2. Najczęściej popełniane błędy podczas przeprowadzania audytu procesów produkcyjnych.
    3. Przygotowanie organizacji produkcji w ujęciu systemów MES.
  2. Przygotowanie zapytania ofertowego.
    1. Jak tworzyć zapytania ofertowe? – konstrukcja, treść i właściwa metodologia.
    2. Najczęściej popełniane błędy podczas przygotowania zapytania ofertowego.
    3. Zapytania ofertowe w ujęciu zróżnicowanego rynku rozwiązań MES.
  3. Organizacja procesu wyboru systemu MES.
    1. Budżet, harmonogram projektu, skład komitetu sterującego
      – najczęściej popełniane błędy, wskazówki by ich unikać.
    2. Metodologia organizacji prezentacji/testów systemów MES.
    3. Metodologia przeprowadzania wizyt referencyjnych.
  4. Analiza rynku systemów/dostawców MES.
    1. Aktualna struktura i charakterystyka polskiego rynku systemów MES.
    2. Metody porównywania ofert i kompetencji dostawców systemów MES.
    3. Referencje – jak weryfikować, techniki manipulacyjne.
    4. Techniki sprzedażowe stosowane przez dostawców systemów MES.
  5. Aspekt prawny wyboru systemu MES.
    1. Rodzaje umów podpisywanych w ramach procesu wyboru systemu MES.
    2. Kluczowe zapisy w umowie, które zabezpieczają interes biznesowy
      i finansowy przedsiębiorstwa.
    3. Najczęściej popełniane błędy w procesie podpisywania umów.


Więcej informacji na dedykowanej stronie szkolenia:
http://synergia-it.pl/szkolenie/wdrozenie-mes/
  
17:00 – ...Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 15 grudnia 2016 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Chorzów, Hotel Gorczowski ****
41-506 Chorzów, ul. Stefana Batorego 35
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Queris Sp. z o.o. Komtech Sp. z o.o. Madar Sp. z o.o. Abis Sp. z o.o. Sp.k.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu 28 marca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni