Poland
PL EN

Konferencja w Gdańsku, 06 grudnia 2016 r.

Agenda
09:00 – 09:15 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:15 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Omówienie doradczej działalności BPC Group.
Tworzenie zapytania ofertowego:
  • Samodzielnie czy z pomocą eksperta?;
  • Na co zwrócić uwagę?

Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

  
09:45 – 10:30 Budowanie przewagi konkurencyjnej w obszarze produkcji i dystrybucji
w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP. SUPREMIS – Złoty Partner SAP.
Czynniki wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa; Jak oprogramowanie
i firma wdrażająca mogą wpłynąć na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?
Przykłady zastosowania oprogramowania SAP Business One w firmach rożnej wielkości.
SAP Business One Cloud.

Maciej Jaroszyński, Dyrektor Konsultingu, SUPREMIS Sp. z o.o.

10:30 – 11:00 Droga do Przemysłu 4.0, czyli jak podnieść produktywność firmy SMB w cyfrowych czasach. Case study z materiałem filmowym – Mobile Climate Control.

Jarosław Jaśkiewicz, Country Manager, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.

Jakub Schwartz, Konsultant biznesowy, Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.

11:00 – 11:45 ERP vs. Business Intelligence – które narzędzie informatyczne wybrać?
Prezentacja wybranych wdrożeń Microsoft Dynamics NAV, platformy Microsoft BI i Qlik.

Jarosław Zając, ERP Key Account Manager, JCommerce S.A.

Mateusz Woźniak, BI Sales Manager, JCommerce S.A.

11:45 – 12:15Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
12:15 – 12:45 Budowa wartości firmy produkcyjnej – miejsce i rola systemu ERP.

Gerard Błaszczak, Key Account Manager, proALPHA Polska Sp. z o.o.

12:45 – 13:15 Techniczne przygotowanie produkcji – tutaj wszystko się zaczyna.

Robert Sylwesiuk, Kierownik Zespołu Sprzedaży, Rekord Pomorze Sp. z o.o.

13:15 – 13:35 Case Study: Integracja Comarch ERP XL + Monaco + Asprova APS.

Rafał Milewski, Koordynator Zespołu Rozwiązań do Zarządzania Produkcją, Insoft Consulting Sp. z o.o.

13:35 – 13:45Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
13:45 – 14:05 Efektywne wykorzystanie zasobów firmy przy użyciu rozwiązań zawartych w programie Trawers ERP.

Filip Stokłosa, Kierownik Działu Projektowo-Programistycznego, Tres Centrum Oprogramowania

Bartosz Dworzecki, Koordynator Sieci Partnerskiej, Tres Centrum Oprogramowania

14:05 – 14:35 Kompleksowa ochrona danych z technologią de-duplikacji w rozwiązaniach
Dell-EMC – AVAMAR, DATA DOMAIN. Czyli jak skuteczne skrócić czas backupu,
zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane.

Jakub Wychowański, Specjalista ds. Rozwiązań BRS, Vecto Sp. z o.o.

14:35 – 14:55 NEXT GENERATION SECURITY – czy można bezpieczniej?

Mariusz Klepczarek, Inżynier Sieciowy, Xcomp Sp. z o.o. Sp.k.

14:55 – 15:30 Podsumowanie spotkania.
15:30 – ... Lunch.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 06 grudnia 2016 r.
Wtorek, 09:00
Miejsce: Gdańsk, Hotel Almond ****
80-747 Gdańsk, ul. Toruńska 12
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Almond ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
SUPREMIS Sp. z o.o. Insoft Consulting Sp. z o.o. JCommerce S.A. proALPHA Polska Sp. z o.o. Rekord Pomorze Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. Xcomp Sp. z o.o. Sp.k. Synthelix Sp. z o.o. Tres Centrum Oprogramowania Monitor ERP System Polska Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Hotel Almond Pałac Tłokinia Kompass Poland Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni