Poland
PL EN

Konferencja we Wrocławiu, 28 września 2016 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Inauguracja najnowszego Magazynu Edukacyjnego BPC Group "BPC Guide"
pt. Jak prawidłowo opracować zapytanie ofertowe na zaawansowany system informatyczny?
  • Struktura zapytania ofertowego;
  • Newralgiczne zagadnienia i błędy popełniane przez
    przedsiębiorstwa na etapie weryfikacji odpowiedzi;
  • Wskazówki i podpowiedzi ekspertów.
Każdy z uczestników otrzyma bezpłatnie dwa najnowsze numery magazynu "BPC Guide":
  • Jak opracować zapytanie ofertowe? [Wydanie wrzesień/październik];
  • Produkcja – jak wybrać system na produkcję? [Wydanie październik/listopad].
Ponadto zostaną poruszone zagadnienia:
Najnowsze światowe trendy IT w przemyśle na przykładzie wybrancych case study.
  • Koncepcja IoT (Internet of Things) w przemyśle;
  • Przemysł 4.0;
  • Predictive Maintenance.

Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

  
09:30 – 10:30 Od Systemu Realizacji Produkcji do Przemysłowego Internetu Rzeczy.
Osiąganie szybkiego i bezbolesnego wdrożenia aplikacji,
przy jednoczesnym zapewnieniu odpowiedniego środowiska rozwoju.

Jose Alcocer, Business Development Manager, Nuveon GmbH

Matthias Hader, Program Manager, Nuveon GmbH

10:30 – 10:50 Optymalizacja i podniesienie wydajności produkcji z wykorzystaniem systemu Aplixcom: SCADA-MES.

Szymon Piróg, Dyrektor Sprzedaży, Aplixcom

10:50 – 11:00Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
11:00 – 11:45 Dedykowane systemy informatyczne ANT Smart Production
nadzorujące efektywność/wydajność produkcji.
Monitorowanie pracy i przestojów maszyn, wyliczanie współczynników OEE.
Przykłady wdrożeń w branżach: FMCG, AGD, Automotive, Farmacja.

Piotr Kańka, Sales Engineer, ANT Sp. z o.o.

11:45 – 12:15 Systemy MES, APS i CMMS w służbie wysokiej efektywności.

Arkadiusz Więdłocha, Kierownik Działu Rozwoju, Queris Sp. z o.o.

12:15 – 12:45 Traceability w systemach produkcji.
Wykorzystanie systemów identyfikacji przemysłowej: RFID

Szymon Gumółka, Marketing Manager, Balluff Sp. z o.o.

12:45 – 13:15Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
13:15 – 14:00 Budowanie przewagi konkurencyjnej w obszarze produkcji i dystrybucji
w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP. SUPREMIS – Złoty Partner SAP.
Czynniki wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa; Jak oprogramowanie
i firma wdrażająca mogą wpłynąć na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?
Przykłady zastosowania oprogramowania SAP Business One w firmach rożnej wielkości.

Maciej Jaroszyński, Dyrektor Konsultingu, SUPREMIS Sp. z o.o.

14:00 – 14:30 Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy w oparciu o nowoczesne narzędzia
abas Business Suite i Etagis APS wspierające planowanie, harmonogramowanie
i optymalizację procesów produkcyjnych, zakupów (zapasy) i sprzedaży.
Zaawansowane planowanie produkcji; Harmonogramowanie z uwzględnieniem
dostępności surowców; Mechanizm rozliczania produkcji.

Anna Radwańska, Commercial Director, Synthelix Sp. z o.o.

14:30 – 15:00 Jak nie tracić czasu na produkcji?
  • Rodzaje strat czasu w procesach produkcyjnych;
  • Przykłady pomiaru i analiz;
  • Skuteczne usprawnienia ograniczające straty;
  • Case Studies w różnych branżach;
  • Korzyści systemowego podejścia do zmian – rola danych i narzędzi IT.

Andrzej Krótki, Współwłaściciel, Instytut Doskonalenia Produkcji

15:00 – ... Poczęstunek.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 28 września 2016 r.
Środa, 08:45
Miejsce: Wrocław, Terminal Hotel
54-615 Wrocław, ul. Rakietowa 33
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników, przerwa kawowa, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Terminal Hotel
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Merytoryczni:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o. Instytut Doskonalenia Produkcji
Partnerzy Technologiczni:
Nuveon GmbH ANT Sp. z o.o. Queris Sp. z o.o. Balluff Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. APLIXCOM Solutions Sp. z o.o. Sp.k. MAGRA Spółka Jawna DSR Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Pałac Tłokinia Kompass Poland Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok I 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok II 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni