Poland
PL EN

Synergy Days – Kraków, Blok II, 16 czerwca 2016 r.

Sponsorzy
Wypoczynek i biznes w pałacowych klimatach.
W Pałacu Brzezina natura odmierza czas malowniczymi wschodami słońca, refleksami światła przenikającego przez konary parkowych platanów, śpiewem ptaków i wieczornym cykaniem świerszczy. Otulony zieloną okolicą stylowy pałac o zjawiskowej architekturze i designerskich wnętrzach zachwyca Gości komfortem, staropolskimi fantazjami kulinarnymi oraz profesjonalną obsługą. Pałac zlokalizowany jest w uroczej miejscowości Brzezina, zaledwie 4 km od granicy Wrocławia. Wystarczająco daleko, aby zapomnieć o wielkomiejskim zgiełku i wystarczająco blisko, aby korzystać z atrakcji stolicy Dolnego Śląska.
Zapraszamy do pałacu.
Zanim otworzysz drzwi Pałacu Brzezina przejdziesz przez jego urzekający dziedziniec strzeżony przez mitologiczne Cztery Pory Roku i zachwycisz się widokiem pałacowego parku z romantycznymi alejami oświetlonymi przez nastrojowe latarnie. Kiedy już przestąpisz próg urzeknie Cię secesyjny wystrój hotelowego lobby, kryształowy żyrandol oraz atmosfera Fin de Siecle. Pałacowe pokoje olśniewają stylową aranżacją wnętrz, komfortem i bajkowymi widokami z okien.
Finezja staropolskiego smaku.
Restauracja Pałacu Brzezina rozpieszcza zmysły Gości przepięknymi wnętrzami w kremowo-złotej "oprawie", doskonałą obsługą oraz przede wszystkim mozaiką staropolskich przebojów kulinarnych w esencjonalnych aranżacjach naszego mistrza kuchni.
Pałac pod krawatem.
Pałacu Brzezina to nowoczesne centrum biznesowe wyposażone w profesjonalny sprzęt wysokiej klasy. Na naszych Gości czeka tu dedykowane piętro konferencyjne, w parku - zjawiskowa sala bankietowo-konferencyjna Oranżeria z tarasem widokowym oraz idealne miejsce na kameralne spotkanie, czyli nastrojowy Drink Bar w staroangielskim stylu. Organizujemy niepowtarzalne spotkania integracyjne dla firm, szkolenia oraz sportowe eventy biznesowe.
SPA Medical Dwór Elizy
Pałac Tłokinia to polska tradycja kulinarna w najlepszym wydaniu.
W samym sercu pięknej Tłokini Kościelnej znajdziecie Państwo Restaurację Hotel Pałac Tłokinia, gdzie w otoczeniu starodrzewia parkowego 250-letnich dębów możecie skosztować kuchni polskiej, która ukazuje nowy wizerunek naszej sztuki kulinarnej.
Pałac Tłokinia to coś więcej niż restauracja, to zaproszenie na spotkanie ze sztuką, historią tego miejsca i posmakowaniem czegoś wyjątkowego.
Pałac Tłokinia to rezydencja szlacheckiej rodziny Państwa Zofii i Ignacego Chrystowskich, którzy wybudowali ten piękny Pałac. Wkraczając w progi Pałacu można poczuć klimat tamtych lat i zaznajomić się z historią tamtego czasu. Na ścianach odnajdziemy oryginalne zdjęcia z rodzinnych albumów Państwa Chrystowskich ukazujące pierwszych właścicieli w ważnych uroczystościach jak również podczas zajęć dnia powszedniego.
Klimatu stylowym salom dodają meble z minionej epoki, stare lampy czy srebrne zastawy, bibeloty, obrazy. Z okien pałacowych sal restauracyjnych rozpościera się piękny widok na park, gdzie natura pozwala na pełen relaks przy śpiewie ptaków.
Pałac Tłokinia
Helion.pl (literatura informatyczna) – ponad 3100 wydanych tytułów. To publikacje podążające za dynamicznie rozwijającymi się technologiami, kierowane do wszystkich użytkowników komputerów, bez względu na stopień zaawansowania.
Hilton Garden Inn Kraków Airport ma dogodne położenie w pobliżu lotniska w Krakowie, dzięki czemu idealnie nadaje się dla osób, których lot zaplanowany jest na wczesny poranek.
Hilton Garden Inn Kraków Airport to dla organizatorów konferencji wybór znakomity między innymi ze względu na lokalizację. Oprócz nowoczesnych i eleganckich wnętrz na czterogwiazdkowym poziomie dodatkowym atutem hotelu jest komunikacja z centrum miasta – można szybko dotrzeć do zabytkowego Starego Miasta i centrum wszelkich rozrywek kolejką w zaledwie 18 minut. Bliskość lotniska oraz dobre połączenie z autostradą, gwarantują komfortowe podróżowanie między miastami.
  • 1 z 3 hoteli na świecie sieci Hilton Garden Inn, który otrzymał nagrodę HOTEL SUCCESS AWARD – według opinii Klientów oraz wymogów sieci Hilton Worldwide!
  • Pierwszy hotel lotniskowy w Krakowie, zlokalizowany naprzeciw nowego terminala;
  • Łatwy zjazd z autostrady A4;
  • Szybka kolejka do centrum / Dworzec Główny (dojazd w 18 minut);
  • Otwarty 5.11.2014 – nowoczesna i ciepła stylistyka;
  • 155 nowoczesnych i przestronnych pokoi (24-29 m2);
  • 10 sal konferencyjnych o powierzchni od 20 do 239 m2, do 300 osób, w pełni wyposażonych w sprzęt multimedialny, usytuowanych na poziomie 0, z dostępem do światła dziennego, z możliwością podziału modułowego sal oraz przeszkolone foyer o powierzchni 350m2;
  • Dedykowany parking Hotelowy w preferencyjnych stawkach dla Gości Hotelu;
  • Bezpłatne WiFi w pokojach i powierzchniach ogólnodostępnych;
  • Bezpłatne Centrum Fitness;
  • Usługi CATERINGOWE (catering dla 1000 os podczas otwarcia Domu McDonalda/Instytutu Pediatrii w Krakowie; spotkanie świąteczne dla 600 os. OKNOPLAST w hali produkcyjnej).
Hilton Garden Inn Krakow Airport
Adres: Kapitana Mieczysława Medweckiego 3, 32-083 Balice, Polska
Telefon: +48-12-3400000
Faks: +48-12-3400005
Hilton Garden Inn Kraków Airport
INTENSE GROUP jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania wobec systemów informatycznych wspierających zarządzanie. Firma z powodzeniem działa od 2006 roku i specjalizuje się w produkcji oraz wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań klasy Business Process Management i Business Intelligence.
Flagowy produkt – Platforma INTENSE – jest unikalnym, kompleksowym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, pozwalającym zamodelować niemal dowolne procesy biznesowe, zwiększyć efektywność działalności operacyjnej, ograniczyć koszty i zoptymalizować działania.
Oferta obejmuje m.in.:
  • Obieg dokumentów i pracy (workflow);
  • Zarządzanie projektami;
  • Budżetowanie i controlling;
  • Hurtownie danych;
  • Szynę integracyjną (INTENSE Enterprise Service Bus);
  • pecjalizowane rozwiązania branżowe.
Platforma INTENSE codziennie optymalizuje pracę tysięcy użytkowników. Korzystają z niej zarówno średniej wielkości przedsiębiorstwa, jak również duże korporacje, w tym m.in: BUDIMEX SA, PGNiG, ORLEN CS, AWBUD, HOLDING 1, FIXIT. Rozwiązanie jest wdrażane w kraju i zagranicą (m.in. Wielka Brytania, Węgry, Niemcy, Czechy i Słowacja). Wdrożenia realizowane są w oparciu o system INTENSE Platform, zarówno bezpośrednio, jak i z udziałem sieci Autoryzowanych Partnerów INTENSE.

INTENSE Group – Szczegółowy opis oferty
Kompass Poland jest przedstawicielem Kompass International, od 64 lat światowego lidera w dziedzinie informacji gospodarczej.
Do roku 2001 Kompass Poland był wydawcą największej w Polsce bazy danych w postaci książkowej, tzw. Blackbook. W wielu krajach, taka forma udostępniania danych nadal jest popularna. Obecnie jednak, nasza baza dostępna jest przede wszystkim na stronie internetowej www.kompass.com oraz na płytach CD.
Opracowane przez Kompass dane stanowią kompleksowe informacje o firmach: począwszy od danych teleadresowych, roku założenia firmy, formy prawnej, wielkości zatrudnienia, poprzez precyzyjny opis działalności, na podaniu nazwisk kadry kierowniczej i wysokości obrotu kończąc. Dysponując pełnym zbiorem informacji biznesowej przedsiębiorca może zidentyfikować potencjalnych dostawców, dystrybutorów lub partnerów handlowych.
Struktura bazy Kompass pozwala użytkownikowi dokonać selekcji informacji posługując się dowolnymi kryteriami. Kompass.com umożliwia nie tylko przeanalizowanie zebranych informacji, ale również zarządzanie nimi w wygodny sposób. Użytkownik może wysłać zapytanie do potencjalnego partnera handlowego, przejrzeć jego katalog, odwiedzić stronę internetową i nie tylko.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 16 czerwca 2016 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Wieliczka k/Krakowa, Hotel Lenart ****
32-020 Wieliczka, ul. Narutowicza 1
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, nagrody i upominki dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Lenart ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
JCommerce S.A. Archman Sp. z o.o. INGENES Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. Storio Sp. z o.o. sp.k. MagikINFO s.r.o. Axence Sp. z o.o. Sp.k. MAGRA Spółka Jawna
Patronat Honorowy:
PAiIZ S.A. Ambasada Węgier w Polsce Województwo Małpolskie Województwo Mazowieckie Ambasada Finlandii w Polsce
Sponsorzy:
Pałac Brzezina Pałac Tłokinia Księgarnia Internetowa Helion.pl Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport Intense Group Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu 28 marca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni