Poland
PL EN

Synergy Days – Kraków, Blok II, 16 czerwca 2016 r.

Agenda
08:45 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:00 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Case study:
  • Problemy związane z wyborem dostawców i rozwiązań IT;
  • Pułapki czychające na decydentów na etapie wyboru dostawcy i rozwiązania IT;
  • Błędy popełniane przez decydentów.
09:30 – 10:15 ERP vs. Business Intelligence – które narzędzie informatyczne wybrać?
Prezentacja historii wdrożeniowych Microsoft Dynamics NAV w Conhpol
oraz platformy Qlik w Grupie Polskie Składy Budowlane.

Jarosław Zając, ERP Key Account Manager, JCommerce S.A.

Mateusz Woźniak, BI Sales Manager, JCommerce S.A.

JCommerce to software house specjalizujący się w dostarczaniu oprogramowania
biznesowego. Podczas prelekcji zostaną szczegółowo omówione dwa projekty
wdrożeniowe zrealizowane z sukcesem przez JCommerce:
  • Wdrożenie systemu ERP Microsoft Dynamics NAV w Conhpol
    – firmie produkcyjnej z sektora obuwniczego;
  • Implementacja platformy Business Intelligence Qlik w Grupie PSB
    – jednego z największych dystrybutorów z sektora budowlanego w Polsce.
10:15 – 10:45 Business Navigator – warto mieć Workflow i BI w jednym systemie.

Marcin Kowalski, Prezes Zarządu, Archman Sp. z o.o.

10:45 – 11:05 Ingenes e-Dokument – sposób na szybkie procesowanie
i archiwizację szeroko pojętej dokumentacji elektronicznej.

Grzegorz Burczyk, Prezes Zarządu, INGENES Sp. z o.o.

11:05 – 11:35 Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji.
Elektroniczny obieg dokumentów przychodzących i wewnętrznych.

Waldemar Cichacz, Dyrektor Handlowy, Altar Sp. z o.o.

11:35 – 11:50Przerwa kawowa.
  
 Podział na bloki równoczesne.
11:50 – 12:05 Omówienie case study wyboru rozwiązania wspierającego produkcję ERP.
12:05 – 12:35 Przemysł 4.0 – wizja zamienia się w rzeczywistość.
ProALPHA 6.1 – system ERP na następną dekadę.
Zarządzanie złożonymi procesami produkcyjnymi
z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi klasy APS, ERP.

Grzegorz Wikierski, Key Account Manager, proALPHA Polska Sp. z o.o.

12:35 – 13:20 Zarządzanie przedsiębiorstwem przy wykorzystaniu dodatkowych narzędzi analitycznych,
przepływu dokumentów oraz CRM’a. Planowanie i harmonogramowanie produkcji
z uwzględnieniem zasobów: maszyn, pracowników, surowców.
Zarządzanie produkcją dyskretną oraz procesową (recepturową)
w branżach m.in.: metalowej, maszynowej, automotive, tworzyw sztucznych.
Traceability w systemach produkcji. Wykorzystanie modułów zarządzania
łańcuchem dostaw i gospodarki magazynowej w powiązaniu z produkcją.

Zbigniew Pokora, Dyrektor Działu Wdrożeń, COMP Soft Sp. z o.o.

Rafał Pokora, Specjalista ds. Sprzedaży, COMP Soft Sp. z o.o.

13:20 – 13:45Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
13:45 – 14:00 Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy w oparciu o nowoczesne narzędzia
abas Business Suite i Etagis APS wspierające planowanie, harmonogramowanie
i optymalizację procesów produkcyjnych, zakupów (zapasy) i sprzedaży.
Zaawansowane planowanie produkcji; Harmonogramowanie z uwzględnieniem
dostępności surowców; Mechanizm rozliczania produkcji.

Anna Radwańska, Commercial Director, Synthelix Sp. z o.o.

14:00 – 14:45 Nowoczesne rozwiązania ERP a Przemysł 4.0.
14:45 – 15:15Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
 Powrót na blok wspólny.
15:15 – 15:45 EMC: Błyskawiczny backup z deduplikacją dla całego środowiska:
VMware, serwery fizyczne, zdalne lokalizacje, bazy danych oraz laptopy.

Paulina Jaworska, Key Account Manager, Storio Sp. z o.o. sp.k.

Paweł Zajączkowski, Business Development Manager, Storio Sp. z o.o. sp.k.

15:45 – 16:15 Kompleksowy system do zarządzania infrastrukturą IT:
  • Przeprowadzenie dokładnego audytu informatycznego;
  • Zdalne zarządzanie komputerami;
  • Monitorowanie wydajności komputerów;
  • Minimalizacja ryzyka wycieku danych;
  • Efektywne zarządzanie zgłoszeniami pracowników.

Michał Gomółka, Sales Manager, MagikINFO s.r.o.

Krystyna Figielska, Sales Manager, MagikINFO s.r.o.

Leszek Cimała, Technical Support MagikINFO s.r.o.

16:15 – ... Podsumowanie spotkania. Rozlosowanie nagród. Debata. Lunch.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 16 czerwca 2016 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Wieliczka k/Krakowa, Hotel Lenart ****
32-020 Wieliczka, ul. Narutowicza 1
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, nagrody i upominki dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Lenart ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
JCommerce S.A. Archman Sp. z o.o. INGENES Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. Storio Sp. z o.o. sp.k. MagikINFO s.r.o. Axence Sp. z o.o. Sp.k. MAGRA Spółka Jawna
Patronat Honorowy:
PAiIZ S.A. Ambasada Węgier w Polsce Województwo Małpolskie Województwo Mazowieckie Ambasada Finlandii w Polsce
Sponsorzy:
Pałac Brzezina Pałac Tłokinia Księgarnia Internetowa Helion.pl Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport Intense Group Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok I 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok II 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni