Poland
PL EN

Synergy Days – Warszawa, Blok III, 15 czerwca 2016 r.

Informacje
Synergy Poland zaprasza Państwa na blok tematyczny
z zakresu analityki zarządczej (ECM/BPM/BI):
Synergy Days – Warszawa, Blok III
Efektywne analizy danych oraz workflow.
Synergy Days to ogólnopolskie forum wymiany informacji pomiędzy kadrą decyzyjną dużych i średnich przedsiębiorstw, a dostawcami rozwiązań informatycznych. Wydarzenie gromadzi kilkuset menadżerów z terenu całej Polski, którzy planują inwestycje w nowoczesne systemy IT. Edycja 2016 zorganizowana będzie pod hasłem: Rozwiązania IT w Polsce: jak wybierać?

W trakcie Synergy Days 2016:
  • Uczestnikom zaprezentowanych zostanie ponad 80 zaawansowanych systemów IT dla biznesu w obszarze zarządzania całą organizacją lub jej strategicznymi obszarami takimi jak: produkcja, logistyka czy analityka zarządcza;
  • Odbędzie się ponad 50 indywidulanych spotkań, w trakcie których przedsiębiorstwa przedstawią dostawcom swoje potrzeby i problemy dotyczycące informatyzacji;
  • Zorganizowany zostanie międzynarodowy panel dyskusyjny z producentami i dostawcami systemów IT, którzy chcą inwestować w Polsce.

Wydarzenie wspierane jest przez kilkudziesięciu patronów medialnych, którymi są portale branżowe oraz specjalistyczne czasopisma. Patronat honorowy nad Synergy Days obejmują Ambasady różnych krajów oraz Marszałkowie województw.
Warszawa Blok I Inteligentna fabryka – pełna automatyzacja przemysłu.
Warszawa Blok II Efektywna produkcja w ERP – czy to możliwe?
Warszawa Blok III Efektywne analizy danych oraz workflow.


Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managmentowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.

Na spotkaniu zostaną przedstawione następujące zagadnienia:
  • Automatyzacja obiegu faktur kosztowych oraz innych dokumentów wewnętrznych i przychodzących;
  • Efektywne zarządzanie obiegiem pracy wewnątrz organizacji (workflow);
  • Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie (ECM);
  • Archiwizacja dokumentów;
  • W jaki sposób sprawnie raportować i analizować dane z różnych źródeł danych
    bez konieczności wsparcia działów IT;
  • Planowanie i budżetowanie – wsparcie działu kontrolingu;
  • Hurtownie danych;
  • Business Intelligence a budowa przewagi konkurencyjnej;
  • Zarządzanie projektami (harmonogram, kamienie milowe).

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji,
chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:
  • Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;
  • Dyrektorów pionów merytorycznych przedsiębiorstwa m.in. finansów, kontrolingu,
    kontroli jakości, rozwoju, sprzedaży, produkcji;
  • Managerów pionów informatyki;
  • Osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 15 czerwca 2016 r.
Środa, 08:45
Miejsce: Warszawa, Hotel Venecia Palace ****
05-816 Michałowice-Warszawa, ul. Kasztanowa 44
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, nagrody i upominki dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Venecia Palace ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
JCommerce S.A. Delfoi Oy Industrial Application Software GmbH Queris Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. Innotion Sp. z o.o. Axence Sp. z o.o. Sp.k. MAGRA Spółka Jawna
Patronat Honorowy:
PAiIZ S.A. Ambasada Węgier w Polsce Województwo Małpolskie Województwo Mazowieckie Ambasada Finlandii w Polsce
Sponsorzy:
Pałac Brzezina Pałac Chojnata Pałac Tłokinia Księgarnia Internetowa Helion.pl Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport Intense Group Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni