Poland
PL EN

Synergy Days – Warszawa, Blok I, 15 czerwca 2016 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
DELFOI rozwija i wspiera cyfrowe rozwiązania dla produkcji i związane z nimi usługi konsultingowe dla danej branży. Rozwiązania Delfoi umożliwiają przedsiębiorstwom przyspieszenie i usprawnienie procesów produkcji oraz dostaw. Z produktami i usługami firmy Delfoi przedsiębiorstwa mogą planować, egzekwować oraz zarządzać procesami produkcyjnymi i dostawczymi w sposób, który prowadzi do znacznego skrócenia czasu wprowadzenia produktu na rynek, skrócenia czasu realizacji, mniejszej ilości zapasów i dokładniejszej dostawy.
Założona w 1990 roku firma Delfoi jest pionierem w świecie programowania i światowym pionierem programowania robotów offline oraz światowej klasy ekspertem w symulacji, planowaniu i realizacji produkcji.
Klienci Delfoi działają głównie w przemysłach – automotive, przemysł lotniczy, elektronika, przemysł budowy maszyn i automatyzacji produkcji. Delfoi wdroży ponad 600 rozwiązań u swoich klientów, którymi są m.in. ABB, Kone, Nokia, Patria, SAAB AB, Valio, Valmet, Volvo i wielu innych.
Główna siedziba Delfoi znajduje się w Espoo w Finlandii. Ponadto firma posiada biura w Gothenburg – Szwecja, Mainz – Niemcy. Oprócz własnych lokalizacji, firma Delfoi posiada rozbudowaną, stale rosnącą sieć partnerską na całym świecie.
Industrial Application Software GmbH – Firma powstała w roku 1989 jako firma konsultingowa w Karlsruhe, a w roku 1993 odnotowała międzynarodowy sukces wprowadzając na rynek swój własny system ERP – caniasERP. Z ponad 26 latami doświadczeń w rozwijaniu i projektowaniu oprogramowania, wdrażaniu i monitorowaniu wszechstronnych projektów ERP w różnych obszarach, IAS GmbH jest jednym z liderów technologicznych pośród producentów ERP dla średnich przedsiębiorstw. Ogółem, IAS posiada więcej niż 230 ekspertów IT w 8 różnych lokalizacjach, przeznaczonych do rozwiązań zorientowanych na klienta, procesów biznesowych oraz współpracy partnerskiej.
Zintegrowane środowisko rozwoju TROIA charakteryzuje się otwartym kodem źródłowym oraz niezależną platformą, a wraz z modularną strukturą systemu oferuje przedsiębiorstwom niezwykłą elastyczność. Jak wynika z reprezentatywnych badań rynkowych Trovarit AG i GPS, ta elastyczność stanowi główną siłę caniasERP i zapewnia solidne pozycjonowanie tego rozwiązania na rynku ERP. W badaniu systemów ERP nasi klienci ocenili caniasERP jako jeden z najlepszych systemów ERP w zakresie oprogramowania i satysfakcji operatora. Ten dowód zaufania jest najlepszym potwierdzeniem, tego czym zajmuje się firma IAS.
Queris jest polskim producentem oprogramowania przemysłowego i rozwiązań z zakresu aplikacji dedykowanych dla branży produkcyjnej. W swojej ofercie posiada podstawowe narzędzia do optymalizacji wydajności procesów, takie jak system MES, system APS, czy system CMMS. Oprócz nich oferuje również tworzenie systemów dedykowanych, projektowanych pod indywidualne potrzeby klientów.
Atutem firmy jest praktyczne łączenie kompetencji programistycznych i technicznych swoich pracowników. Zespół Queris składający się z deweloperów, inżynierów, automatyków, elektryków i innych specjalistów technicznych jest w stanie odpowiedzieć praktycznie na każdą potrzebę z zakresu oprogramowania i automatyki, która pojawi się w zakładzie produkcyjnym.
ANT Spółka Technologiczna, producent zaawansowanych rozwiązań z dziedziny automatyki i systemów komputerowych. Rozwiązania ANT bazują na autorskim ANT Studio służącym do budowania systemów operujących na danych rzeczywistych oprogramowaniu pochodzących bezpośrednio z nadzorowanych procesów. Ponad 200 sprzedanych licencji ANT Studio i blisko 100 wdrożeń systemów w zakładach różnych branż gwarantuje realizację systemów na najwyższym poziomie.
Rozwiązania oferowane przez ANT służą najczęściej do monitorowania, nadzoru, rejestracji, alarmowania, raportowania i wizualizacji danych, pozyskanych z aparatury kontrolno-pomiarowej, urządzeń, maszyn produkcyjnych, systemów i aplikacji. Firma działa w obszarach: MES\SCADA\Optymalizacja energii i mediów\Telemetria GPRS\AMR\BMS.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Synthelix to firma działająca na rynku wyspecjalizowanych usług informatycznych i nowych technologii. Dostawca zintegrowanego rozwiązania wspierającego zarzadzanie przedsiębiorstwem klasy ERP - ABAS.
Firma zatrudnia wysokiej klasy profesjonalistów w dziedzinach informatyki, telekomunikacji, finansów, rachunkowości, prawa podatkowego, prawa gospodarczego i zarządzania przedsiębiorstwem.
Przedsiębiorstwom zapewnia: - Analizę biznesową i konsultacje; - Zarządzanie projektem; - Instalacje; - Modyfikacje rozwiązania dostosowane do potrzeb przedsiębiorstwa; - Helpdesk; - Opiekę eksploatacyjną.
Innotion to firma założona przez doświadczonych we wdrożeniach i realizacji projektów pasjonatów informatyki. Przez 5 lat istnienia firmy udało nam się zrealizować z sukcesem projekty dla kilkunastu firm z różnych sektorów. Specjalizujemy się w budowaniu rozwiązań w 100% dostosowanych do biznesu naszego klienta.
Realizowaliśmy projekty w następujących obszarach:
  • Zarządzanie kancelarią prawną;
  • System CRM dla dystrybutora elementów przenoszenia napędu;
  • Nawigacja mobilna;
  • Elektroniczny system obsługi pożyczek dla firmy pożyczkowej w Gdyni;
  • Portale sprzedaży biletów komunikacji miejskiej dla 2 polskich miast;
  • System do monitorowania i rozliczania wniosków o dofinansowanie szkoleń;
  • System do zarządzania, dystrybucji, rozliczania i monitorowania świadczeń pozapłacowych;
  • System do zarządzania projektami informatycznymi;
  • Usługę InnBusiness wraz z uruchomieniem procesów na Innotion Worlfkow w następujących obszarach:
    • Ocena pracownika;
    • Kontrole przestrzegania przepisów BHP;
    • Kancelaria i obieg dokumentów w firmie;
    • Planowanie, realizacji i raportowanie audytów wewnętrznych;
    • Obieg wniosku o zmianę danych w systemie ERP.
Jesteśmy firmą która :
  • Przeanalizuje i zrozumie Twój biznes;
  • Dotrze do sedna potrzeby biznesowej;
  • Przygotuje dopasowane dla Twojego biznesu rozwiązania;
  • Zapewni Ci kompleksową obsługę powdrożeniową;
  • Posprząta bałagan w IT zrobiony przez Twojego poprzedniego dostawcę;
W ramach naszych wdrożeń dostarczamy tylko to co rzeczywiście jest potrzebne w organizacji. Stawiamy na ścisłą i długoterminową współpracę. Wiemy, że wraz ze zmianami dotyczącymi biznesu musi się też zmieniać informatyka. Oferujemy kompleksową obsługę wdrażanych procesów, od pierwszych spotkań analitycznych po serwis i rozwój aplikacji.
Unifaun to wiodący dostawca systemów do Zarządzania Transportem na rynku skandynawskim. Dzięki dwudziestoletniemu doświadczeniu dostarczamy innowacyjne i wysokiej jakości systemy TM dla sektora TSL i firm produkcyjnych. Każdego dnia ponad 800 000 przesyłek jest przetwarzanych przez nasze systemy w 100 000 różnych firmach. Unifaun zatrudnia ok. 130 pracowników w Szwecji, Finlandii, Danii, Norwegii i Polsce.
Unifaun obecnie aktywnie pracuje nad wykorzystaniem wiedzy i doświadczenia poza krajami skandynawskimi, w oparciu o dwa niezależne rozwiązania – Unifaun Web-TA i Unifaun Online. Jest również dostawcą największego i najczęściej używanego portalu do rezerwacji usług transportowych z którego korzystają m.in.: PostNord, DHL i Bring Frigo.
Więcej informacji na: www.unifaun.com
Kontakt:
Unifaun
Krzysztof Mytnik
Country Manager Poland
tel.: +48 728 866 800
e-mail: Krzysztof.Mytnik@unifaun.com
Axence od ponad 10 lat dostarcza przedsiębiorstwom i instytucjom na całym świecie profesjonalne rozwiązania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT.
Flagowy produkt firmy, oprogramowanie Axence nVision®, odpowiada na kluczowe potrzeby administratorów i oficerów bezpieczeństwa IT w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem. Zarządom pozwala zaś optymalizować koszty obsługi infrastruktury informatycznej niezależnie od jej wielkości.
Rozwiązania Axence zainstalowano dotychczas na ponad 600 000 urządzeń, a liczba ta stale się powiększa. Ich wysoką jakość doceniają zarówno liderzy rynku, jak również międzynarodowe organizacje i media branżowe.
Firma MAGRA posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie systemów tworzenia oraz zarządzania dokumentami. Firma zajmuje wiodącą pozycję na rynku jako lider innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Firma zatrudnia specjalistów w obszarze systemów wydruku dokumentów, którzy posiadają wieloletnie doświadczenie zawodowe oferując urządzenia i wdrażając oprogramowanie wiodących dostawców takich jak: RICOH, Nashuatec, Minolta, Develop, Kyocera-Mita, Toshiba, Xerox. MAGRA posiada autoryzację handlową i serwisową firmy RICOH oraz Konica-Minolta – Develop. MAGRA posiada własne zaplecze serwisowe oraz współpracuje z siecią partnerów serwisowych i handlowych na terenie całej Polski.
Firma świadczy usługi wdrożeniowe oferowanych produktów oraz pełnego wsparcia technicznego – urządzeń oraz oprogramowania. MAGRA jest liderem w zakresie audytów oraz optymalizacji systemów drukowania i kopiowania dokumentów, które obniżając koszty funkcjonowania zwiększają produktywność biura.
Działalność podstawowa:
  • Wdrażanie systemów oprogramowania, rozwiązań sprzętowych wraz z ich integracją ze środowiskiem informatycznym klienta w obszarze: wydruków, skanowania i archiwizacji oraz obiegu dokumentów i informacji;
  • Uczestnictwo w rozwoju oprogramowania i wdrażanie oprogramowania Printoscope, Documaster, Focus Print, Autostore, Kosztwydruku.pl;
  • Najem, dzierżawa oraz serwis techniczny urządzeń drukujących RICOH, KONICA-MINOLTA – Develop, finansowanie, kontrakty serwisowe, dostawy materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych.
Działalność dodatkowa:
  • Dostawa rozwiązań sprzętowych i usług technicznych innych marek (Hewlett-Packard, Lexmark, Samsung, Utax, Oki);
  • Finansowanie dostaw elementów infrastruktury IT (najem i dzierżawa sprzętu).
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 15 czerwca 2016 r.
Środa, 08:45
Miejsce: Warszawa, Hotel Venecia Palace ****
05-816 Michałowice-Warszawa, ul. Kasztanowa 44
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, nagrody i upominki dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel Venecia Palace ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
JCommerce S.A. Delfoi Oy Industrial Application Software GmbH Queris Sp. z o.o. ANT Sp. z o.o. Proxia Polska Sp. z o.o. Synthelix Sp. z o.o. Innotion Sp. z o.o. Unifaun Axence Sp. z o.o. Sp.k. MAGRA Spółka Jawna
Patronat Honorowy:
PAiIZ S.A. Ambasada Węgier w Polsce Województwo Małpolskie Województwo Mazowieckie Ambasada Finlandii w Polsce
Sponsorzy:
Pałac Brzezina Pałac Chojnata Pałac Tłokinia Księgarnia Internetowa Helion.pl Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport Intense Group Sp. z o.o. Kompass Poland Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok I 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok II 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok III 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok I 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok II 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni