Poland
PL EN

Virtual Trip – Wrocław, Blok IV, 19 maja 2016 r.

Agenda
08:30 – 09:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:15 – 09:30 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
Virtual Trip to niezwykła, wirtualna podróż po przedsiębiorstwach,
które realizowały bądź realizują projekty wdrożeniowe w obszarze ERP.
W trakcie jednego dnia uczestnicy wydarzenia będą mogli prześledzić ponad
200 procesów inwestycyjnych, które były zrealizowane w latach 2014 – 2015.
Uczestnicy dowiedzą z jakimi problemami borykali się decydenci, jak obecnie oceniają
rozwiązania i dostawców oraz przed czym przestrzegają innych przedsiębiorców.
09:30 – 10:00 Jak 7milowy udostępnia najwyższy światowy standard ERP polskim firmom z sektora MŚP?

Jarosław Chudzyński, Key Account Manager, 7milowy sp. z o.o.

System SAP, ze względu na koszt i czas wdrożenia, przez bardzo długi czas pozostawał w zasięgu tylko dużych firm i międzynarodowych korporacji. Dzięki rozwiązaniom SAP oferowanym przez 7milowego również firmy średniej wielkości korzystają z bogatych funkcjonalności systemu SAP. Obecnie już ponad 1500 firm w Polsce pracuje na SAP, z czego 80% należy do segmentu MŚP. Przedstawiciele 7milowego, firmy z największą liczbą doświadczeń z wdrożeń na tym rynku, podzielą się swoimi doświadczeniami.
10:00 – 10:30 Kompleksowy system do zarządzania infrastrukturą IT:
  • Przeprowadzenie dokładnego audytu informatycznego;
  • Zdalne zarządzanie komputerami;
  • Monitorowanie wydajności komputerów;
  • Minimalizacja ryzyka wycieku danych;
  • Efektywne zarządzanie zgłoszeniami pracowników.

Michał Gomółka, Sales Manager, MagikINFO s.r.o.

Krystyna Figielska, Sales Manager, MagikINFO s.r.o.

Leszek Cimała, Technical Support, MagikINFO s.r.o.

10:30 – 11:00 Przemysł 4.0 spotyka ERP – rola zintegrowanego systemu w budowaniu inteligentnej fabryki.

Łukasz Kozłowski, Dyrektor Sprzedaży, Comarch SA

Piotr Mazurek, Prezes Zarządu, Infortes Sp. z o.o.

Comarch to największy polski producent rozwiązań klasy ERP. Comarch ERP XL został wdrożony w blisko 5 000 firm. Infortes to partner Comarch z Wrocławia, specjalizujący się we wdrożeniach w firmach produkcyjnych. Tematem prezentacji będą najnowsze trendy w rozwoju oprogramowania dla firm produkcyjnych.
11:00 – 11:15Przerwa kawowa.
  
 Podział na bloki równoczesne.
11:15 – 11:45 Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji.
Elektroniczny obieg dokumentów przychodzących i wewnętrznych.

Paweł Sadowski, Business Development Manager, Altar Sp. z o.o.

11:45 – 12:15 Business Navigator – warto mieć Workflow i BI w jednym systemie.

Marcin Kowalski, Prezes Zarządu, Archman Sp. z o.o.

12:15 – 12:45 Zarządzanie procesami w chmurze, czyli jak jednocześnie
optymalizować koszty po stronie biznesu i IT.

Jakub Żurek, Manager ds. Współpracy z Klientami, Business Consulting Center Sp. z o.o.

Wojciech Nowak, Key Account Manager, Business Consulting Center Sp. z o.o.

Optymalizacja procesów biznesowych przez narzędzia IT nie jest zadaniem prostym, a wiele wdrożeń systemów z tego obszaru nie osiąga zamierzonych celów. Przedstawiciele BCC opowiedzą, jak podejść do wdrożenia rozwiązań klasy ECM oraz zaprezentują przykłady skutecznej optymalizacji wybranych procesów z wykorzystaniem autorskich aplikacji BCC ECM i BeeOffice, również w modelu z wykorzystaniem chmury obliczeniowej.
12:45 – 13:15 Usługa InnBusiness – kompleksowe wsparcie w informatyzacji procesów w organizacji.
Zarządzanie obiegiem pracy i obiegiem dokumentów.

Łukasz Kwestarz, Prezes Zarządu, Innotion Sp. z o.o.

13:15 – 13:45Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
13:45 – 14:15 DWA – Data Warehouse Automation, połączenie In-Memory Processing oraz Hurtowni.
Platofrma do ultraszybkiej budowy rozwiązań Business Intelligence.

Kamil Karbowiak, Partner Zarządzający, JET Reports Poland

Bartek Doruch, Partner Zarządzający, JET Reports Poland

Jet Reports dostarcza platformę do implementacji rozwiązań BI bez ryzyka porażki. Dzięki platformie DWA, użytkownicy mogą korzystać z gotowego rozwiązania już od pierwszego dnia. Dołącz do grupy 10 000 firm, którzy korzystają z naszej platformy każdego dnia.
14:15 – 14:45 Power BI vs Qlik View? Co jest lepsze?

Sławomir Drzymała, Business Intelligence Expert, JCommerce S.A.

14:45 – 15:15 Kompleksowa ochrona danych z technologią de-duplikacji w rozwiązaniach
EMC – AVAMAR, DATA DOMAIN. Czyli jak skuteczne skrócić czas backupu,
zredukować transfer w sieci, szybko odtworzyć dane.

Jakub Wychowański, Specjalista ds. Rozwiązań BRS, Vecto Sp. z o.o.

15:15 – ... Podsumowanie spotkania. Rozlosowanie nagród. Przerwa kawowa.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 19 maja 2016 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel ****
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, nagrody i upominki dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Haston City Hotel ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Mobile Climate Control Group Holding AB
Partnerzy Technologiczni:
7milowy sp. z o.o. Business Consulting Center Sp. z o.o. MagikINFO s.r.o. Comarch SA Infortes Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. Archman Sp. z o.o. Innotion Sp. z o.o. JET Reports Poland JCommerce S.A. INGENES Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. MAGRA Spółka Jawna
Sponsorzy:
Pałac Jugowice Sp. z o.o. SPA Medical Dwór Elizy Pałac Brzezina Pałac Tłokinia Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport AutoID Polska S.A. Axence Sp. z o.o. Sp.k. Kompass Poland Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. Sinersio Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok I 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok II 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Chorzów, Blok III 20 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok I 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni
Synergy Days 2017 – Wrocław, Blok II 22 czerwca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Prezenty Patroni Medialni