Poland
PL EN

Virtual Trip – Wrocław, Blok III, 19 maja 2016 r.

Rozwiązania
7milowy – SAP SPRINT ERP
System SAP – najwyższy światowy standard ERP – stał się najczęściej wykorzystywanym systemem w Polsce. Pracują na nim nie tylko największe korporacje i spółki giełdowe, ale też małe i średnie firmy, które także chcą podnosić swoją sprawność organizacyjną poprzez wdrażanie renomowanych rozwiązań SAP. Aż 80% firm wykorzystujących SAP to przedstawiciele sektora MŚP. W Polsce już ponad 1500 przedsiębiorstw korzysta z rozwiązań SAP.
System SAP SPRINT ERP jest certyfikowanym rozwiązaniem SAP Business All-in-One, dedykowanym specjalnie dla firm średniej wielkości. To kompleksowe, zintegrowane rozwiązanie do zarządzania kluczowymi obszarami działalności firmy, zawierające zamodelowane procesy biznesowe, przeznaczone do szybkiego wdrożenia, skalowalne, które jest dostosowane do realiów finansowych, w jakich poruszają się polskie firmy z sektora MŚP.
Rozwiązanie obejmuje metodykę wdrożeniową, sprawdzoną w firmach średniej wielkości, narzędzia organizacyjne i informatyczne wspomagające proces wdrożeniowy oraz pakiet gotowych funkcjonalności w poszczególnych obszarach biznesowych:
  • Rachunkowość finansowa;
  • Księgowość majątku trwałego;
  • Kontroling;
  • Planowanie produkcji;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Sprzedaż i dystrybucja.
Wdrożenia rozwiązań SAP w firmach MŚP – różne branże >>
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji. MagikINFO – Manage IT easy
Comarch
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR, ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych. Folder Comarch ERP XL
Infortes
Comarch ERP XL kompleksowo wspiera procesy zachodzące w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa. Comarch ERP XL to nowoczesne połączenie bogatej funkcjonalności i możliwości dostosowania do indywidualnych potrzeb. Spośród systemów ERP dostępnych na polskim rynku wyróżnia go nie tylko dopasowanie do realiów prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju, ale także kompleksowość.
Comarch ERP XL to nie tylko wsparcie obszarów produkcji, logistyki, finansów czy HR, ale także moduły wspierające sprzedaż w internecie (b2b, b2c), mobilną sprzedaż czy zarządzanie magazynem z wykorzystaniem urządzeń przenośnych. Green Company – Case Study Jal – Case Study Kupiec – Case Study Wader-Woźniak – Case Study
Infortes
Infortes MES to system informatyczny który rozszerza standardową funkcjonalność systemów ERP Comarch. Infortes MES pozwala na szczegółowe śledzenie procesu produkcyjnego zachodzącego na liniach produkcyjnych oraz ewidencję danych bezpośrednio przy stanowiskach produkcyjnych. To doskonałe uzupełnienie systemu klasy ERP dedykowane dla firm produkcyjnych.
System przekazuje bezpośrednio informacją z wydziałów produkcyjnych o bieżących zdarzeniach związanych z procesem wytwórczym. Jest to uzupełnienie systemu ERP w firmach, w których to istotne są: identyfikacja bezbłędnych i aktualnych danych dotyczących historii procesów produkcyjnych i logistycznych (traceability) oraz możliwość monitorowania czasu pracy zasobów ludzkich oraz maszyn. Infortes MES
SUMA System
SUMA System – to nowoczesny system informatyczny skierowany do Ubojni i Zakładów Przetwórstwa Mięsa. Wspomaga zarządzanie procesami sprzedaży, zakupu, uboju, rozbioru, produkcji, kalkulacji cen oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Obsługa przepływów magazynowych pozwala na identyfikację pochodzenia zwierząt oraz identyfikację wyrobów i mięs kulinarnych, począwszy od fazy wstępnej, polegającej na dostarczeniu produktów do produkcji a skończywszy na procesie sprzedaży i rozliczenia produkcji.
System współpracuje z wagami, drukarkami kodów kreskowych, czytnikami kodów kreskowych oraz wieloma innymi urządzeniami pracującymi w zakładach mięsnych.
Nowoczesne rozwiązania systemu w powiązaniu z obsługą automatyki przemysłowej pozwalają na zarządzanie Automatycznymi Magazynami Wysokiego Składowania. Wybrane Wdrożenia Programu SUMA System
Wybrane elementy Systemu SUMA System:
  • Planowanie dostaw towarów, rozliczanie tras i kierowców;
  • Zarządzanie produkcją – planowanie, realizacja, rozliczenie;
  • QUID – oznakowanie i deklaracja zawartości mięsa w produktach mięsnych;
  • Etykietowanie towarów;
  • Obsługa magazynów, magazyny wysokiego składowania;
  • System zamówień, zamówienia internetowe;
  • Realizacja zamówień za pomocą terminali stacjonarnych oraz mobilnych;
  • Elektroniczna wymiana dokumentów, EDI;
  • Logistyka, planowanie i kontrola tras;
  • Rozliczanie opakowań zwrotnych;
  • Rozliczanie i kalkulacja wynagrodzeń pracowniczych;
  • Kontrola należności i zobowiązań;
  • Sprawozdawczość – analizy i zestawienia.
Dodatkowe funkcjonalności programu:
  • Mobilne systemy zakupu surowca;
  • Mobilny system przyjmowania zamówień i sprzedaży;
  • Obsługa sieci sklepów firmowych;
  • Systemy sterowania automatyką przemysłową (np. przenośniki taśmowe, kolejki, windy, robotyka);
  • Wizualizacja procesów.
Inform-Tech
Wiodącą linie produktów firmy INFORM-TECH stanowi rodzina programów Prolab-3 klasy LIMS. Zastosowano w nich, unikalną dla rozwiązań tej klasy, koncepcję indywidualnego modelowania procesów biznesowych pod konkretne potrzeby Organizacji.
PPA Prolab to autorskie oprogramowanie klasy LIMS wspomagające laboratorium w zakresie zarządzania strukturą organizacyjną, zasobami, danymi o procesach i wynikach badań oraz dokumentacją. Tworzą je aplikacje realizujące wskazane funkcjonalności. Aplikacje te mogą działać autonomiczne lub tworzyć zintegrowane rozwiązanie informatyczne w ramach platformy PPA.
Programowalna Platforma Aplikacji PPA umożliwia dostosowanie aplikacji do specyficznych wymagań klienta, implementację indywidualnych modeli procesów, automatyzację zbierania danych z aparatów pomiarowych oraz wymianę danych z systemami ERP.
Dostęp do wybranych funkcjonalności realizowany jest poprzez klienta natywnego lub przeglądarkę internetową, również na urządzeniach mobilnych. Dla urządzeń mobilnych istnieje również aplikacja do wprowadzania danych offline z możliwością ich synchronizacji z bazą danych rozwiązania.
Dla laboratoriów realizujących wymogi systemów jakości, np. ISO 17025, GLP, Prolab zapewnia funkcjonalność śledzenia historii zmian zapisów ich jednoznacznej identyfikacji i bezpiecznej archiwizacji.
Dla PPA Prolab prowadzona jest wewnętrzna walidacja udokumentowana jako zapisy nadzorowane systemu zarządzania ISO 9001:2008.
PPA Prolab łączy zalety systemów tworzonych "pod klucz" z niezawodnością systemów dostarczanych jako gotowe rozwiązania zgodnie z zasadą: "biznes decyduje o kształcie procesów wspomaganych przez system informatyczny" a nie "system informatyczny decyduje o kształcie procesów biznesowych".
CSB-System
Portfolio rozwiązań CSB-System obejmuje:
  • Oprogramowanie do zarządzania procesami: Enterprise Resource Planning (ERP), System Planowania Procesów, Rejestracja Danych Produkcyjnych, Mobilna Rejestracja Danych, Computer Integrated Manufacturing (CIM) oraz Manufacturing Execution System (MES);
  • Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem: Human Resources (HR), Księgowość i Finanse, Supply Chain Management (SCM), Customer Relationship Management (CRM), Electronic Data Interchange (EDI), Business Intelligence (BI), Dokumenten-Management-System (DMS) oraz Business Process Management (BPM);
  • Oprogramowanie dla mobilnych rozwiązań w przedsiębiorstwie i w terenie: M-ERP®, Zarządzanie Przedstawicielami w Terenie, Sterowanie Transportem i Tracing Pojazdów Transportowych, Planowanie Tras, Serwisy WEB;
  • Usługi: CSB Cloud Service, Doradztwo Organizacyjne Przedsiębiorstw, Szkolenia, Serwis (24/7);
  • Sprzęt z modułami oprogramowania do zarządzania procesami: CSB-Rack®, CSB-Vision-Meater®, CSB-Image-Meater®, Stacja Zarządzania Magazynami (LVR), Stacja Zarządzania przepływem Towarów (MFR) oraz Stanowisko Kontroli CSB.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 19 maja 2016 r.
Czwartek, 08:30
Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel ****
51-117 Wrocław, ul. Irysowa 1-3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, nagrody i upominki dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Haston City Hotel ****
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Mobile Climate Control Group Holding AB
Partnerzy Technologiczni:
7milowy sp. z o.o. MagikINFO s.r.o. Comarch SA Infortes Sp. z o.o. SUMA System Sp.j. INFORM-TECH Sp. z o.o. CSB-System Polska Sp. z o.o. WDX Spółka Akcyjna
Sponsorzy:
Pałac Jugowice Sp. z o.o. SPA Medical Dwór Elizy Pałac Brzezina Pałac Tłokinia Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport AutoID Polska S.A. Axence Sp. z o.o. Sp.k. Kompass Poland Sp. z o.o. Intense Group Sp. z o.o. Vecto Sp. z o.o. Sinersio Polska Sp. z o.o.
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok I 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Virtual Trip w Łodzi - Blok II 27 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni