Poland
PL EN

Roadshow w Olsztynie, 19 maja 2016 r.

Agenda
09:30 – 09:45 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:45 – 10:00 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
  
10:00 – 11:00 Rozwiązania wspomagające zarządzanie procesami
produkcyjnymi w systemie Microsoft Dynamics AX.

Hubert Nowaczyk, Prezes Zarządu, Axacom Sp. z o.o.

11:00 – 11:45 Budowanie przewagi konkurencyjnej w obszarze produkcji i dystrybucji
w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP. SUPREMIS – Złoty Parter SAP.
  • Czynniki wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa;
  • Jak oprogramowanie i firma wdrażająca mogą wpłynąć
    na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?
  • Przykłady zastosowania oprogramowania SAP Business One
    w firmach rożnej wielkości.

Maciej Jaroszyński, Dyrektor Konsultingu, SUPREMIS Sp. z o.o.

11:45 – 12:00Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
12:00 – 12:45 Planowanie produkcji z uwzględnieniem różnych
zasobów – maszyn, surowców, pracowników.
12:45 – 13:00Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
13:00 – 15:00
  1. Omówienie funkcji rozwiązań informatycznych, które optymalizują działalność
    gospodarczą przedsiębiorstwa:
    • produkcyjnego,
    • handlowo-dystrybucyjnego;
  2. Analiza rozwiązań ERP dostępnych na rynku polskim w kontekście wymaganych
    funkcjonalności dla przedsiębiorstwa:
    • produkcyjnego,
    • handlowo-dystrybucyjnego;
  3. Sposoby selekcji rozwiązań w oparciu o kryteria technologiczne, ceny oraz referencyjne;
  4. Pułapki negocjacyjne stosowane przez dostawców systemów ERP w rozmowach z przedsiębiorcami;
  5. Pozyskanie funduszy na inwestycje informatyczne w nowym okresie programowym 2014-2020 r.

Sebastian Smiatek, Enterprise Department Manager, Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

15:00 – ... Podsumowanie spotkania. Dyskusja.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 19 maja 2016 r.
Czwartek, 09:30
Miejsce: Olsztyn, YachtClub Tiffi
10-160 Olsztyn, ul. Żeglarska 7
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
YachtClub Tiffi
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Axacom Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. sap-bo
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni