Poland
PL EN

Roadshow w Rzeszowie, 19 kwietnia 2016 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Humansoft Sp. z o.o. jest producentem oprogramowania dla firm z ponad 22-letnim doświadczeniem w projektowaniu, dostosowywaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych. Produkowane przez firmę systemy oferowane są również przez sieć handlową liczącą blisko 100 firm informatycznych w Polsce. Portfolio firmy obejmuje systemy ERP, CRM, MES, BI dla sektora MŚP specjalizujących się w produkcji lub dystrybucji i handlu oraz usługach.
Do tej pory projekty wdrożeniowe zrealizował w branżach: metalowo-maszynowej, budowlanej, elektronicznej, elektrycznej, poligraficznej, wydawniczej, odzieżowej oraz rolno-spożywczej.
COMP Soft istnieje od 2000 r. Firmę tworzą fachowcy, którzy przez lata zdobywali swoje doświadczenie w branży informatycznej. Misją COMP Soft jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych począwszy od wdrożeń systemu ERP/MRPII poprzez analizy potrzeb klientów, projekty systemów informatycznych aż po tworzenie dedykowanych rozwiązań.
Już w roku powstania firmy COMP Soft stał się autoryzowanym partnerem firmy Oracle. To pozwoliło firmie na oparcie na technologii Oracle swojego produktu - Zintegrowanego Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem - MAAT. Swoim zakresem obejmuje on wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. MAAT automatyzuje procesy przebiegające w firmie począwszy od produkcji, poprzez logistykę aż po księgowość, wykorzystując wszystkie zalety systemu zintegrowanego.
ELO Digital Office rozwija i sprzedaje wysokiej jakości oprogramowanie do zarządzania dokumentami, archiwizacji cyfrowej i obiegiem dokumentów. ELO® obejmuje całe spektrum zarządzania treścią w przedsiębiorstwach (Enterprise-Content-Management - ECM).
Asortyment produktów ELO® składa się z trzech linii: ELOoffice to wstępne rozwiązania DMS i modułowego rozwiązania klient-serwer, a dla średnich przedsiębiorstw ELOprofessional oraz niezależnego od platformy i wysoce skalowalnego ELOenterprise z możliwością obsługi rożnych podmiotów, które sprawdza się w szczególności w centrach przetwarzania danych. Systemy są w pełni kompatybilne ze sobą a wymiana danych i upgrade są możliwe w każdej chwili.
Produkty ELO®, ze względu na swoją elastyczność i wysoką wydajność, są używane w przedsiębiorstwach wszystkich branż i wielkości. Renomowani klienci na świecie jak np. BMW, EADS, EnBW, Lufthansa, MAN, Südzucker, Zott oraz w kraju: PKP Cargo SA, Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście, a także różne władze lokalne i państwowe stawiają na wysoką jakość innowacyjnych produktów ELO®.
SIGNATI® to wyspecjalizowany dostawca produktów informatycznych oferujący rozwiązania i usługi klasy Enterprise z zakresu: wirtualizacji, przechowywania i zabezpieczania danych.
Od początku istnienia SIGNATI stawia na technologie informatyczne usprawniające działania biznesowe. Głównym celem przedsiębiorstwa jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań pamięci masowych oraz wirtualizacji, które umożliwią klientom zarządzanie, przechowywanie i ochronę danych - jednej z najcenniejszych wartości każdej firmy.
W ofercie SIGNATI znajdują się między innymi:
  • Macierze dyskowe firmy NetApp;
  • Oprogramowanie do wirtualizacji VMware, Citrix, Microsoft;
  • Serwery IBM, Hewlett-Packard, FUJITSU oraz Dell;
  • „Cienkie” terminale WYSE, IGEL;
  • Oprogramowanie do archiwizacji danych CA, Symantec.
Firma SIGNATI jest również producentem szaf serwerowych RACK własnej konstrukcji. Powstają one w całości w Polsce, z wysokiej jakości blachy oraz podzespołów od renomowanych dostawców.
Firma STORIO postawiła sobie za cel działania nieustanny rozwój pracowników i skuteczność w rozwiązywaniu wszelkich problemów naszych Klientów. Nasza wiedza, to wiedza praktyczna wyniesiona z wielu projektów o przeróżnej skali trudności, a także rozwijana podczas specjalistycznych szkoleń, w których systematycznie uczestniczymy.
Jesteśmy "dobrym Partnerem" w biznesie dla naszych Klientów. Uważamy, że takiego Partnera powinno cechować, oprócz ugruntowanej wiedzy w zakresie obecnie używanych rozwiązań, także nastawienie na ciągły rozwój w zakresie najnowszych technologii i elastyczność w podejściu do rozwiązywania najprzeróżniejszych problemów. Ponadto nie powinien on ograniczać się w oferowanych rozwiązaniach tylko i wyłącznie do systemów jednego producenta.
INGENES od ponad 15 lat jest producentem i dostawcą własnych rozwiązań informatycznych oraz systemów informatycznych znanych producentów takich jak Microsoft, Comarch. Swoją ofertę kieruje do średnich i dużych przedsiębiorstw w branżach produkcyjnych oraz dystrybucji. Rozwiązania dostarczane klientom są dobierane w sposób optymalny dzięki umiejętnej analizie potrzeb, właściwemu wyborowi technologii informatycznych oraz znajomości nowoczesnych metod zarządzania.
Specjalizuje się we wdrażaniu systemów ERP, CRM, BI oraz obiegu dokumentów. Ingenes dużą uwagę skupia na metodologii wdrożenia i realizacji projektów programistycznych.
Główną kadrę Ingenes stanowią doświadczeni certyfikowani konsultanci specjalizujący się w systemach ERP, CRM oraz BI. Jako partner Microsoft Ingenes zdobył kompetnecje z zakresu Business Intelligence, Data Platform, Software Development, Microsoft Business Solutions – Dynamics CRM , Hosting. Ingenes posiada stosowne certyfikaty Microsoft potwierdzające uzyskanie kompetencji.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 19 kwietnia 2016 r.
Wtorek, 09:00
Miejsce: Rzeszów, Hilton Garden Inn
35-315 Rzeszów, 1 Majora Wacława Kopisto
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hilton Garden Inn
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Humansoft Sp. z o.o. COMP Soft Sp. z o.o. ELO Digital Office Sp. z o.o. Signati netapp Storio Sp. z o.o. sp.k. INGENES Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni