Poland
PL EN

Konferencja w Łodzi - Blok I, 14 kwietnia 2016 r.

Agenda
09:00 – 09:15 Rejestracja uczestników, kawa powitalna.
09:15 – 09:45 Wprowadzenie do tematyki spotkania.
  
 Podział na bloki równoczesne.
09:45 – 10:15 Kompleksowa ochrona danych z technologią de-duplikacji w rozwiązaniach
EMC – AVAMAR, DATA DOMAIN. Czyli jak skuteczne skrócić czas backupu, zredukować
transfer w sieci, szybko odtworzyć dane.

Jakub Wychowański, Specjalista ds. Rozwiązań BRS, Vecto Sp. z o.o.

10:15 – 10:45 Produkcja i możliwości jej optymalizacji przy wykorzystaniu systemu Comarch ERP XL.

Tadeusz Jerzak, Dyrektor Konsultingu, GECOS Sp. z o.o.

10:45 – 11:30 Budowanie przewagi konkurencyjnej w obszarze produkcji i dystrybucji
w oparciu o najlepsze rozwiązania SAP. SUPREMIS – Złoty Partner SAP.
  • Czynniki wpływające na konkurencyjność przedsiębiorstwa;
  • Jak oprogramowanie i firma wdrażająca mogą wpłynąć
    na zwiększenie efektywności przedsiębiorstwa?
  • Przykłady zastosowania oprogramowania SAP Business One
    w firmach rożnej wielkości.

Norbert Fijałek, Senior SAP Consultant, SUPREMIS Sp. z o.o.

11:30 – 12:00 Usługa InnBusiness – kompleksowe wsparcie w informatyzacji procesów w organizacji.

Łukasz Kwestarz, Prezes Zarządu, Innotion Sp. z o.o.

12:00 – 12:15Przerwa kawowa. Dyskusja.
  
12:15 – 12:35 Wiedza "tu i teraz" odpowiedzią na potrzeby przedsiębiorstwa.
QlikView Business Discovery – skrajnie elastyczna analiza
nieograniczonej ilości danych w czasie rzeczywistym.

Ewa Rut-Skrzypczak, Key Account Manager, Humansoft Sp. z o.o.

12:35 – 13:05 Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji.
Elektroniczny obieg dokumentów przychodzących i wewnętrznych.

Paweł Sadowski, Business Development Manager, Altar Sp. z o.o.

13:05 – 13:50 Microsoft Dynamics NAV 2016 – przewaga dzięki technologii.

Grzegorz Kowalik, Dyrektor ds. Handlowych, NAV.COM Sp.k.

Maciej Musialik, Specjalista ds. Handlowych, NAV.COM Sp.k.

13:50 – 14:05 Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy w oparciu o nowoczesne narzędzia
abas Business Suite i Etagis APS wspierające planowanie, harmonogramowanie
i optymalizację procesów produkcyjnych, zakupów (zapasy) i sprzedaży.
  • Zaawansowane planowanie produkcji;
  • Harmonogramowanie z uwzględnieniem dostępności surowców;
  • Mechanizm rozliczania produkcji.

Anna Radwańska, Commercial Director, Synthelix Sp. z o.o.

14:05 – ... Podsumowanie spotkania. Dyskusja.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 14 kwietnia 2016 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Łódź, Centrum Konferencyjno-Bankietowe RUBIN
93-232 Łódź, ul. Lodowa 94
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Centrum Konferencyjno-Bankietowe RUBIN
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
Vecto Sp. z o.o. GECOS Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. Innotion Sp. z o.o. Humansoft Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. NAV.COM Sp.k. Synthelix Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o.
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdyni 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 19 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Warszawie 20 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie 26 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni