Poland
PL EN

Konferencja w Krakowie - Blok I, 10 marca 2016 r.

Click Here to proceed to the English website of this Educational Meeting,
where you can find all the descriptions and more information in English.
Rozwiązania
MagikINFO
MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu dziesiątek, setek, a nawet tysięcy komputerów. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów:
MagikAUDIT – system do automatycznej inwentaryzacji sprzętu i zainstalowanego oprogramowania, zarządzania licencjami, zarządzania majątkiem IT, jak również zdalnego zarządzania komputerami w sieci (np. zdalny pulpit, zdalne instalowanie/odinstalowanie programów, kasowanie, kopiowanie plików, katalogów itd.)
MagikMONITOR – system monitoruje użytkowników komputerów pod kątem efektywności ich pracy (monitoring www i programów), z możliwością zablokowania dostępu do zdefiniowanych stron internetowych, aplikacji, USB, CD. System oferuje monitoring wydruków, monitoring zmian na dyskach USB, obciążenie procesora, pamięci i wiele innych ciekawych funkcji.
MagikHELPDESK – webowa aplikacja do rejestracji zgłoszeń użytkowników zgodnie z obowiązującymi standardami ITIL. Użytkownik wie, że jego sprawa jest rozpatrywana, administrator ma wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu a serwisant otrzymuje tylko te zgłoszenia, które dotyczą jego specjalizacji. MagikINFO – Manage IT easy
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.
Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.
SAP Business One
DELFOI
Delfoi Planner jest łatwym w użyciu, opartym na przeglądarce internetowej rozwiązaniem do zaawansowanego planowania i kontrolowania produkcji (APS) wraz z wizualizacją oraz funkcją monitorowania hali i funkcjonalnością zbierania danych (MES).
Oprogramowanie efektywnie wykorzystuje Internet w przemyśle (Internet of Things i Internet of Services) umożliwiając wymianę danych w czasie rzeczywistym pomiędzy zainteresowanymi stronami. Operacje produkcyjne i serwisowe prowadzone są online.
MERZ
MES Merz stanowi kompleksowe rozwiązania do zarządzania operacyjnego, śledzenia, planowanie oraz oceny produkcji. System informacji o produkcie daje doskonały przegląd aktualnego stanu produkcji oraz daje przewagę nad konkurencją w postaci wyraźnie wyższej efektywności produkcji. Tworzy to połączenie pomiędzy nadrzędnym systemem klasy ERP, a systemem zarządzania produkcją na poziomie poszczególnych maszyn, linii produkcyjnych i technologii.
MES Merz to wszystkie niezbędne dane w sieci – gdziekolwiek i zawsze. Jednocześnie selektywność informacji sprawia, że możliwe jest wykorzystanie tylko tych danych, które zostały wybrane na poszczególnych poziomach zarządzania oraz reagowanie tylko na odpowiednim poziomie.
MES Merz znajduje zastosowanie w szerokiej gamie przedsiębiorstw produkcyjnych (automotive, branża spożywcza, branża meblarska, inżynieria mechaniczna, przemysł farmaceutyczny, ...). Platforma oprogramowania jest zaprojektowana tak, aby móc spełniać określone wymagania odpowiadające charakterowi produkcji danej branży, bez konieczności rozwoju i wdrażania funkcjonalności, które są wspólne dla większości branż (raportowanie, wskaźniki OEE i KPI, moduły do zbierania danych przez różne kanały komunikacji, itp.). Koncepcja ta gwarantuje klientom, że dostępne są tylko rozwiązania naprawdę potrzebne – system jest zoptymalizowany w wymaganej funkcjonalności dla przyspieszenia oraz zoptymalizowania reakcji. MES Merz jest również bardzo pomocny w strategii produkcji LEAN i bez użycia papieru.
GRP
Globalne wyzwania wymagają globalnych rozwiązań – Aby pokryć wszystkie wymagania przedsiębiorstwa produkcyjnego, GRP opracowała system z pełną skalą funkcjonalności i możliwością integracji wszystkich funkcji, departamentów, zakładu. System GRP to zintegrowane rozwiązanie dla firm zajmujących się: cięciem, spawaniem, laserami, formowaniem, montażem, a także formowaniem wtryskowym, wraz z operacjami "sektora upstream" i "sektora downstream" takimi jak: tłoczenie, utrzymanie, obróbka materiałów, montaż, pakowanie, pieczętowanie, malowanie.
Połączenie z systemami wyższego poziomu oprogramowania oraz integracja z systemami o standardach jakości ISA95 Standards i TPM (Total Productive Maintenance została niezawodnie rozwiązana. Ze względu na różne wymagania, na których bazuje tego typu system, GRP kładzie szczególny nacisk na przejrzystość oraz łatwość obsługi.
SORMA
Si5 jest rozwiązaniem klasy ERP bazującym na przeglądarce internetowej, które oferuje przedsiębiorstwom produkcyjnym zarówno nowoczesne odpowiedzi na potrzeby zarządzania oraz rozwoju biznesu i stawia czoła skomplikowanym międzynarodowym wyzwaniom.
Si5 poprawia osiągi przedsiębiorstwa, dzięki zarządzaniu, kontroli oraz planowaniu wszystkich procesów, poprzez wyszukiwanie najbardziej wydajnych oraz automatycznych odpowiedzi na potrzeby stale rozwijającego się rynku.
ERP jest coraz bardziej strategicznym elementem biznesu przedsiębiorstwa i z tego powodu musi być w stanie dostosować się do jego wymagań. Za pomocą Si5 możesz kierować wszystkimi funkcjonalnościami oraz sektorami biznesu.
Si5 jest rozwiązaniem dostępnym na całym świecie i umożliwia scentralizowanie danych ze wszystkich sektorów.
Si5 jest parametrycznym oraz elastycznym oprogramowaniem, dostępnym w wybranych konfiguracjach, które są znacznie szybsze i bardziej ekonomiczne.
Zarządzanie łańcuchem dostaw w Si5 ma na celu wsparcie firmy w radzeniu sobie z nabyciem zewnętrznych surowców, poprzez lepsze rezultaty nie tylko w kwestii ceny ale także jakości wdrażanych usług.
Si5 ułatwia wzajemne powiązania pomiędzy wszystkimi funkcjami przedsiębiorstwa, poprzez zagwarantowanie zdecydowanie bardziej płynnego przepływu informacji, którego główną korzyścią jest szybszy zwrot z inwestycji.
SCADA Servis
IMPROVE IT zapewnia kompleksowy wgląd w proces produkcyjny w czasie rzeczywistym, pomaga w realizacji bez papierowego zarządzania procesem produkcyjnym oraz upraszcza proces ciągłego doskonalenia. System pozyskuje i zlicza dane z urządzeń produkcyjnych (CNC, maszyneria automatyczna, ręczne operacje) w czasie rzeczywistym oraz łączy je z danymi z innych źródeł (ERP, APS, WMS, BMS, BI) w jeden system zarządzania procesami produkcyjnymi. To pozwala na monitorowanie priorytetów wynikających z kontraktów produkcyjnych, wspieranie procedur produkcyjnych oraz stały monitoring współczynników OEE. System administruje receptury, programy CNC, procedury produkcyjne i inne poprzez jedną sieć centralną. iMPROVE iT! – and you can grow Industry 4.0 CNC Module
FBD
System Utrzymania Ruchu S.U.R.-FBD to rodzime rozwiązanie informatyczne klasy CMMS, przeznaczone dla Służb Utrzymania Ruchu. W odróżnieniu od programów lokalizowanych z wersji amerykańskich i zachodnioeuropejskich program nie zawiera funkcji, które są w polskich warunkach bezużyteczne. Jego głównym celem jest automatyzacja prac związanych z:
  • Zarządzaniem środkami trwałymi infrastruktury;
  • Prowadzeniem gospodarki remontowej;
  • Prowadzeniem przeglądów technicznych i konserwacji maszyn;
  • Prowadzeniem gospodarki magazynowej UR;
  • Zarządzaniem zamówieniami na materiały i części zamienne;
  • Raportowaniem i generowaniem statystyk.
Wdrożenie systemu umożliwi:
  • Zwiększenie zdolności produkcyjnych;
  • Zapewnienie sprawności maszyn według wymagań jakości;
  • Zapewnienie bezpieczeństwa pracy;
  • Wzrost jakości wykonywanych zadań;
  • Minimalizowanie kosztów związanych z utrzymaniem ruchu;
  • Redukcję zapasów magazynowych;
  • Wsparcie we wdrażaniu norm jakościowych oraz dyrektyw UE;
  • Redukcję braków produkcyjnych.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES,
w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
  • MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
  • BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
  • PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
  • DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
    sterowanych numerycznie;
  • TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:
  • Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
  • Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
  • Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
  • Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
    baz danych Microsoft / Oracle.
Prostota użytkowania:
  • Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
    przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny;
  • System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
    praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika;
  • Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
    przez 24 godziny na dobę.
Korzyści udostępniane przez system MES:
  • Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
  • Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
  • Centralna aktualizacja oprogramowania.
  • Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
  • Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.
Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.
Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.
Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:
  • Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
    i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii.
  • Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
    formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
    przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.
Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.
DYNTELL
Czy jest system iERP?
ERP to inteligentny system do zarządzania przedsiębiorstwem.
Koncepcja rozwijana przez firmę Dyntell jest nową technologią wspierającą procesy decyzyjne.
Wcześniej rozwiązania Business Intelligence były uznawane jako odrębne systemy, działające niezależnie od systemów, które zajmują się bieżącymi transakcjami korporacji oraz analizą informacji, które zostały dotychczas zebrane.
Systemy BI ewoluowały od uciążliwych narzędzi analitycznych w atrakcyjne, przyjazne użytkownikowi oprogramowanie skoncentrowane na dashboard, które jest łatwo dostępne na platformach internetowych oraz mobilnych. Trzecia generacja systemów BI posiada zdolność znacznie szybszej reakcji i posiada prosty w obsłudze interface; dzięki temu wspierają one jeszcze większy zakres działań.
Pomimo tych zmian w systemach klasy BI, system klasy ERP pozostał nie zmieniony i ciągle wymaga od managerów analizy danych w obecnych bazach danych oraz danych z magazynów osobno.
Nazwa Dyntell to połączenie dwóch słów – Dynamic i Intelligence (dynamika i inteligencja). Firma rozwinęła dynamiczne rozwiązanie iERP i w następnym etapie dokonała połączenia systemów zarządzania przedsiębiorstwem oraz systemów Business Intelligence.
QUERIS
System Queris MES jest narzędziem do kompleksowego zarządzania realizacją produkcji, stworzonym przez polskiego producenta. Jego funkcjonalność w pełni zaspokaja potrzeby związane z monitorowaniem i podnoszeniem wydajności procesów. Został wyposażony w możliwości usprawniające pracę dyrektorów produkcji, kierowników oraz operatorów. Jego elastyczna architektura umożliwia pełną integrację z maszynami oraz innymi rozwiązaniami funkcjonującymi w przedsiębiorstwie (takimi jak systemy ERP, APS, czy CMMS), która przyczynia się do wykorzystania pełni możliwości związanych z informatyzacją zakładu. Oprogramowanie jest z powodzeniem wdrażane i użytkowane w różnego rodzaju przedsiębiorstwach z różnych branż.
QUERIS APS
System klasy APS stworzony przez firmę Queris stanowi praktyczne rozwiązanie do automatycznego harmonogramowania produkcji. Oparte na najnowszych dostępnych technologiach ułatwia pracę działów produkcji i pozwala znacznie zwiększyć wydajność procesów tylko dzięki lepszemu planowaniu. System jest przystosowany do automatycznego harmonogramowania zleceń według różnych rodzajów kryteriów (maksymalnej wydajności, minimalizacji czasu przezbrojeń, minimalnych kosztów, itp.). Wykorzystanie algorytmów heurystycznych (prostych) oraz memetycznych (złożonych) przekłada się na optymalne zaplanowanie produkcji, a przez to osiąganie lepszych wyników.
QUERIS CMMS
Queris CMMS, to polskie rozwiązanie dla służb utrzymania ruchu, które od długiego już czasu cieszy się dużym zainteresowaniem wśród rodzimych i zagranicznych przedsiębiorstw. System został stworzony w oparciu o własne doświadczenia z dziedziny utrzymania ruchu oraz na podstawie licznych opinii praktyków. Oprogramowanie firmy Queris posiada bogatą funkcjonalność i szerokie możliwości integracji, a na rynku jest doceniane również z nowoczesny, przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs użytkownika. Koncepcja systemu i jego wykonanie sprawiają, że staje się ono niezbędnym wsparciem przy realizacji podejścia lean manufacturing oraz prewencyjnego utrzymania ruchu.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 10 marca 2016 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Kraków, Hilton Garden Inn Krakow Airport
32-083 Balice, ul. Kpt. Mieczysława Medweckiego 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone w języku angielskim
z tłumaczeniem symultanicznym na język polski
Hilton Garden Inn Krakow Airport
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
MagikINFO s.r.o. SUPREMIS Sp. z o.o. Delfoi Oy Merz s.r.o. GRP GmbH & Co. KG SORMA SpA SYSTEMA GmbH SCADA Servis s.r.o. FBD Proxia Polska Sp. z o.o. Dyntell Corporation Queris Sp. z o.o. DSR Sp. z o.o.
Patronat Honorowy:
ambasada_czechy ambasada_slowacja ambasada_wegry paiz_logotyp
Sponsorzy:
Antal International AutoID Polska S.A. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni