Poland
PL EN

Konferencja w Krakowie - Blok I, 10 marca 2016 r.

Click Here to proceed to the English website of this Educational Meeting,
where you can find all the descriptions and more information in English.
Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Jesteśmy czeską spółką MagikINFO s.r.o., która jest producentem i wyłącznym dystrybutorem, obecnego na rynku od szesnastu lat, programu MagikINFO. MagikINFO to kompleksowy system bazodanowy przeznaczony do efektywnego zarządzania i monitoringu infrastruktury sieciowej. MagikINFO składa się z trzech zintegrowanych, ale również działających niezależnie od siebie programów: MagikAUDIT, MagikMONITOR oraz MagikHELPDESK.
Wszystkie nasze siły, wiedza i doświadczenia skupiają się na jego rozwoju oraz usługach związanych z dystrybucją systemu. Do naszej kadry należą polscy specjaliści w dziale handlowym oraz dziale technicznym, dzięki którym zapewniamy w Polsce wysoki standard oferowanych przez nas usług. Naszymi klientami są firmy o zróżnicowanej wielkości, posiadające od 5 do 10 000 komputerów, działające zarówno w sektorze prywatnym jak i publicznym.
SUPREMIS to jeden z wiodących i największych Partnerów SAP w zakresie produktu SAP Business One w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Jako pierwszy Partner w Polsce ze statusem GOLD firma świadczy pełen zakres usług związanych z SAP, począwszy od wdrożeń systemu, po jego utrzymanie i rozwój.
Udane projekty wdrożeniowe, realizowane od blisko 10 lat zostały przeprowadzone przez SUPREMIS w ponad 100 firmach z wielu branż, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jako pierwszy Partner SAP w Polsce SUPREMIS został certyfikowanym Partnerem w zakresie SAP Active Quality Management. Uzyskana certyfikacja pozwala na doskonalenie procesów biznesowych i potwierdza jakość świadczonych usług wdrożeniowych oraz serwisowych.
DELFOI rozwija i wspiera cyfrowe rozwiązania dla produkcji i związane z nimi usługi konsultingowe dla danej branży. Rozwiązania Delfoi umożliwiają przedsiębiorstwom przyspieszenie i usprawnienie procesów produkcji oraz dostaw. Z produktami i usługami firmy Delfoi przedsiębiorstwa mogą planować, egzekwować oraz zarządzać procesami produkcyjnymi i dostawczymi w sposób, który prowadzi do znacznego skrócenia czasu wprowadzenia produktu na rynek, skrócenia czasu realizacji, mniejszej ilości zapasów i dokładniejszej dostawy.
Założona w 1990 roku firma Delfoi jest pionierem w świecie programowania i światowym pionierem programowania robotów offline oraz światowej klasy ekspertem w symulacji, planowaniu i realizacji produkcji.
Klienci Delfoi działają głównie w przemysłach – automotive, przemysł lotniczy, elektronika, przemysł budowy maszyn i automatyzacji produkcji. Delfoi wdroży ponad 600 rozwiązań u swoich klientów, którymi są m.in. ABB, Kone, Nokia, Patria, SAAB AB, Valio, Valmet, Volvo i wielu innych.
Główna siedziba Delfoi znajduje się w Espoo w Finlandii. Ponadto firma posiada biura w Gothenburg – Szwecja, Mainz – Niemcy. Oprócz własnych lokalizacji, firma Delfoi posiada rozbudowaną, stale rosnącą sieć partnerską na całym świecie.
Firma Merz działa na rynku systemów do zarządzania produkcją od 1991 roku. Od roku 1999, Merz udowadnia swoją jakość zgodnie z certyfikatem ISO 9001.
System do zarządzania produkcją MES Merz jest wizytówką firmy (lub jest produktem flagowym firmy). Stanowi kompleksowe rozwiązanie operacyjnego zarządzania, monitorowania, planowania oraz oceny w różnych segmentach produkcyjnych.
Obecnie Merz MES zbiera dane z produkcji, monitoruje i ocenia efektywność w wielu wiodących firmach produkcyjnych. Ponadto Merz rozwija własny system SCADA HMI do zbierania i wizualizacji danych technologicznych, co znajduje zastosowanie m.in. w przemyśle farmaceutycznym, przemyśle papierniczym czy w inżynierii wodnej.
W obszarze rozwijania oprogramowania, Merz rozwija swój software w zależności od specyficznych wymagań klienta – skupiamy się na nowych technologiach “drogi często i rzadko uczęszczane”, co często oznacza nie tylko rozwój oprogramowania, ale również wiele rodzajów badań i prac naukowych. Dla wiodących Europejskich firm z segmentu czujników podczerwieni i wysokiej częstotliwości, rozwijamy unikatowe oraz innowacyjne oprogramowanie do anonimowego wykrywania osoby w strumieniu wideo, a także inne narzędzia do inteligentnej analizy wideo.
Niezawodne i dokładne – GRP jest pierwszym globalnym dostawcą systemów operacyjnych dla przedsiębiorstw produkcyjnych. Firma od lat wyciąga konsekwencje tzw. Przemysłu 4.0. Dlatego dobrze znana i poważana marka systemu GRP stała się czymś więcej niż tylko systemem klasy MES.
Założona w 1979 roku, GRP jest jednym z czołowych dostawców rozwiązań na rynku Niemieckim i Europejskim. Firma GRP zbudowała sobie mocną pozycję na rynku jako ekspert od optymalizacji procesów produkcyjnych, MES oraz poprawy procesów przemysłowych.
Od 1980 roku firma Sorma rozwija swój system ERP, dedykowany dla przedsiębiorstw produkcyjnych. Si5 jest rozwiązaniem bazującym na przeglądarce internetowej, dostępnym w 26 krajach oraz w 14 językach. Si5 jest idealnym rozwiązaniem do zarządzania produkcją w wielu sektorach przemysłu – automotive, przemysł lotniczy, produkcja sprzętu dla gospodarstwa domowego, przemysł elektroniczny, produkcja części maszynowych oraz branża farmaceutyczna.
Duża specjalizacja podsystemów odpowiedzialnych za zarządzanie produkcją oraz logistyką materiałów pozwala reagować z dużą wydajnością na szczególnie skomplikowane problemy obecne w wielopoziomowych przedsiębiorstwach, gdzie często jest konieczne zintegrowane zarządzenie przepływem (materiałów oraz procedur) pomiędzy kilkoma fabrykami.
Si5 jest używany nie tylko przez duże przedsiębiorstwa, ale również przez małe, lokalne, które potrzebują zaawansowanych rozwiązań do zarządzania produkcją.
Si5 pomaga przedsiębiorstwom poprawić procesy zarządzania oraz organizacji, jednocześnie wspierając procesy zarządzania operacyjnego i planowania strategicznego.
Zintegrowane moduły są dostępne do zarządzania przepływem telematyki pomiędzy klientami, a dostawcami w oparciu o szeroko używane protokoły EDI oraz portal internetowy (dostawcy i klienci).
Dużo uwagi poświęcono również podsystemowi administracyjnemu z określonymi funkcjami do zarządzania z zastrzeżeniem odpowiedzialności związanej z pojawiającymi się standardami.
SYSTEMA jest globalnym dostawcą technologii w zakresie automatyzacji procesów produkcyjnych, systemów, rozwiązań informatycznych, usług i konsultacji dla branż produkcyjnych. Z udokumentowanym doświadczeniem w zarządzaniu projektami towarzyszymy naszym klientom na drodze ku inteligentnej fabryce - Smart Factory. Nasi eksperci rozwijają i wdrażają integracje rozwiązań w zakresie oprogramowania dla wielu systemów. SYSTEMA jest również strategicznym partnerem SAP Manufacturing.
Firma została założona w 1993 roku przez Dipl.-Inf. Manfreda Austena, główna siedziba znajduje się w Dreźnie (Niemcy). Biura znajdują się również w Bend (USA), a od 2014 roku również w Ipoh (Malezja), aby zapewnić najlepszą obsługę i opiekę dla klientów na całym świecie.
Firma SCADA Servis jest dostawcą systemów automatyki przemysłowej oraz aplikacji telemetrycznych. Na rynku czeskim i światowym działa od 2002 roku. Firmę tworzy dynamiczny zespół, którzy kładzie nacisk przede wszystkim na referencje oraz dobre relacje z klientem.
Wyniki ich pracy zobaczyć można nie tylko w Czechach, ale i m.in. w USA, w Salwadorze, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz w Danii.
FBD jest firmą informatyczną, specjalizującą się w tworzeniu aplikacji biznesowych przeznaczonych do wspomagania działalności małych i średnich przedsiębiorstw. Aplikacje te buduje na zasadzie indywidualnych zamówień.
Kluczowi klienci to m.in. CF Gomma Polska, Marpol, Rieter Automotive Poland, ERGOM Poland, TBMECA Poland, Delfo Polska, Nexteer Automotive Poland, Flexider Poland, TOORA Poland, KEIPER Poland, Clavey Maintenance Service, TI Poland, TMP Fondalmec Poland, Mieszko, Pomos Żyrardów, Royal Canin Polska, Dr Oetker, Virtu, Lantmannen Unibake Poland, Przedsiębiorstwo Drobiarskie „Drobex”, Nałęczów Zdrój, Nestle Waters, Zakłady tłuszczowe „Kruszwica”, Olvit, Euroglas Polska, Pioma Odlewnia, ZGH "Bolesław", Statoil Poland, Orlen Oil, Unilever Polska, Zakłady Chemiczne „Organika”, Fagor Mastercook, Electrolux Poland, Hager Polo Produkcja, Lincoln Electric Bester, Cemex Polska, Lafarge Dachy, Veka Polska, Kospan, Dendro Poland, Trefl Polska, ICT Poland, Action SA, Hydro Aluminium Chrzanów.
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.
PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.
Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
Dyntell jest solidnym partnerem dla firm, które pragną ciągłego wzrostu przy wsparciu systemów informatycznych i usług "economic data support" w celu spełnienia wszelkich potrzeb i celów. System ERP firmy Dyntell należy do kategorii "high end" systemów ERP. Kilkuset klientów na Węgrzech i za granicą zgodziło się, że oprogramowanie bez kompetencji mają niską wartość. Firma Dyntell pracuje prowadzi swoich partnerów, dając im rozwiązania, które mają dużą wartość w realizacji celów przedsiębiorstwa. W ten sposób mogą oni się skoncentrować na tym co istotne – ich biznesie i rodzinie.
Firma Dyntell zatrudnia prawie 80 osób, które wypracowywują konkurencyjną i wiodącą markę na rynku w zakresie technologii oraz ekonomii. Dzięki nim firma może pochwalić się prawdziwym i mierzalnym sukcesem. Jak dotąd pracownicy spędzili blisko 300 tysięcy godzin przy rozwijaniu systemu ERP. To więcej niż 1000 dni pracy konsultantów.
System ERP firmy Dyntell jest w ponad 250 lokalizacjach. Międzynarodowe doświadczenie firmy pozwala jej na najbardziej aktualny i dokładny poziom wsparcia biznesowego przedsiębiorstw.
Queris jest polskim producentem oprogramowania przemysłowego i rozwiązań z zakresu aplikacji dedykowanych dla branży produkcyjnej. W swojej ofercie posiada podstawowe narzędzia do optymalizacji wydajności procesów, takie jak system MES, system APS, czy system CMMS. Oprócz nich oferuje również tworzenie systemów dedykowanych, projektowanych pod indywidualne potrzeby klientów.
Atutem firmy jest praktyczne łączenie kompetencji programistycznych i technicznych swoich pracowników. Zespół Queris składający się z deweloperów, inżynierów, automatyków, elektryków i innych specjalistów technicznych jest w stanie odpowiedzieć praktycznie na każdą potrzebę z zakresu oprogramowania i automatyki, która pojawi się w zakładzie produkcyjnym.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 10 marca 2016 r.
Czwartek, 08:45
Miejsce: Kraków, Hilton Garden Inn Krakow Airport
32-083 Balice, ul. Kpt. Mieczysława Medweckiego 3
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: lunch dla uczestników)
Język:
Spotkanie prowadzone w języku angielskim
z tłumaczeniem symultanicznym na język polski
Hilton Garden Inn Krakow Airport
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
MagikINFO s.r.o. SUPREMIS Sp. z o.o. Delfoi Oy Merz s.r.o. GRP GmbH & Co. KG SORMA SpA SYSTEMA GmbH SCADA Servis s.r.o. FBD Proxia Polska Sp. z o.o. Dyntell Corporation Queris Sp. z o.o. DSR Sp. z o.o.
Patronat Honorowy:
ambasada_czechy ambasada_slowacja ambasada_wegry paiz_logotyp
Sponsorzy:
Antal International AutoID Polska S.A. Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.