Poland
PL EN

Konferencja w Poznaniu - Blok I, 25 lutego 2016 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
iPCC sp. z o.o. jest polskim partnerem firmy Infor w zakresie dostarczania i wdrożeń zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami (ERP).
W iPCC rozumiemy, że nasze zadania wykraczają poza branżę IT. Dla wielu naszych klientów jesteśmy zaufanymi doradcami, których celem jest usprawnienie procesów i zwiększenie efektywności działania ich przedsiębiorstw. Nasi konsultanci mają staż przekraczający 15 lat i łącznie zrealizowali ponad 300 projektów – w większości dotyczących systemu Infor M3 – w kraju i za granicą. Pozwala to nam na dzielenie się wiedzą i proponowanie klientom rozwiązań, które przeszły pozytywną weryfikację w praktyce. Nasze doświadczenia wdrożeniowe w zakresie produkcji i dystrybucji obejmują również zastosowanie nowatorskich rozwiązań i narzędzi IT specyficznych dla konkretnej branży (dotyczy to m.in. przemysłu chemiczno-kosmetycznego, motoryzacyjnego, spożywczego, drzewno-meblarskiego i modowego).
Oprócz usług wdrożeniowych iPCC oferuje również kompleksową opiekę powdrożeniową, outsourcing i hosting rozwiązań oraz doradztwo i edukację w zakresie narzędzi i metod usprawniania biznesu. Z usług iPCC korzysta ponad 80 przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych w Polsce i za granicą. Profil iPCC
Wybrani klienci:
  • IKEA Industry (dawniej Swedwood) (produkcja desek i mebli);
  • Hilding (produkcja materacy);
  • FAMEG (produkcja mebli);
  • Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach (MSM);
  • Zakłady Tłuszczowe Kruszwica;
  • Nutreco (pasze i karmy);
  • ELFA Koszalin (szafki i półki modułowe z metalu, drzwi przesuwane);
  • Lubiana (porcelana);
  • Broen (zawory, kurki);
  • Bulten (śruby, głównie dla Automotive);
  • Elgat (rozdzielnice, szyny, przewody);
  • ESAB (spawarki, elektrody, druty, pręty);
  • Dellner (części do pociągów, lokomotywy);
  • K-Flex (izolacje techniczne);
  • Tikkurila (farby i powłoki);
  • Biowet Drwalew (chemioterapeutyki i biopreparaty);
  • Tadmar (technika grzewcza i sanitarna, systemy instalacyjne).
Firma Infor jest wiodącym dostawcą oprogramowania biznesowego i wierzy w znaczenie nieustannej innowacji i absolutnej koncentracji na kliencie. Produkty Infor dają klientom możliwość szybszego wdrożenia przy ograniczeniu zakłóceń i przestojów, bardziej dynamicznego i elastycznego działania oraz szybszego rozwoju. Nasze produkty mogą być wdrażane lokalnie, „w chmurze” lub na obydwa sposoby.
Kluczowe fakty:
  • Ponad 12 400 pracowników;
  • Bezpośrednie oddziały w 38 krajach;
  • Ponad 70 000 klientów na całym świecie;
  • Możliwości oferowania usług wdrożenia i wsparcia w ponad 164 krajach;
  • Zasięg globalny: Ameryka Płn. i Płd., EMEA, APAC.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence . Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.
Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.
Dzięki ścisłej współpracy z firmą EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.
Altar Sp. z o.o. jest dostawcą swoich autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości. Firma funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat.
Ofertę Altar tworzą:
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi;
  • Systemy Call/Contact Center;
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych.
T Komp – Tworzymy najwyższej jakości oprogramowanie wspierające systemy zarządzania zgodne z wytycznymi norm ISO, w tym ISO 9000, ISO 14001, ISO 18000, ISO 22000, ISO 27001 i innymi. Naszą misją jest dostarczanie rozwiązań wspierających organizacje w codziennej pracy. Nasze produkty pozwalają sprawnie zarządzać obiegiem szeroko rozumianej informacji. Rozwiązania T Komp pozwalają zwiększyć świadomość zagadnień i znaczenia jakości wśród pracowników, zrozumieć ich rolę jaką ogrywają w całym procesie wytwarzania produktu.
Tworzymy rozwiązania możliwe do adaptacji we wszystkich branżach, dbając o spójność produktu, a jednocześnie zapewniając elastyczne podejście do wdrożenia i dostosowania produktów w zgodzie z potrzebami Klienta. Produkty T Komp wykorzystywane są przez ponad 100 rozpoznawalnych organizacji, dbając o sprawne zarządzanie organizacją dla ponad 140.000 użytkowników. Nasze systemy wdrożyliśmy m.in. w ArcelorMittal, Thomson Technicolor, PKN Orlen, grupie PGE, ENEA, Bridgestone, Eaton, TRW Automotive, Reckit Benckiser, Valeo, KGHM, Philips, IKEA.
Firma powstała w 1996 roku zainspirowana rozwojem systemów ISO w Polsce i potencjałem jaki stanowi informatyzacja firm w zgodzie ze wspomnianymi standardami. Obecnie T Komp to 50 osobowy zespół pasjonatów, zaangażowanych w wypełnianie misji firmy. Wiemy, że każdy nowy Klient rozwija nasze produkty i naszą firmę. Wykorzystujemy zebrane doświadczenie i rozwijamy produkty podążając za szybko zmieniającym się rynkiem oprogramowania IT. Kilkunastoletnie doświadczenie przyczyniło się do rozwoju aplikacji. Dziś dostarczamy aplikacje wspomagające obieg dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej (system klasy DMS), obieg indywidualnych procesów Klienta (system klasy Workflow Management).
Wdrażamy systemy w zakresie jakiego oczekuje Klient, wspólnie określając oczekiwany zwrot z inwestycji i stawiane cele. Utrzymanie całego produktu w spójnej aplikacji pozwala Klientom w przyszłości rozszerzać działanie oprogramowanie na kolejne procesy. Takie podejście pozwala nam na opracowanie długoletniej współpracy i zaplanowanie możliwych do wykonania kolejnych kroków w ramach rozwoju produktu.
Logos Sp. z o.o. – Jesteśmy firmą rodzinną działającą na polskim rynku od 1987 roku. Zapewniamy naszym klientom dostęp do najnowszych technologii informatycznych oraz wdrażamy wysokiej klasy oprogramowanie, w tym innowacyjne systemy Business Inteligence ułatwiające podejmowanie ważnych i skomplikowanych decyzji biznesowych.
Zdajemy sobie sprawę, że każda firma działa według własnej niepowtarzalnej koncepcji. Dlatego, zgodnie z naszą misją „od słowa do celu” poznajemy naszego klienta i dopasowujemy proponowane rozwiązanie do jego standardów.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 25 lutego 2016 r.
Czwartek, 09:15
Miejsce: Poznań, Hotel 500 Tarnowo Podgórne
62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 139
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hotel 500 Tarnowo Podgórne
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
iPCC sp. z o.o. Infor (Polska) Sp. z o.o. JCommerce S.A. Vecto Sp. z o.o. Altar Sp. z o.o. TKomp Logos Sp. z o.o.
Sponsorzy:
Kompass Poland Sp. z o.o. Księgarnia Internetowa Helion.pl
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu 28 marca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok I 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Krakowie - Blok II 20 kwietnia 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni