Poland
PL EN

Konferencja w Rzeszowie - Blok III, 28 stycznia 2016 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Politechnika Rzeszowska - nowoczesna infrastruktura, przyszłościowe kierunki kształcenia i badań naukowych. 60 lat tradycji, ponad 50 tys. absolwentów, 6 wydziałów i 25 atrakcyjnych kierunków studiów. To największa i najlepsza według rankingów państwowa uczelnia techniczna na Podkarpaciu, kształcąca przyszłych inżynierów. Jej znakomita renoma znajduje potwierdzenie w liczbie kandydatów na studia. Politechnika Rzeszowska to cieszący się międzynarodowym uznaniem ośrodek badawczy, współpracujący z szeregiem instytucji na całym świecie. Dysponuje nowoczesnym sprzętem laboratoryjnym, niejednokrotnie unikalnym na skalę nie tylko kraju, ale i świata, który pozwala wykonywać skomplikowane badania na zlecenie przedstawicieli przemysłu.
COMP Soft istnieje od 2000 r. Firmę tworzą fachowcy, którzy przez lata zdobywali swoje doświadczenie w branży informatycznej. Misją COMP Soft jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych począwszy od wdrożeń systemu ERP/MRPII poprzez analizy potrzeb klientów, projekty systemów informatycznych aż po tworzenie dedykowanych rozwiązań.
Już w roku powstania firmy COMP Soft stał się autoryzowanym partnerem firmy Oracle. To pozwoliło firmie na oparcie na technologii Oracle swojego produktu - Zintegrowanego Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem - MAAT. Swoim zakresem obejmuje on wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. MAAT automatyzuje procesy przebiegające w firmie począwszy od produkcji, poprzez logistykę aż po księgowość, wykorzystując wszystkie zalety systemu zintegrowanego.
Axence od ponad 10 lat dostarcza przedsiębiorstwom i instytucjom na całym świecie profesjonalne rozwiązania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT.
Flagowy produkt firmy, oprogramowanie Axence nVision®, odpowiada na kluczowe potrzeby administratorów i oficerów bezpieczeństwa IT w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem. Zarządom pozwala zaś optymalizować koszty obsługi infrastruktury informatycznej niezależnie od jej wielkości.
Rozwiązania Axence zainstalowano dotychczas na ponad 600 000 urządzeń, a liczba ta stale się powiększa. Ich wysoką jakość doceniają zarówno liderzy rynku, jak również międzynarodowe organizacje i media branżowe.
WDX S.A. jest spółką publiczną notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych z ponad 25-letnim doświadczeniem w dostarczaniu zintegrowanych rozwiązań z zakresu wyposażenia magazynów, składowania i projektowania systemów logistycznych w transporcie wewnętrznym. W sierpniu 2015 firma zmieniła nazwę z Wandalex S.A. na WDX S.A.
W ofercie WDX znajdują się regały magazynowe, przenośniki taśmowe i rolkowe oraz wózki widłowe, a także kompleksowe rozwiązania dla automatycznych systemów transportu, kompletacji i składowania towarów. Ofertę uzupełniają projekty logistyczne, w ramach których firma oferuje kompleksowe zaprojektowanie lub optymalizację istniejących magazynów.
WDX jest spółką akcyjną od 1995 roku i spółką giełdową, notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 2000 roku. Jako spółka giełdowa, WDX jest stabilnym i wiarygodnym partnerem w biznesie.
WDX S.A. działa zgodnie z systemem jakości potwierdzonym międzynarodowym certyfikatem jakości ISO 9001:2008, przyznanym przez niezależną firmę TÜV CERT, jedną z wiodących, światowych instytucji certyfikujących. Certyfikat potwierdza wysoką jakość, skuteczność i powtarzalność procesów operacyjnych WDX S.A. i jest gwarancją jakości produktów i usług.
WDX S.A. posiada własne biuro projektowe i nowoczesny zakład produkcyjny systemów transportu bliskiego w Zgierzu o powierzchni 20 503 m2 i mocach produkcyjnych wynoszących 30 000 ton stali rocznie. Spółka zależna Wandalex-Feralco zajmuje się produkcją zaawansowanych systemów regałowych w kooperacji z francuskim potentatem branżowym Feralco.
Firma oferuje pełną gamę produktów Doosan, Crown i Combilift, a także wynajem oraz serwis wszystkich marek wózków widłowych. Sieć serwisowa składa się z 6 oddziałów stacjonarnych i szeregu serwisów mobilnych.
Dokonaliśmy ponad 10 000 instalacji regałów magazynowych, w wyniku których powstało 8 000 000 miejsc paletowych. Wyprodukowaliśmy ponad 40 kilometrów systemów przenośników. Dostarczone przez WDX wózki widłowe pracują na potrzeby 3400 przedsiębiorstw. Systematycznie serwisujemy ponad 4000 wózków.
Wśród Klientów, którzy zaufali WDX S.A. znajdują się znaczące firmy dystrybucyjne, m.in.: Agata Meble, Amazon, Amica, Asmet, Bakoma, Bridgestone, Dohler, IKEA, ILS (InterCars), International Paper, Lancerto, Merlin.pl, Mueller, Neuca, Regis, Renault, Samsung, Smurfit-Kappa, ThyssenKrupp, TJX, TPV, TZMO.
Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy, XIII Wydz. Gosp. KRS 0000118662. Jej kapitał zakładowy wynosi: 9.250.719 PLN i dzieli się na akcje o nominale 1,00 PLN. Spółka dysponuje kapitałami własnymi przekraczającymi kwotę 41.000.000 PLN.
META Systemy Magazynowania Sp. z o.o. jest spółką córką firmy META Regalbau GmbH & Co. Kommanditgesellschaft z siedzibą w Arnsberg, Niemcy, i należy do Przedsiębiorstwa Grupy LOH.
META jest producentem systemów regałów półkowych, paletowych oraz konstrukcji stalowych, a także dostawcą produktów dla klientów w Niemczech, w Polsce oraz spółek z Grupy META w innych krajach Europy. META eksportuje swoje produkty na cały świat.
Regały META wytwarzane są w Niemczech i Czechach według norm RAL oraz ISO 9001. Produkty spełniają jednocześnie normy bezpieczeństwa ZH 1/428 i są poddawane kontroli niezależnych instytutów badawczych, np. Urzędu Kontroli Materiałów (MPA) w Dortmundzie.
Systemy META charakteryzują się najwyższą jakością i są wytwarzane na nowoczesnych, wysoce wydajnych, sterowanych cyfrowo maszynach. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii profilowania, cynkowania stali i pokrywania powłoką epoksydową, regały META są wyjątkowo trwałe, funkcjonalne oraz odporne na odkształcenia, ścieranie, uderzenia i zarysowania. Wykonywane są w nowoczesnych systemach modułowych, co umożliwia zastosowanie ich w dowolnych układach oraz sprawny montaż z użyciem specjalnych złączy lub połączeń śrubowych.
Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku od 15 lat. Posiadamy duże doświadczenie we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Specyfika działania Petrosoft.pl skierowana jest na kompleksową oraz rzetelną obsługę Klienta. Wysoki poziom świadczonych usług gwarantuje wyspecjalizowana kadra oraz referencje od szerokiej gamy firm, które z nami współpracują.
Petrosoft.pl posiada oddziały zlokalizowane w miastach:
  • Jasło – Centrala;
  • Rzeszów;
  • Czechowice-Dziedzice;
  • Gdańsk.
Petrosoft.pl oferuje:
  • Projektowanie, realizacja i wdrażanie autorskich rozwiązań w zakresie oprogramowania Petrosoft.pl w technologii Dot.Net, ASP.Net, Sharepoint + Nintex.
  • Kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne na specjalne zamówienie Klientów – instalacja i obsługa złożonych centrali telefonicznych (Alcatel) i centrów teleinformatycznych;
  • Kompleksową obsługę informatyczną firm (outsourcing informatyczny) – obsługa 24h;
  • Dostawę i konfiguracja sprzętu i oprogramowania (komputery, serwery, macierze, notebooki);
  • Dostawę rozwiązań firmy Microsoft.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
PROFERIS to rzeszowska firma informatyczna gwarantująca ciągłość i bezawaryjność procesów biznesowych. Zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną, która usprawnia koordynację działania firmy.
Posiadamy długoletnie doświadczenie, szczególnie we wdrożeniach zintegrowanych systemów klasy ERP renomowanego producenta oprogramowania firmy COMARCH, którego jesteśmy autoryzowanym Partnerem. Działalność PROFERIS skierowana jest głównie do firm produkcyjnych z dowolnej branży, ale specjalizujemy się również w obsłudze firm o profilu handlowym. Rozwiązania PROFERIS zastosowane zostały min.: w firmie specjalizującej się w odlewnictwie metali, przetwórstwie tworzyw sztucznych, wytwórstwie laminatów - głównie do potrzeb taboru kolejowego, obróbka i wytwórstwo metali, w tym metale wykorzystywane w przemyśle zbrojeniowym.
Oferowane przez nas oprogramowanie Comarch ERP XL to nowoczesny system przeznaczony dla średnich i dużych firm produkcyjnych, usługowych i handlowych z różnych branż. Może być wykorzystywany zarówno w firmach jednooddziałowych, jak i przedsiębiorstwach o rozproszonej strukturze. Zalety oprogramowania Comarch ERP XL to np. szybki dostęp do informacji, automatyzacja pracy i minimalizacja ryzyka występowania błędów w trakcie wykonywania operacji na bazach danych, wielowymiarowe analizowanie danych i źródło informacji do podejmowania decyzji strategicznych, czy współpraca z platformą mobilną (do pracy przedstawicieli handlowych), sklepem internetowym i galeria handlową.
Oprócz wdrożeń i serwisu gotowego oprogramowania PROFERIS projektuje aplikacje na indywidualne zamówienia oraz dostarcza i serwisuje sprzęt sieciowy i komputerowy.
Szczególny element naszej oferty to stała opieka serwisowa. Outsourcing IT polega na zleceniu firmie zewnętrznej usług informatycznych niezbędnych dla funkcjonowania przedsiębiorstwa. Każdą usługę wykonujemy starannie i profesjonalnie, niezależnie czy będzie to pełna obsługa informatyczna, czy jednorazowe wsparcie istniejącego działu IT. Dodatkowo PROFERIS oferuje wyjątkowe pakiety na obsługę informatyczną. Na podstawie umowy ryczałtowej otrzymują Państwo zagwarantowany zestaw usług informatycznych o wysokim poziomie realizacji i w pełni dopasowany do potrzeb przedsiębiorstwa. Zaletami przekazania firmie zewnętrznej prowadzenia działu informatycznego są m.in.: optymalizacja kosztów obsługi, podniesienie bezpieczeństwa organizacji, dostęp do najnowszych technologii, bądź stała kontrola aktualności oprogramowania.
Pracownicy firmy PROFERIS, to wysokiej klasy specjaliści, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje, aby wszystkie świadczone przez nas usługi były solidne, nowoczesne oraz zgodne europejskimi standardami.
Potwierdzeniem naszych kwalifikacji i umiejętności są przeprowadzone i zakończone sukcesem wdrożenia oraz liczne certyfikaty i referencje, a wśród naszych Klientów, wymienić możemy między innymi: Mercedes- Benz Polska, Borimex Sp. z o.o., BASCO 2 sp. z o.o. sp.k, TARNOPAK Sp. z o.o., Odlewnia Ciśnieniowa Meta-Zel Sp. z o.o., PHU ROJAX, Donegal sp. z o.o.
Przedsiębiorstwo Informatyki ETOB-RES Sp. z o.o. istnieje od ponad 25 lat. Od początku swojej działalności ETOB-RES tworzył i wdrażał własne oprogramowanie dla firm z różnych branż gospodarki. Firma posiada w swojej ofercie autorskie rozwiązanie systemu klasy ERP – Zintegrowany System Wspomagający Zarządzanie Firmą Komadres.
Dzisiaj ETOB-RES ma ugruntowaną pozycję na rynku wysokospecjalizowanych usług informatycznych. Klienci firmy to m.in. przedsiębiorstwa produkcyjne, zakłady komunalne, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, jednostki budżetowe oraz firmy budowlane. Ich dynamiczny rozwój wymaga również ciągłego doskonalenia produktu i podnoszenia jakości usług. Dlatego też, we wszystkich sferach działalności ETOB-RES stara się spełniać najwyższe standardy jakościowe. Starania te znalazły odzwierciedlenie w licznych certyfikatach i nagrodach, jakie firma otrzymała.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 28 stycznia 2016 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Rzeszów, Hilton Garden Inn
35-315 Rzeszów, 1 Majora Wacława Kopisto
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hilton Garden Inn
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Politechnika Rzeszowska
Partnerzy Technologiczni:
COMP Soft Sp. z o.o. Axence Sp. z o.o. Sp.k. WDX Spółka Akcyjna META Systemy Magazynowania Sp. z o.o. JCommerce S.A. Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. PROFERIS Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Informatyki
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Roadshow w Szczyrku 21 lipca 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Trójmieście 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni