Poland
PL EN

Konferencja w Rzeszowie - Blok I, 28 stycznia 2016 r.

Organizatorzy
Synergy Poland Sp. z o.o. jest firmą konsultingową należącą do Grupy Kapitałowej BPC. Oferuje usługi doradcze w obszarze zarządzania strategicznego oraz marketingowego na rzecz firm sektora IT. Oprócz doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany Synergy Poland organizuje warsztaty i szkoleniadla przedsiębiorców. W ciągu czterech lat działalności firma zorganizowała kilkadziesiąt spotkań szkoleniowych na terenie Polski i objęła działami edukacyjnymi kilka tysięcy osób.
Politechnika Rzeszowska - nowoczesna infrastruktura, przyszłościowe kierunki kształcenia i badań naukowych. 60 lat tradycji, ponad 50 tys. absolwentów, 6 wydziałów i 25 atrakcyjnych kierunków studiów. To największa i najlepsza według rankingów państwowa uczelnia techniczna na Podkarpaciu, kształcąca przyszłych inżynierów. Jej znakomita renoma znajduje potwierdzenie w liczbie kandydatów na studia. Politechnika Rzeszowska to cieszący się międzynarodowym uznaniem ośrodek badawczy, współpracujący z szeregiem instytucji na całym świecie. Dysponuje nowoczesnym sprzętem laboratoryjnym, niejednokrotnie unikalnym na skalę nie tylko kraju, ale i świata, który pozwala wykonywać skomplikowane badania na zlecenie przedstawicieli przemysłu.
COMP Soft istnieje od 2000 r. Firmę tworzą fachowcy, którzy przez lata zdobywali swoje doświadczenie w branży informatycznej. Misją COMP Soft jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych począwszy od wdrożeń systemu ERP/MRPII poprzez analizy potrzeb klientów, projekty systemów informatycznych aż po tworzenie dedykowanych rozwiązań.
Już w roku powstania firmy COMP Soft stał się autoryzowanym partnerem firmy Oracle. To pozwoliło firmie na oparcie na technologii Oracle swojego produktu - Zintegrowanego Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem - MAAT. Swoim zakresem obejmuje on wszystkie obszary działalności przedsiębiorstwa. MAAT automatyzuje procesy przebiegające w firmie począwszy od produkcji, poprzez logistykę aż po księgowość, wykorzystując wszystkie zalety systemu zintegrowanego.
Axence od ponad 10 lat dostarcza przedsiębiorstwom i instytucjom na całym świecie profesjonalne rozwiązania do kompleksowego zarządzania infrastrukturą IT.
Flagowy produkt firmy, oprogramowanie Axence nVision®, odpowiada na kluczowe potrzeby administratorów i oficerów bezpieczeństwa IT w zakresie monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, zdalnej pomocy technicznej oraz ochrony danych przed wyciekiem. Zarządom pozwala zaś optymalizować koszty obsługi infrastruktury informatycznej niezależnie od jej wielkości.
Rozwiązania Axence zainstalowano dotychczas na ponad 600 000 urządzeń, a liczba ta stale się powiększa. Ich wysoką jakość doceniają zarówno liderzy rynku, jak również międzynarodowe organizacje i media branżowe.
JCommerce to firma, która doświadczenie biznesowe i technologiczne zdobywa już od ponad 10 lat. Jest to jedna z nielicznych firm na rynku IT w Polsce, która łączy w sobie kompetencje z zakresu technologii PHP, JAVA, .NET, FrontEnd i znajomość procesów biznesowych, pochodzących z wdrożeń systemów Business Intelligence i ERP. Dzięki temu Klienci JCommerce zyskują nie tylko wsparcie technologiczne, ale również dodatkową wartość w postaci optymalizacji procesów biznesowych w ich firmach.
Firma dodatkowo świadczy usługi Outsourcingu IT, które pozwalają na nawiązanie współpracy ze starannie dobraną grupą ekspertów JCommerce, bez konieczności ponoszenia kosztów związanych z kadrami, płacami oraz zmianą struktury własnej firmy. Wiedza i umiejętności specjalistów firmy pozwalają na skuteczną pracę nad każdym realizowanym projektem, zarówno na rynku krajowym jak i międzynarodowym.
Partnerami biznesowymi firmy JCommerce są czołowi producenci oprogramowania i sprzętu oraz najlepsze ośrodki naukowe. Dzięki temu Klienci mają pewność, że współpracują z profesjonalną firmą, której pracownicy posiadają wiedzę i kompetencje doceniane na całym świecie.
proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html
SUPREMIS to jeden z wiodących i największych Partnerów SAP w zakresie produktu SAP Business One w regionie Europy Centralnej i Wschodniej. Jako pierwszy Partner w Polsce ze statusem GOLD firma świadczy pełen zakres usług związanych z SAP, począwszy od wdrożeń systemu, po jego utrzymanie i rozwój.
Udane projekty wdrożeniowe, realizowane od blisko 10 lat zostały przeprowadzone przez SUPREMIS w ponad 100 firmach z wielu branż, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jako pierwszy Partner SAP w Polsce SUPREMIS został certyfikowanym Partnerem w zakresie SAP Active Quality Management. Uzyskana certyfikacja pozwala na doskonalenie procesów biznesowych i potwierdza jakość świadczonych usług wdrożeniowych oraz serwisowych.
PROFERIS to rzeszowska firma informatyczna gwarantująca ciągłość i bezawaryjność procesów biznesowych. Zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną, która usprawnia koordynację działania firmy.
Posiadamy długoletnie doświadczenie, szczególnie we wdrożeniach zintegrowanych systemów klasy ERP renomowanego producenta oprogramowania firmy COMARCH, którego jesteśmy autoryzowanym Partnerem. Działalność PROFERIS skierowana jest głównie do firm produkcyjnych z dowolnej branży, ale specjalizujemy się również w obsłudze firm o profilu handlowym. Rozwiązania PROFERIS zastosowane zostały min.: w firmie specjalizującej się w odlewnictwie metali, przetwórstwie tworzyw sztucznych, wytwórstwie laminatów - głównie do potrzeb taboru kolejowego, obróbka i wytwórstwo metali, w tym metale wykorzystywane w przemyśle zbrojeniowym.
Oferowane przez nas oprogramowanie Comarch ERP XL to nowoczesny system przeznaczony dla średnich i dużych firm produkcyjnych, usługowych i handlowych z różnych branż. Może być wykorzystywany zarówno w firmach jednooddziałowych, jak i przedsiębiorstwach o rozproszonej strukturze. Zalety oprogramowania Comarch ERP XL to np. szybki dostęp do informacji, automatyzacja pracy i minimalizacja ryzyka występowania błędów w trakcie wykonywania operacji na bazach danych, wielowymiarowe analizowanie danych i źródło informacji do podejmowania decyzji strategicznych, czy współpraca z platformą mobilną (do pracy przedstawicieli handlowych), sklepem internetowym i galeria handlową.
Oprócz wdrożeń i serwisu gotowego oprogramowania PROFERIS projektuje aplikacje na indywidualne zamówienia oraz dostarcza i serwisuje sprzęt sieciowy i komputerowy.
Szczególny element naszej oferty to stała opieka serwisowa. Outsourcing IT polega na zleceniu firmie zewnętrznej usług informatycznych niezbędnych dla funkcjonowania przedsiębiorstwa. Każdą usługę wykonujemy starannie i profesjonalnie, niezależnie czy będzie to pełna obsługa informatyczna, czy jednorazowe wsparcie istniejącego działu IT. Dodatkowo PROFERIS oferuje wyjątkowe pakiety na obsługę informatyczną. Na podstawie umowy ryczałtowej otrzymują Państwo zagwarantowany zestaw usług informatycznych o wysokim poziomie realizacji i w pełni dopasowany do potrzeb przedsiębiorstwa. Zaletami przekazania firmie zewnętrznej prowadzenia działu informatycznego są m.in.: optymalizacja kosztów obsługi, podniesienie bezpieczeństwa organizacji, dostęp do najnowszych technologii, bądź stała kontrola aktualności oprogramowania.
Pracownicy firmy PROFERIS, to wysokiej klasy specjaliści, którzy nieustannie podnoszą swoje kwalifikacje, aby wszystkie świadczone przez nas usługi były solidne, nowoczesne oraz zgodne europejskimi standardami.
Potwierdzeniem naszych kwalifikacji i umiejętności są przeprowadzone i zakończone sukcesem wdrożenia oraz liczne certyfikaty i referencje, a wśród naszych Klientów, wymienić możemy między innymi: Mercedes- Benz Polska, Borimex Sp. z o.o., BASCO 2 sp. z o.o. sp.k, TARNOPAK Sp. z o.o., Odlewnia Ciśnieniowa Meta-Zel Sp. z o.o., PHU ROJAX, Donegal sp. z o.o.
Przedsiębiorstwo Informatyki ETOB-RES Sp. z o.o. istnieje od ponad 25 lat. Od początku swojej działalności ETOB-RES tworzył i wdrażał własne oprogramowanie dla firm z różnych branż gospodarki. Firma posiada w swojej ofercie autorskie rozwiązanie systemu klasy ERP – Zintegrowany System Wspomagający Zarządzanie Firmą Komadres.
Dzisiaj ETOB-RES ma ugruntowaną pozycję na rynku wysokospecjalizowanych usług informatycznych. Klienci firmy to m.in. przedsiębiorstwa produkcyjne, zakłady komunalne, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe, jednostki budżetowe oraz firmy budowlane. Ich dynamiczny rozwój wymaga również ciągłego doskonalenia produktu i podnoszenia jakości usług. Dlatego też, we wszystkich sferach działalności ETOB-RES stara się spełniać najwyższe standardy jakościowe. Starania te znalazły odzwierciedlenie w licznych certyfikatach i nagrodach, jakie firma otrzymała.
Konferencja Synergy Poland:
Termin: 28 stycznia 2016 r.
Czwartek, 09:00
Miejsce: Rzeszów, Hilton Garden Inn
35-315 Rzeszów, 1 Majora Wacława Kopisto
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa, bezpłatny parking)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
Hilton Garden Inn
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Politechnika Rzeszowska
Partnerzy Technologiczni:
COMP Soft Sp. z o.o. Axence Sp. z o.o. Sp.k. JCommerce S.A. proALPHA Polska Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o. sap-bo ADESCO Sp. z o.o. PROFERIS Sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Informatyki
Sponsorzy:
JCommerce S.A. Księgarnia Internetowa Helion.pl
Big Data
 
Krystyna Zięba
Krystyna Zięba
Wiceprezes Zarządu
Virtual Technologies
IT Sp. z o.o.
W IT wszystko kręci się wokół Big Data. Każda współczesna firma zbiera dziś ogromne ilości danych dotyczących własnej działalności oraz zachowań i preferencji swoich klientów. Sztuką jest dokonać właściwej ich analizy i spożytkować uzyskane informacje tak, by jak najbardziej przysłużyły się firmie.
Nowoczesna analityka biznesowa, zwana Analityką 3.0, pozwala na odkrywanie przyczyn zaistniałych zdarzeń, wychwytywanie prawidłowości, ale także, co niezwykle istotne, na tworzenie prognoz i predykcji, czyli przewidywanie, czego możemy spodziewać się w niedalekiej przyszłości. Zastosowanie zaawansowanej analityki dla bardzo dużej ilości danych, umożliwia optymalizowanie swoich działań, lepsze planowanie biznesowe i budowanie przewagi konkurencyjnej.
Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych czy fałszowania faktur, a także zmniejszenie tzw. luki podatkowej. Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Poznaniu - Blok I 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu - Blok II 23 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Kielcach 25 maja 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni