Poland
PL EN

Roadshow w Płocku, 21 stycznia 2016 r.

Agenda
09:45 – 10:00 Przywitanie uczestników. Wprowadzenie do tematyki spotkania.
  
10:00 – 11:00 Konieczność informatyzacji zakładów branży mięsnej – biznesowe uzasadnienie.
Problemy i potrzeby przedsiębiorstwa przed procesem informatyzacji oraz uzyskane
korzyści biznesowe po implementacji zintegrowanego systemu klasy ERP dla branży mięsnej.
11:00 – 12:00 Wybrane wdrożenia rozwiązania SUMA System – dedykowanego dla branży mięsnej.
Omówienie korzyści odniesionych przez zakłady mięsne oraz problematyki rozwiązanej
poprzez wdrożenie systemu zarządzania przedsiębiorstwem i przetwórstwem mięsa.

Jerzy Suski, Prezes Zarządu, SUMA System Sp.j.

12:00 – 12:30Przerwa kawowa.
  
12:30 – 14:30
  1. Wymogi prawne i ekonomiczne w branży mięsnej, a rozwiązania informatyczne;
  2. Omówienie funkcji rozwiązań informatycznych, które optymalizują działalność
    gospodarczą przedsiębiorstwa przemysłu przetwórstwa spożywczego;
  3. Analiza rozwiązań ERP dostępnych na rynku polskim w kontekście wymaganych
    funkcjonalności dla branży mięsnej;
  4. Sposoby selekcji rozwiązań w oparciu o kryteria technologiczne, ceny oraz referencyjne;
  5. Pułapki negocjacyjne stosowane przez dostawców systemów ERP w rozmowach z przedsiębiorcami;
  6. Pozyskanie funduszy na inwestycje informatyczne w nowym okresie programowym 2014-2020 r.

Sebastian Smiatek, Enterprise Department Manager, Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.

14:30 – ... Podsumowanie spotkania. Dyskusja.
Roadshow Synergy Poland:
Termin: 21 stycznia 2016 r.
Czwartek, 09:45
Miejsce: Płock, BEST WESTERN Hotel Petropol
09-400 Płock, al. Stanisława Jachowicza 49
Koszty: Spotkanie Bezpłatne
(w tym: przerwa kawowa)
Język:
Spotkanie prowadzone
w języku polskim
BEST WESTERN Hotel Petropol
Organizator Generalny:
Synergy Poland Sp. z o.o.
Partner Merytoryczny:
Business Penetration & Consulting Sp. z o.o.
Partnerzy Technologiczni:
SUMA System Sp.j.
Sponsorzy:
Księgarnia Internetowa Helion.pl
Wdrożenie systemu klasy ECM
 
Zbigniew Błaszczyk
Zbigniew Błaszczyk
Prezes Zarządu
FEBIT
Co trzeba zrobić lub jakie warunki trzeba spełnić aby system ECM został skutecznie wdrożony?
Przede wszystkim organizacja chcąca wdrożyć u siebie system ECM musi odczuwać taką potrzebę. Dzieje się tak najczęściej wówczas, gdy osiąga ona takie rozmiary, że brak efektywnego przepływu informacji staje się poważnym problemem w bieżącej działalności i zaczyna być barierą dla dalszego rozwoju. Przyjmuje się, że przedsiębiorstwo ma zdefiniowaną strukturę organizacyjną z jasno zdefiniowanymi kompetencjami na poszczególnych stanowiskach, a procesy decyzyjne odbywają się według ściśle określonych reguł. Wówczas możliwa jest automatyzacja takich procesów za pomocą systemów informatycznych. Niezwykle istotna dla skutecznego wdrożenia systemu ECM jest pełne zaangażowanie decydentów i ich wsparcie dla procesu wdrożenia na wszystkich etapach. Kierownik projektu wdrożeniowego (...) Czytaj Więcej »
System ERP a zmiany w prawie
podatkowym w 2017 roku
Jakub Czyżkowski
Szymon Pociask
ERP Consultant
& Team Leader
JCommerce SA
W nadchodzącym roku przedsiębiorców czeka sporo zmian w prawie podatkowym, z których wynikają nowe obowiązki w zakresie przekazywania informacji do urzędu skarbowego.
Już od 1 stycznia 2017 roku mali i średni przedsiębiorcy będą mieli obowiązek comiesięcznego przesyłania deklaracji VAT w formie jednolitego pliku kontrolnego (JPK), a więc w formie elektronicznej. Za niedochowanie tej formy grozi kara do 40 tyś złotych, więc nie warto zwlekać z wdrożeniem systemu, który zapewni obsługę deklaracji podatkowych, zgodną z wymogami Ministerstwa Finansów.
To jednak nie koniec zmian, ponieważ na przyszły rok planowane jest także uruchomienie Centralnego Rejestru Faktur (CRF), a także przymiarki do wdrożenia elektronicznych faktur i e-paragonów. Wszystkie te rozwiązania mają na celu usprawnienie walki z wyłudzeniami VAT w formie przestępstw karuzelowych (...) Czytaj Więcej »
Obieg dokumentów jednym z najbardziej
wieloznacznych i nieprecyzyjnych terminów
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Prezes Zarządu
Archman Sp. z o.o.
Na rynku funkcjonuje bardzo wiele określeń, które krążą wokół tego samego obszaru tematycznego. Niektóre z nich to: obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, obieg pracy, workflow, ECM (Enterprise Content Management), BPM (Business Process Management). Konia z rzędem temu, kto potrafi usystematyzować te terminy pokazując jakie dzielą je różnice. Jeszcze trudniejszym zabiegiem byłoby jednoznacznie sklasyfikowanie systemów informatycznych (np. ten służy do BPM a ten do Workflow).
A gdyby na to spojrzeć od innej strony? Co łączy te terminy? Do czego firmy potrzebują takich systemów? Czy tylko po to aby usprawnić sobie tradycyjny obieg pism, faktur, czy umów? A jeżeli nie, to jakie są następne etapy? I najważniejsze pytanie: jakich kryteriów używać przy wyborze systemu, który w przyszłości ma służyć wparciu bliżej nieokreślonych obszarów? Czytaj Więcej »
Partnerzy Technologiczni 2007 – 2017:
Patronat Medialny 2007 – 2017:
Zapoznałem się
Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC.
Konferencja w Krakowie 07 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Warsztaty w Katowicach 21 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Patroni Medialni
Konferencja w Katowicach 26 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Gdynii 28 września 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni
Konferencja w Poznaniu 12 października 2017 r. Informacje Agenda Organizatorzy Rozwiązania Rejestracja Sponsorzy Patroni Medialni